en del av Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, 112 35 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 18 rekommendationer
Utmaningen är att få ett så bra försäljningspris som möjligt för dig som klient, genom god service och min tillgänglighet driver jag oss tillsammans mot ett gott resultat. Detta är något som sporrar mig i mitt yrke, utmaningen motiverar mig som fastighetsmäklare och gör att jag arbetar med stor passion.

Läs vad 18 användare tycker om Josephs Medford

• Afshin Z
    Afshin Z skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det kändes tryggt och säkert från början till slut. Jag köpte en lägenhet av Josephs och kommer absolut att anlita honom vid nästa försäljning.
    2016-11-22 Josephs M svarar Afshin Z
    Stort tack för ditt fina omdöme Afshin,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen.
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig. Trevlig. Josephs är grym.
    Som mäklare och person.
    Fem av fem
    2016-11-15 Josephs M svarar Daniel V
    Start tack för ditt omdöme Daniel.
    Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad, alltid kul med återkommande kunder då du även köpte bostaden genom oss på Mäklarhuset/Innerstan.
  • Luis J
    Luis J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trots en längre än förväntan försäljningsperiod så ges goda rekommendationer till Joseph Medford. Joseph visade mycket tålamod och agerade professionellt vid alla tillfällen. Han visade även en uppfinningsrik sida och vid givande av fria tyglar lyckades han med en alldeles utmärkt försäljning.
    2016-11-15 Josephs M svarar Luis J
    Stort tack för ditt fina omdöme Luis,
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och smidig affär, mycket bra!
    2016-11-04 Josephs M svarar Jonas G
    Tack Jonas,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Alltid redo och alltid trevlig. Väldigt professionell och kunnig.
    2016-11-03 Josephs M svarar Marcus H
    Stort tack för din rekommendation Marcus!
    Tack så oerhört att jag fick förtroendet att handa försäljningen av er fina bostad!
  • Linnéa C
    Linnéa C skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs faller mig utmärkt i smaken för hur en mäklare ska vara. Han är glad, öppen, trevlig, framåt, jordnära och inte alls den påstridiga säljar-typen som många andra mäklare. Han har skött allting professionellt och snyggt gällande vår försäljning av bostad. Något beundransvärt är att han åtog sig vår lägenhet trots att den inte ligger inom hans affärsområde. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare, oavsett som köpare eller säljare. Rekommenderar honom starkt till andra som vill ha hjälp att köpa eller sälja bostad!
    2016-11-03 Josephs M svarar Linnéa C
    Tack Linnéa för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet. Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen,
  • Carl W
    Carl W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick ett väldigt proffsigt bemötande. Josefs är en pålitlig kille som håller det han lovar och har stor förståelse för både köpare och säljare genom processen.
    Kommer rekommendera honom till vänner.
    2016-11-03 Josephs M svarar Carl W
    Tack för ditt fina omdöme Carl,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och hjälpsam, svarar väldigt snabbt
    2016-11-03 Josephs M svarar Lisa H
    Stort tack för din rekommendation Lisa.
  • Daniela G
    Daniela G skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs levde upp till alla mina förväntningar på en mäklare. Han var tydlig och professionell. Hela affären kändes enkel och smidig. Rekommenderas starkt!
    2016-10-26 Josephs M svarar Daniela G
    Stort tack för ditt fina omdöme Daniela.
    Vad roligt att höra att du upplevde att allt gick så smidigt i ditt bostads köp via mig. Det känns alltid bra som mäklare när både säljare och köpare är nöjda.
  • Klara K
    Klara K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är supernöjd med valet av Josephs som mäklare. Han skötte hela försäljningen proffsigt och fick mig att känna mig trygg under hela processen. Är nöjd med all kontakt med mäklarhuset och Josephs från början till slut och jag rekommenderar verkligen Josephs som mäklare.
    2016-10-26 Josephs M svarar Klara K
    Tack Klara för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad!
  • Annie S
    Annie S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, alltid nårbar och målinriktad mäklare, super nöjd!
    2016-09-30 Josephs M svarar Annie S
    Stort tack för ditt fina omdöme Annie,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet. Undrar du något är du alltid välkommen att höra av dig till mig.
  • Ricky B
    Ricky B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra bemötande. Väldigt trevlig, hjälpsam och alltid snabbt svar när man skrev till honom.

Josephs levde upp till mina förväntningar helt klart!
    2016-09-30 Josephs M svarar Ricky B
    Sort tack Ricky för det fina omdömet!
    Helt säker på att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra bemötande och levt upp till våra förväntningar
    2016-09-30 Josephs M svarar Susanne S
    Tack för det fina omdömet Susanne. Hoppas ni kommer stortrivas!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag vill rekomendera Joseph's till er som tänker på att anlita en mäklare.

Han är otroligt proffsig & lyssnar in vad man vill. Han ringer alltid tillbaks direkt. Han informerar hela tiden vad som är på gång, under hela processen. Man Känner sig helt enkelt väl omhändertagen.
    Thomas
    2016-09-30 Josephs M svarar Thomas J
    Stort tack för ditt fina omdöme Thomas,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet. Jag hoppas att du även kommer trivas i er nya bostad som ni även köpte genom oss på Mäklarhuset. Undrar du något är du alltid välkommen att höra av dig till mig.
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs Medford som mäklare får toppbetyg. Väldigt lättillgänglig och tillmötesgående som person. En flexibel mäklare som gjorde sitt bästa för att underlätta för både köpare och säljare. Levde upp till våra förväntningar!
    2016-09-30 Josephs M svarar Jonathan S
    Hej Jonathan,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen. Jag hoppas att ni trivs i er nya fina lägenhet och har ni några funderingar är det bara att kontakta mig.
  • Johan S
    Johan S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph var mycket dedicerad och lyhörd. Snabb med återkopplingar och skötte sig utmärkt. Inget kändes som något problem ens när vi hade lite kommunikations problem p g a utlandsresa.
    2016-09-30 Josephs M svarar Johan S
    Tack för ditt fina omdöme Johan.
  • Kamel B
    Kamel B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag ger en femma till Josephs Medford och tycker att försäljningen gick smidigt och bra.
    2016-09-29 Josephs M svarar Kamel B
    Stort tack Kamel för ditt fina omdömet. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad!
  • Rigmor J
    Rigmor J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det har varit bra kontakt mellan mäklaren och mej vad gäller mitt köp av en lägenhet
    2016-09-29 Josephs M svarar Rigmor J
    Stort tack Rigmor för det fina omdömet!

Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad.
Åsa Grönwall
Peter Eriksén