Michelle Carlsson är mäklare på Mäklarhuset Innerstan

Michelle Carlsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Michelle Carlsson har haft 0 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 37 Läs vad Michelle Carlsson

• 2020-01-29 Spontant omdöme
    Professionell, påläst och hjälpsam. Försäljningen gick väldigt smidigt och Michell var tillgänglig när jag behövde hjälp.
    Rekommenderas starkt.
    Stort tack för den fina rekommendationen! Ser fram emot att hjälpa dig och din bror med fler försäljningar framöver.

• 2020-01-26 Spontant omdöme
    Vi vill gärna rekommendera Michelle Carlsson som mäklare som har sålt vår lägenhet på Södermalm.
  • 2020-01-22 Spontant omdöme
    Vi fick väldigt stort förtroende för Michelle vid försäljningen av vår lägenhet i Vasastan och kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljtankar.

Michelle var mycket professionell och visade ett stort engagemang genom hela försäljningen. Michelle var väl förberedd från första stund och tack vare hennes tillgänglighet och tydliga kommunikation kände vi oss väldigt trygga med att hon hanterade vår försäljning på bästa sätt!
    Stort tack för er fina rekommendation! Det har varit fantastiskt att få samarbeta med er och jag ser stort fram emot att se er igen vid tillträdet. Om det skulle vara något dessförinnan så kan ni alltid höra av er till mig.

Michelle
  • August D
    skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    2020-01-22 Spontant omdöme
    Michelle var proffsig, lyhörd, engagerad och väldigt lätt att jobba med. Jag fick min lägenhet såld innan visningen till ett pris som var över mina förväntningar. Rekommenderar henne starkt!
    Hej August,

Tack för en superfin rekommendation! Det har varit fantastiskt att få samarbeta med dig, vi syns på tillträdet!

• 2020-01-16 Spontant omdöme
    Min sambo och jag köpte vår lägenhet av Michelle, och var båda otroligt nöjda med hur hon hanterade hela processen från början till slut. Michelle var mycket lyhörd, tydlig, snabb på att återkoppla och fick oss att känna oss trygga. Hon kom även med bra råd och tips vilket vi uppskattade. Vi rekommenderar varmt Michelle till andra som vill sälja sin lägenhet eller köpa sin drömbostad :)
    Hej Sandra,

Stort tack för ert fina omdöme! Ser fram emot att se er igen vid tillträdet!

• 2020-01-09 Spontant omdöme
    Vi har nyligen köpt en lägenhet Michelle förmedlade. Vi upplevde Michelle som oerhört påläst, tillmötesgående och lyhörd. Alltid snabb återkoppling. Vi upplevde henne som väldigt ärlig och geniun i våra möten, vilket gjorde att vi fick stort förtroende för affären.
    Hej Johanna,

Stort tack för ert fina omdöme! Jag ser fram emot att träffa er snart igen för tillträdet och ni kan alltid höra av er om det är något dessförinnan.

Fortsatt fin dag!

• PATRIK L
    skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    2020-01-08 Spontant omdöme
    Michelle slog mig som lyhörd och påläst. Hon var alltid full av energi och gjorde sitt yttersta i försäljning av vår bostad.
    Stort tack Patrik för din fina rekommendation! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er och jag ser fram emot att se er igen snart. Hoppas att du och familjen mår bra!

• skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    2020-01-08 Spontant omdöme
    Michelle gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av min lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och Michelle var alltid tillgänglig och svarade snabbt och tydligt på alla frågor jag hade. Kan varmt rekommendera Michelle!
    Hej Jesper,

Tack för ett fantastiskt samarbete, det har varit kul att få träffa dig och din flickvän och jag ser fram emot att se dig/er igen på tillträdet!

• 2020-01-08 Spontant omdöme
    Väldigt kompetent mäklare med grym service, affären gick väldigt smort, rekommenderas starkt!
    Tack Alex! Uppskattar din fina rekomendation och ser fram emot tillträdet. Varma hälsningar, Michelle Carlsson Michelle Carlsson
  • skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    2019-11-06 Spontant omdöme
    Michelle var mycket energetisk och väldigt lätt att få tag på.
    Väl organiserad och metodisk!
    Stort tack Hassan! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er!