en del av Mäklarhuset Innerstan

3.9 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om Marielle Eriksson

• Eva L
    Eva L skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, personligt bemötande. Duktig och professionell.
  • Annika A
    Annika A skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Marielle är en fantastiskt duktig och driven mäklare med social begåvning. I vårt fall bjöd hon även på hembakad smörgåstårta vid kontraktsskrivningen vilket alla inblandade parter uppskattade oerhört.
    Jag måste ge henne mina allra bästa rekommendationer.
  • Matts L
    Matts L skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt bemötande men tyvärr ofta svår att få tag med under processen kändes som om hon inte var att lita på till 100%. Vid överlåtelsen av nycklar o.d.lovade hon att sköta vissa papper gällande skatteverket men vi fick aldrig någon återkoppling på detta trots att hon lovade återkomma och trots jag tog kontakt med henne ett antal gånger under denna tid. Tråkigt och därför kan vi tyvärr inte rekommendera henne till andra.
  • Mats A
    Mats A skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Marielle var ambitiös och skapade stort förtroende, vilket hon bibehöll genom hela processen. Gott bemötande, god uppföljning och effektivt arbete.
  • Olof P
    Olof P skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra, professionell och trevlig.
    2016-03-16 Marielle E svarar Olof P
    Tack Olof! Uppskattar verkligen detta! Hoppas allt är bra med dig.
  • Boo E
    Boo E skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Positiv, konstruktiv och allmänt behjälplig. Kort o gott en enastående mäklare som gör skillnad.
    2016-03-16 Marielle E svarar Boo E
    Tack Boo för ditt fina omdöme. Hoppas allt är bra med dig!
  • Maria K
    Maria K skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket slarv och ointresse. Låg kunskap.
    2016-03-16 Marielle E svarar Maria K
    Hej! Vad tråkigt att du känner så. Jag gör alltid mitt bästa och beklagar verkligen om du känner dig åsidosatt.
  • Anna S
    Anna S skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det känns alltid tryggt att ha att göra med proffs!
  • Stina Z
    Stina Z skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Marielle Eriksson är professionell, tillmötesgående och rak. Vi har samarbetat med henne både då vi sökt lägenhet och då vi sålt. Mycket serviceminded och klok!
  • Jamie W
    Jamie W skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    I am very happy with the job Marielle did, she helped facilitate the purchase of the property I wanted in a professional manner. I was always kept uptodate on the process and information. I highly recommend Marielle.
  • Nina L
    Nina L skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Hon har en korrekt, vänligt och trevligt sätt och jag tror att hon var mycket uppskattad av säljarna.
    Undrar om hon är dyslektiker, vilket är ok men då borde någon kanske hjälpa till att granska dokument som ska skrivas på. De flesta dokument vi skulle skriva på behövdes skrivas om minst en gång eftersom det alltid var fel uppgifter någonstans (telnr, mailadresser, datum). Förstår att noggrannheten behöver vara på topp och är en utmaning när kontrakt ska skrivas men här tror jag inte att Marielle har sitt starkaste kort här. Vi kanske hade otur och det löste sig alltid med glada miner.
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Marielle Eriksson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Marielle gav ett gott intryck och jobbade effektivt tills säljkontraktet var påskrivet. Därefter tog det tid att få kontakt med henne på mail och telefon, samt att hon utan att informera mig eller köpare inte var på plats vid tillträdesdagen utan när jag kom till mäklarhuset den dagen fick jag veta att hon vart bortrest. Jag tycker kommunikationen kunde varit mycket bättre, kändes olustigt att uppföljningen uteblev.
Åsa Grönwall
Peter Eriksén