Jonas Tillman
en del av Mäklarhuset Innerstan

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar inte "med många bollar i luften" utan jag satsar stenhårt för att nå ett högt slutpris på de affärer jag gör. Jag har slagit många rekord genom tiderna. Jag återkopplar både till spekulanter och säljare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som erfaren, lyhörd, driven och att jag dessutom har en fingertoppskänsla för att få ihop affären.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag dyker gärna!

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus vid en strand där dykningen är grymt bra.
Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Jonas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Jonas Tillman

• Klas L skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har både köpt och sålt lägenhet genom Jonas och varit mycket nöjda med hela processen vid båda tillfällena! Proffsig och ambitiös! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-09-25 Jonas T svarar Klas L
    Tack Klas! Det var superkul att få hjälpa er!
  • Lisa A skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas hjälpte oss med försäljning av en 3,5:a på Kungsholmen. Han var tog reda på våra förväntningar inför försäljningen, var engagerad, arbetade hårt, höll oss informerade hela tiden och gjorde ett bra jobb! Läs mer
    2018-09-18 Jonas T svarar Lisa A
    Stort tack för det fina omdömet!
  • Alf F skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt med Jonas som gjort ett bra jobb rakt igenom. Engagerad och kunnig samt alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Nöjd med en smidig affär där vi nådde mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-19 Jonas T svarar Alf F
    Stort tack Alf! Lycka till i letandet av nytt!
  • Nadia R skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpt en bostad i Sundbyberg.

Mycket trevligt bemötande. Bra information, svarade på alla frågor. Fanns tillgänglig. Snabb på att återkoppla.

Fick generellt bra tips, både om boendet, boendelån och vad man ska tänka på inför köp, efter köp osv Läs mer
    2018-05-30 Jonas T svarar Nadia R
    Tack Nadia! Jag är övertygad om att du kommer att trivas i lägenheten😊
  • Erik O skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas är erfaren, professionell, kompetent på vad han gör och är verkligen inriktad på en bra kundupplevelse. Jag kan starkt rekommendera Jonas Läs mer
    2018-05-29 Jonas T svarar Erik O
    Stort tack Erik! Kul att du uppskattar det jag har gjort!. Mvh Jonas
  • Sandra A skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Kungsholmen under våren 2018. Han är trevlig, professionell och flexibel och gjorde allt för att vi skulle få till en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2018-05-16 Jonas T svarar Sandra A
    Tack Sandra! Det var så kul att få förtroendet att sälja er fina lägenhet!
  • Victoria S skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas är verkligen bäst!

Han är professionell, kompetent på vad han gör och är verkligen inriktad på en bra kundupplevelse. Jag kan starkt rekommendera Jonas. Läs mer
    2018-04-16 Jonas T svarar Victoria S
    Tack Victoria! Nu får vi hoppas att du trivs lika bra i den nya bostaden, som du har gjort i denna.
  • Anina F skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas var mycket engagerad, målinriktad och professionell. Man kände sig trygg att han tar hand om affären. Läs mer
    2018-04-16 Jonas T svarar Anina F
    Stort tack Anina! Kul att du är nöjd!
  • Oscar S skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas har varit både vänlig, professionell och tillmötesgående under hela processen och jag är mycket nöjd med hur han skött sitt arbete. Det märks att han inte bara tar sitt arbete på allvar utan att han också säkerställer att hans klienter ska vara så nöjda som möjligt. Läs mer
    2018-04-06 Jonas T svarar Oscar S
    Tack Oscar! Det är precis så jag försöker jobba! Trevlig Helg!
    Jonas T gillar detta
  • Robert H skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    En otroligt energisk och professionell mäklarna. Han ger sig aldrig utan kör på ända tills allt är i mål.

Uppskattar särskilt att han tar hand om olika problem som dök upp under vägen. Läs mer
  • Jérémy M skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas har varit till fantastisk hjälp vid mitt bostadsköp. Jag vann budgivning men lyckades inte få tag på banken för att bekräfta objektet. Jonas hjälpte då till att övertyga säljarna att gå med på en låneklausul, efter att stöttat med både kalkyl och kontakt med bank, för min trygghet. Min känsla var verkligen att han agerade oberoende part mellan köpare och säljare genom att medla på ett sätt som gör bägge parter nöjda. Detta i motbevis till den annars vanliga fördomen att mäklare endast står på säljarens sida.
    Jag rekommenderar definitivt Jonas och passar även på att säga tack än en gång! Läs mer
    2018-03-13 Jonas T svarar Jérémy M
    Tack Jérémy! Det blev "win win" för alla denna gång och jag är helt säker på att du kommer att trivas i lägenheten:)
  • Gustaf A skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig, seriös men möjligen lite pratig ibland. Läs mer
    2018-03-09 Jonas T svarar Gustaf A
    Tack Gustaf! Det blir lite klurigt att sälja när man är för tyst😉 Hoppas du är nöjd med köpet! Trevlig helg! Jonas
    Jakob J gillar detta
  • Hans B skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jonas agerade professionellt under hela processen och hans servicenivå var outstanding. Ger ett mycket seriöst intryck både för säljare och köpare. Läs mer
    2018-02-27 Jonas T svarar Hans B
    Stort tack Hans! Det var ett nöje att hjälpa dig med din försäljning:)
  • Kirre S
    Kirre S skrev om Jonas Tillman en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är väldigt nöjda med Jonas Tillman som löste en visning sent på kvällen med väldigt kort notis. Vi uppskattade hans service och kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
    2018-02-19 Jonas T svarar Kirre S
    Tack Kirre! Jag försöker alltid vara tillmötesgående med extra visningar och denna gång blev det ju verkligen lyckat!
    Jonas T gillar detta
Mikael Lindström