Mikael Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar!

Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer.

Meriter/Utmärkelser
Årets mäklare Stockholm 2018 - Årets rookie Sverige 2018 - Årets mäklare Innerstan 2018 - Flest publicerade 1:or på Kungsholmen - Flest publicerade 2:or på Kungsholmen - Flest publicerade 1:or i Stockholms län.
- Jag har utöver detta även högsta möjliga betyg på flera olika rekommendationssajter.

Hoppas vi ses! Läs mer

Läs vad 141 Läs vad Mikael Lindström

• Johan Gunnar A
    Johan Gunnar A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-14

Kunde inte varit mer nöjd. Fick stöd och tips hela vägen igenom. Fick hjälp med allt från tips om vad jag själv kunde göra för att för att presentera lägenheten på bästa sätt (måla om, piffa upp badrum...) till hjälp med fenomenalt bra styling. Tycker även Mikael var utomordentligt trevlig och positiv, var alltid en fröjd att ha kontakt med honom. Mikael var dessutom väldigt snabb på att svara och ge tips om jag hade några frågor. Läs mer
    2019-11-14 Mikael L svarar Johan Gunnar A
    TACK sååå jättemycket Johan för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • David C skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-08

Mikael är 100% hängiven och en engagerad mäklare som älskar sitt yrke! Med härligt bemötande och hög effektivitet styrde Mikael affären tryggt och snabbt i hamn. Jag var verkligen i trygga händer med Mikael! Läs mer
    2019-11-08 Mikael L svarar David C
    Tack David för det jättefina omdömet om mig! Blir glad av att höra att ni är nöjda! Tack återigen för ett trevligt & bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Gustav Hugo L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-04

Fantastiskt väl genomförd försäljning!
    Mikael är väldigt kunnig, driven och lyhörd. Han höll mig även väl uppdaterad genom hela processen och fick hela försäljningen att kännas väldigt smidig för mig som säljare.
    Kan starkt rekommendera honom, och han kommer vara det självklara förstavalet den dagen vi säljer nästa bostad! Läs mer
    2019-11-04 Mikael L svarar Gustav Hugo L
    TACK sååå jättemycket Gustav för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Åsa Birgitta M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-22

Jag anlitade Mikael för att han gav ett pålitligt, kunnigt och engagerat intryck och jag blev inte besviken. Lägenheten såldes till det toppenpris som den var värderad till. Mikael fick försäljningen att kännas enkel. Han verkade förstå min situation som ensamstående småbarnsmamma med tidsbrist, skötte hela processen och att jag kunde använda hans kontakter för målning och styling var guld. Jag skulle rekommendera honom till familj och vänner. Läs mer
    2019-10-23 Mikael L svarar Åsa Birgitta M
    Tack så jättemycket Åsa för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Mvh/Mikael
  • Jesper Peter G
    Jesper Peter G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-17

Mikael var super engagerad, genuint trevlig och påläst från första mötet och det kände vi oss trygga med när vi skulle sälja våran första lägenhet och det var därför vi valde honom framför de många andra mäklarna vi träffade. Mikael hjälpte till steg för steg och var väldigt kommunikativ vilket uppskattades oerhört! Han hade jätte bra externa kollegor så som fotograf och stylist som var väldigt hjälpsamma. Han lyckades sälja före visning med ett högre pris än vad vi trodde att vi skulle få tillbaka. Vi skulle säga att Mikael är Kungsholmens bästa mäklare!! Läs mer
    2019-10-17 Mikael L svarar Jesper Peter G
    TACK sååå jättemycket Jesper för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Ellinore B
    Ellinore B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-23

Snabb och smidig affär vilket jag uppskattar. Bra på att återkoppla direkt, Mikael rekommenderas! Läs mer
    2019-09-23 Mikael L svarar Ellinore B
    Tack Ellinore för det fina omdömet! Mvh/Mikael
  • ANNA-KARIN S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-20

Helt klart bästa mäklaren!!!
    Jag kunde inte ha varit mer nöjd! Driven, positiv, kunnig och lyhörd! Han höll mig ständigt uppdaterad och fanns alltid tillgänglig för mina funderingar.
    Det är nervöst att sälja men Mikael stöttade och pushade på ett fenomenalt sett och försäljningen gick ju så galet bra!!!
    Längtar tills jag ska sälja nästa bostad med honom, haha! Läs mer
    2019-09-20 Mikael L svarar ANNA-KARIN S
    TACK sååå jättemycket Anna-Karin för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Filiz Y skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-19

Mikael är en driven och professionell mäklare med en mycket stark positiv aura. Inte bara super trevlig och ärlig, utan även otroligt kompetent och engagerad inom sitt område. Mikael höll oss uppdaterade från början till slut. Mikael är driven och har alla bra sidor man kan önska sig hos en mäklare. Allt resulterar i att man känner trygghet, det absolut viktigaste .
    Tack för denna gång Mikael! Kommer fler tillfällen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-19 Mikael L svarar Filiz Y
    TACK sååå jättemycket Filiz för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • ELISABET W
    ELISABET W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-17

Trots en långsam budstart och en mättad marknad gav Mikael inte upp. Hans ihärdighet gav resultat då slutpriser blev ett riktigt bra och det blev en fin affär för alla inblandade. Vi vill ge Mikael våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-09-17 Mikael L svarar ELISABET W
    Tack Elisabet för det jättefina omdömet och tack för förtroendet! Kämpa, kämpa man får aldrig ge upp :) Mvh/Mikael
  • Julia Camilla B W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-12

Grym energi och engagemang. Jobbar stenhårt och ger det där lilla extra. Brinner för sitt jobb och tar tom tid från sin fritid när det krävs. En riktigt stark rekommendation från oss! Läs mer
    2019-09-12 Mikael L svarar Julia Camilla B W
    TACK sååå jättemycket Julia för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström