47 rekommendationer

Josephs Medford
en del av Mäklarhuset Innerstan

Utmaningen är att få ett så bra försäljningspris som möjligt för dig som klient, genom god service och min tillgänglighet driver jag oss tillsammans mot ett gott resultat. Detta är något som sporrar mig i mitt yrke, utmaningen motiverar mig som fastighetsmäklare och gör att jag arbetar med stor passion.
Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Josephs att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 47 kunder tycker om Josephs Medford

• Anna H
    Anna H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell, tydlig och angenäm att ha kontakt med.
    2017-09-20 Josephs M svarar Anna H
    Stort tack för ditt fina omdöme Anna!
  • Linn E
    Linn E skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs Medford är en person som jag direkt kände att jag kunde lita på. Han är ung och tar sina kunder i stort beaktande. Känner också att jag alltid får snabbt svar på frågor och att han alltid är nåbar. Josephs är en hygglig, effektiv och drivande mäklare som kan sin sak och som jag absolut kommer att rekommendera åt mina vänner i framtiden.

Tack Josephs!
    2017-09-20 Josephs M svarar Linn E
    Tack Linn för din varma rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen!
  • Michiko U
    Michiko U skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs was very caring person. It was the first time for me to sell apartment and didn't have any knowledge. He explained me the details carefully and told me what was going on in live. And so happy person he is. I really enjoyed whole the process with him.
    2017-08-28 Josephs M svarar Michiko U
    Thank you so much, it was my pleasure to help you sell your apartment.
  • Annika W
    Annika W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bättre mäklare kan man inte hitta !
    Josephs visade sig vara mycket kompetent, uppdaterad på priser och området och hela tiden trevlig och lättsam.
    Han lotsade mig genom hela processen på ett förtroendefullt sätt och jag kände mig mycket trygg med honom. Han var också mycket idérik och kom med olika infallsvinklar på saker och ting. Han överträffade mina förväntningar.
    Jag rekommenderar honom på det varmaste och skulle absolut anlita honom igen.
    2017-08-22 Josephs M svarar Annika W
    Tack Annika för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningarna av dina bostäder! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
    Josephs M, Mäklarhuset Innerstan gillar detta
  • Alfred S
    Alfred S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Riktigt bra engagemang utan att vara alltför intensiv och pushig. Enkel att ha att göra med som person och levererade bra resultat!
    2017-08-17 Josephs M svarar Alfred S
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Stort tack för förtroendet Alfred.
  • Gunvor O
    Gunvor O skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra. Trevlig och tillmötesgående, bara bra inget negativt på något sätt. Förtroendeingivande
    2017-07-17 Josephs M svarar Gunvor O
    Tack Gunvor för er varma rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen, hoppas ni kommer stortrivas!
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är mycket nöjda med allt. Bemötandet var trevligt. Vi fick den information vi behövde och allt gick smidigt och snabbt. Kunnig och effektiv.
    2017-07-17 Josephs M svarar Sonja L
    Tack Sonja för er varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Emil L
    Emil L skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell och pålitlig och alltid tillgänglig. Gav bra stöd genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera Joseph's.
    2017-07-17 Josephs M svarar Emil L
    Tack Emil för er varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad!
  • Johan M
    Johan M skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är punktlig, förtroendeingivande, engagerad och levererade ett högt försäljningspris.

Jag kan varmt rekommendera Josephs och hans insats.
    2017-05-19 Josephs M svarar Johan M
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Stort tack för förtroendet Johan.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi anlitade Josephs Medford som mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Han gav ett trevligt och professionellt intryck och var påläst angående lägenheter och försäljningar i vårt område. Han levde upp till våra förväntningar och vi kan rekommendera honom som mäklare.
    2017-05-19 Josephs M svarar Hanna K
    Stort tack för ditt fina omdöme Hanna, det värmer verkligen!
  • Mak O
    Mak O skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är en mycket trevlig och professionell mäklare som är påläst, tillmötesgående och lätt att få tag på. Han höll oss ständigt uppdaterad om processen och gjorde hela köpet mycket smidig och enkel.
    2017-05-13 Josephs M svarar Mak O
    Stort tack för ditt fina omdöme Mak,
  • Nedzla H
    Nedzla H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionellt bemötande! Påläst, trevlig och kunnig mäklare. Bra kommunikation; höll alla överenskommelser, bra löpande information, trevlig ton i alla lägen. Tillgänglig mäklare och hjälpsam. Rekommenderas starkt att anlita.
    2017-05-12 Josephs M svarar Nedzla H
    Stort tack för ditt fina omdöme Nedzla, det värmer verkligen!
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Serviceminded och tar ett helhetsansvar!
    2017-05-10 Josephs M svarar Rasmus B
    Tack för ditt omdöme Rasmus, kul att höra att du är nöjd.
  • Johan B
    Johan B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs Medford var redan på visningen mycket alert, välinformerad och trevlig. Han gav ett förtroendeingivande intryck och kunde svara på alla frågor. Under hela processen har han varit engagerande, mycket hjälpsam och proffsig. Om alla mäklare vore som han skulle både säljare och köpare kunna känna sig säkra på att bli väl omhändertagna och i slutändan känn att de fått valuta för pengarna.
    2017-05-08 Josephs M svarar Johan B
    Stort tack för ditt fina omdöme Johan, det värmer verkligen!
  • Mirelle S
    Mirelle S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tillgänglig, hjälpsam och kompetent!
    2017-03-20 Josephs M svarar Mirelle S
    Tack för det fina omdömet Mirelle. Hoppas ni kommer stortrivas!
  • Robin A
    Robin A skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph's hade ett professionellt och trevligt bemötande. Han var även lättillgänglig genom hela processen, vilket uppskattas mycket!
    2017-03-20 Josephs M svarar Robin A
    Stort tack Robin för ditt fina omdömet!
    Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är en mycket trevlig och bra mäklare!!
    Vi är super nöjda med han!
    2017-03-17 Josephs M svarar Stefan K
    Stort tack för ert fina omdöme Stefan,
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Björn S
    Björn S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra. En professionell mäklare som lever upp till det han åtagit sig med råge.
    Har redan rekommenderat honom till en god vän som ska sälja en lägenhet.
    2017-03-15 Josephs M svarar Björn S
    Stort tack för ditt omdöme Björn, kul att höra att du är nöjd.
  • Gun S
    Gun S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph agerade proffesionellt och förtroendeingivande. Vi upplevde att han var kunnig inom sitt område. Joseph har även en social kompetens som kändes bra när man gör en så viktig affär som att sälja sin bostad.
    Jan o Gun Samuelsson
    2017-03-15 Josephs M svarar Gun S
    Tack Jan & Gun för er varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är proffsig och trevlig med en personlig touch. Mycket nöjd med både mäklare och försäljning!
    2017-02-17 Josephs M svarar Oscar B
    Tack Oscar för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina etagevåning! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Robert J
    Robert J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph är en korrekt och professionell mäklare som håller vad han lovar.
    2017-02-13 Josephs M svarar Robert J
    Stort tack för ditt omdöme Robert, kul att höra att du är nöjd.
  • Nila V
    Nila V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och realistisk. Försäljningen tog längre tid än förväntat men Joseph's engagerade sig outtröttligt i nya visningar. Slutpriset blev bra och smidig affär, något som verkar vara Joseph's motto! :) svarade på alla frågor snabbt och bra.
    2017-01-24 Josephs M svarar Nila V
    Tack Nila för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Tina S
    Tina S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Utmärkt bemötande, mycket proffsig, trovärdig och engagerad mäklare. Mycket över förväntan och vad jag upplevt hos andra mäklare. Är supernöjd och tacksam för min lägenhet Josephs.
    2017-01-24 Josephs M svarar Tina S
    Stort tack för ditt fina omdöme Tina,
    Vad roligt att höra att ni är nöjd med hela processen. Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Göran W
    Göran W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, snabb återkoppling och svar på alla frågor.
    2017-01-24 Josephs M svarar Göran W
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd.
  • Ann-katrin Ö
    Ann-katrin Ö skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Allt fungerade till belåtenhet i samband med kontraktsskrivningen. Vi har tidigare inte haft någon kontakt, endast vid detta tillfälle.
    2016-12-22 Josephs M svarar Ann-katrin Ö
    Stort tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd! Hade god kontakt med din son fram till kontraktsskrivningen.

• Bakir K
    Bakir K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag upplevde trygghet och tillit med josephs Medford!
    2016-12-21 Josephs M svarar Bakir K
    Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack Bakir för ditt fina omdöme.
  • Madelene E
    Madelene E skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph är trevlig, påläst och tillgänglig - My next to go to guy
    2016-12-21 Josephs M svarar Madelene E
    Tack Madelene för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet.
  • Malin H
    Malin H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs är väldigt trevlig och duktig. Han ingav förtroende och skötte all kontakt professionellt samtidigt som hans bemötande kändes personligt och trevligt.
    2016-12-21 Josephs M svarar Malin H
    Stort tack för ditt fina omdöme Malin.
  • Christian Ö
    Christian Ö skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph gjorde mitt köp av lägenhet till en smidig och bekväm affär. Just den där känslan av säkerhet i kombination med professionalism är något som fler mäklare på den "galna" stockholmsmarknaden borde ha !
    2016-12-21 Josephs M svarar Christian Ö
    Stort tack för ditt fina omdöme Christian,
  • Afshin Z
    Afshin Z skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det kändes tryggt och säkert från början till slut. Jag köpte en lägenhet av Josephs och kommer absolut att anlita honom vid nästa försäljning.
    2016-11-22 Josephs M svarar Afshin Z
    Stort tack för ditt fina omdöme Afshin,
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig. Trevlig. Josephs är grym.
    Som mäklare och person.
    Fem av fem
    2016-11-15 Josephs M svarar Daniel V
    Start tack för ditt omdöme Daniel.
    Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad, alltid kul med återkommande kunder då du även köpte bostaden genom oss på Mäklarhuset/Innerstan.
  • Luis J
    Luis J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trots en längre än förväntan försäljningsperiod så ges goda rekommendationer till Joseph Medford. Joseph visade mycket tålamod och agerade professionellt vid alla tillfällen. Han visade även en uppfinningsrik sida och vid givande av fria tyglar lyckades han med en alldeles utmärkt försäljning.
    2016-11-15 Josephs M svarar Luis J
    Stort tack för ditt fina omdöme Luis,
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och smidig affär, mycket bra!
    2016-11-04 Josephs M svarar Jonas G
    Tack Jonas,
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Alltid redo och alltid trevlig. Väldigt professionell och kunnig.
    2016-11-03 Josephs M svarar Marcus H
    Stort tack för din rekommendation Marcus!
    Tack så oerhört att jag fick förtroendet att handa försäljningen av er fina bostad!
  • Linnéa C
    Linnéa C skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs faller mig utmärkt i smaken för hur en mäklare ska vara. Han är glad, öppen, trevlig, framåt, jordnära och inte alls den påstridiga säljar-typen som många andra mäklare. Han har skött allting professionellt och snyggt gällande vår försäljning av bostad. Något beundransvärt är att han åtog sig vår lägenhet trots att den inte ligger inom hans affärsområde. Jag hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare, oavsett som köpare eller säljare. Rekommenderar honom starkt till andra som vill ha hjälp att köpa eller sälja bostad!
    2016-11-03 Josephs M svarar Linnéa C
    Tack Linnéa för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Tack så oerhört mycket för förtroendet. Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen,
  • Carl W
    Carl W skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick ett väldigt proffsigt bemötande. Josefs är en pålitlig kille som håller det han lovar och har stor förståelse för både köpare och säljare genom processen.
    Kommer rekommendera honom till vänner.
    2016-11-03 Josephs M svarar Carl W
    Tack för ditt fina omdöme Carl,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevlig och hjälpsam, svarar väldigt snabbt
    2016-11-03 Josephs M svarar Lisa H
    Stort tack för din rekommendation Lisa.
  • Daniela G
    Daniela G skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs levde upp till alla mina förväntningar på en mäklare. Han var tydlig och professionell. Hela affären kändes enkel och smidig. Rekommenderas starkt!
    2016-10-26 Josephs M svarar Daniela G
    Stort tack för ditt fina omdöme Daniela.
    Vad roligt att höra att du upplevde att allt gick så smidigt i ditt bostads köp via mig. Det känns alltid bra som mäklare när både säljare och köpare är nöjda.
  • Klara K
    Klara K skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är supernöjd med valet av Josephs som mäklare. Han skötte hela försäljningen proffsigt och fick mig att känna mig trygg under hela processen. Är nöjd med all kontakt med mäklarhuset och Josephs från början till slut och jag rekommenderar verkligen Josephs som mäklare.
    2016-10-26 Josephs M svarar Klara K
    Tack Klara för din varma rekommendation. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad!
  • Annie S
    Annie S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, alltid nårbar och målinriktad mäklare, super nöjd!
    2016-09-30 Josephs M svarar Annie S
    Stort tack för ditt fina omdöme Annie,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet. Undrar du något är du alltid välkommen att höra av dig till mig.
  • Ricky B
    Ricky B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt bra bemötande. Väldigt trevlig, hjälpsam och alltid snabbt svar när man skrev till honom.

Josephs levde upp till mina förväntningar helt klart!
    2016-09-30 Josephs M svarar Ricky B
    Sort tack Ricky för det fina omdömet!
    Helt säker på att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra bemötande och levt upp till våra förväntningar
    2016-09-30 Josephs M svarar Susanne S
    Tack för det fina omdömet Susanne. Hoppas ni kommer stortrivas!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag vill rekomendera Joseph's till er som tänker på att anlita en mäklare.

Han är otroligt proffsig & lyssnar in vad man vill. Han ringer alltid tillbaks direkt. Han informerar hela tiden vad som är på gång, under hela processen. Man Känner sig helt enkelt väl omhändertagen.
    Thomas
    2016-09-30 Josephs M svarar Thomas J
    Stort tack för ditt fina omdöme Thomas,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen. Tack så oerhört mycket för förtroendet. Jag hoppas att du även kommer trivas i er nya bostad som ni även köpte genom oss på Mäklarhuset. Undrar du något är du alltid välkommen att höra av dig till mig.
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Josephs Medford som mäklare får toppbetyg. Väldigt lättillgänglig och tillmötesgående som person. En flexibel mäklare som gjorde sitt bästa för att underlätta för både köpare och säljare. Levde upp till våra förväntningar!
    2016-09-30 Josephs M svarar Jonathan S
    Hej Jonathan,
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med hela processen. Jag hoppas att ni trivs i er nya fina lägenhet och har ni några funderingar är det bara att kontakta mig.
  • Johan S
    Johan S skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Joseph var mycket dedicerad och lyhörd. Snabb med återkopplingar och skötte sig utmärkt. Inget kändes som något problem ens när vi hade lite kommunikations problem p g a utlandsresa.
    2016-09-30 Josephs M svarar Johan S
    Tack för ditt fina omdöme Johan.
  • Kamel B
    Kamel B skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag ger en femma till Josephs Medford och tycker att försäljningen gick smidigt och bra.
    2016-09-29 Josephs M svarar Kamel B
    Stort tack Kamel för ditt fina omdömet. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad!
  • Rigmor J
    Rigmor J skrev om Josephs Medford en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det har varit bra kontakt mellan mäklaren och mej vad gäller mitt köp av en lägenhet
    2016-09-29 Josephs M svarar Rigmor J
    Stort tack Rigmor för det fina omdömet!

Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya fina bostad.
Peter Eriksén
Åsa Grönwall