Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Mikael Lindström
Mikael Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar!

Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer.

Meriter/Utmärkelser
Årets mäklare Stockholm 2018 - Årets rookie Sverige 2018 - Årets mäklare Innerstan 2018 - Flest publicerade 1:or på Kungsholmen - Flest publicerade 2:or på Kungsholmen - Flest publicerade 1:or i Stockholms län.
- Jag har utöver detta även högsta möjliga betyg på flera olika rekommendationssajter.

Hoppas vi ses! Läs mer

Läs vad 121 Läs vad Mikael Lindström

• PETRONELLA B
    PETRONELLA B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-06-06

Är väldigt nöjd med min försäljning med Mikael, trots att jag hade höga krav och marknaden idag är svår. Stort engagemang och mycket energi från Mikaels sida gjorde att jag till slut fick ett pris jag ville sälja för. Läs mer
    2019-06-06 Mikael L svarar PETRONELLA B
    Tack Petronella för det jättefina omdömet och tack för förtroendet! I denna marknad får man aldrig ge upp :). Mvh/Mikael
  • ZACHARIAS K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-06-06

Jag köpte min lägenhet vid peaken 2017 och således betalade jag ett annat pris än vad marknaden kan ge idag.

Jag hade hårda krav när jag tog kontakt med Mikael och detta var inget som skrämde honom utan snarare tvärtom, Mikael gillar utmaningar.

Nu nådde vi inte riktigt hela vägen, vilket inte berodde på Mikael utan den faktiska marknaden. Mikael lyckades ändå få till ett slutpris som är högt för området idag och det är det som skiljer en ordinär mäklare och Mikael.

Rekommenderar honom till 100% och kommer att anlita honom i framtiden igen. Läs mer
    2019-06-06 Mikael L svarar ZACHARIAS K
    Tack Zacharias för det jättefina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete!! I denna marknad måste man kämpa och aldrig ge upp!! /Mikael
  • DANIEL K
    DANIEL K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-25

Mikael visade ett stort engagemang, lyhördhet och driv. Han höll en god kommunikation och ärlighet när vi sålde vår lägenhet. Kan starkt rekommendera Mikael som mäklare och kommer att anställa Mikael vid en framtida försäljning. Läs mer
    2019-05-25 Mikael L svarar DANIEL K
    Tack Daniel för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • ALEXANDER A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-21

Mikael gjorde ett utomordentligt arbete med att sälja min lägenhet. I allt från värderingen och hjälp med styling till löpande tips och slutförhandlingar gjorde han ett fantastiskt och grundligt jobb. Skulle absolut rekommendera Mikael till en vän! Läs mer
    2019-05-21 Mikael L svarar ALEXANDER A
    Alexander, tack för ert förtroende och för det superfina omdömet.
    Mvh/Mikael
  • FILIPPA J
    FILIPPA J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-04

Jag anlitade Mikael på grund av hans fina omdömen och jag är väldigt nöjd med mitt val! Jag hörde av mig till Mikael och sa att jag ville sälja min bostad snabbt och två veckor senare var den såld till mitt drömpris! Mikael är mån om både säljaren och köparen vilket för mig kändes väldigt tryggt. Mikael har även ett stort självförtroende som han verkligen lever upp till! Jag skulle inte tveka en sekund med att anlita Mikael igen och kan verkligen rekommendera honom till er som ska sälja er bostad! Läs mer
    2019-05-04 Mikael L svarar FILIPPA J
    Det var ett sant nöje att arbeta med dig och att få sälja din fina lägenhet! Tack för ditt superfina omdöme Filippa! Mvh/Mikael
  • Musa Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-04

Detta är den andra gången jag anlitar Mikael för försäljning av en lägenhet på Kungsholmen då jag var väldigt nöjd första gången. Mikael är en kompetent och lyhörd mäklare som inte räds för utmaningar. Med sin skicklighet och professionalism så sköttes affären på bästa sätt. Läs mer
    2019-05-04 Mikael L svarar Musa Y
    Tack Musa, alltid lika trevligt att arbeta med dig! Tack för det jättefina omdömet, och tack för förtroendet igen! Mvh/Mikael
  • Nina K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-28

Vi är oerhört nöjda med Mikaels insatser. Han är trovärdig, kunnig, lyhörd och engagerad. Vi uppskattade hans dagliga uppdateringar om läget under hela försäljningsprocessen då man går som på nålar! Vi vill verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-28 Mikael L svarar Nina K
    Tack Nina & Lars för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Katrin Berith Susanne W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-10

Om du söker en mäklare som är professionell, mycket kunnig inom sitt område och som alltid är tillgänglig så är Mikael den mäklare du söker! Han gjorde hela säljprocessen jättesmidig och vi var alltid välinformerade om nästkommande steg, vilket gjorde att vi som säljare kände oss trygga genom hela förloppet – från början till slut.

Mikael är dessutom en mycket driven mäklare med en härlig utstrålning som inger förtroende och som sprider en positiv anda i rummet, vilket vi tycker är viktigt i mötet med de spekulanter han kom att möta under visningen av lägenheten. Vi är mycket nöjda med slutresultatet av vår försäljning! Läs mer
    2019-04-10 Mikael L svarar Katrin Berith Susanne W
    TACK sååå jättemycket Katrin & Erik för det superfina omdömet! Önskar er en härlig vår och lycka till med ert nya boende. Mvh/Mikael
  • Jesper Karl Jean-Claude S
    Jesper Karl Jean-Claude S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-03

Jag träffade flera mäklare och bestämde mig för Mikael efter research och magkänsla. Jag sökte en "framåt" och alert mäklare hellre än en bakåtlutad relaxed mäklare som enbart förlitar sig på schyssta bilder. Jag fick verkligen vad jag sökte. Mikael lyckades leverera ett riktigt bra resultat.

Mikael var under hela processen riktigt trevlig och peppig, lätt att få tag på och mycket informativ. Visst, han är självsäker och aningen "säljig", men är det inte just därför man anlitar en mäklare? Om detta är vad du söker, tveka inte att anlita Mikael. Du kommer sannolikt bli riktigt nöjd. Läs mer
    2019-04-03 Mikael L svarar Jesper Karl Jean-Claude S
    Tack Jesper för det jättefina omdömet! Stort tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • VICTOR S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-02

Det finns en anledning till alla utmärkelser Mikael har fått de senaste åren. Han har en otrolig fingertoppskänsla om både Stockholms marknad och människor. Mikael styrde allt från styling till kontraktsskrivning på mindre än två veckor och det under en oförutsägbar marknad. Ingen tvekan om att Mikael är stans bästa mäklare. Läs mer
    2019-04-02 Mikael L svarar VICTOR S
    TACK sååå jättemycket Victor för ditt superfina omdöme och tack för ett kanon trevligt samarbete!! Hoppas du och Mikaela kommer trivas i er nya bostad! Mvh/Mikael

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström