Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Michelle Carlsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 20 Läs vad Michelle Carlsson

• Marcus M
    Marcus M skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-23

Michelle är extremt driven, duktig och fantastiskt härlig. Jag är så glad att jag valde henne som mäklare. Lätt att tycka om och jag skulle varmt rekommendera Michelle till vem som helst. Läs mer
    2019-05-24 Michelle C svarar Marcus M
    Stort tack Marcus! Det har varit fantastiskt kul att få sammarbeta med dig och nu jag ser fram emot att hitta ett nytt boende till er. ☺️

Michelle
  • Trolla Tingeling Solblomma H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-22

Michelle gav ett varmt, genuint och ödmjukt intryck vilket betryggade hela processen, en kompetent mäklare! Läs mer
    2019-05-22 Michelle C svarar Trolla Tingeling Solblomma H
    Hej Trolla,

Tack så mycket för ditt omdöme!

• HANNA S skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-09

Michelle är engagerad, kunnig och ger ifrån sig ett mycket trevligt bemötande! Hon var lätt att nå och vi fick snabb återkoppling. Hon svarar utförligt på frågor och förklarar tydligt!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-09 Michelle C svarar HANNA S
    Stort tack Hanna för din fina rekommendation! Ser fram emot att träffa dig igen nästa vecka och ta mått på bostaden. /Michelle
  • HANA J skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-20

Michelle är värd 5 av 5 möjliga! En kanontjej som gör ett kanonjobb. Trevlig, proffsig, ordningsam och genuin. Som om de inte var nog så sprider hon en fantastisk härlig energi. Jag hade jättemånga frågor och funderingar som hon svarade på både snabbt och ärligt. Rekommenderar verkligen Michelle. Läs mer
    2019-03-20 Michelle C svarar HANA J
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Hana! Jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och ser fram emot att se er snart igen. Ni vet hur ni når mig om det är något mer jag kan göra för er.

• TOR L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-18

Michelle var full av energi, återkopplade snabbt och var engagerad. Jag var nöjd med hennes insats och rekommenderar henne. Läs mer
    2019-03-18 Michelle C svarar TOR L
    Stort tack, Tor! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning och jag ser fram emot att se dig snart igen!

• Carl Felix F skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-13

Michelle gjorde ett mycket bra jobb vid vårt köp av bostad. Hon var engagerad och vi kände gott förtroende för att henne. Hon såg till att vi snabbt kunde komma till kontraktskrivning, något vi uppskattar. Läs mer
    2019-03-13 Michelle C svarar Carl Felix F
    Stort tack Felix och Hannah! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad och ser fram emot att se er igen vid tillträdet!
  • Johan W
    Johan W skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-11

Michelle sålde min lägenhet och hon kändes proffsig och väl förberedd. Engagerad, trevlig och man fick alltid bra bemötande. Pga av marknaden kom vi inte upp i värderat pris men Michelle gjorde verkligen vad hon kunde för att få upp priset. I slutändan lyckades hon få upp priset en en för marknaden rimlig nivå. Läs mer
    2019-03-13 Michelle C svarar Johan W
    Tack Johan! Det har varit härligt att få sammarbeta med er och jag önskar er allt gott i ert nya boende. Vi syns vid tillträdet!
  • Anna Lorichs skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-17

Michelle kändes superbra från början, jag träffade flera mäklare innan jag bestämde mig, men det blev Michelle och det ångrar jag inte. Proffsig, pigg och engagerad med bra strategi och trevligt bemötande, även om vi tyckte olika ibland. Det blev ett bra slutpris på denna svajiga marknad och min lägenhet gick bäst av konkurrenterna!

Michelle rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-17 Michelle C svarar Anna Lorichs
    Stort tack Anna! Det har varit fantastiskt att få samarbeta med dig och nu ser jag fram emot att finna ditt nya drömboende!

Värme!

- M.
  • Paola Granado Nemeth skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-01-26

Många mäklare får högt betyg. Jag har haft att göra med en hel del genom livet. Det som skiljer Michelle från andra är att hon engagerar sig, alltid är nåbar och är opretentiös så hon konsulterar kollegor när saker blir lite svårare. Under fotograferingen var hon ambitiös och hjälpte till att bära tungt och göra fint. Läs mer
    2019-01-28 Michelle C svarar Paola Granado Nemeth
    Stort tack för dina fina ord, Paola! Det har varit fantastiskt kul att få sammarbeta med dig och jag ser varmt fram emot att träffa dig och Gunnar igen vid tillträdet.
  • Hanna D skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-20

Supertrevlig och väldigt kunnig. En fröjd att köpa lägenhet genom Michelle! Läs mer
    2018-11-21 Michelle C svarar Hanna D
    Hej Hanna,

Stort tack för din fina rekommendation! Allt gott, så ses vi vid tillträdet!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström