Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Michelle Carlsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 11 kunder tycker om Michelle Carlsson

• Hanna D skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertrevlig och väldigt kunnig. En fröjd att köpa lägenhet genom Michelle! Läs mer
    2018-11-21 Michelle C svarar Hanna D
    Hej Hanna,

Stort tack för din fina rekommendation! Allt gott, så ses vi vid tillträdet!

Varma hälsningar,

Michelle
  • Maria C
    Maria C skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    MIchelle hade hand om försäljningen av min lägenhet i Stockholms innerstad. Hon var engagerad och driven genom hela processen. All kommunikation mellan oss var snabb och enkel. Läs mer
    2018-11-27 Michelle C svarar Maria C
    Tack för din rekommendation Maria, syns snart för tillträde!
  • Anton N
    Anton N skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle har varit professionell och tillmötesgående under hela affären. Mer kan jag inte önska från en mäklare! Läs mer
    2018-09-26 Michelle C svarar Anton N
    Tack Anton, kul att få hjälpa till!
  • Cissela W skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle är påläst, lyhörd och mycket proffsig. Vi har verkligen kunnat lita på henne. Rekommenderar alla att välja Michelle när bostaden ska säljas. Hon lyckades sälja vår lägenhet till ett bra pris trots den svajiga marknaden. Tack Michelle! Läs mer
    2018-11-27 Michelle C svarar Cissela W
    Tack så hemskt mycket Cissela, ser fram emot att se er snart igen på tillträdet nästa vecka. Allt gott tills dess! Varma hälsningar, Michelle
  • Tom L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Lyhörd, driven och mycket påläst.
    Kan verkligen rekommendera att man jobbar med Michelle om man vill sälja sin bostad. Läs mer
    2018-11-27 Michelle C svarar Tom L
    Stort tack Tom, det var fantastiskt att få sammarbeta med dig!
  • Katarina M skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Enkelt, snabbt, proffsigt. Positivt bemötande o stort kunnande. Lätt att få kontakt med även på kvällen Läs mer
    2018-11-27 Michelle C svarar Katarina M
    Tack för din fina rekommendation, Katarina! Hoppas att allt är väl!
  • Eneida B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Michelle hjälpte mig och mina föräldrar köpa en 1:a i Stockholm.

Förutom att ha härlig energi så är hon en närvarande mäklare med ett bra bemötande! Hon var väldigt hjälpsam under hela processen, ser till så att man förstår alla delar och känner sig trygg och säker. Hon är en mäklare som verkligen trivs i sitt yrke och som vi är väldigt nöjda med! Läs mer
    2018-07-19 Michelle C svarar Eneida B
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Jag är jätteglad att du känner dig nöjd och det är bara att höra av dig om det skulle vara något. Fortsatt fin dag!

Mvh,

• Per-robin G skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålde en etta på 22.5 kvadratmeter i Danderyd. Michelle var väldigt professionell och gick alltid att nå. Läs mer
  • Carina F skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har sålt en lgh o Michelle har ansvarat för allt det administrativa på ett föredömligt sätt.
    Michelle har hela tiden varit lugn vänlig o gett bra information. En trevlig o rar tjej.

Michelle är otroligt snabb i att kommunicera tillbaka på en dialog och återkommer med snabbhet på uppgifter som ska hämtas från bank/bostadsrättsförening eller andra instanser. Läs mer
  • David E skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Snabb och smärtfri process där prislappen översteg mina förväntningar. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-04-05 Michelle C svarar David E
    Tack David, det var kul att få hjälpa dig sälja din lägenhet!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström