en del av Mäklarhuset Innerstan

5.0 / 5 i betyg — 15 rekommendationer

Läs vad 15 användare tycker om Mikael Lindström

• Emeli S
    Emeli S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi valde Mikael mycket på grund av alla de fina rekommendationer vi kunde läsa här nedan, därav hade vi höga förväntningar på honom, vilka han lyckades överträffa rejält!

Mikael är verkligen en mäklare som levererar på alla plan, han är engagerad, otroligt kunnig och ger hela tiden det där lilla extra. Det märks att han älskar sitt jobb! Vi kände oss så trygga igenom hela affären från början till slut tack vare Mikael. Och han levererade ett fantatstisk slutresultat.

Stort tack Mikael för att du gjorde hela vår säljprocess så härlig!

Med vänlig hälsning,
    Emeli & Marcus
    2017-08-17 Mikael L svarar Emeli S
    Man tackar och bockar! Det var ett nöje från första stund! Sen att det blev grymma resultat var ett rent teamwork!

Hoppas ni kommer trivas i er nya lgh! Hälsn/Mikael
    Mikael L gillar detta
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det finns duktiga mäklare, sedan finns det proffs! Mikael Lindström är tveklöst en av Stockholms vassaste fastighetsmäklare!
    Kunnig, påläst, trevlig och hårt arbetande! Vilket ger bra resultat i slutpriset! Jag hade höga förväntningar med mitt slutpris och Mikael lyckades inte bara uppnå det, utan överträffade det med råge!! Sedan att han gör det med stil och finess är bara en bonus! Jag rekommenderar Mikael till alla som har stora förväntningar och vill känna sig fullständigt trygga! Anlita Mikael, han är ett superproffs!!
    2017-08-02 Mikael L svarar Fredrik B
    Wow, vilka fina ord! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Finns inget bättre än nöjda kunder! Hälsn/Mikael
    Mikael L gillar detta
  • Moa  J
    Moa J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min sambo träffade 5st mäklare innan vi träffade Mikael. Vi blev rekommenderade Mikael av nära vänner som hade sålt med honom. Vi kände direkt när vi träffade Mikael att han var rätt mäklare för att sälja vår lägenhet. Hans självsäkerhet, kunnighet och ödmjukhet fick oss att känna ett stort förtroende! Nu när Mikael har sålt vår lägenhet för mer än vad vi hade kunnat drömma om och dessutom hjälp oss med ett flertal saker som ligger långt utanför en mäklares vanliga arbete. Vill vi framhäva och rekommendera denna stjärnmäklare till alla som ska sälja sin lägenhet! Han får våra varmaste rekommendationer!!

Men vänliga hälsningar,
    Moa & Marc
    2017-07-30 Mikael L svarar Moa J
    Tack Moa och Marc för era fina ord! Blir extremt glad och lycklig, finns inget bättre än nöjda kunder! Stort lycka till med husbygget. /Mikael
    Mikael L, Moa J gillar detta
  • Maria S
    Maria S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tack vare en fantastisk proffsig, serviceminded och kunnig mäklare vågade vi köpa vår lägenhet osedd. Vi kände oss helt trygga. Vi tackar Mikael för all hjälp och trevligt bemötande. Vi kommer helt klart att anlita Mikael vid ev framtida fastighetsaffärer.
    Maria, Tomas och Pauline Helgesson
    2017-07-16 Mikael L svarar Maria S
    Tack Maria för ert fina omdöme! Stort grattis till en toppen fin lägenhet! Är övertygad om att dottern kommer stortrivas både i Sthlm och i lägenheten!
    Maria S gillar detta
  • Joakim  L
    Joakim L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är en riktigt proffsig mäklare!
    Han är påläst, driven, ödmjuk och vet precis vad han ska säga i rätt tid! Han har en grym fingertoppskänsla och besitter på alla rätta egenskaper som gör en stjärnmäklare! Vill ni ha ett proffs, anlita Mikael!

Med vänliga hälsningar,
    Joakim & Charlotte
    2017-07-07 Mikael L svarar Joakim L
    Tack för de grymt fina omdömet! Det var ett sant nöje att få hjälpa er! Hälsa frun din och ha en underbar sommar!
    Varma hälsningar, Mikael
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket trygg och tydlig vid köpet av min lägenhet. Fick svar på alla mina frågor och Mikael var engagerad och flexibel kring alla detaljer.
    2017-06-30 Mikael L svarar Rickard E
    Tack Rickard! Hör av dig vid frågor. Annars ses vi på tillträdet.Trevlig sommar!
  • Kalle T
    Kalle T skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket nöjd med Mikael som fixade allt inför mitt köp av min första lägenhet. Hade väldigt kort frist på tillträde och Mikael gjorde att hela processen gick väldigt smidigt så att allt blev klart i tid. Med vänlig hälsning, Kalle
    2017-06-29 Mikael L svarar Kalle T
    Tack Kalle, ett sant nöje att få hjälpa till! Är övertygad om att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet! Trevlig sommar!
  • Pierre J
    Pierre J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Förutom att instämma med föregående positiva rekommendationer så vill jag tillägga några tankar. Mikael Lindström motsvarade och/eller uppfyllde inta bara kraven och förväntningarna vi hade. Mikael överträffade dem rejält. Ställde obesvärat upp med all möjlig hjälp som rimligtvis egentligen ligger långt utanför mäklarens normala åtaganden utan minsta besvär. Känslan att ingenting är omöjligt - tvärtom. Ytterst tillfredställande servicenivå! Otroligt snabb respons och snabb återkoppling på både mail och mobil, fantastisk mäklare för att tala klarspråk. Kan rekommenderas starkt. Mycket stabilt - vi återkommer helt klart! /P&L
    2017-06-27 Mikael L svarar Pierre J
    Tack Pierre för ert jättefina omdöme! Vi hade grymt bra teamwork! Varav det blev toppenresultat!!
  • Magnus  J
    Magnus J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vissa personer är helt enkelt skapta för sitt yrke! Mikael är en sådan person! Jag har sålt lägenheter i Stockholms innerstad under många år och har hunnit anlita många mäklare. Men har aldrig träffat någon som Mikael förut! Engagemanget, drivet och den fullständiga kollen på allt är imponerade! Sedan att slutpriset blev försäljningsrekordet i föreningen med råge det var pricken över i:et! Jag rekommenderar Mikael Lindström till 110% och ger honom allra bästa betyg!
    2017-06-22 Mikael L svarar Magnus J
    Tack Magnus för dina fina ord!! Vilka resultat vi uppnådde tillsammans! Hör av dig när du behöver hjälp igen :).
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael Lindström är en varm och trygg person! Man känner direkt att han behärskar och älskar sitt yrkesval! Han besitter på en säkerhet som inger förtroende från första mötet. Vi visste att våra förhoppningar var högt uppsatta, men Mikael lyckades leverera över alla våra förväntningar på alla plan! Om ni vill ha en fastighetsmäklare som levererar toppresultat och gör det lilla extra för att affären ska bli så bra som möjligt för alla inblandade, då ska ni kontakta Mikael Lindström!
    2017-06-17 Mikael L svarar Andreas C
    Man blir varm i hjärtat av dina fina ord Andreas! Tack så mkt att just jag fick hjälpa till! Stort lycka till med allt!
    Andreas C gillar detta
  • Klara  E
    Klara E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är väldigt trevlig, engagerad och kunnig! Han var alltid tillgänglig och svarade på alla möjliga olika frågor vi hade under processen och slutpriset blev långt över våra förväntningar! Om vi säljer i framtiden kommer vi garanterat anlita Mikael igen!!
    2017-06-17 Mikael L svarar Klara E
    Tack Klara för det fina omdömet! Ett sant nöje att få hjälpa till! Trevlig sommar!
    Klara E gillar detta
  • Malin L
    Malin L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    När jag köpte min första lägenhet i Stockholm var Mikael oerhört hjälpsam. Han var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och gjorde allt för att jag skulle känna mig helt säker i mitt köp. Vid kontraktsskrivningen var han tydlig och noggrann så att varken jag eller säljaren skulle gå miste om någon information. Jag är väldigt nöjd med hela processen och kan varmt rekommendera Mikael!
    2017-05-30 Mikael L svarar Malin L
    Tack Malin för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Är övertygad om att du kommer trivas både i Sthlm och i din nya fina lägenhet!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi träffade 4 andra mäklare när vi skulle sälja vår bostad på Kungsholmen men ingen visade samma engagemang och vilja att sälja vår lägenhet som Mikael Lindström gjorde. Vi klickade från början och hela processen var väldigt smidig. Från vårt första möte tills lägenheten var såld gick det ca 3 veckor och priset stämde överens med Mikaels och mina förväntningar. Jag hölls hela tiden uppdaterad under processen och i de stunder där jag tvivlade fanns alltid Mikael där och stöttade och försäkrade mig om att allt skulle gå som förväntat. Vi är jättenöjda med Mikael, främst för hans passion och engagemang i vår försäljning men också för att han är en väldigt trevlig kille att jobba med. Vi kan verkligen rekommendera att välja Mikael som mäklare!
    2017-05-26 Mikael L svarar Emelie H
    Tack själv Emelie, det var ett stort nöje att få sälja er vackra lägenhet! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Hälsa mannen din!
    Emelie H gillar detta
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Efter att ha anlitat många mäklare i Stockholm tidigare föll valet på Mikael Lindström på Mäklarhuset Innerstan för att sälja vår lägenhet denna gång. Han har definitivt rätt attityd, kunskap och driv att genomföra affärer på ett bra sätt. Jag kände mig välinformerad och fick ett korrekt, seriöst och bra bemötande från första stunden. Visa personer känns ämnade för sitt yrke, Mikael har alla de kvaliteter man som kund letar efter hos en mäklare, med bra fingertoppskänsla, kännedom kring rådande marknad och med en vinnande personlighet. Mikael rekommenderar jag varmt till min egen bekantskapskrets och tycker att han utfört uppdraget helt exemplariskt och klanderfritt. Rekommenderas varmt!
    2017-05-25 Mikael L svarar Daniel B
    Tack Daniel! Känner mig tacksam att fått hjälpa till! Blir alltid lika lycklig när kunder känner sig nöjda!
  • Zakarias S
    Zakarias S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var otroligt bra. Drivande, mycket kompetent, noga med detaljer och dessutom väldigt trevlig.
    Han var alltid tillgänglig och hans arbete var målmedvetet, noggrant och han gav snabb feedback på hur processen fortlöper, även annonsen och bilderna blev kanon.
    I slutändan så levererade han ett pris långt över det vi trodde att vi skulle kunna få.
    Vi har redan rekommenderat Mikael till ett par av våra vänner.
    2017-05-23 Mikael L svarar Zakarias S
    Tack Zakarias för den fina rekommendationen! Det var ett sant nöje att ha med er att göra och få privilegiet att sälja er fina bostad!
Peter Eriksén
Åsa Grönwall