Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Michelle Carlsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 13 kunder tycker om Michelle Carlsson

• Anna Lorichs skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-17

Michelle kändes superbra från början, jag träffade flera mäklare innan jag bestämde mig, men det blev Michelle och det ångrar jag inte. Proffsig, pigg och engagerad med bra strategi och trevligt bemötande, även om vi tyckte olika ibland. Det blev ett bra slutpris på denna svajiga marknad och min lägenhet gick bäst av konkurrenterna!

Michelle rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-17 Michelle C svarar Anna Lorichs
    Stort tack Anna! Det har varit fantastiskt att få samarbeta med dig och nu ser jag fram emot att finna ditt nya drömboende!

Värme!

- M.
  • Paola Granado Nemeth skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-01-26

Många mäklare får högt betyg. Jag har haft att göra med en hel del genom livet. Det som skiljer Michelle från andra är att hon engagerar sig, alltid är nåbar och är opretentiös så hon konsulterar kollegor när saker blir lite svårare. Under fotograferingen var hon ambitiös och hjälpte till att bära tungt och göra fint. Läs mer
    2019-01-28 Michelle C svarar Paola Granado Nemeth
    Stort tack för dina fina ord, Paola! Det har varit fantastiskt kul att få sammarbeta med dig och jag ser varmt fram emot att träffa dig och Gunnar igen vid tillträdet.
  • Hanna D skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-20

Supertrevlig och väldigt kunnig. En fröjd att köpa lägenhet genom Michelle! Läs mer
    2018-11-21 Michelle C svarar Hanna D
    Hej Hanna,

Stort tack för din fina rekommendation! Allt gott, så ses vi vid tillträdet!

Varma hälsningar,

Michelle
  • Maria C
    Maria C skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-10-05

MIchelle hade hand om försäljningen av min lägenhet i Stockholms innerstad. Hon var engagerad och driven genom hela processen. All kommunikation mellan oss var snabb och enkel. Läs mer
    2018-11-27 Michelle C svarar Maria C
    Tack för din rekommendation Maria, syns snart för tillträde!
  • Anton N
    Anton N skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-09-26

Michelle har varit professionell och tillmötesgående under hela affären. Mer kan jag inte önska från en mäklare! Läs mer
    2018-09-26 Michelle C svarar Anton N
    Tack Anton, kul att få hjälpa till!
  • Cissela W skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-09-08

Michelle är påläst, lyhörd och mycket proffsig. Vi har verkligen kunnat lita på henne. Rekommenderar alla att välja Michelle när bostaden ska säljas. Hon lyckades sälja vår lägenhet till ett bra pris trots den svajiga marknaden. Tack Michelle! Läs mer
    2018-11-27 Michelle C svarar Cissela W
    Tack så hemskt mycket Cissela, ser fram emot att se er snart igen på tillträdet nästa vecka. Allt gott tills dess! Varma hälsningar, Michelle
  • Tom L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-07-26

Lyhörd, driven och mycket påläst.
    Kan verkligen rekommendera att man jobbar med Michelle om man vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-11-27 Michelle C svarar Tom L
    Stort tack Tom, det var fantastiskt att få sammarbeta med dig!
  • Katarina M skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-07-24

Enkelt, snabbt, proffsigt. Positivt bemötande o stort kunnande. Lätt att få kontakt med även på kvällen Läs mer
    2018-11-27 Michelle C svarar Katarina M
    Tack för din fina rekommendation, Katarina! Hoppas att allt är väl!
  • Eneida B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-07-19

Michelle hjälpte mig och mina föräldrar köpa en 1:a i Stockholm.

Förutom att ha härlig energi så är hon en närvarande mäklare med ett bra bemötande! Hon var väldigt hjälpsam under hela processen, ser till så att man förstår alla delar och känner sig trygg och säker. Hon är en mäklare som verkligen trivs i sitt yrke och som vi är väldigt nöjda med! Läs mer
    2018-07-19 Michelle C svarar Eneida B
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Jag är jätteglad att du känner dig nöjd och det är bara att höra av dig om det skulle vara något. Fortsatt fin dag!

Mvh,

• Per-robin G skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-06-28

Sålde en etta på 22.5 kvadratmeter i Danderyd. Michelle var väldigt professionell och gick alltid att nå. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström