Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Mikael Lindström
Mikael Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar!

Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer.

Meriter/Utmärkelser
Årets mäklare Stockholm 2018 - Årets rookie Sverige 2018 - Årets mäklare Innerstan 2018 - Flest publicerade 1:or på Kungsholmen - Flest publicerade 2:or på Kungsholmen - Flest publicerade 1:or i Stockholms län.
- Jag har utöver detta även högsta möjliga betyg på flera olika rekommendationssajter.

Hoppas vi ses! Läs mer

Läs vad 135 Läs vad Mikael Lindström

• ANNA-KARIN S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-20

Helt klart bästa mäklaren!!!
    Jag kunde inte ha varit mer nöjd! Driven, positiv, kunnig och lyhörd! Han höll mig ständigt uppdaterad och fanns alltid tillgänglig för mina funderingar.
    Det är nervöst att sälja men Mikael stöttade och pushade på ett fenomenalt sett och försäljningen gick ju så galet bra!!!
    Längtar tills jag ska sälja nästa bostad med honom, haha! Läs mer
    2019-09-20 Mikael L svarar ANNA-KARIN S
    TACK sååå jättemycket Anna-Karin för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Filiz Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-19

Mikael är en driven och professionell mäklare med en mycket stark positiv aura. Inte bara super trevlig och ärlig, utan även otroligt kompetent och engagerad inom sitt område. Mikael höll oss uppdaterade från början till slut. Mikael är driven och har alla bra sidor man kan önska sig hos en mäklare. Allt resulterar i att man känner trygghet, det absolut viktigaste .
    Tack för denna gång Mikael! Kommer fler tillfällen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-19 Mikael L svarar Filiz Y
    TACK sååå jättemycket Filiz för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • ELISABET W
    ELISABET W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-17

Trots en långsam budstart och en mättad marknad gav Mikael inte upp. Hans ihärdighet gav resultat då slutpriser blev ett riktigt bra och det blev en fin affär för alla inblandade. Vi vill ge Mikael våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-09-17 Mikael L svarar ELISABET W
    Tack Elisabet för det jättefina omdömet och tack för förtroendet! Kämpa, kämpa man får aldrig ge upp :) Mvh/Mikael
  • Julia Camilla B W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-12

Grym energi och engagemang. Jobbar stenhårt och ger det där lilla extra. Brinner för sitt jobb och tar tom tid från sin fritid när det krävs. En riktigt stark rekommendation från oss! Läs mer
    2019-09-12 Mikael L svarar Julia Camilla B W
    TACK sååå jättemycket Julia för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Alexander Mikael M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-29

Mikael är genomgående professionell och ser till både säljaren och köparens bästa. Syns tydligt att han har en gedigen erfarenhet av affärer samt förhandling. Hungrig, alltid tillgänglig, positiv och jobbar hårt. En 100 % mäklare i dagens marknad - rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2019-08-29 Mikael L svarar Alexander Mikael M
    Tack Alexander för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Emeli Linn Josefine K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-22

Mikael är en mycket trevlig och engagerad mäklare som höll mig uppdaterad under hela processen. Även mycket flexibel då jag aldrig var på plats. En mäklare som gillar sitt jobb och kundkontakten, mycket professionell och driven. En mäklare som jag varmt rekommenderar!
    Tack! Läs mer
    2019-08-22 Mikael L svarar Emeli Linn Josefine K
    Tack Linn för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • SIHO Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-21

Mikaels toppbetyg symboliserar hur bra han är! Förutom att han är väldigt engagerad och bra på sitt jobb så är han även oerhört trevlig och ärlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-08-21 Mikael L svarar SIHO Y
    Tack Siho för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Sepehr P skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-20

"Mikael is an engaged and very professional individual. He is accurate, realistic and he is talking very much to the point. At least in the Kungsholmen area where I can say about, he knows the area very well. We are very please about our business with him." Läs mer
    2019-08-20 Mikael L svarar Sepehr P
    Thank you Sepehr for the great review, thanks for the trust and a super nice teamwork! Regards/Mikael
    Sepehr P gillar detta
  • Michaela F
    Michaela F skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-20

Absolut bästa mäklaren jag träffat på!

Mikael har hjärtat på rätt ställe, vilket jag värderar högt. Han är enkel i sin kommunikation (krånglar inte till livet) utan sköter varje steg väldigt snyggt helt enkelt.

Där ser man! Tydligen kan mycket svår affär & alla krångliga avtal bli hur enkelt som helst om man hamnar i rätta händer - det hade jag inte väntat mig!

Dagen vi säljer hör du från mig igen, helt säkert. Tusen tack! Du är toppen!!

Till eventuella chefer som läser detta, ni har en klippa hos er skall ni veta som bemästrar DLX (det lilla extra) i alla avseenden!

Vänligen
    Michaela Läs mer
    2019-08-20 Mikael L svarar Michaela F
    TACK sååå jättemycket Michaela för det superfina omdömet! Stort grattis till er nya lägenhet! Mvh/Mikael
  • ÅSA J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-15

Mikael mer än överträffade mina förväntningar vid försäljningen av min lägenhet. Proffsig, engagerad och med starkt driv. Han agerade ett tryggt bollplank, var pricksäker i värderingen och gav snabb återkoppling genom hela processen. Mikael får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-08-16 Mikael L svarar ÅSA J
    Tack Åsa för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström