Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 36 Läs vad Michelle Carlsson

• MOHAMED S skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2020-01-29

Professionell, påläst och hjälpsam. Försäljningen gick väldigt smidigt och Michell var tillgänglig när jag behövde hjälp.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-01-29 Michelle C svarar MOHAMED S
    Stort tack för den fina rekommendationen! Ser fram emot att hjälpa dig och din bror med fler försäljningar framöver.

• Anna Louise S skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2020-01-22

Vi fick väldigt stort förtroende för Michelle vid försäljningen av vår lägenhet i Vasastan och kan varmt rekommendera henne till andra som går i säljtankar.

Michelle var mycket professionell och visade ett stort engagemang genom hela försäljningen. Michelle var väl förberedd från första stund och tack vare hennes tillgänglighet och tydliga kommunikation kände vi oss väldigt trygga med att hon hanterade vår försäljning på bästa sätt! Läs mer
    2020-01-22 Michelle C svarar Anna Louise S
    Stort tack för er fina rekommendation! Det har varit fantastiskt att få samarbeta med er och jag ser stort fram emot att se er igen vid tillträdet. Om det skulle vara något dessförinnan så kan ni alltid höra av er till mig.

Michelle
  • August D
    August D skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2020-01-22

Michelle var proffsig, lyhörd, engagerad och väldigt lätt att jobba med. Jag fick min lägenhet såld innan visningen till ett pris som var över mina förväntningar. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-01-22 Michelle C svarar August D
    Hej August,

Tack för en superfin rekommendation! Det har varit fantastiskt att få samarbeta med dig, vi syns på tillträdet!

• SANDRA ELLINOR N
    SANDRA ELLINOR N skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2020-01-16

Min sambo och jag köpte vår lägenhet av Michelle, och var båda otroligt nöjda med hur hon hanterade hela processen från början till slut. Michelle var mycket lyhörd, tydlig, snabb på att återkoppla och fick oss att känna oss trygga. Hon kom även med bra råd och tips vilket vi uppskattade. Vi rekommenderar varmt Michelle till andra som vill sälja sin lägenhet eller köpa sin drömbostad :) Läs mer
    2020-01-16 Michelle C svarar SANDRA ELLINOR N
    Hej Sandra,

Stort tack för ert fina omdöme! Ser fram emot att se er igen vid tillträdet!

• JOHANNA D skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2020-01-09

Vi har nyligen köpt en lägenhet Michelle förmedlade. Vi upplevde Michelle som oerhört påläst, tillmötesgående och lyhörd. Alltid snabb återkoppling. Vi upplevde henne som väldigt ärlig och geniun i våra möten, vilket gjorde att vi fick stort förtroende för affären. Läs mer
    2020-01-09 Michelle C svarar JOHANNA D
    Hej Johanna,

Stort tack för ert fina omdöme! Jag ser fram emot att träffa er snart igen för tillträdet och ni kan alltid höra av er om det är något dessförinnan.

Fortsatt fin dag!

• PATRIK L
    PATRIK L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2020-01-08

Michelle slog mig som lyhörd och påläst. Hon var alltid full av energi och gjorde sitt yttersta i försäljning av vår bostad. Läs mer
    2020-01-09 Michelle C svarar PATRIK L
    Stort tack Patrik för din fina rekommendation! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er och jag ser fram emot att se er igen snart. Hoppas att du och familjen mår bra!

• JESPER J skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2020-01-08

Michelle gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av min lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och Michelle var alltid tillgänglig och svarade snabbt och tydligt på alla frågor jag hade. Kan varmt rekommendera Michelle! Läs mer
    2020-01-08 Michelle C svarar JESPER J
    Hej Jesper,

Tack för ett fantastiskt samarbete, det har varit kul att få träffa dig och din flickvän och jag ser fram emot att se dig/er igen på tillträdet!

• ALEXANDER A
    ALEXANDER A skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2020-01-08

Väldigt kompetent mäklare med grym service, affären gick väldigt smort, rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-01-08 Michelle C svarar ALEXANDER A
    Tack Alex! Uppskattar din fina rekomendation och ser fram emot tillträdet. Varma hälsningar, Michelle Carlsson
  • Hassan B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-06

Michelle var mycket energetisk och väldigt lätt att få tag på.
    Väl organiserad och metodisk! Läs mer
    2019-11-06 Michelle C svarar Hassan B
    Stort tack Hassan! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er!

• Silvia E skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-05

Vi har nyligen köpt en bostad som Michelle förmedlade. Michelle upplevs som både noggrann och proffsig samt mycket tillmötesgående och trevlig! Läs mer
    2019-11-05 Michelle C svarar Silvia E
    Hej Silvia,

Stort tack för ert fina omdömme! Det har varit väldigt kul att få hjälpa er finna er en ny bostad och jag ser fram emot att träffa er igen på tillträdet!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström