Jonas Tillman
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar inte "med många bollar i luften" utan jag satsar stenhårt för att nå ett högt slutpris på de affärer jag gör. Jag har slagit många rekord genom tiderna. Jag återkopplar både till spekulanter och säljare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som erfaren, lyhörd, driven och att jag dessutom har en fingertoppskänsla för att få ihop affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag dyker gärna!

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus vid en strand där dykningen är grymt bra. Läs mer

Läs vad 16 kunder tycker om Jonas Tillman

• Felipe R skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas har verkligen levt upp till den förväntningen och han gjorde allt han kunde för att både jag som säljare och köparen skulle få en snabb och smidig affär. Jonas var flexibel och styrde upp flera visningar utöver de inplanerade, både dag och kvällstid. Det är väldigt sannolikt att jag kommer kontakta Jonas om framtida bostadsaffärer. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-13 Jonas T svarar Felipe R
    Stort tack Felipe! Det var ett rent nöje att få hjälpa dig med försäljningen! Mvh Jonas
  •  ekaterina V skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas är en engagerad och professionell mäklare. Vi var nöjda med att samarbeta just med honom Läs mer
    2018-10-19 Jonas T svarar  ekaterina V
    Stort tack för det snälla omdömet! Trevlig Helg
  • Klas L skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har både köpt och sålt lägenhet genom Jonas och varit mycket nöjda med hela processen vid båda tillfällena! Proffsig och ambitiös! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-09-25 Jonas T svarar Klas L
    Tack Klas! Det var superkul att få hjälpa er!
  • Lisa A skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas hjälpte oss med försäljning av en 3,5:a på Kungsholmen. Han var tog reda på våra förväntningar inför försäljningen, var engagerad, arbetade hårt, höll oss informerade hela tiden och gjorde ett bra jobb! Läs mer
    2018-09-18 Jonas T svarar Lisa A
    Stort tack för det fina omdömet!
  • Alf F skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt med Jonas som gjort ett bra jobb rakt igenom. Engagerad och kunnig samt alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Nöjd med en smidig affär där vi nådde mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-19 Jonas T svarar Alf F
    Stort tack Alf! Lycka till i letandet av nytt!
  • Nadia R skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpt en bostad i Sundbyberg.

Mycket trevligt bemötande. Bra information, svarade på alla frågor. Fanns tillgänglig. Snabb på att återkoppla.

Fick generellt bra tips, både om boendet, boendelån och vad man ska tänka på inför köp, efter köp osv Läs mer
    2018-05-30 Jonas T svarar Nadia R
    Tack Nadia! Jag är övertygad om att du kommer att trivas i lägenheten😊
  • Erik O skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas är erfaren, professionell, kompetent på vad han gör och är verkligen inriktad på en bra kundupplevelse. Jag kan starkt rekommendera Jonas Läs mer
    2018-05-29 Jonas T svarar Erik O
    Stort tack Erik! Kul att du uppskattar det jag har gjort!. Mvh Jonas
  • Sandra A skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Kungsholmen under våren 2018. Han är trevlig, professionell och flexibel och gjorde allt för att vi skulle få till en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2018-05-16 Jonas T svarar Sandra A
    Tack Sandra! Det var så kul att få förtroendet att sälja er fina lägenhet!
  • Victoria S skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas är verkligen bäst!

Han är professionell, kompetent på vad han gör och är verkligen inriktad på en bra kundupplevelse. Jag kan starkt rekommendera Jonas. Läs mer
    2018-04-16 Jonas T svarar Victoria S
    Tack Victoria! Nu får vi hoppas att du trivs lika bra i den nya bostaden, som du har gjort i denna.
  • Anina F skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas var mycket engagerad, målinriktad och professionell. Man kände sig trygg att han tar hand om affären. Läs mer
    2018-04-16 Jonas T svarar Anina F
    Stort tack Anina! Kul att du är nöjd!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström