72 rekommendationer

Mikael Lindström
en del av Mäklarhuset Innerstan

Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar!

Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer. Hoppas vi ses!
Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Mikael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 72 kunder tycker om Mikael Lindström

• Mia M
    Mia M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Magkänslan var rätt från början och jag valde helt klart rätt mäklare. Det kunde inte blivit bättre och jag är extremt nöjd med Mikaels insats. Vansinnigt bra uppföljning och slutpriset blev bättre än jag vågat hoppas på. Jag kommer alla gånger rekommendera Mikael då jag önskar alla andra säljare samma goda upplevelse jag själv fick. 10 poäng! Läs mer
    2018-06-28 Mikael L svarar Mia M
    Tack Mia för det jättefina omdömet och tack för ett extremt trevligt & bra samarbete! Ha en underbar sommar! Mvh/Mikael
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kom i kontakt med Mikael i form av köpare. Affären sköttes väldigt professionellt och Mikael gav ett mycket kompetent intryck. Han var dessutom väldigt trevlig så jag kan inte göra annat än att rekommendera honom. Läs mer
    2018-06-18 Mikael L svarar Anders Å
    Tack Anders! Och grattis till en toppenfin lägenhet! Önskar dig en trevlig sommar. Mvh/Mikael
  • Martin  B
    Martin B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Efter att ha scannat av internet efter mäklare med goda omdömen och bra slutresultat i rådande marknad fann vi fyra stycken som stack ut från mängden. Efter vi träffat alla kände både jag och min fru att Mikael kändes helt klart bäst! Mikaels ödmjukhet men samtidigt extremt självsäkra approach med kunskap och driv trodde jag inte fanns att hitta! Han är trevlig, kunnig, charmig och har ett driv som man måste ha med i modersmjölken. Han är i särklass bästa mäklaren i Sthlm!

Tack Mikael för ett extremt bra arbete! Vi rekommendera Mikael till alla som vill ha ett proffs i en tuff marknad! Läs mer
    2018-06-12 Mikael L svarar Martin B
    Tack Martin & Åsa för ert fina omdöme! Det var ett sant nöje att få sälja er fina lägenhet. Önskar er en härlig sommar!
  • Christian .
    Christian . skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kommer lätt anlita Mikael återigen vid en försäljning. Hade möte med flera mäklare inför uppdraget med att sälja min lägenhet, men Mikael var i särklass den som verkade mest jordnära och ändå gjorde allt för att maxa marknadens värde till det bästa priset.

Tack Mikael :) Läs mer
    2018-05-31 Mikael L svarar Christian .
    Tack Christian för det jättefina omdömet och tack för ett extremt trevligt & bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael gjorde ett kanonjobb med min lägenhet och fick den sålt blixtsnabbt till ett mycket bra pris i den rådande tuffa marknaden. Mikael ger verkligen sitt allt och guidar dig genom hela processen så att du hela tiden känner dig trygg, uppdaterad och ger råd om vad som är det nästa rätta steget att ta. Han är en exceptionell människokännare och har en förmåga att känna av läget i alla situationer vilket leder till att han tar rätt beslut angående din bostad. Dessutom har han ett brett nätverk, alla de rätta kontakterna, en fingertoppskänsla för marknaden och hur du bäst ska gå tillväga med din försäljning. I situationer där andra mäklare ofta ger upp kommer Mikael med nya kreativa lösningar som gör att ni kan ro affären iland. Han går verkligen hela vägen för att göra både säljare och köpare nöjda och kör inga fula tricks. Han är ett proffs ut i fingerspetsarna och jag kan garantera att han kommer ge 100 % för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär samt aldrig ge upp! Jag kan inget annat än att starkt rekommendera Mikael och har svårt att se att det skulle finnas någon annan mäklare som skulle kunna göra ett bättre jobb. Jag kommer anlita Mikael för alla mina framtida bostadsaffärer utan någon som helst tvekan och råder dig att göra samma sak! Att man har roligt med Mikael längs med vägen gör inte saken sämre. Läs mer
    2018-05-30 Mikael L svarar Daniel W
    Tack Daniel för ditt otroligt fina omdöme om mig!! Superglad att du är nöjd med mitt arbete och det var ett stort nöje att få hjälpa till!! Mvh/Mikael
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Processen gick snabbt och jag kunde inte varit nöjdare. Mikael är både förtroendegivande, trygg, och engagerad samtidigt som allt skedde i högt tempo och med en härlig stämning. Är därför så tacksam för Mikaels jobb som slutade med att jag igår kväll skrev under för min drömlägenhet! Läs mer
    2018-05-30 Mikael L svarar Lovisa L
    Tack Lovisa det värmer i hjärtat :-) Och återigen ett stort grattis till en toppenfin lägenhet!! Mvh/Mikael
  • Nick N
    Nick N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Skicklig mäklare som lägger ner hjärta och själ för att det ska bli en så bra affär som möjligt! Läs mer
    2018-05-21 Mikael L svarar Nick N
    Tack Nick, blir glad av att du är nöjd med mitt arbete och engagemang!
  • Viktoria V
    Viktoria V skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var otroligt engagerad i försäljningen från början till slut. Hans beslutsamhet och kunskap, tillsammans med fingertoppskänsla och driv gör att jag kan varmt rekommendera honom! /#mycketnöjdsäljare Läs mer
    2018-05-14 Mikael L svarar Viktoria V
    Tack Viktoria för ditt fina omdöme. Superglad att du är nöjd med mitt arbete och det var ett stort nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Bobo S
    Bobo S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är engagerad, hjälpsam och flexibel. Tack för hjälpen! Läs mer
    2018-05-13 Mikael L svarar Bobo S
    Tack själv för förtroendet och ett trevligt samarbete! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad. Mvh/Mikael
  • Frans G
    Frans G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Allt hopp var ute. Jag hade redan bestämt mig för att skriva under papprenna nästa dag och sälja lägenheten för ett pris jag inte hade förväntat mig. Marknaden kanske dippar ännu mer, vem vet? Då ringer Mikael.

Han har då (tack vare hans kundbas när.det kommer till ettor i innerstan?) raggat upp en köpare från en av hans andra visningar och lotsat denne vidare till min lgh för en privat visning. Han får ur sig att han dunkat upp priset 150 000, vilket lät som ett skämt och gjorde oss mållösa hemma.

Snacket i dagarna efter handlade om en enda sak. Hur sant det som alla säger är: Satan vad viktigt det är att välja rätt mäklare.

Tack, Mikael Läs mer
    2018-05-03 Mikael L svarar Frans G
    Tack Frans, ja i bland måste man ha lite medvind i denna marknad också :-) Tack för ditt förtroende och ett trevligt samarbete! /Mikael
  • Jonna N
    Jonna N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael sålde min lägenhet väldigt fort trots att marknaden har dippat under det senaste året. Hade inte kunnat hitta en effektivare och skickligare mäklare, en stjärna helt enkelt! Läs mer
    2018-04-29 Mikael L svarar Jonna N
    Tack Jonna för ditt fina omdöme om mig och tack för ett grymtbra teamwork! Mvh/Mikael
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi  fick ett väldigt professionellt intryck av Mikael redan på visningen och kände direkt ett stort förtroende för honom.

Mikael är väldigt engagerad och driven men samtidigt väldigt mån om att både säljare och köpare ska känna sig nöjda under processen.

Mikael är kort och gott en fantastisk mäklare och en mycket sympatisk person. Läs mer
    2018-04-27 Mikael L svarar Susanne L
    Tack Susanne & Robban, det värmer i hjärtat :-) Och återigen ett stort grattis till en toppenfin våning!! Mvh/Mikael
  • Zeki
    Zeki skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är en otroligt engagerad och lyhörd mäklare som inger ett tryggt och gott förtroende. Han balanserar sin förhandlingstaktik med en ödmjukhet som kommer naturligt och det märks tydligt att han älskar yrket. Skön kille helt enkelt Läs mer
    2018-04-25 Mikael L svarar Zeki
    Tack Zeki för din fina beskrivning av mig och tack själv för ett grymt trevligt samarbete!! Hälsn/Mikael
  • Mathias O
    Mathias O skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Trevligt, effektivt och personligt. Gjorde ett kanonjobb rakt igenom och underlättade hela processen på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-04-10 Mikael L svarar Mathias O
    Tack Mathias & stort grattis till en toppenfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Kevin J
    Kevin J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Här har ni den exemplariska mäklaren som är villig att gå det extra steget för att få det bra för säljaren, köparen och sig själv. Detta uppskattades något enormt!

Att själv ta intiativ att kontakta olika personer istället för att komma tillbaka med ett tråkigt svar att man får lösa det själv så har Mikael hjälpt mig med min första lägenhet vilket jag är oerhört tacksam för. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-04-08 Mikael L svarar Kevin J
    Tack Kevin! Ja det krävdes lite extra insatser från oss alla att få till affären :-). Stort grattis till en toppfin lägenhet - är övertygad att du kommer att stortrivas. Hör av dig vid frågor annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Elisabet B
    Elisabet B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Att i en vikande marknad vara lyhörd för både mig som säljare och för köparens behov och önskemål är ibland en balansgång.

Mikael gör alltid sitt yttersta för samtliga parter, tar tid att informera och förklara på ett sätt som får en att känna sig trygg och ständigt uppdaterad, självklart kan tyckas men helt beundransvärt!

Med fingertoppskänsla stöta på och lösa de utmaningar säljare och köpare står inför.
    Att gå den extra milen, att aldrig ge upp och att kämpa för att varje enskild part skall vara nöjd ligger i Mikaels natur, han gör det så himla bra!

Mikael har gjort ett utomordentligt bra jobb att förmedla och förenkla säljprocessen.
    Jag ger Mikael mina högsta rekommendationer. Läs mer
    2018-04-08 Mikael L svarar Elisabet B
    Wow, tack Elisabet & Daniel! Det är kunder som er som får en att kämpa varenda dag för att maximera varje steg i försäljningen! Tack för ett grymt trevligt samarbete även denna gång. Med vänlig hälsning, Mikael
  • Roberto K
    Roberto K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I Mikael får man en mäklare som är professionell ut i fingertopparna. Återkopplar häpnadsväckande snabbt och verkar till synes outtröttlig i sitt engagemang. Mot ett redan fastställt arvode förhandlade Mikael oförtrutet vidare med budgivaren då jag redan slagit mig till ro med initial budet. Han fick min ende budgivare att höja sitt eget bud två gånger om. Det torde ligga i Mikaels personlighet att, oavsett omständigheterna, alltid alltid leverera maximalt. För övrigt var köparen också mycket nöjd med lägenhetsaffären. Läs mer
    2018-03-28 Mikael L svarar Roberto K
    TACK!! Superglad att du är nöjd med mitt arbete. Det var ett nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Karin E
    Karin E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael gjorde en fantastik insats med vår försäljning. Allt var smidigt och vi fick ut ett väldigt bra pris innan ordinarie visning! Supernöjda! Läs mer
    2018-03-23 Mikael L svarar Karin E
    Tack Karin för det fina omdömet!
    Ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Michaela A
    Michaela A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Köpte min första lägenhet av Mikael!
    Upplevde honom som en oerhört proffsig, trevlig och agerade snabbt!
    Rekommenderar verkligen Mikael! Läs mer
    2018-03-21 Mikael L svarar Michaela A
    Tack Michaela och stort grattis till en toppenfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag vill ge Mikael ett genuint och ärligt högsta betyg! Letar du mäklare så behöver du inte leta längre. Varsågod, från mig till dig, en driven, engagerad och närvarande mäklare som får jobbet gjort och det till det yttersta. Tack Mikael för en otroligt spännande, rolig och trygg process från första mötet till framgången med försäljningen. //Charlotta Läs mer
    2018-03-16 Mikael L svarar Charlotta S
    Tack Charlotta för det jättefina omdömet och tack för ett extremt trevligt och bra samarbete! Hälsn./Mikael
  • Niclas Å
    Niclas Å skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är supernöjd med Mikael! Mikael hjälpte mig sälja min lägenhet trots en trög och oförutsedd marknad. Med driv, omättlig energi och ett professionellt bemötande lockade han flera intressenter. Dessutom vägledde han mig och min sambo till ny bostad! Kommer utan tvekan välja Mikael igen nästa gång det är dags att sälja! Läs mer
    2018-02-28 Mikael L svarar Niclas Å
    Wow, tack Nicklas för ditt/ert fina omdöme. Superglad att ni är nöjda med mitt arbete. Det var ett stort nöje att få hjälpa till! /Mikael
  • Bogdan S
    Bogdan S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålde min bostad med hjälp av Mikael, som gjorde en enastående insats. Mycket trevlig personlighet, alltid tillgängling, sätter realistiska mål och uppnår dem. Det kändes jättetryggt och avslappnat, då Mikael anpassade logistiken till situationen i realtid och utan stress. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-26 Mikael L svarar Bogdan S
    TACK Bogdan för de fina orden om mig och tack för ett grymt bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vill ni ha en mäklare som tar hand om helheten så är Mikael Lindström den rätta mäklaren !!!
    Han skötte vår försäljning föredömligt och proffsigt bra, med allt från råd kring själva försäljningen, styling, fotografering och kontraktsskrivning. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera Mikael som mäklare om du går i säljtankar ! Läs mer
    2018-02-26 Mikael L svarar Ewa B
    Tack Ewa för det jättefina omdömet. Tack för förtroendet att jag fick hjälpa till. Det var ett sant nöje! Hälsn./Mikael
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsig, hungrig och väldigt målinriktad. Mikael har gjort en kanoninsats och vi kan varmt rekommendera honom Läs mer
    2018-02-26 Mikael L svarar Erik Ö
    Man tackar och bugar! Grymt bra samarbete! Mvh/Mikael
  • Frank B
    Frank B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Måste säga att Mikaels insats var enastående, vi hade redan flyttat ut, så ingen bodde i lägenheten. Mikael och hans team tog hand om allt, från styling och fotografering till kontraktskrivning!
    En suverän helhetsinsats som vi verkligen värderar högt! Läs mer
    2018-05-13 Mikael L svarar Frank B
    Tack Frank! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Hälsa Ewa så mycket och njut av värmen i Kalifornien :) Med vänliga hälsningar, Mikael
  • Erik T
    Erik T skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael har varit väldigt hjälpsam och tillgänglig under hela processen. Han har kommit med tips och förslag som gjorde min försäljning mycket smidig. Jag är väldigt nöjd med Mikael som verkligen gjorde det lilla extra för att se till att jag skulle bli nöjd. Läs mer
    2018-02-21 Mikael L svarar Erik T
    Tack Erik för ditt fina omdöme. Det var ett sant nöje att få hjälpa till. Hälsn./Mikael
  • Gabriel E
    Gabriel E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är otroligt nöjd med Mikaels insats. Han var extremt professionell och gjorde ett bra jobb under hela processen. Läs mer
    2018-02-21 Mikael L svarar Gabriel E
    Tack Gabriel och stort grattis till en toppenfin lägenhet!
  • johan e
    johan e skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är mycket nöjd med Mikael. Vi har haft en bra dialog under hela processen. Trots en trög marknad lyckades Mikael locka flera intressenter och fick lägenheten såld snabbt till ett mycket tillfredsställande pris. Jag kan varmt rekommendera Mikael om du går i säljtankar. Läs mer
    2018-02-18 Mikael L svarar johan e
    Tack Johan, det är värt allt slit med dina fina ord! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael har på ett proffsigt sätt hjälpt oss genom processen att sälja och väglett i olika vägval. Han är hjälpsam och flexibel samt vågar sätta hårt mot hårt när det behövs. Skulle vi sälja igen skulle jag inte tveka på att ringa honom! Läs mer
    2018-01-30 Mikael L svarar Josefine G
    Tack Josefine för det jättefina omdömet!
  • Marianne  G
    Marianne G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Rekommenderar Mikael som är kunnig, erfaren, vänlig, trevlig, hjälpsam, alltid tillgänglig och löste med stort tålamod svårt problem.
    Marianne Gunnarsson Läs mer
    2018-01-23 Mikael L svarar Marianne G
    Tack Marianne för den fina rekommendationen!
  • fabian h
    fabian h skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag o min sambo köpte lägenhet via Mikael och är extremt nöjda. Väldigt proffsig på alla områden. Går ni i säljtankar kan jag starkt rekommendera honom. Läs mer
    2018-01-15 Mikael L svarar fabian h
    Tack för ditt fina omdöme! Stort grattis till ert köp av en toppenfin lägenhet!
  • Frida S
    Frida S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min Sambo köpte en toppenlägenhet av Mikael.
    Då detta var min första lägenhet jag köpte så var jag väldigt pirrig och nervös men Mikael var duktig på att förklara exakt allt som ingick i lägenheten och vad mycket tydlig under själva kontraktskrivningen. De saker vi undrade över tog han reda på direkt. En riktig toppen mäklare Läs mer
    2018-01-15 Mikael L svarar Frida S
    Tack Frida för ditt fina omdöme! Grattis till en kanon lägenhet!
    Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet.
  • Adam L
    Adam L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min sambo har försökt att sälja vår lägenhet i ett halvår med två stycken andra mäklare. Sedan blev jag rekommenderad Mikael Lindström av en arbetskollega som själv varit i samma situation. Arbetskollegan har anlitat Mikael ett flertal ggr och alltid varit supernöjd med honom! Första mötet kände jag direkt att han var en SUPERMÄKLARE!!!! Kunnig, proffsig, extremt trevlig och drivande. Han gjorde upp en plan hur vi skulle gå till väga och följde den till punkt och pricka och levererade t.o.m. mer i slutpris än vad han värderade den till. Mikael Lindström är utan tvekan Sthlms bästa mäklare!!!!

Tack ännu en gång Mikael!!

Hjärtliga hälsningar
    //Adam och Lotta Läs mer
    2018-01-13 Mikael L svarar Adam L
    Wow, tack Adam & Lotta för era fina ord. Man blir varm i hjärtat när man läser er text! Så glad att ni är nöjda med mitt arbete. Det var ett stort nöje att få hjälpa till! Vi ses på tillträdet. Hälsn. Mikael
  • Louise B
    Louise B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kan varmt rekommendera Mikael och Mäklarhuset! Förtroendeingivande, kunnig och lyhörd. Gjorde sitt yttersta för mig som säljare och för att slutresultatet skulle bli så bra som möjligt. Bra kontakter som fotograf och stylingfirma. Läs mer
    2018-01-13 Mikael L svarar Louise B
    Tack Louise för det fina omdömet!
    Ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tack för en bra affär! Som köpare rekommenderar jag Mikael starkt. Mikael är kommunikativ och tydlig. Gillar även hans attityd och uppriktighet. Läs mer
    2017-12-20 Mikael L svarar Johanna B
    Tack Johanna för ditt fina omdöme! Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Ann-Christine C
    Ann-Christine C skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har anlitat Mikael Lindström vid ett flertal försäljningar. Han är en mäklare som alltid ger sitt yttersta för att prestera maximalt!! Även denna gång är vi supernöjda med Mikael!! Tack återigen Mikael för en kanonförsäljning och vi är extremt nöjda med resultatet och ditt sätt att arbeta.

Vi rekommenderar Mikael till alla som vill ha en mäklare som verkligen ger allt i alla lägen och marknader!!

Med vänlig hälsning,
    Ann-Christine & Lennart Carlsson Läs mer
    2017-12-05 Mikael L svarar Ann-Christine C
    Tack Ann-Christine och Lennart för det jättefina omdömet. Finns inget bättre än nöjda kunder. Mvh/Mikael
  • Rasmus O
    Rasmus O skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I sämre tider kämpade Mikael ända in i kaklet till en fin affär! Läs mer
    2017-12-02 Mikael L svarar Rasmus O
    Tack Rasmus för det fina omdömet! Kämpa är ett måste :)! Hälsn/Mikael
  • Maria N
    Maria N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Träffade Mikael på en visning när vi själva letade lägenhet och jag gillade verkligen hans sätt mot potentiella köpare, han var mycket påläst, ärlig och trevlig. När det sedan var dags att sälja min lägenhet var det honom jag kom jag ihåg av alla mäklare vi träffat.

Mikael var väldigt lätt och tillmötesgående att arbeta med, han lyssnade på mina tankar och bidrog med sin erfarenhet och förståelse kring marknaden. En smidig fotografering och förarbete följt av två riktigt bra visningar, vilket verkligen inte är att räkna med i denna marknaden. Genom hela processen var Mikael väldigt professionell och bra på att höra av sig och komma med tips, råd och tankar.

Trots ett utmanande läge på marknaden blev jag supernöjd med resultatet, Mikael skötte budgivningen och köparkontakten exemplariskt.

Mikael får mina varmaste rekommendationer, stort tack för hjälpen! Läs mer
    2017-11-29 Mikael L svarar Maria N
    Tack Maria för det jättefina omdömet!! Ger en verkligen glädje och energi!! Vi ses på tillträdet. Hälsn/Mikael
  • Emilia R
    Emilia R skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bestämde mig direkt vid första mötet att det var Mikael som jag ville skulle sälja min lägenhet. Rak, ärlig och otroligt professionell!
    Engagerad och driven, alltid positiv och energi gjorde han det lilla extra hela vägen från början till slut.

Kan rekommendera Mikael till alla, jag är supernöjd!! Läs mer
    2017-11-26 Mikael L svarar Emilia R
    Tack Emilia för det jättefina omdömet och ett bra teamwork! /Mikael
  • Frederik
    Frederik skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi var noga med att välja mäklare och träffade flertalet innan vi bestämde oss för Mikael, och det ångrar vi inte. Mikael är påläst, positiv och inte rädd att ta initiativet när det behövs, jobbet är ju att sälja. Han kan både objekten och konsten att möta människor. Lätt i umgänge, men tydlig och förklarande vid behov. Under procesen var Mikael lyhörd och förstående för våra funderingar kring marknadsläget och för olika önskemål om fotografering mm. Och alltid snabb på att återkomma. Det blev en lyckad försäljning i en svår marknad. Tack Mikael. Läs mer
    2017-11-21 Mikael L svarar Frederik
    Tack Frederik & Sally för era fina komplimanger! Det ger mig extra energi i dessa tider! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Med vänliga hälsingar, Mikael
  • Simon W
    Simon W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min sambo köpte en lägenhet som Mikael var mäklare för, vi har bara bra saker att säga!

Vi upplevde han som otroligt professionell och seriös genom hela processen. Då detta även var vårt första köp så tog han sig verkligen tiden att förklara processen och såg till vid kontraktskrivningen att vi verkligen fick allt förklarat.

Vi skulle garanterat rekommendera Mikael som mäklare till vänner och familj! Läs mer
    2017-11-09 Mikael L svarar Simon W
    Tack för ert fina omdöme! Stort grattis till ert köp av en toppenfin lägenhet! Är övertygad om att ni kommer stormtrivas! Hör av er vid frågor annars ses vi på tillträdet. Med vänlig hälsning, Mikael
  • Per-olof E
    Per-olof E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I september diskuterade vi med Mäklarhuset angående försäljning av vår fina 3:a på västra Kungsholmen. Vi hade turen att få kontakt med Mikael Lindström som blev den mäklare vi anlitade.

Marknadsläget stod och vägde, men fortfarande var det enbart en eventuell risk att marknaden skulle bromsas upp. För att undvika denna risk ville vi köra på så snabbt som möjligt och Mikael bistod med en mycket bra kontakt med en styling-firma (Insyn Interiör i Tullinge) som snabbt kom hit och gjorde ett väldigt bra jobb. Fotografierna blev väldigt fina och en viktig faktor för att annonseringen blev lyckad.

När lägenheten kom ut på marknaden hände saker snabbt. Lokalpress, rikstidningar och radio och TV rapporterade var och en åtminstone ett par gånger i veckan att nu hade marknaden tvärstannat. Det är här vi är så nöjda med Mikael.

Med Mikaels professionella hållning gentemot spekulanter och att han ställde upp på ett flertal enskilda visningar (förutom de fyra ordinarie) så kunde han till slut hitta en nöjd köpare åt oss. Vi var förstås tvungna att justera vår prisbild, men även där kändes det mycket bra att ha Mikaels kunskaper att bolla med i våra ställningstaganden.

Sammanfattningsvis så kan min fru och jag ge de bästa rekommendationer till Mikael! Läs mer
    2017-11-09 Mikael L svarar Per-olof E
    Tack P-O & Ann-Charlott för det jättefina omdömet!! Riktigt bra sammanfattat av marknadsläget och vårt arbetssätt! Jag tackar för ett bra teamwork, utan det hade det varit svårt att gå i mål. Önskar er all lycka i nya staden Norrköping. Med vänlig hälsning, Mikael
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael kändes självklar från första stund. I en tuff marknad där det krävdes en extra engagerad mäklare fick Mikael verkligen visa vad han gick för. Under en period med oerhört slit och driv långt över mina förväntningar utstrålade Mikael alltid positiv energi som gav goda resultat! Jag hade inte kunnat önska mer från en mäklare! Läs mer
    2017-10-27 Mikael L svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för det jättefina omdömet! Det känns alltid extra bra när man fått kämpa lite:). Hoppas du trivs i nya radhuset. Hälsn. /Mikael
  • Henrik  G
    Henrik G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Min upplevelse i köpprocessen underlättades med en serviceminded och kunnig mäklare som Mikael som även skapar förtroende och gav en rättvis och neutral syn av marknaden.
    Bra kommunikation och kundnöjdhet genomsyrar Mikaels arbetssätt! Läs mer
    2017-10-20 Mikael L svarar Henrik G
    Tack för det fina omdömet!!
    Grattis återigen till en superfin lägenhet!!
    Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Roja M
    Roja M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har under lång tid och med olika mäklare försökt att sälja min lägenhet. Jag träffade Mikael på en visning i mitt hus och kände direkt att han var ett proffs. Så när sista mäklarens tid var förbrukad ringde jag Mikael. Vet inte med ord hur jag ska beskriva hans arbetssätt & insats... Men om jag använder ett ord, är sammanfattningen SUPERPROFFS!!!!!!

Sååååå himla nöjd!!!! /Roja Läs mer
    2017-10-18 Mikael L svarar Roja M
    Wow, tackar Roja!! Man bockar och bugar för ditt fina omdöme!! Hoppas du kommer att stortrivas i ditt nu boende!
    Hälsn/Mikael
  • Johan
    Johan skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ambitiös, engagerad och fokuserad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Läs mer
    2017-11-20 Mikael L svarar Johan
    Tack Johan för ett fint samarbete!! Kämpa är ett måste ;) //Mikael
  • Beatrice  E
    Beatrice E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi valde att träffa fyra olika mäklare. Alla var väldigt trevliga och tillmötesgående. Men Mikael stack helt klart ut ifrån mängden. Vi kände direkt att Mikael var rätt mäklare att sälja vår lägenhet.

Vi har sålt ett antal bostäder genom åren, men har aldrig träffat någon mäklare som Mikael förut. Hans hårt slitande, tillgänglighet och att ställa upp med all typer av rådgivning/frågor - under alla tider på dygnet. Han gör verkligen sitt yttersta och tycker aldrig något är för mkt begärt.

Sedan något som verkligen urskiljer Mikael från mängden, är att han besitter på en medfödd fingertoppskänsla hur man får till en affär!! Som tyvärr många mäklare saknar!

Vi rekommenderar Mikael Lindström till allt och alla, han är helt enkelt bäst!!

//Jan & Beatrice Läs mer
    2017-10-17 Mikael L svarar Beatrice E
    Tack Bea & Jan för ert fina omdöme. Det var ett sant nöje att få hjälpa till. Känns extra bra när man fått slita lite ;) Hälsn./Mikael
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I dagens aktuella marknad när det är mycket bostäder ute på marknaden, är det extremt viktigt att ha en fastighetsmäklare som är superduktig!! Mikael Lindström är en sådan mäklare till 100%!!

Vi hade vår lägenhet ute med två stycken andra mäklare innan och det hände ingenting. Sedan blev vi tipsade om Mikael. Det var en väldig skillnad direkt från start!! Han är driven, idérik, påläst, kunnig, skiljer sig från mängden, supertrevlig och besitter på en kunskap hur man sammanför en köpare och säljare för att få till en affär. Mikael är en toppmäklare i alla kategorier!! Vår lägenhet är nu såld för rekordpris som vi trodde var omöjligt i denna bostadsmarknad.

Stort tack Mikael, vi är extremt nöjda med din insats och ditt super professionella arbetssätt!!

Med vänliga hälsingar,
    Magnus & Mona Jansson Läs mer
    2017-11-20 Mikael L svarar Magnus J
    Tack Magnus och Mona för era komplimanger och era fina ord om mig! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Med vänliga hälsingar, Mikael
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är verkligen en grym person att ha i sin ringhörna. Alltid tillgänglig, proffisionell, rak och ärlig. Bra förhandlare, noggrann, på läst, kan innerstan som sin egen bakficka. Ger sin bild av lägenheten och lyssnar på dina krav. En fröjd att ha och göra med! Läs mer
    2017-09-07 Mikael L svarar Joakim M
    Man tackar och bockar för det jättefina omdömet! Det var ett sant nöje att få hjälpa till och tack för förtroendet!
    Joakim M gillar detta
  • Isabell J
    Isabell J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare upplevde jag att Mikael var supertrevlig, kunnig och enkel att ha kontakt med- han har svarat snabbt på alla frågor jag haft och inga funderingar har varit för små. Jag kände på visningen att jag verkligen ville ha lägenheten och ett dygn senare var den min- supersmidig och snabb affär ! Jag kunde inte varit nöjdare. Läs mer
    2017-09-06 Mikael L svarar Isabell J
    Grattis återigen till en superfin lägenhet!! Tack för det fina omdömet!! Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
Peter Eriksén
Mikael Lindström