Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 28 Läs vad Michelle Carlsson

• Hassan B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-06

Michelle var mycket energetisk och väldigt lätt att få tag på.
    Väl organiserad och metodisk! Läs mer
    2019-11-06 Michelle C svarar Hassan B
    Stort tack Hassan! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er!

• Silvia E skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-05

Vi har nyligen köpt en bostad som Michelle förmedlade. Michelle upplevs som både noggrann och proffsig samt mycket tillmötesgående och trevlig! Läs mer
    2019-11-05 Michelle C svarar Silvia E
    Hej Silvia,

Stort tack för ert fina omdömme! Det har varit väldigt kul att få hjälpa er finna er en ny bostad och jag ser fram emot att träffa er igen på tillträdet!

• Jacob H
    Jacob H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-04

Michelle var oerhört engagerad och väldigt lätt att jobba med. Hon var alltid snabb på att svara på våra frågor, lyhörd och väldigt påläst. Läs mer
    2019-11-04 Michelle C svarar Jacob H
    Hej Jacob,

Stort tack för ditt fina omdöme! Det had varit fantastiskt kul att få samarbeta med er och jag ser fram emot att se er igen på tillträdet.

• Tom T
    Tom T skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-16

Michelle har underlättat mitt köp av bostad genom att vara tydlig med både för- och nackdelar angående bostaden, snabbt svarat på frågor som uppkommit under processens gång samt varit tillgänglig via mail eller telefon i princip 24 timmar om dygnet. Michelle har gjort ett väldigt ärligt och uppriktigt intryck, vilket man som potentiell köpare värderar väldigt högt. Läs mer
    2019-10-28 Michelle C svarar Tom T
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Tom! Jag ser fram emot att se dig på tillträdet och hoppas att du får en fortsatt fin vecka!

• Hans Edvard J skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-14

Michelle mötte mig som en person med alla känslospröt ute, driven av energi o engagemang.
    Hon är pålitlig o kreativ person som finner lösningar när marknaden sviktar och det finns behov av att plocka fram det där extra.
    Det är svårt att genomskåda kunder o marknad, vilket kräver fingertoppskänsla och gott samarbete med proffsig stylist för att matcha de förväntningarna!
    Ett stort tack till en kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar!
    En Mäklare man gärna återvänder till. Läs mer
    2019-10-14 Michelle C svarar Hans Edvard J
    Stort tack Hans för ett så fint omdömme! Det har varit fantastiskt kul att lära känna dig och hjälpa dig med detta fina sammarbete. Jag ser fram emot att se dig igen på tillträdet!

• Patrik H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-03

Michelle är en positiv, omtänksam och godhjärtad person. Hon har goda kunskaper i sitt yrkesområde och arbetar snabbt i det vardagliga arbetet. Hon finns alltid där för kunden och stöttar vid frågor och funderingar.

Allt detta gör henne till en utmärkt mäklare, som jag rekommenderar. Läs mer
    2019-10-03 Michelle C svarar Patrik H
    Hej Patrik,

Tack för detta otroligt fina omdöme, du gjorde verkligen min dag! Ser fram emot att se dig igen på tillträdet!

• Julia L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-30

Michelle har varit otroligt engagerad och närvarande under försäljningen av vår lägenhet. Hon lyckades verkligen överträffa våra förväntningar!

Vi kan varmt rekommendera Michelle som mäklare och skulle absolut använda oss av henne om och när vi säljer igen. Läs mer
    2019-09-30 Michelle C svarar Julia L
    Stort tack Julia för ert fina omdöme, det gjorde mig verkligen jätteglad! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er och jag ser fram emot att se er snart igen.

• Vadim B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-03

En fantastisk duktig och framåtriktad fastighetsmäklare som gillar utmaningar och ger sig inte först hon når målet! Jag valde henne bland många andra och ångrar inte en sekund Läs mer
    2019-09-04 Michelle C svarar Vadim B
    Stort tack Vadim, det har varit en ära att få sammarbeta med dig!
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-23

Michelle är extremt driven, duktig och fantastiskt härlig. Jag är så glad att jag valde henne som mäklare. Lätt att tycka om och jag skulle varmt rekommendera Michelle till vem som helst. Läs mer
    2019-05-24 Michelle C svarar Marcus M
    Stort tack Marcus! Det har varit fantastiskt kul att få sammarbeta med dig och nu jag ser fram emot att hitta ett nytt boende till er. ☺️

Michelle
  • Trolla Tingeling Solblomma H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-22

Michelle gav ett varmt, genuint och ödmjukt intryck vilket betryggade hela processen, en kompetent mäklare! Läs mer
    2019-05-22 Michelle C svarar Trolla Tingeling Solblomma H
    Hej Trolla,

Tack så mycket för ditt omdöme!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström