Mikael Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar!

Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer.

Meriter/Utmärkelser
Årets mäklare Stockholm 2018 - Årets rookie Sverige 2018 - Årets mäklare Innerstan 2018 - Flest publicerade 1:or på Kungsholmen - Flest publicerade 2:or på Kungsholmen - Flest publicerade 1:or i Stockholms län.
- Jag har utöver detta även högsta möjliga betyg på flera olika rekommendationssajter.

Hoppas vi ses! Läs mer

Läs vad 146 Läs vad Mikael Lindström

• Per Jacob Erik E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2020-01-12

Jag fick direkt ett väldigt bra intryck av Mikael. Han var snabbt att återkoppla i första kontakt och flexibel i tidsbokning för möten.

Han gav ett lugnt och proffsigt intryck, vilket höll i sig under hela försäljningsprocessen!
    Glad, intresserad och lätt att prata med! Kan definitivt rekommendera Mikael! Läs mer
    2020-01-12 Mikael L svarar Per Jacob Erik E
    Tack såååå jättemycket Jacob för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete! Lycka till med husbygget och det nya familjelivet :) Mvh/Mikael
  • Michael Lennart P
    Michael Lennart P skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-12-30

Snabbt smidigt ... Lätt att nå, trevligt bemötande, hjälpsam och glad.
    Rekommenderar verkligen. Läs mer
    2019-12-30 Mikael L svarar Michael Lennart P
    Tack Michael för det superfina omdömet och tack igen för ett jättetrevligt samarbete! God fortsättning! Mvh/Mikael
  • ANDERS N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-12-20

Jag kan verkligen rekommendera den väldigt proffsiga mäklaren Mikael Lindström! Läs mer
    2019-12-20 Mikael L svarar ANDERS N
    Tack Anders för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Mvh/Mikael
  • JONAS I skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-12-16

Viktigt att dubbelkolla all information som ges till dig som köpare, mäklaren sa att det fanns flertalet lediga p-platser både ute och i garage samt att det fanns extra förråd att hyra i föreningen.
    I själva verket är det lång kö till p-plats och det finns inte ens förråd att hyra i föreningen. Läs mer
    2019-12-16 Mikael L svarar JONAS I
    Hej Jonas,
    Vad tråkigt att höra. Jag fick informationen att det fanns platser av föreningen och mina säljare lämnade en plats ni hade möjlighet att få. Gällande extra källarutrymme finns separat kö. Se föreningens hemsida. Maila mig direkt istället, så ska jag försöka hjälpa till. Ha en fortsatt fin dag. Mvh/Mikael
  • CARL ARVID CARLJOHANSSON W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-26

Mikael var otroligt bra i en tuff marknad. Lyhörd och inlyssnande, men kunde samtidigt stå på sig och argumentera för sin sak. Kunnig och väldigt erfaren men samtidigt ödmjuk. Och jäkligt trevlig och kul att ha att göra med. Har bara gott att säga om honom. Läs mer
    2019-11-26 Mikael L svarar CARL ARVID CARLJOHANSSON W
    Tack Arvid för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Johan Gunnar A
    Johan Gunnar A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-14

Kunde inte varit mer nöjd. Fick stöd och tips hela vägen igenom. Fick hjälp med allt från tips om vad jag själv kunde göra för att för att presentera lägenheten på bästa sätt (måla om, piffa upp badrum...) till hjälp med fenomenalt bra styling. Tycker även Mikael var utomordentligt trevlig och positiv, var alltid en fröjd att ha kontakt med honom. Mikael var dessutom väldigt snabb på att svara och ge tips om jag hade några frågor. Läs mer
    2019-11-14 Mikael L svarar Johan Gunnar A
    TACK sååå jättemycket Johan för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • David C skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-08

Mikael är 100% hängiven och en engagerad mäklare som älskar sitt yrke! Med härligt bemötande och hög effektivitet styrde Mikael affären tryggt och snabbt i hamn. Jag var verkligen i trygga händer med Mikael! Läs mer
    2019-11-08 Mikael L svarar David C
    Tack David för det jättefina omdömet om mig! Blir glad av att höra att ni är nöjda! Tack återigen för ett trevligt & bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Gustav Hugo L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-11-04

Fantastiskt väl genomförd försäljning!
    Mikael är väldigt kunnig, driven och lyhörd. Han höll mig även väl uppdaterad genom hela processen och fick hela försäljningen att kännas väldigt smidig för mig som säljare.
    Kan starkt rekommendera honom, och han kommer vara det självklara förstavalet den dagen vi säljer nästa bostad! Läs mer
    2019-11-04 Mikael L svarar Gustav Hugo L
    TACK sååå jättemycket Gustav för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Åsa Birgitta M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-22

Jag anlitade Mikael för att han gav ett pålitligt, kunnigt och engagerat intryck och jag blev inte besviken. Lägenheten såldes till det toppenpris som den var värderad till. Mikael fick försäljningen att kännas enkel. Han verkade förstå min situation som ensamstående småbarnsmamma med tidsbrist, skötte hela processen och att jag kunde använda hans kontakter för målning och styling var guld. Jag skulle rekommendera honom till familj och vänner. Läs mer
    2019-10-23 Mikael L svarar Åsa Birgitta M
    Tack så jättemycket Åsa för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Mvh/Mikael
  • Jesper Peter G
    Jesper Peter G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-10-17

Mikael var super engagerad, genuint trevlig och påläst från första mötet och det kände vi oss trygga med när vi skulle sälja våran första lägenhet och det var därför vi valde honom framför de många andra mäklarna vi träffade. Mikael hjälpte till steg för steg och var väldigt kommunikativ vilket uppskattades oerhört! Han hade jätte bra externa kollegor så som fotograf och stylist som var väldigt hjälpsamma. Han lyckades sälja före visning med ett högre pris än vad vi trodde att vi skulle få tillbaka. Vi skulle säga att Mikael är Kungsholmens bästa mäklare!! Läs mer
    2019-10-17 Mikael L svarar Jesper Peter G
    TACK sååå jättemycket Jesper för det superfina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström