60 rekommendationer

Josephs Medford
en del av Mäklarhuset Innerstan

Utmaningen är att få ett så bra försäljningspris som möjligt för dig som klient, genom god service och min tillgänglighet driver jag oss tillsammans mot ett gott resultat. Detta är något som sporrar mig i mitt yrke, utmaningen motiverar mig som fastighetsmäklare och gör att jag arbetar med stor passion.
Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Josephs att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 60 kunder tycker om Josephs Medford

• Rosanna Agneta K
    Rosanna Agneta K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har köpt bostad och jag tycker bemötande har varit bra redan från start. Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har sålt våran lägenhet i Vasastan med hjälp av Joseph`s, han löste detta säljuppdrag galant från början till slut. Mycket engagerad, trevlig och återkopplar snabbt.
    Han hjälpte han även oss med att vara bollplank när vi letade och köpte vår nya bostad som han verkligen inte behövt göra. Läs mer
    2018-05-17 Josephs M svarar Erik B
    Tack för er positiva feedback Erik, va kul att höra att ni är nöjda med hela processen. Ett sant nöje att få hjälpa er, tack för förtroendet!
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk mäklare från början till slut! Han gav tips och råd utan att vara påträngande och vi blev mer än nöjda! Det kändes tryggt att Ha Josephs som mäklare och det är inte sista gången vi tar hjälp från honom. Läs mer
    2018-05-16 Josephs M svarar Josefin S
    Tack Josefin för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph har varit så tillmötesgående och trevlig genom hela försäljningsprocessen. Sedan sålde han vår lägenhet för mycket mer än vad vi hade förväntat oss, vilket såklart är ett plus! Läs mer
    2018-05-15 Josephs M svarar Johanna B
    Tack för er positiva feedback Johanna, va kul att höra att ni är nöjda med hela processen. Ett sant nöje att få hjälpa er, tack för förtroendet!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kundservice i världsklass!
    Joseph's Medford är ett proffs som vet hur man behandlar en kund. Väldigt bra bemötande från första kontakt till kontraktskrivning. Kommer helt klart rekommendera Joseph's till vänner och bekant som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-05-14 Josephs M svarar Jonas S
    Tack Jonas för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Jim L
    Jim L skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bästa mäklaren jag använt mig av. Läs mer
    2018-04-11 Josephs M svarar Jim L
    Tack för din positiva feedback Jim, va kul att höra att du är nöjd med hela processen.
  • Ann Viktoria H
    Ann Viktoria H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Lätt att prata med. Trevlig o kunnig i sin yrkesroll Läs mer
    2018-04-11 Josephs M svarar Ann Viktoria H
    Tack Ann Viktoria, hoppas du kommer trivas i din nya bostad!
  • Joacim S
    Joacim S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs upplever vi som ärlig, transparent och tillgänglig i vår relation till honom dom mäklare, då vi köper ny bostad.

Tack för ett bra samarbete hittills!
    Vi ser fram emot ett smidigt tillträde 15 juni.

Joacim Sundell och Petra Lindberg Läs mer
    2018-04-07 Josephs M svarar Joacim S
    Tack Joacim och Petra för er varma rekommendation. Vad roligt att höra att ni är nöjd med hela processen, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Ewa M
    Ewa M skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte en etta i Hornstull på juridisk person. Allting gick snabbt men jag fick bra hjälp och är nöjd. Läs mer
    2018-03-20 Josephs M svarar Ewa M
    Va kul att du är nöjd med hela processen Ewa.
  • Nora A
    Nora A skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Hjälpte oss att få skriva kontrakt snabbt. professionell och trevlig. Läs mer
    2018-03-14 Josephs M svarar Nora A
    Tack Nora, hoppas du kommer trivas i din nya bostad!
  • Anna R
    Anna R skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Verkade kunnig och påläst, tog snabbt reda på information om det behövdes. Josephs kändes inte påträngande under visningen utan lät oss titta på lägenheten i lugn och ro. Upplevde att han fanns till förfogande om det behövdes. Under kontraktsskrivningen löste han snabbt de problem som uppkom. Läs mer
    2018-03-14 Josephs M svarar Anna R
    Tack för din positiva feedback Anna, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag träffade ett par olika mäklare inför försäljningen av min bostadsrätt, men redan vid första mötet fick jag högt förtroende för Josephs.

Jag upplever honom som genuin och väldigt kunnig i sitt yrke. Han är alltid tillgänglig, informerar tydligt om sådant man inte förstår, och svarar snabbt på frågor.

Josephs Medford tog väl hand om mig under hela säljprocessen, och levererade dessutom ett försäljningspris över förväntan. Tack Josephs! :) Läs mer
    2018-02-26 Josephs M svarar Lisa W
    Tack Lisa för din varma rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen!
  • Malin J
    Malin J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsigt bemötande och snabba svar vid frågor! Läs mer
    2018-02-26 Josephs M svarar Malin J
    Tack för din positiva feedback Malin!
  • Anna H
    Anna H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell, tydlig och angenäm att ha kontakt med. Läs mer
    2017-09-20 Josephs M svarar Anna H
    Stort tack för ditt fina omdöme Anna!
  • Linn E
    Linn E skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs Medford är en person som jag direkt kände att jag kunde lita på. Han är ung och tar sina kunder i stort beaktande. Känner också att jag alltid får snabbt svar på frågor och att han alltid är nåbar. Josephs är en hygglig, effektiv och drivande mäklare som kan sin sak och som jag absolut kommer att rekommendera åt mina vänner i framtiden.

Tack Josephs! Läs mer
    2017-09-20 Josephs M svarar Linn E
    Tack Linn för din varma rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen!
  • Michiko U
    Michiko U skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs was very caring person. It was the first time for me to sell apartment and didn't have any knowledge. He explained me the details carefully and told me what was going on in live. And so happy person he is. I really enjoyed whole the process with him. Läs mer
    2017-08-28 Josephs M svarar Michiko U
    Thank you so much, it was my pleasure to help you sell your apartment.
  • Annika W
    Annika W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bättre mäklare kan man inte hitta !
    Josephs visade sig vara mycket kompetent, uppdaterad på priser och området och hela tiden trevlig och lättsam.
    Han lotsade mig genom hela processen på ett förtroendefullt sätt och jag kände mig mycket trygg med honom. Han var också mycket idérik och kom med olika infallsvinklar på saker och ting. Han överträffade mina förväntningar.
    Jag rekommenderar honom på det varmaste och skulle absolut anlita honom igen. Läs mer
    2017-08-22 Josephs M svarar Annika W
    Tack Annika för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningarna av dina bostäder! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
    Josephs M, Mäklarhuset Innerstan gillar detta
  • Alfred S
    Alfred S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Riktigt bra engagemang utan att vara alltför intensiv och pushig. Enkel att ha att göra med som person och levererade bra resultat! Läs mer
    2017-08-17 Josephs M svarar Alfred S
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Stort tack för förtroendet Alfred.
  • Gunvor O
    Gunvor O skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra. Trevlig och tillmötesgående, bara bra inget negativt på något sätt. Förtroendeingivande Läs mer
    2017-07-17 Josephs M svarar Gunvor O
    Tack Gunvor för er varma rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen, hoppas ni kommer stortrivas!
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är mycket nöjda med allt. Bemötandet var trevligt. Vi fick den information vi behövde och allt gick smidigt och snabbt. Kunnig och effektiv. Läs mer
    2017-07-17 Josephs M svarar Sonja L
    Tack Sonja för er varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Emil L
    Emil L skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell och pålitlig och alltid tillgänglig. Gav bra stöd genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera Joseph's. Läs mer
    2017-07-17 Josephs M svarar Emil L
    Tack Emil för er varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad!
  • Johan M
    Johan M skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är punktlig, förtroendeingivande, engagerad och levererade ett högt försäljningspris.

Jag kan varmt rekommendera Josephs och hans insats. Läs mer
    2017-05-19 Josephs M svarar Johan M
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Stort tack för förtroendet Johan.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi anlitade Josephs Medford som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Han gav ett trevligt och professionellt intryck och var påläst angående lägenheter och försäljningar i vårt område. Han levde upp till våra förväntningar och vi kan rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2017-05-19 Josephs M svarar Hanna K
    Stort tack för ditt fina omdöme Hanna, det värmer verkligen!
  • Mak O
    Mak O skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är en mycket trevlig och professionell mäklare som är påläst, tillmötesgående och lätt att få tag på. Han höll oss ständigt uppdaterad om processen och gjorde hela köpet mycket smidig och enkel. Läs mer
    2017-05-13 Josephs M svarar Mak O
    Stort tack för ditt fina omdöme Mak,
  • Nedzla H
    Nedzla H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionellt bemötande! Påläst, trevlig och kunnig mäklare. Bra kommunikation; höll alla överenskommelser, bra löpande information, trevlig ton i alla lägen. Tillgänglig mäklare och hjälpsam. Rekommenderas starkt att anlita. Läs mer
    2017-05-12 Josephs M svarar Nedzla H
    Stort tack för ditt fina omdöme Nedzla, det värmer verkligen!
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Serviceminded och tar ett helhetsansvar! Läs mer
    2017-05-10 Josephs M svarar Rasmus B
    Tack för ditt omdöme Rasmus, kul att höra att du är nöjd.
  • Johan B
    Johan B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs Medford var redan på visningen mycket alert, välinformerad och trevlig. Han gav ett förtroendeingivande intryck och kunde svara på alla frågor. Under hela processen har han varit engagerande, mycket hjälpsam och proffsig. Om alla mäklare vore som han skulle både säljare och köpare kunna känna sig säkra på att bli väl omhändertagna och i slutändan känn att de fått valuta för pengarna. Läs mer
    2017-05-08 Josephs M svarar Johan B
    Stort tack för ditt fina omdöme Johan, det värmer verkligen!
  • Mirelle S
    Mirelle S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tillgänglig, hjälpsam och kompetent! Läs mer
    2017-03-20 Josephs M svarar Mirelle S
    Tack för det fina omdömet Mirelle. Hoppas ni kommer stortrivas!
  • Robin A
    Robin A skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph's hade ett professionellt och trevligt bemötande. Han var även lättillgänglig genom hela processen, vilket uppskattas mycket! Läs mer
    2017-03-20 Josephs M svarar Robin A
    Stort tack Robin för ditt fina omdömet!
    Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är en mycket trevlig och bra mäklare!!
    Vi är super nöjda med han! Läs mer
    2017-03-17 Josephs M svarar Stefan K
    Stort tack för ert fina omdöme Stefan,
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Björn S
    Björn S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra. En professionell mäklare som lever upp till det han åtagit sig med råge.
    Har redan rekommenderat honom till en god vän som ska sälja en lägenhet. Läs mer
    2017-03-15 Josephs M svarar Björn S
    Stort tack för ditt omdöme Björn, kul att höra att du är nöjd.
  • Gun S
    Gun S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph agerade proffesionellt och förtroendeingivande. Vi upplevde att han var kunnig inom sitt område. Joseph har även en social kompetens som kändes bra när man gör en så viktig affär som att sälja sin bostad.
    Jan o Gun Samuelsson Läs mer
    2017-03-15 Josephs M svarar Gun S
    Tack Jan & Gun för er varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är proffsig och trevlig med en personlig touch. Mycket nöjd med både mäklare och försäljning! Läs mer
    2017-02-17 Josephs M svarar Oscar B
    Tack Oscar för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina etagevåning! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Robert J
    Robert J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph är en korrekt och professionell mäklare som håller vad han lovar. Läs mer
    2017-02-13 Josephs M svarar Robert J
    Stort tack för ditt omdöme Robert, kul att höra att du är nöjd.
  • Nila V
    Nila V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och realistisk. Försäljningen tog längre tid än förväntat men Joseph's engagerade sig outtröttligt i nya visningar. Slutpriset blev bra och smidig affär, något som verkar vara Joseph's motto! :) svarade på alla frågor snabbt och bra. Läs mer
    2017-01-24 Josephs M svarar Nila V
    Tack Nila för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Tina S
    Tina S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Utmärkt bemötande, mycket proffsig, trovärdig och engagerad mäklare. Mycket över förväntan och vad jag upplevt hos andra mäklare. Är supernöjd och tacksam för min lägenhet Josephs. Läs mer
    2017-01-24 Josephs M svarar Tina S
    Stort tack för ditt fina omdöme Tina,
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med hela processen. Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Göran W
    Göran W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, snabb återkoppling och svar på alla frågor. Läs mer
    2017-01-24 Josephs M svarar Göran W
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd.
  • Ann-katrin Ö
    Ann-katrin Ö skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Allt fungerade till belåtenhet i samband med kontraktsskrivningen. Vi har tidigare inte haft någon kontakt, endast vid detta tillfälle. Läs mer
    2016-12-22 Josephs M svarar Ann-katrin Ö
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd! Hade god kontakt med din son fram till kontraktsskrivningen.

• Bakir K
    Bakir K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag upplevde trygghet och tillit med josephs Medford! Läs mer
    2016-12-21 Josephs M svarar Bakir K
    Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack Bakir för ditt fina omdöme.
  • Madelene E
    Madelene E skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph är trevlig, påläst och tillgänglig - My next to go to guy Läs mer
    2016-12-21 Josephs M svarar Madelene E
    Tack Madelene för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Malin H
    Malin H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är väldigt trevlig och duktig. Han ingav förtroende och skötte all kontakt professionellt samtidigt som hans bemötande kändes personligt och trevligt. Läs mer
    2016-12-21 Josephs M svarar Malin H
    Stort tack för ditt fina omdöme Malin.
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph gjorde mitt köp av lägenhet till en smidig och bekväm affär. Just den där känslan av säkerhet i kombination med professionalism är något som fler mäklare på den "galna" stockholmsmarknaden borde ha ! Läs mer
    2016-12-21 Josephs M svarar Christian Ö
    Stort tack för ditt fina omdöme Christian,
  • Afshin Z
    Afshin Z skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det kändes tryggt och säkert från början till slut. Jag köpte en lägenhet av Josephs och kommer absolut att anlita honom vid nästa försäljning. Läs mer
    2016-11-22 Josephs M svarar Afshin Z
    Stort tack för ditt fina omdöme Afshin,
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig. Trevlig. Josephs är grym.
    Som mäklare och person.
    Fem av fem Läs mer
    2016-11-15 Josephs M svarar Daniel V
    Start tack för ditt omdöme Daniel.
    Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad, alltid kul med återkommande kunder då du även köpte bostaden genom oss på Mäklarhuset/Innerstan.
  • Luis J
    Luis J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trots en längre än förväntan försäljningsperiod så ges goda rekommendationer till Joseph Medford. Joseph visade mycket tålamod och agerade professionellt vid alla tillfällen. Han visade även en uppfinningsrik sida och vid givande av fria tyglar lyckades han med en alldeles utmärkt försäljning. Läs mer
    2016-11-15 Josephs M svarar Luis J
    Stort tack för ditt fina omdöme Luis,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och smidig affär, mycket bra! Läs mer
    2016-11-04 Josephs M svarar Jonas G
    Tack Jonas,
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Alltid redo och alltid trevlig. Väldigt professionell och kunnig. Läs mer
    2016-11-03 Josephs M svarar Marcus H
    Stort tack för din rekommendation Marcus!
    Tack så oerhört att jag fick förtroendet att handa försäljningen av er fina bostad!
  • Linnéa C
    Linnéa C skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs faller mig utmärkt i smaken för hur en mäklare ska vara. Han är glad, öppen, trevlig, framåt, jordnära och inte alls den påstridiga säljar-typen som många andra mäklare. Han har skött allting professionellt och snyggt gällande vår försäljning av bostad. Något beundransvärt är att han åtog sig vår lägenhet trots att den inte ligger inom hans affärsområde. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare, oavsett som köpare eller säljare. Rekommenderar honom starkt till andra som vill ha hjälp att köpa eller sälja bostad! Läs mer
    2016-11-03 Josephs M svarar Linnéa C
    Tack Linnéa för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet. Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen,
  • Carl W
    Carl W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick ett väldigt proffsigt bemötande. Josefs är en pålitlig kille som håller det han lovar och har stor förståelse för både köpare och säljare genom processen.
    Kommer rekommendera honom till vänner. Läs mer
    2016-11-03 Josephs M svarar Carl W
    Tack för ditt fina omdöme Carl,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och hjälpsam, svarar väldigt snabbt Läs mer
    2016-11-03 Josephs M svarar Lisa H
    Stort tack för din rekommendation Lisa.
Peter Eriksén
Mikael Lindström