Mikael Lindström
en del av Mäklarhuset Innerstan

Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar!

Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer. Hoppas vi ses!
Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Mikael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 90 kunder tycker om Mikael Lindström

• Richard N
    Richard N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Varför chansa? Välj Mikael istället! Mikael var påläst, engagerad och driven genom hela processen – en riktigt bra mäklare! Han höll mig uppdaterad i stort och smått och såg till att upplevelsen av att sälja i en trögare marknad blev mindre orolig. När jag började tvivla på mina egna förväntningar på slutpriset menade Mikael att jag inte skulle ge upp. Det tog en omvisning, sen fick han rätt! Vid nästa försäljning kommer jag definitivt anlita Mikael igen. Läs mer
    2018-11-12 Mikael L svarar Richard N
    Tack Richard för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • David S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Valde Mikael genom reco för att sälja min etta på Kungsholmen. Fick ett mycket bra intryck av mäklaren direkt och behöll detta genom hela processen. Mikael är oerhört engagerad och gav bra råd och tips inför visning samt har en mycket god kännedom om bostäder, potentiella köpare och område. Är övertygad om att slutpriset till stor del är Mikaels förtjänst och rekommenderar honom varmt! Dessutom är han mån om att göra både köpare och säljare nöjda genom hela försäljningen. Läs mer
    2018-11-11 Mikael L svarar David S
    Wow, tack David för det jättefina omdömet!! Tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Dewi J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supermäklare! Jättetrevlig, engagerad, driven och en mycket bra förhandlare. Sålde både min och min sons lägenheter till priser långt över våra förväntningar! Läs mer
    2018-10-30 Mikael L svarar Dewi J
    Tack Dewi för det jättefina omdömet!! Supertrevligt samarbete igen!! Hälsa sonen din. Och hoppas du kommer att trivas nere i Malmö. Mvh/Mikael
  • Katalin T
    Katalin T skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    It is the first time I buy an apartment and Mikael made it such an easy process as he helped me with explaining all the details , negotiated a very good price for me , gave me a lot of good advice, I can only recommend him and will definitely rely on him again if I sell or buy ! Thank you Mikael! Katalin Läs mer
    2018-10-04 Mikael L svarar Katalin T
    Thank you Katalin for your fine review! Congratulations to a beautiful apartment! Get in touch with questions, or we'll see you on the access. Best regards/Mikael
  • Roberto K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    En på alla sätt enormt skicklig och driven mäklare. I Michael Lindström får man allt man kan önska sig vid en bostadsförsäljning. Michael är väl påläst när det gäller liknande försäljningar samt historik kring tidigare annonseringar och utgångspriser. En överhuvudtaget väldigt engagerad, knivskarp, lättillgänglig och mycket skicklig förhandlare. Båda gångerna som jag anlitat honom har han lyckats med konstycket att få både mig och köpare att varit helt nöjda med affären. Denna gången infriade han mina högsta förväntningar...bara för att någon timme senare överträffa mina vildaste förväntningar! Läs mer
    2018-10-04 Mikael L svarar Roberto K
    Wow, tack Roberto för det jättefina omdömet!! Supertrevligt och roligt samarbete igen!! Mvh/Mikael
  • Christine skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det märks att Mikael har ett stort engagemang och är en driven, duktig och lyhörd mäklare som ser detaljerna kring vad köparen värdesätter vid köp av lägenhet. Kan starkt rekommendera Mikael som mäklare! Läs mer
    2018-09-26 Mikael L svarar Christine
    Tack för det fina omdömet Christine! Grattis återigen till en superfin lägenhet!! Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Carl H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk mäklare som är engagerad och duktig i det han gör. Fastighetsförsäljningen gick över förväntningarna och jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-09-20 Mikael L svarar Carl H
    Tack Carl för ditt fina omdöme om mig! Tack för förtroendet och ett trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Izabella B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Inför försäljning träffar jag alltid fler mäklare för att jämföra och trots semestertider fick jag snabba svar från Mikael. När han kom över för värdering så var det självklart för mig att gå vidare med just honom. Han har en charm som heter duga, kan marknaden väl och är en riktig eldsjäl!

Under processen inför visning fanns han alltid där, var lyhörd och jag kände mig trygg. Jag är väldigt petig och har alla känslor utanpå, så det är inte lätt att ha med mig att göra alla gånger men han skötte det galant!

När det sen blev dags så sa det bara pang! Budgivningen drog igång redan efter första visningen på söndagen och på måndag kväll var lägenheten såld. Jag har aldrig varit med om att det har gått så snabbt och till ett pris jag trodde var omöjligt.

Tack Mikael för den här gången, vi hörs när det är dags igen :) Läs mer
    2018-09-19 Mikael L svarar Izabella B
    Wow, tack Izabella för det extremt fina omdömet!! Tack för ett supertrevligt och roligt samarbete!! Jag hoppas du hittar ditt hus på landet som du drömmer om. När du gjort det, lova skicka bilder. Vi ses på tillträdet. Hälsn./Mikael
  • Pia A
    Pia A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael Lindström är den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. Mikael är professionell, förtroendeingivande och kunnig. Jag fick snabb återkoppling och svar på mina frågor. Jag är en väldigt nöjd köpare. Ska jag någon gång sälja min lägenhet så vet jag vem jag vill ha som mäklare och det är Mikael Lindström. Läs mer
    2018-09-17 Mikael L svarar Pia A
    Wow, tack Pia! Stort grattis till en toppen fin lägenhet till dig och din familj och stort tack för ett supertrevligt möte! Hälsa pappa din, han är super! Hälsn/Mikael
  • emilia b skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    "Mikael fick mig att känna mig trygg från dag ett. Han var superentusiastisk över att få sälja just min lägenhet och kom med mycket bra tips på förberedelser/styling inför visning. Han var engagerad under hela processen från fotografering till visning och genomförd försäljning. Han fick det pris jag önskade på lägenheten trots en svår bostadsmarknad och lägenheten var såld inom 3 arbetsdagar. Mikael lyckades få min lägenhet att säljas idag till samma pris som jag betalade för 2 år sedan då marknaden var som mest överhettad i högkonjunktur. Jag kunde inte ha varit mer nöjd med min mäklare, jag skulle rekommendera alla som ska sälja lägenhet på Kungsholmen att anlita Mikael då han är väldigt proffsig, trevlig och duktig!" Läs mer
    2018-09-13 Mikael L svarar emilia b
    Tack Emilia för ett jättefint omdöme om mig!! Ja, man får kämpa lite i denna marknad :) Tack för ett väldigt trevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Robin Ö
    Robin Ö skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael förmedlade min lägenhet i augusti/september. En något trög marknad men Mikael lyckades tack vare ett högt engagemang och driv sälja lägenheten till marknadsvärde, enligt förväntning. Kan starkt rekommendera Mikael till alla som är ute efter en fullt engagerad mäklare med stor kunskap inom sitt område!
    /Robin Läs mer
    2018-09-10 Mikael L svarar Robin Ö
    Tack Robin för det jättefina omdömet. Supertrevligt och roligt samarbete med dig. Mvh/Mikael
  • Andreas H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael förmedlade försäljningen av min lägenhet i augusti. I en skakig marknad kändes det tryggt att ha Mikaels kunnande och professionella bemötande i alla diskussioner innan och under försäljningen. Mikael skapade ett högt intresse inför försäljningen som också ledde till en mycket bra slutpris. Jag rekommenderar Mikael till alla som går i säljtankar i Stockholms innerstad. Tack! Läs mer
    2018-09-18 Mikael L svarar Andreas H
    Tack Andreas för ditt jättefina omdöme!! Ja det krävs lite extra insatser i denna marknad :-)!! Tack för ett kanontrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Maria skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael kämpade på med oförtruten energi i en lång och utdragen process för att få lägenheten såld till ett pris som vi slutligen kunde acceptera. Mycket professionell, närvarande dygnets alla timmar för att svara på frågor och alltid på bra humör. Läs mer
    2018-08-27 Mikael L svarar Maria
    Tack Maria för ditt jättefina omdöme!! Ja det krävs lite extra energi och att aldrig ge upp i denna marknad :-)!! Tack för ditt förtroende och ett jättetrevligt samarbete! /Mikael
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare av en lägenhet på Kungsholmen upplevde vi Mikael som en professionell och förtroendeingivande mäklare. Vi fick bra svar på våra frågor och kunde hålla en god kommunikation under hela processen. Vi skulle verkligen rekommendera Mikael! Läs mer
    2018-08-25 Mikael L svarar Fredrik L
    Tack för det fina omdömet!!
    Grattis återigen till en superfin lägenhet!! Hör av er vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Pontus H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supernöjd med Micke! Hängiven och driven från första mötet till avslutad affär. Snabb vid återkoppling och rak i kommunikationen. Jag rekommenderar Micke alla dagar i veckan! Läs mer
    2018-08-22 Mikael L svarar Pontus H
    Tack Pontus för det jättefina omdömet. Supertrevligt och roligt samarbete med dig. Mvh/Mikael
  • Petronella D
    Petronella D skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertaggad och professionell.
    Kommunikativ och bra på återkoppling vilket gjorde att vi kände oss väldigt trygga under hela försäljningsprocessen.
    Kändes verkligen som Mikael la fokus på rätt saker och bidrog med det lilla extra.

Vi kan varmt rekommendera Mikael som mäklare! Läs mer
    2018-08-12 Mikael L svarar Petronella D
    Tack för det jättefina omdömet! Det var ett sant nöje att få hjälpa er! Önskar er en trevlig flytt ner till Skåne. Varma hälsningar, Mikael
  • Björn L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kungsholmens stjärnmäklare nr. 1. betyg 5,0.

Innan jag bestämde mig för vem som skulle få sälja min bostadsrätt på Kungsholmen träffade
    jag flera mäklare. Jag insåg direkt att Mikael var rätt man för uppdraget. Det fick jag också
    bekräftat några dagar senare när han sålt lägenheten efter en söndags- och måndagsvisning till
    ett högre pris än jag vågat hoppas på. Jag har bara positiva omdömen att förmedla. Ord som korrekt,
    tydlig, skicklig, lyhörd och effektiv räcker inte för att beskriva honom. Mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-08-10 Mikael L svarar Björn L
    Tack Björn för det jättefina omdömet. Tack för förtroendet att jag fick hjälpa till. Det var ett sant nöje! Hälsn./Mikael
  • Martin L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Att anlita Mikael var det basta beslutet jag kunnat ha gjort, hela affaren skottes otroligt smidigt, specillet med tanke pa att jag inte befinner mig i Sverige.
    Priset pa lagenheten steg langt over forvantningarna och Mikael holl mig helatiden informerad om hur processen gick.
    Vill du ha den basta maklaren i Stockholm sa ska du vanda dig till Mikael. Läs mer
    2018-08-06 Mikael L svarar Martin L
    Tack Martin för det jättefina omdömet om mig!! Blir glad av att höra att du är nöjd med mitt engagemang och resultat. Tack återigen för ett trevligt & bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Mia M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Magkänslan var rätt från början och jag valde helt klart rätt mäklare. Det kunde inte blivit bättre och jag är extremt nöjd med Mikaels insats. Vansinnigt bra uppföljning och slutpriset blev bättre än jag vågat hoppas på. Jag kommer alla gånger rekommendera Mikael då jag önskar alla andra säljare samma goda upplevelse jag själv fick. 10 poäng! Läs mer
    2018-06-28 Mikael L svarar Mia M
    Tack Mia för det jättefina omdömet och tack för ett extremt trevligt & bra samarbete! Ha en underbar sommar! Mvh/Mikael
  • Anders Å skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kom i kontakt med Mikael i form av köpare. Affären sköttes väldigt professionellt och Mikael gav ett mycket kompetent intryck. Han var dessutom väldigt trevlig så jag kan inte göra annat än att rekommendera honom. Läs mer
    2018-06-18 Mikael L svarar Anders Å
    Tack Anders! Och grattis till en toppenfin lägenhet! Önskar dig en trevlig sommar. Mvh/Mikael
  • Martin B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Efter att ha scannat av internet efter mäklare med goda omdömen och bra slutresultat i rådande marknad fann vi fyra stycken som stack ut från mängden. Efter vi träffat alla kände både jag och min fru att Mikael kändes helt klart bäst! Mikaels ödmjukhet men samtidigt extremt självsäkra approach med kunskap och driv trodde jag inte fanns att hitta! Han är trevlig, kunnig, charmig och har ett driv som man måste ha med i modersmjölken. Han är i särklass bästa mäklaren i Sthlm!

Tack Mikael för ett extremt bra arbete! Vi rekommendera Mikael till alla som vill ha ett proffs i en tuff marknad! Läs mer
    2018-06-12 Mikael L svarar Martin B
    Tack Martin & Åsa för ert fina omdöme! Det var ett sant nöje att få sälja er fina lägenhet. Önskar er en härlig sommar!
  • Christian . skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kommer lätt anlita Mikael återigen vid en försäljning. Hade möte med flera mäklare inför uppdraget med att sälja min lägenhet, men Mikael var i särklass den som verkade mest jordnära och ändå gjorde allt för att maxa marknadens värde till det bästa priset.

Tack Mikael :) Läs mer
    2018-05-31 Mikael L svarar Christian .
    Tack Christian för det jättefina omdömet och tack för ett extremt trevligt & bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Daniel W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael gjorde ett kanonjobb med min lägenhet och fick den sålt blixtsnabbt till ett mycket bra pris i den rådande tuffa marknaden. Mikael ger verkligen sitt allt och guidar dig genom hela processen så att du hela tiden känner dig trygg, uppdaterad och ger råd om vad som är det nästa rätta steget att ta. Han är en exceptionell människokännare och har en förmåga att känna av läget i alla situationer vilket leder till att han tar rätt beslut angående din bostad. Dessutom har han ett brett nätverk, alla de rätta kontakterna, en fingertoppskänsla för marknaden och hur du bäst ska gå tillväga med din försäljning. I situationer där andra mäklare ofta ger upp kommer Mikael med nya kreativa lösningar som gör att ni kan ro affären iland. Han går verkligen hela vägen för att göra både säljare och köpare nöjda och kör inga fula tricks. Han är ett proffs ut i fingerspetsarna och jag kan garantera att han kommer ge 100 % för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär samt aldrig ge upp! Jag kan inget annat än att starkt rekommendera Mikael och har svårt att se att det skulle finnas någon annan mäklare som skulle kunna göra ett bättre jobb. Jag kommer anlita Mikael för alla mina framtida bostadsaffärer utan någon som helst tvekan och råder dig att göra samma sak! Att man har roligt med Mikael längs med vägen gör inte saken sämre. Läs mer
    2018-05-30 Mikael L svarar Daniel W
    Tack Daniel för ditt otroligt fina omdöme om mig!! Superglad att du är nöjd med mitt arbete och det var ett stort nöje att få hjälpa till!! Mvh/Mikael
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Processen gick snabbt och jag kunde inte varit nöjdare. Mikael är både förtroendegivande, trygg, och engagerad samtidigt som allt skedde i högt tempo och med en härlig stämning. Är därför så tacksam för Mikaels jobb som slutade med att jag igår kväll skrev under för min drömlägenhet! Läs mer
    2018-05-30 Mikael L svarar Lovisa L
    Tack Lovisa det värmer i hjärtat :-) Och återigen ett stort grattis till en toppenfin lägenhet!! Mvh/Mikael
  • Nick N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Skicklig mäklare som lägger ner hjärta och själ för att det ska bli en så bra affär som möjligt! Läs mer
    2018-05-21 Mikael L svarar Nick N
    Tack Nick, blir glad av att du är nöjd med mitt arbete och engagemang!
  • Viktoria V skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var otroligt engagerad i försäljningen från början till slut. Hans beslutsamhet och kunskap, tillsammans med fingertoppskänsla och driv gör att jag kan varmt rekommendera honom! /#mycketnöjdsäljare Läs mer
    2018-05-14 Mikael L svarar Viktoria V
    Tack Viktoria för ditt fina omdöme. Superglad att du är nöjd med mitt arbete och det var ett stort nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Bobo S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är engagerad, hjälpsam och flexibel. Tack för hjälpen! Läs mer
    2018-05-13 Mikael L svarar Bobo S
    Tack själv för förtroendet och ett trevligt samarbete! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad. Mvh/Mikael
  • Frans G
    Frans G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Allt hopp var ute. Jag hade redan bestämt mig för att skriva under papprenna nästa dag och sälja lägenheten för ett pris jag inte hade förväntat mig. Marknaden kanske dippar ännu mer, vem vet? Då ringer Mikael.

Han har då (tack vare hans kundbas när.det kommer till ettor i innerstan?) raggat upp en köpare från en av hans andra visningar och lotsat denne vidare till min lgh för en privat visning. Han får ur sig att han dunkat upp priset 150 000, vilket lät som ett skämt och gjorde oss mållösa hemma.

Snacket i dagarna efter handlade om en enda sak. Hur sant det som alla säger är: Satan vad viktigt det är att välja rätt mäklare.

Tack, Mikael Läs mer
    2018-05-03 Mikael L svarar Frans G
    Tack Frans, ja i bland måste man ha lite medvind i denna marknad också :-) Tack för ditt förtroende och ett trevligt samarbete! /Mikael
  • Jonna N
    Jonna N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael sålde min lägenhet väldigt fort trots att marknaden har dippat under det senaste året. Hade inte kunnat hitta en effektivare och skickligare mäklare, en stjärna helt enkelt! Läs mer
    2018-04-29 Mikael L svarar Jonna N
    Tack Jonna för ditt fina omdöme om mig och tack för ett grymtbra teamwork! Mvh/Mikael
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi  fick ett väldigt professionellt intryck av Mikael redan på visningen och kände direkt ett stort förtroende för honom.

Mikael är väldigt engagerad och driven men samtidigt väldigt mån om att både säljare och köpare ska känna sig nöjda under processen.

Mikael är kort och gott en fantastisk mäklare och en mycket sympatisk person. Läs mer
    2018-04-27 Mikael L svarar Susanne L
    Tack Susanne & Robban, det värmer i hjärtat :-) Och återigen ett stort grattis till en toppenfin våning!! Mvh/Mikael
  • Zeki skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är en otroligt engagerad och lyhörd mäklare som inger ett tryggt och gott förtroende. Han balanserar sin förhandlingstaktik med en ödmjukhet som kommer naturligt och det märks tydligt att han älskar yrket. Skön kille helt enkelt Läs mer
    2018-04-25 Mikael L svarar Zeki
    Tack Zeki för din fina beskrivning av mig och tack själv för ett grymt trevligt samarbete!! Hälsn/Mikael
  • Mathias O
    Mathias O skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, effektivt och personligt. Gjorde ett kanonjobb rakt igenom och underlättade hela processen på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-04-10 Mikael L svarar Mathias O
    Tack Mathias & stort grattis till en toppenfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Kevin J
    Kevin J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Här har ni den exemplariska mäklaren som är villig att gå det extra steget för att få det bra för säljaren, köparen och sig själv. Detta uppskattades något enormt!

Att själv ta intiativ att kontakta olika personer istället för att komma tillbaka med ett tråkigt svar att man får lösa det själv så har Mikael hjälpt mig med min första lägenhet vilket jag är oerhört tacksam för. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-04-08 Mikael L svarar Kevin J
    Tack Kevin! Ja det krävdes lite extra insatser från oss alla att få till affären :-). Stort grattis till en toppfin lägenhet - är övertygad att du kommer att stortrivas. Hör av dig vid frågor annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Elisabet B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Att i en vikande marknad vara lyhörd för både mig som säljare och för köparens behov och önskemål är ibland en balansgång.

Mikael gör alltid sitt yttersta för samtliga parter, tar tid att informera och förklara på ett sätt som får en att känna sig trygg och ständigt uppdaterad, självklart kan tyckas men helt beundransvärt!

Med fingertoppskänsla stöta på och lösa de utmaningar säljare och köpare står inför.
    Att gå den extra milen, att aldrig ge upp och att kämpa för att varje enskild part skall vara nöjd ligger i Mikaels natur, han gör det så himla bra!

Mikael har gjort ett utomordentligt bra jobb att förmedla och förenkla säljprocessen.
    Jag ger Mikael mina högsta rekommendationer. Läs mer
    2018-04-08 Mikael L svarar Elisabet B
    Wow, tack Elisabet & Daniel! Det är kunder som er som får en att kämpa varenda dag för att maximera varje steg i försäljningen! Tack för ett grymt trevligt samarbete även denna gång. Med vänlig hälsning, Mikael
  • Roberto K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I Mikael får man en mäklare som är professionell ut i fingertopparna. Återkopplar häpnadsväckande snabbt och verkar till synes outtröttlig i sitt engagemang. Mot ett redan fastställt arvode förhandlade Mikael oförtrutet vidare med budgivaren då jag redan slagit mig till ro med initial budet. Han fick min ende budgivare att höja sitt eget bud två gånger om. Det torde ligga i Mikaels personlighet att, oavsett omständigheterna, alltid alltid leverera maximalt. För övrigt var köparen också mycket nöjd med lägenhetsaffären. Läs mer
    2018-03-28 Mikael L svarar Roberto K
    TACK!! Superglad att du är nöjd med mitt arbete. Det var ett nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Karin E
    Karin E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael gjorde en fantastik insats med vår försäljning. Allt var smidigt och vi fick ut ett väldigt bra pris innan ordinarie visning! Supernöjda! Läs mer
    2018-03-23 Mikael L svarar Karin E
    Tack Karin för det fina omdömet!
    Ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Michaela A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpte min första lägenhet av Mikael!
    Upplevde honom som en oerhört proffsig, trevlig och agerade snabbt!
    Rekommenderar verkligen Mikael! Läs mer
    2018-03-21 Mikael L svarar Michaela A
    Tack Michaela och stort grattis till en toppenfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Charlotta S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag vill ge Mikael ett genuint och ärligt högsta betyg! Letar du mäklare så behöver du inte leta längre. Varsågod, från mig till dig, en driven, engagerad och närvarande mäklare som får jobbet gjort och det till det yttersta. Tack Mikael för en otroligt spännande, rolig och trygg process från första mötet till framgången med försäljningen. //Charlotta Läs mer
    2018-03-16 Mikael L svarar Charlotta S
    Tack Charlotta för det jättefina omdömet och tack för ett extremt trevligt och bra samarbete! Hälsn./Mikael
  • Niclas Å
    Niclas Å skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är supernöjd med Mikael! Mikael hjälpte mig sälja min lägenhet trots en trög och oförutsedd marknad. Med driv, omättlig energi och ett professionellt bemötande lockade han flera intressenter. Dessutom vägledde han mig och min sambo till ny bostad! Kommer utan tvekan välja Mikael igen nästa gång det är dags att sälja! Läs mer
    2018-02-28 Mikael L svarar Niclas Å
    Wow, tack Nicklas för ditt/ert fina omdöme. Superglad att ni är nöjda med mitt arbete. Det var ett stort nöje att få hjälpa till! /Mikael
  • Bogdan S
    Bogdan S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålde min bostad med hjälp av Mikael, som gjorde en enastående insats. Mycket trevlig personlighet, alltid tillgängling, sätter realistiska mål och uppnår dem. Det kändes jättetryggt och avslappnat, då Mikael anpassade logistiken till situationen i realtid och utan stress. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-26 Mikael L svarar Bogdan S
    TACK Bogdan för de fina orden om mig och tack för ett grymt bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Ewa B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vill ni ha en mäklare som tar hand om helheten så är Mikael Lindström den rätta mäklaren !!!
    Han skötte vår försäljning föredömligt och proffsigt bra, med allt från råd kring själva försäljningen, styling, fotografering och kontraktsskrivning. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Mikael som mäklare om du går i säljtankar ! Läs mer
    2018-02-26 Mikael L svarar Ewa B
    Tack Ewa för det jättefina omdömet. Tack för förtroendet att jag fick hjälpa till. Det var ett sant nöje! Hälsn./Mikael
  • Erik Ö skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig, hungrig och väldigt målinriktad. Mikael har gjort en kanoninsats och vi kan varmt rekommendera honom Läs mer
    2018-02-26 Mikael L svarar Erik Ö
    Man tackar och bugar! Grymt bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Frank B
    Frank B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Måste säga att Mikaels insats var enastående, vi hade redan flyttat ut, så ingen bodde i lägenheten. Mikael och hans team tog hand om allt, från styling och fotografering till kontraktskrivning!
    En suverän helhetsinsats som vi verkligen värderar högt! Läs mer
    2018-05-13 Mikael L svarar Frank B
    Tack Frank! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Hälsa Ewa så mycket och njut av värmen i Kalifornien :) Med vänliga hälsningar, Mikael
  • Erik T skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael har varit väldigt hjälpsam och tillgänglig under hela processen. Han har kommit med tips och förslag som gjorde min försäljning mycket smidig. Jag är väldigt nöjd med Mikael som verkligen gjorde det lilla extra för att se till att jag skulle bli nöjd. Läs mer
    2018-02-21 Mikael L svarar Erik T
    Tack Erik för ditt fina omdöme. Det var ett sant nöje att få hjälpa till. Hälsn./Mikael
  • Gabriel E
    Gabriel E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är otroligt nöjd med Mikaels insats. Han var extremt professionell och gjorde ett bra jobb under hela processen. Läs mer
    2018-02-21 Mikael L svarar Gabriel E
    Tack Gabriel och stort grattis till en toppenfin lägenhet!
  • johan e
    johan e skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är mycket nöjd med Mikael. Vi har haft en bra dialog under hela processen. Trots en trög marknad lyckades Mikael locka flera intressenter och fick lägenheten såld snabbt till ett mycket tillfredsställande pris. Jag kan varmt rekommendera Mikael om du går i säljtankar. Läs mer
    2018-02-18 Mikael L svarar johan e
    Tack Johan, det är värt allt slit med dina fina ord! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael har på ett proffsigt sätt hjälpt oss genom processen att sälja och väglett i olika vägval. Han är hjälpsam och flexibel samt vågar sätta hårt mot hårt när det behövs. Skulle vi sälja igen skulle jag inte tveka på att ringa honom! Läs mer
    2018-01-30 Mikael L svarar Josefine G
    Tack Josefine för det jättefina omdömet!
  • Marianne G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Rekommenderar Mikael som är kunnig, erfaren, vänlig, trevlig, hjälpsam, alltid tillgänglig och löste med stort tålamod svårt problem.
    Marianne Gunnarsson Läs mer
    2018-01-23 Mikael L svarar Marianne G
    Tack Marianne för den fina rekommendationen!
  • fabian h skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag o min sambo köpte lägenhet via Mikael och är extremt nöjda. Väldigt proffsig på alla områden. Går ni i säljtankar kan jag starkt rekommendera honom. Läs mer
    2018-01-15 Mikael L svarar fabian h
    Tack för ditt fina omdöme! Stort grattis till ert köp av en toppenfin lägenhet!
  • Frida S
    Frida S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min Sambo köpte en toppenlägenhet av Mikael.
    Då detta var min första lägenhet jag köpte så var jag väldigt pirrig och nervös men Mikael var duktig på att förklara exakt allt som ingick i lägenheten och vad mycket tydlig under själva kontraktskrivningen. De saker vi undrade över tog han reda på direkt. En riktig toppen mäklare Läs mer
    2018-01-15 Mikael L svarar Frida S
    Tack Frida för ditt fina omdöme! Grattis till en kanon lägenhet!
    Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet.
Mikael Lindström
Peter Eriksén