Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Mikael Lindström
Mikael Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar!

Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer. Hoppas vi ses! Läs mer

Läs vad 96 kunder tycker om Mikael Lindström

• Andreas K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-01-11

Superproffsig, driven och metodiskt.
    Lämnade inget åt slumpen och drev processen ända till stängning. Sluta leta, välj Mikael och sälj. Läs mer
    2019-01-11 Mikael L svarar Andreas K
    Tack Andreas för ditt fina omdöme! Det var ett sant nöje att få sälja din fina lägenhet & tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Henrik skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-12-09

Blev riktigt nöjd med Mikael som mäklare till min lägenhetsförsäljning. Stort engagemang och kunskap, rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-12-09 Mikael L svarar Henrik
    Tack Henrik för ditt fina omdöme! Tackar för förtroendet att jag fick sälja din fina lägenhet och ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Jakob I
    Jakob I skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-12-04

Mikael gav oss ett ärligt och rakt bemötande genom hela processen. Som förstagångsköpare kändes det särskilt viktigt. Vår bristande erfarenhet inför affären kompletterades med att vi läste på extra mycket vilket gjorde att vi hade väldigt mycket frågor och funderingar genom hela köpet. Mikael var alltid behjälplig och tillgänglig när vi sökte honom, vilket gjorde att upplevelsen kändes väldigt trygg och säker. Läs mer
    2018-12-04 Mikael L svarar Jakob I
    Tack Jakob för ert fina omdöme om mig! Tack själva för en trevlig affär och stort grattis igen till en toppenfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-19

Mikael är verkligen engagerad och driven i försäljningen, är aktiv och kommunikativ under hela processen och gör allt för att man som säljare ska känna sig nöjd. Vilket jag verkligen är! Läs mer
    2018-11-19 Mikael L svarar Jenny L
    Tack Jenny för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-18

Jag stötte på Mikael vid några olika visningar och i en budgivning innan min drömlägenhet dök upp via Mikael. Jag fick jättebra hjälp genom hela processen fram till förhandling och köp. Upplevde att Mikael var genuint intresserad av att göra både säljare och köpare nöjda och få affären att bli så smidig för båda parter som möjligt.
    Till skillnad mot många mäklare som jag stötte på under hösten verkade inte Mikael stressad utan lugn och metodisk och uppfattade vad jag som köpare behövde. Lägg till glad och snabb i kontakterna så har ni en mäklare ni kan lita på för försäljning såväl som köp. Läs mer
    2018-11-19 Mikael L svarar Kristina S
    Tack Kristina för ditt fina omdöme om mig! Tack själv för en trevlig affär och stort grattis till en toppenfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Alexandra M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-18

Thank you, Mikael for your professionalism and help throughout the whole process! Mikael was not only exceptionally informed about the property but was very engaged, and explained all the details as it is the first time I was buying an apartment. I could only recommend working with him and will seek his expertise in the future!
    - All the best, Alexandra Läs mer
    2018-11-19 Mikael L svarar Alexandra M
    Thanks Alexandra for your nice words about me! And thank you for a smooth business. Congratulations to your beautiful apartment and I am convinced you will enjoy it very much. Give my regards to your daddy. See you on access. Best regards, Mikael
  • Richard N
    Richard N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-12

Varför chansa? Välj Mikael istället! Mikael var påläst, engagerad och driven genom hela processen – en riktigt bra mäklare! Han höll mig uppdaterad i stort och smått och såg till att upplevelsen av att sälja i en trögare marknad blev mindre orolig. När jag började tvivla på mina egna förväntningar på slutpriset menade Mikael att jag inte skulle ge upp. Det tog en omvisning, sen fick han rätt! Vid nästa försäljning kommer jag definitivt anlita Mikael igen. Läs mer
    2018-11-12 Mikael L svarar Richard N
    Tack Richard för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • David S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-11

Valde Mikael genom reco för att sälja min etta på Kungsholmen. Fick ett mycket bra intryck av mäklaren direkt och behöll detta genom hela processen. Mikael är oerhört engagerad och gav bra råd och tips inför visning samt har en mycket god kännedom om bostäder, potentiella köpare och område. Är övertygad om att slutpriset till stor del är Mikaels förtjänst och rekommenderar honom varmt! Dessutom är han mån om att göra både köpare och säljare nöjda genom hela försäljningen. Läs mer
    2018-11-11 Mikael L svarar David S
    Wow, tack David för det jättefina omdömet!! Tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Dewi J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-10-30

Supermäklare! Jättetrevlig, engagerad, driven och en mycket bra förhandlare. Sålde både min och min sons lägenheter till priser långt över våra förväntningar! Läs mer
    2018-10-30 Mikael L svarar Dewi J
    Tack Dewi för det jättefina omdömet!! Supertrevligt samarbete igen!! Hälsa sonen din. Och hoppas du kommer att trivas nere i Malmö. Mvh/Mikael
  • Katalin T
    Katalin T skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-10-04

It is the first time I buy an apartment and Mikael made it such an easy process as he helped me with explaining all the details , negotiated a very good price for me , gave me a lot of good advice, I can only recommend him and will definitely rely on him again if I sell or buy ! Thank you Mikael! Katalin Läs mer
    2018-10-04 Mikael L svarar Katalin T
    Thank you Katalin for your fine review! Congratulations to a beautiful apartment! Get in touch with questions, or we'll see you on the access. Best regards/Mikael

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström