Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Mikael Lindström
Mikael Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar!

Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer.

Meriter/Utmärkelser
Årets mäklare Stockholm 2018 - Årets rookie Sverige 2018 - Årets mäklare Innerstan 2018 - Flest publicerade 1:or på Kungsholmen - Flest publicerade 2:or på Kungsholmen - Flest publicerade 1:or i Stockholms län.
- Jag har utöver detta även högsta möjliga betyg på flera olika rekommendationssajter.

Hoppas vi ses! Läs mer

Läs vad 114 Läs vad Mikael Lindström

• Katrin Berith Susanne W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-10

Om du söker en mäklare som är professionell, mycket kunnig inom sitt område och som alltid är tillgänglig så är Mikael den mäklare du söker! Han gjorde hela säljprocessen jättesmidig och vi var alltid välinformerade om nästkommande steg, vilket gjorde att vi som säljare kände oss trygga genom hela förloppet – från början till slut.

Mikael är dessutom en mycket driven mäklare med en härlig utstrålning som inger förtroende och som sprider en positiv anda i rummet, vilket vi tycker är viktigt i mötet med de spekulanter han kom att möta under visningen av lägenheten. Vi är mycket nöjda med slutresultatet av vår försäljning! Läs mer
    2019-04-10 Mikael L svarar Katrin Berith Susanne W
    TACK sååå jättemycket Katrin & Erik för det superfina omdömet! Önskar er en härlig vår och lycka till med ert nya boende. Mvh/Mikael
  • Jesper Karl Jean-Claude S
    Jesper Karl Jean-Claude S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-03

Jag träffade flera mäklare och bestämde mig för Mikael efter research och magkänsla. Jag sökte en "framåt" och alert mäklare hellre än en bakåtlutad relaxed mäklare som enbart förlitar sig på schyssta bilder. Jag fick verkligen vad jag sökte. Mikael lyckades leverera ett riktigt bra resultat.

Mikael var under hela processen riktigt trevlig och peppig, lätt att få tag på och mycket informativ. Visst, han är självsäker och aningen "säljig", men är det inte just därför man anlitar en mäklare? Om detta är vad du söker, tveka inte att anlita Mikael. Du kommer sannolikt bli riktigt nöjd. Läs mer
    2019-04-03 Mikael L svarar Jesper Karl Jean-Claude S
    Tack Jesper för det jättefina omdömet! Stort tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • VICTOR S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-02

Det finns en anledning till alla utmärkelser Mikael har fått de senaste åren. Han har en otrolig fingertoppskänsla om både Stockholms marknad och människor. Mikael styrde allt från styling till kontraktsskrivning på mindre än två veckor och det under en oförutsägbar marknad. Ingen tvekan om att Mikael är stans bästa mäklare. Läs mer
    2019-04-02 Mikael L svarar VICTOR S
    TACK sååå jättemycket Victor för ditt superfina omdöme och tack för ett kanon trevligt samarbete!! Hoppas du och Mikaela kommer trivas i er nya bostad! Mvh/Mikael
  • ZEY A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-19

En mycket engagerad och driven mäklare! Hela affären har skötts på ett smidigt sätt och med sin erfarenhet och sitt driv hjälpte han mig förverkliga min drömaffär på Kungsholmen. Jag kan starkt rekommendera Mikael till den som vill anlita en lyhörd, passionerad och mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2019-03-19 Mikael L svarar ZEY A
    Tack Zey för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Frida Victoria H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-17

Mikael Lindström gjorde ett extremt proffsigt jobb när han sålde min lägenhet på nolltid! Han sålde min lägenhet till mitt drömpris. Allt ifrån styling till visning gjorde han på ett mycket effektivt och bra sätt. Man känner sig trygg med Mikael och utöver det så har man roligt hela vägen för med Mikael känns allting lätt! Tveka inte längre på vem ni ska välja som säljare, välj Mikael Lindström! Läs mer
    2019-03-17 Mikael L svarar Frida Victoria H
    TACK Frida för ditt fina omdöme och tack för ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • MIKAELA K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-13

Mikael tog sig an en lägenhet i ett område där han vanligtvis inte säljer i. Han var realistisk, positiv och driven när andra mäklare som jag träffade var återhållsamma och pessimistiska. Mikael gav ett otroligt förtroendeingivande intryck från första samtalet, mötet och under hela processen fram till försäljning och kontraktsskrivning.
    Mikael är snabb på att svara kring frågor och funderingar, lyssnar in kring säljarens önskemål och sitter på ovärderlig kunskap kring bostadsmarknaden i Stockholm.
    Kan varmt rekommendera Stockholms bästa mäklare! Läs mer
    2019-03-13 Mikael L svarar MIKAELA K
    Wow, tack Mikaela för ditt fina omdöme! Tack för förtroendet att jag fick sälja din fina lägenhet och ett supertrevligt samarbete! Mvh/Mikael
  • Martin Z skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-11

Jag uppskattar starkt att Mikael var väldigt rak, men samtidigt alltid tillmötesgående. Hela processen fungerade väldigt smidigt och jag rekommenderar absolut honom. Läs mer
    2019-03-11 Mikael L svarar Martin Z
    Tack Martin för ditt fina omdöme! Tack för en jättetrevlig affär och stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-02

Mikael lyssnade till vår situation och satte omedelbart till verket. På mindre än två veckor hade Mikael inte bara haft visningar och fotograferat lägenheten, men även sålt den.

Mikael höll oss uppdaterade om marknadsläget och hur det påverkade oss i vår försäljning. Vi uppskattar en rak kommunikation och Mikael drog sig inte för att säga exakt vad han tyckte.

Vi skulle rekommendera honom som mäklare alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-03-02 Mikael L svarar Emelie L
    Tack Emelie för det fina omdömet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Abtin N
    Abtin N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-21

Driven, kunnig, kommunikativ och pålitlig. Mikael var alltid tillgänglig genom hela processen och alltid rak och öppen i sin kommunikation. Jag kände stort förtroende för honom hela vägen och i slutändan gjorde han också det lilla extra för att ro affären i hamn på ett sätt där både jag och köparen var väldigt nöjda trots en knepig marknad. Tack vare Mikael blev det en snabb och smidig försäljning som var helt i enighet med de förväntningar han byggde upp och de mål vi satte tillsammans på förhand. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-02-21 Mikael L svarar Abtin N
    Tack Abtin! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Mvh/Mikael
  • John B
    John B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-19

Mikael gav mig ärligt och rakt bemötande genom hela processen, då jag som köpare kände ett engagemang att få till en affär som även passade mig som köpare. Rak och tydlig i kommunikationen, vilket verkligen uppskattas i dagens marknad. Märktes även att han lik väl, va uppskattad av säljaren, vilket gör mig än mer tillfredsställd över processen och affären. Kan definitivt se mig använda Mikael vid en framtida försäljning. Läs mer
    2019-02-19 Mikael L svarar John B
    Tack John för ditt fina omdöme! Tack för en jättetrevlig affär och stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh/Mikael

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström