Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 24 Läs vad Michelle Carlsson

• Hans Edvard J skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-14

Michelle mötte mig som en person med alla känslospröt ute, driven av energi o engagemang.
    Hon är pålitlig o kreativ person som finner lösningar när marknaden sviktar och det finns behov av att plocka fram det där extra.
    Det är svårt att genomskåda kunder o marknad, vilket kräver fingertoppskänsla och gott samarbete med proffsig stylist för att matcha de förväntningarna!
    Ett stort tack till en kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar!
    En Mäklare man gärna återvänder till. Läs mer
    2019-10-14 Michelle C svarar Hans Edvard J
    Stort tack Hans för ett så fint omdömme! Det har varit fantastiskt kul att lära känna dig och hjälpa dig med detta fina sammarbete. Jag ser fram emot att se dig igen på tillträdet!

• PATRIK H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-03

Michelle är en positiv, omtänksam och godhjärtad person. Hon har goda kunskaper i sitt yrkesområde och arbetar snabbt i det vardagliga arbetet. Hon finns alltid där för kunden och stöttar vid frågor och funderingar.

Allt detta gör henne till en utmärkt mäklare, som jag rekommenderar. Läs mer
    2019-10-03 Michelle C svarar PATRIK H
    Hej Patrik,

Tack för detta otroligt fina omdöme, du gjorde verkligen min dag! Ser fram emot att se dig igen på tillträdet!

• Julia L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-30

Michelle har varit otroligt engagerad och närvarande under försäljningen av vår lägenhet. Hon lyckades verkligen överträffa våra förväntningar!

Vi kan varmt rekommendera Michelle som mäklare och skulle absolut använda oss av henne om och när vi säljer igen. Läs mer
    2019-09-30 Michelle C svarar Julia L
    Stort tack Julia för ert fina omdöme, det gjorde mig verkligen jätteglad! Det har varit fantastiskt kul att få samarbeta med er och jag ser fram emot att se er snart igen.

• Vadim B skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-03

En fantastisk duktig och framåtriktad fastighetsmäklare som gillar utmaningar och ger sig inte först hon når målet! Jag valde henne bland många andra och ångrar inte en sekund Läs mer
    2019-09-04 Michelle C svarar Vadim B
    Stort tack Vadim, det har varit en ära att få sammarbeta med dig!
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-23

Michelle är extremt driven, duktig och fantastiskt härlig. Jag är så glad att jag valde henne som mäklare. Lätt att tycka om och jag skulle varmt rekommendera Michelle till vem som helst. Läs mer
    2019-05-24 Michelle C svarar Marcus M
    Stort tack Marcus! Det har varit fantastiskt kul att få sammarbeta med dig och nu jag ser fram emot att hitta ett nytt boende till er. ☺️

Michelle
  • Trolla Tingeling Solblomma H skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-22

Michelle gav ett varmt, genuint och ödmjukt intryck vilket betryggade hela processen, en kompetent mäklare! Läs mer
    2019-05-22 Michelle C svarar Trolla Tingeling Solblomma H
    Hej Trolla,

Tack så mycket för ditt omdöme!

Michelle
  • HANNA S skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-09

Michelle är engagerad, kunnig och ger ifrån sig ett mycket trevligt bemötande! Hon var lätt att nå och vi fick snabb återkoppling. Hon svarar utförligt på frågor och förklarar tydligt!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-05-09 Michelle C svarar HANNA S
    Stort tack Hanna för din fina rekommendation! Ser fram emot att träffa dig igen nästa vecka och ta mått på bostaden. /Michelle
  • HANA J skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-20

Michelle är värd 5 av 5 möjliga! En kanontjej som gör ett kanonjobb. Trevlig, proffsig, ordningsam och genuin. Som om de inte var nog så sprider hon en fantastisk härlig energi. Jag hade jättemånga frågor och funderingar som hon svarade på både snabbt och ärligt. Rekommenderar verkligen Michelle. Läs mer
    2019-03-20 Michelle C svarar HANA J
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Hana! Jag hoppas att ni trivs bra i lägenheten och ser fram emot att se er snart igen. Ni vet hur ni når mig om det är något mer jag kan göra för er.

• TOR L skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-18

Michelle var full av energi, återkopplade snabbt och var engagerad. Jag var nöjd med hennes insats och rekommenderar henne. Läs mer
    2019-03-18 Michelle C svarar TOR L
    Stort tack, Tor! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning och jag ser fram emot att se dig snart igen!

• Carl Felix F skrev om Michelle Carlsson en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-13

Michelle gjorde ett mycket bra jobb vid vårt köp av bostad. Hon var engagerad och vi kände gott förtroende för att henne. Hon såg till att vi snabbt kunde komma till kontraktskrivning, något vi uppskattar. Läs mer
    2019-03-13 Michelle C svarar Carl Felix F
    Stort tack Felix och Hannah! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad och ser fram emot att se er igen vid tillträdet!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström