33 rekommendationer

Mikael Lindström
en del av Mäklarhuset Innerstan

Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar! Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer. Hoppas vi ses!
Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Mikael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 33 kunder tycker om Mikael Lindström

• Frederik
    Frederik skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi var noga med att välja mäklare och träffade flertalet innan vi bestämde oss för Mikael, och det ångrar vi inte. Mikael är påläst, positiv och inte rädd att ta initiativet när det behövs, jobbet är ju att sälja. Han kan både objekten och konsten att möta människor. Lätt i umgänge, men tydlig och förklarande vid behov. Under procesen var Mikael lyhörd och förstående för våra funderingar kring marknadsläget och för olika önskemål om fotografering mm. Och alltid snabb på att återkomma. Det blev en lyckad försäljning i en svår marknad. Tack Mikael.
    2017-11-21 Mikael L svarar Frederik
    Tack Frederik & Sally för era fina komplimanger! Det ger mig extra energi i dessa tider! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Med vänliga hälsingar, Mikael
  • Simon W
    Simon W skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min sambo köpte en lägenhet som Mikael var mäklare för, vi har bara bra saker att säga!

Vi upplevde han som otroligt professionell och seriös genom hela processen. Då detta även var vårt första köp så tog han sig verkligen tiden att förklara processen och såg till vid kontraktskrivningen att vi verkligen fick allt förklarat.

Vi skulle garanterat rekommendera Mikael som mäklare till vänner och familj!
    2017-11-09 Mikael L svarar Simon W
    Tack för ert fina omdöme! Stort grattis till ert köp av en toppenfin lägenhet! Är övertygad om att ni kommer stormtrivas! Hör av er vid frågor annars ses vi på tillträdet. Med vänlig hälsning, Mikael
  • Per-olof E
    Per-olof E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I september diskuterade vi med Mäklarhuset angående försäljning av vår fina 3:a på västra Kungsholmen. Vi hade turen att få kontakt med Mikael Lindström som blev den mäklare vi anlitade.

Marknadsläget stod och vägde, men fortfarande var det enbart en eventuell risk att marknaden skulle bromsas upp. För att undvika denna risk ville vi köra på så snabbt som möjligt och Mikael bistod med en mycket bra kontakt med en styling-firma (Insyn Interiör i Tullinge) som snabbt kom hit och gjorde ett väldigt bra jobb. Fotografierna blev väldigt fina och en viktig faktor för att annonseringen blev lyckad.

När lägenheten kom ut på marknaden hände saker snabbt. Lokalpress, rikstidningar och radio och TV rapporterade var och en åtminstone ett par gånger i veckan att nu hade marknaden tvärstannat. Det är här vi är så nöjda med Mikael.

Med Mikaels professionella hållning gentemot spekulanter och att han ställde upp på ett flertal enskilda visningar (förutom de fyra ordinarie) så kunde han till slut hitta en nöjd köpare åt oss. Vi var förstås tvungna att justera vår prisbild, men även där kändes det mycket bra att ha Mikaels kunskaper att bolla med i våra ställningstaganden.

Sammanfattningsvis så kan min fru och jag ge de bästa rekommendationer till Mikael!
    2017-11-09 Mikael L svarar Per-olof E
    Tack P-O & Ann-Charlott för det jättefina omdömet!! Riktigt bra sammanfattat av marknadsläget och vårt arbetssätt! Jag tackar för ett bra teamwork, utan det hade det varit svårt att gå i mål. Önskar er all lycka i nya staden Norrköping. Med vänlig hälsning, Mikael
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael kändes självklar från första stund. I en tuff marknad där det krävdes en extra engagerad mäklare fick Mikael verkligen visa vad han gick för. Under en period med oerhört slit och driv långt över mina förväntningar utstrålade Mikael alltid positiv energi som gav goda resultat! Jag hade inte kunnat önska mer från en mäklare!
    2017-10-27 Mikael L svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för det jättefina omdömet! Det känns alltid extra bra när man fått kämpa lite:). Hoppas du trivs i nya radhuset. Hälsn. /Mikael
  • Henrik  G
    Henrik G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Min upplevelse i köpprocessen underlättades med en serviceminded och kunnig mäklare som Mikael som även skapar förtroende och gav en rättvis och neutral syn av marknaden.
    Bra kommunikation och kundnöjdhet genomsyrar Mikaels arbetssätt!
    2017-10-20 Mikael L svarar Henrik G
    Tack för det fina omdömet!!
    Grattis återigen till en superfin lägenhet!!
    Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Roja M
    Roja M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag har under lång tid och med olika mäklare försökt att sälja min lägenhet. Jag träffade Mikael på en visning i mitt hus och kände direkt att han var ett proffs. Så när sista mäklarens tid var förbrukad ringde jag Mikael. Vet inte med ord hur jag ska beskriva hans arbetssätt & insats... Men om jag använder ett ord, är sammanfattningen SUPERPROFFS!!!!!!

Sååååå himla nöjd!!!! /Roja
    2017-10-18 Mikael L svarar Roja M
    Wow, tackar Roja!! Man bockar och bugar för ditt fina omdöme!! Hoppas du kommer att stortrivas i ditt nu boende!
    Hälsn/Mikael
  • Johan
    Johan skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ambitiös, engagerad och fokuserad mäklare som inte lämnar något åt slumpen.
    2017-11-20 Mikael L svarar Johan
    Tack Johan för ett fint samarbete!! Kämpa är ett måste ;) //Mikael
  • Beatrice  E
    Beatrice E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi valde att träffa fyra olika mäklare. Alla var väldigt trevliga och tillmötesgående. Men Mikael stack helt klart ut ifrån mängden. Vi kände direkt att Mikael var rätt mäklare att sälja vår lägenhet.

Vi har sålt ett antal bostäder genom åren, men har aldrig träffat någon mäklare som Mikael förut. Hans hårt slitande, tillgänglighet och att ställa upp med all typer av rådgivning/frågor - under alla tider på dygnet. Han gör verkligen sitt yttersta och tycker aldrig något är för mkt begärt.

Sedan något som verkligen urskiljer Mikael från mängden, är att han besitter på en medfödd fingertoppskänsla hur man får till en affär!! Som tyvärr många mäklare saknar!

Vi rekommenderar Mikael Lindström till allt och alla, han är helt enkelt bäst!!

//Jan & Beatrice
    2017-10-17 Mikael L svarar Beatrice E
    Tack Bea & Jan för ert fina omdöme. Det var ett sant nöje att få hjälpa till. Känns extra bra när man fått slita lite ;) Hälsn./Mikael
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    I dagens aktuella marknad när det är mycket bostäder ute på marknaden, är det extremt viktigt att ha en fastighetsmäklare som är superduktig!! Mikael Lindström är en sådan mäklare till 100%!!

Vi hade vår lägenhet ute med två stycken andra mäklare innan och det hände ingenting. Sedan blev vi tipsade om Mikael. Det var en väldig skillnad direkt från start!! Han är driven, idérik, påläst, kunnig, skiljer sig från mängden, supertrevlig och besitter på en kunskap hur man sammanför en köpare och säljare för att få till en affär. Mikael är en toppmäklare i alla kategorier!! Vår lägenhet är nu såld för rekordpris som vi trodde var omöjligt i denna bostadsmarknad.

Stort tack Mikael, vi är extremt nöjda med din insats och ditt super professionella arbetssätt!!

Med vänliga hälsingar,
    Magnus & Mona Jansson
    2017-11-20 Mikael L svarar Magnus J
    Tack Magnus och Mona för era komplimanger och era fina ord om mig! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Med vänliga hälsingar, Mikael
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är verkligen en grym person att ha i sin ringhörna. Alltid tillgänglig, proffisionell, rak och ärlig. Bra förhandlare, noggrann, på läst, kan innerstan som sin egen bakficka. Ger sin bild av lägenheten och lyssnar på dina krav. En fröjd att ha och göra med!
    2017-09-07 Mikael L svarar Joakim M
    Man tackar och bockar för det jättefina omdömet! Det var ett sant nöje att få hjälpa till och tack för förtroendet!
    Joakim M gillar detta
  • Isabell J
    Isabell J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare upplevde jag att Mikael var supertrevlig, kunnig och enkel att ha kontakt med- han har svarat snabbt på alla frågor jag haft och inga funderingar har varit för små. Jag kände på visningen att jag verkligen ville ha lägenheten och ett dygn senare var den min- supersmidig och snabb affär ! Jag kunde inte varit nöjdare.
    2017-09-06 Mikael L svarar Isabell J
    Grattis återigen till en superfin lägenhet!! Tack för det fina omdömet!! Hör av dig vid frågor, annars ses vi på tillträdet. Mvh/Mikael
  • Linda G
    Linda G skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Som köpare är min upplevelse att Mikael är en trevligt, serviceminded, professionell, engagerad och kunnig mäklare.
    Varit snabb med svar och pedagogisk o tydlig i guidning kring alla processer för köpet.
    Jag skulle även utan tvekan anlita Mikael att sälja min bostad om jag varit i den situationen.
    / Linda
    2017-09-01 Mikael L svarar Linda G
    Återigen grattis till en toppen fin lgh! Tack så jättemycket för det fina omdömet!
    Med vänlig hälsning, Mikael
  • Karsten S
    Karsten S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael er en meget kompetent ejendomsmægler som leverer en god service under hele salgsprocessen. Han virker meget troværdig, og formidler en fornuftig forhandling mellem sælger og de potentielle købere.

Samlet set har vi været yderst tilfredse med valget af Mikael som mægler.
    2017-08-30 Mikael L svarar Karsten S
    Tack Karsten för förtroendet! Blir glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete och att vi fick till affären med den tuffa tidsaspekten. Önskar dig och din familj en bra flytt till Danmark. Mvh/Mikael
  • Anton T
    Anton T skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi kom i kontakt med Mikael Lindström av en ren slump och bokade ett möte. Fick direkt en bra känsla & bestämde oss för att vi ville att han skulle sälja vår lägenhet.

Mikael är en väldigt professionell, engagerad och extremt kunnig mäklare som har koll på detaljerna.
    Dessutom är han trevlig, glad och entusiastisk som person vilket gav oss en trygghet i vår försäljning.
    Han har genom hela processen alltid varit anträffbar och hållit oss uppdaterade trots tidsskillnader.

Vi kan varmt rekommendera Mikael Lindström & tvekar inte en sekund att anllita honom igen.
    En riktig toppmäklare!
    2017-08-29 Mikael L svarar Anton T
    Tack Anton & Linnéa för det grymt fina omdömet!! Det var ett sant nöje att få hjälpa till!! Med vänlig hälsning, Mikael
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick syn på annonsen på lägenheten på lördagen, på onsdagen var jag ägare till min dröm-lägenhet! Då hade jag alltså inte sett lägenheten mer än på hemsidan. Men fick en känsla direkt att det var min lägenhet och den mäklaren kommer sälja den till mig! :) Och så blev det. Onsdagen efter var jag och min pappa i Stockholm och signerade avtalet. Hade en jätte trevlig kväll och Mikael ingav oss ett stort förtroende och visste vad han pratade om. Han visade att han genuint ville att vi skulle bli lika nöjda. Nu ser jag fram emot inflytt! Med vänlig hälsning, Sanna Helsing
    2017-08-25 Mikael L svarar Sanna H
    Ett stort grattis igen till din underbart fina lägenhet!! Och det gör mig extremt glad att höra att ni var nöjda med mitt bemötande!! Är övertygad om att du kommer stortrivas i både lgh:en och i Sthlm!! Vi ses på tillträdet.
    Varma Hälsn. /Mikael
  • Carl  J
    Carl J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har använt Mikael Lindström vid ett flertal bostadsförsäljningar och han har varje gång överträffat våra högt ställda förväntningar. Både i resultat och vad vi anser utmärker riktigt professionellt mäkleri! Mikael har lyckats både i de enklare försäljningarna och i de svårare av olika anledningar. Vi skulle aldrig våga anlita någon annan fastighetsmäklare än Mikael, varav man vet aldrig vilken kompetens en mäklare har och hur den hanterar mäkleri:et i svåra situationer.

Mikael besitter på den viktigaste egenskapen som vi anser, nämligen förhandling mellan köpare och säljare - när allt inte går precis så enkelt som vissa tror att alla försäljningar gör.

Med vänliga hälsningar,
    Carl och Gertrud
    2017-08-22 Mikael L svarar Carl J
    Tack såå jättemycket för det fina omdömet!! Ja i bland krävs det lite extra mäkleri :)!! Varma hälsningar, Mikael
  • Ramin L
    Ramin L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Anlit Mikael Linström om ni har stora förväntningar, Han är Stockholms top mäklare! Väldig kunnig, driven, trevlig och hårt arbetande!! Jag är väldigt nöjd med hans insats!
    Om ni vill ha en fastighetsmäklare som levererar toppresultat då ska ni utan tvekan anlita Mikael Lindström!
    Glöm Fredrik Eklund!!!
    2017-08-21 Mikael L svarar Ramin L
    Tack Ramin för det fina omdömet!! Tackar också för förtroendet, det var ett sant nöje att få hjälpa till! Ser fram emot fler bostadsaffärer i framtiden!
    Mvh/Mikael
  • Emeli S
    Emeli S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi valde Mikael mycket på grund av alla de fina rekommendationer vi kunde läsa här nedan, därav hade vi höga förväntningar på honom, vilka han lyckades överträffa rejält!

Mikael är verkligen en mäklare som levererar på alla plan, han är engagerad, otroligt kunnig och ger hela tiden det där lilla extra. Det märks att han älskar sitt jobb! Vi kände oss så trygga igenom hela affären från början till slut tack vare Mikael. Och han levererade ett fantatstisk slutresultat.

Stort tack Mikael för att du gjorde hela vår säljprocess så härlig!

Med vänlig hälsning,
    Emeli & Marcus
    2017-08-17 Mikael L svarar Emeli S
    Man tackar och bockar! Det var ett nöje från första stund! Sen att det blev grymma resultat var ett rent teamwork!

Hoppas ni kommer trivas i er nya lgh! Hälsn/Mikael
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ett gediget arbete på ett seriöst genomfört sätt. Bra kunskap om objektet vilket gav stort förtroende.
    2017-08-18 Mikael L svarar Andreas N
    Tack Andreas, vi ses på tillträdet på måndag. Mvh/Mikael
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det finns duktiga mäklare, sedan finns det proffs! Mikael Lindström är tveklöst en av Stockholms vassaste fastighetsmäklare!
    Kunnig, påläst, trevlig och hårt arbetande! Vilket ger bra resultat i slutpriset! Jag hade höga förväntningar med mitt slutpris och Mikael lyckades inte bara uppnå det, utan överträffade det med råge!! Sedan att han gör det med stil och finess är bara en bonus! Jag rekommenderar Mikael till alla som har stora förväntningar och vill känna sig fullständigt trygga! Anlita Mikael, han är ett superproffs!!
    2017-08-02 Mikael L svarar Fredrik B
    Wow, vilka fina ord! Det var ett sant nöje att få hjälpa till! Finns inget bättre än nöjda kunder! Hälsn/Mikael
  • Moa  J
    Moa J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag och min sambo träffade 5st mäklare innan vi träffade Mikael. Vi blev rekommenderade Mikael av nära vänner som hade sålt med honom. Vi kände direkt när vi träffade Mikael att han var rätt mäklare för att sälja vår lägenhet. Hans självsäkerhet, kunnighet och ödmjukhet fick oss att känna ett stort förtroende! Nu när Mikael har sålt vår lägenhet för mer än vad vi hade kunnat drömma om och dessutom hjälp oss med ett flertal saker som ligger långt utanför en mäklares vanliga arbete. Vill vi framhäva och rekommendera denna stjärnmäklare till alla som ska sälja sin lägenhet! Han får våra varmaste rekommendationer!!

Men vänliga hälsningar,
    Moa & Marc
    2017-07-30 Mikael L svarar Moa J
    Tack Moa och Marc för era fina ord! Blir extremt glad och lycklig, finns inget bättre än nöjda kunder! Stort lycka till med husbygget. /Mikael
    Mikael L, Moa J gillar detta
  • Maria S
    Maria S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tack vare en fantastisk proffsig, serviceminded och kunnig mäklare vågade vi köpa vår lägenhet osedd. Vi kände oss helt trygga. Vi tackar Mikael för all hjälp och trevligt bemötande. Vi kommer helt klart att anlita Mikael vid ev framtida fastighetsaffärer.
    Maria, Tomas och Pauline Helgesson
    2017-07-16 Mikael L svarar Maria S
    Tack Maria för ert fina omdöme! Stort grattis till en toppen fin lägenhet! Är övertygad om att dottern kommer stortrivas både i Sthlm och i lägenheten!
    Maria S gillar detta
  • Joakim  L
    Joakim L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är en riktigt proffsig mäklare!
    Han är påläst, driven, ödmjuk och vet precis vad han ska säga i rätt tid! Han har en grym fingertoppskänsla och besitter på alla rätta egenskaper som gör en stjärnmäklare! Vill ni ha ett proffs, anlita Mikael!

Med vänliga hälsningar,
    Joakim & Charlotte
    2017-07-07 Mikael L svarar Joakim L
    Tack för de grymt fina omdömet! Det var ett sant nöje att få hjälpa er! Hälsa frun din och ha en underbar sommar!
    Varma hälsningar, Mikael
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket trygg och tydlig vid köpet av min lägenhet. Fick svar på alla mina frågor och Mikael var engagerad och flexibel kring alla detaljer.
    2017-06-30 Mikael L svarar Rickard E
    Tack Rickard! Hör av dig vid frågor. Annars ses vi på tillträdet.Trevlig sommar!
  • Kalle T
    Kalle T skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket nöjd med Mikael som fixade allt inför mitt köp av min första lägenhet. Hade väldigt kort frist på tillträde och Mikael gjorde att hela processen gick väldigt smidigt så att allt blev klart i tid. Med vänlig hälsning, Kalle
    2017-06-29 Mikael L svarar Kalle T
    Tack Kalle, ett sant nöje att få hjälpa till! Är övertygad om att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet! Trevlig sommar!
  • Pierre J
    Pierre J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Förutom att instämma med föregående positiva rekommendationer så vill jag tillägga några tankar. Mikael Lindström motsvarade och/eller uppfyllde inta bara kraven och förväntningarna vi hade. Mikael överträffade dem rejält. Ställde obesvärat upp med all möjlig hjälp som rimligtvis egentligen ligger långt utanför mäklarens normala åtaganden utan minsta besvär. Känslan att ingenting är omöjligt - tvärtom. Ytterst tillfredställande servicenivå! Otroligt snabb respons och snabb återkoppling på både mail och mobil, fantastisk mäklare för att tala klarspråk. Kan rekommenderas starkt. Mycket stabilt - vi återkommer helt klart! /P&L
    2017-06-27 Mikael L svarar Pierre J
    Tack Pierre för ert jättefina omdöme! Vi hade grymt bra teamwork! Varav det blev toppenresultat!!
  • Magnus  J
    Magnus J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vissa personer är helt enkelt skapta för sitt yrke! Mikael är en sådan person! Jag har sålt lägenheter i Stockholms innerstad under många år och har hunnit anlita många mäklare. Men har aldrig träffat någon som Mikael förut! Engagemanget, drivet och den fullständiga kollen på allt är imponerade! Sedan att slutpriset blev försäljningsrekordet i föreningen med råge det var pricken över i:et! Jag rekommenderar Mikael Lindström till 110% och ger honom allra bästa betyg!
    2017-06-22 Mikael L svarar Magnus J
    Tack Magnus för dina fina ord!! Vilka resultat vi uppnådde tillsammans! Hör av dig när du behöver hjälp igen :).
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael Lindström är en varm och trygg person! Man känner direkt att han behärskar och älskar sitt yrkesval! Han besitter på en säkerhet som inger förtroende från första mötet. Vi visste att våra förhoppningar var högt uppsatta, men Mikael lyckades leverera över alla våra förväntningar på alla plan! Om ni vill ha en fastighetsmäklare som levererar toppresultat och gör det lilla extra för att affären ska bli så bra som möjligt för alla inblandade, då ska ni kontakta Mikael Lindström!
    2017-06-17 Mikael L svarar Andreas C
    Man blir varm i hjärtat av dina fina ord Andreas! Tack så mkt att just jag fick hjälpa till! Stort lycka till med allt!
    Andreas C gillar detta
  • Klara  E
    Klara E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael är väldigt trevlig, engagerad och kunnig! Han var alltid tillgänglig och svarade på alla möjliga olika frågor vi hade under processen och slutpriset blev långt över våra förväntningar! Om vi säljer i framtiden kommer vi garanterat anlita Mikael igen!!
    2017-06-17 Mikael L svarar Klara E
    Tack Klara för det fina omdömet! Ett sant nöje att få hjälpa till! Trevlig sommar!
    Klara E gillar detta
  • Malin L
    Malin L skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    När jag köpte min första lägenhet i Stockholm var Mikael oerhört hjälpsam. Han var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och gjorde allt för att jag skulle känna mig helt säker i mitt köp. Vid kontraktsskrivningen var han tydlig och noggrann så att varken jag eller säljaren skulle gå miste om någon information. Jag är väldigt nöjd med hela processen och kan varmt rekommendera Mikael!
    2017-05-30 Mikael L svarar Malin L
    Tack Malin för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med hela processen! Är övertygad om att du kommer trivas både i Sthlm och i din nya fina lägenhet!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi träffade 4 andra mäklare när vi skulle sälja vår bostad på Kungsholmen men ingen visade samma engagemang och vilja att sälja vår lägenhet som Mikael Lindström gjorde. Vi klickade från början och hela processen var väldigt smidig. Från vårt första möte tills lägenheten var såld gick det ca 3 veckor och priset stämde överens med Mikaels och mina förväntningar. Jag hölls hela tiden uppdaterad under processen och i de stunder där jag tvivlade fanns alltid Mikael där och stöttade och försäkrade mig om att allt skulle gå som förväntat. Vi är jättenöjda med Mikael, främst för hans passion och engagemang i vår försäljning men också för att han är en väldigt trevlig kille att jobba med. Vi kan verkligen rekommendera att välja Mikael som mäklare!
    2017-05-26 Mikael L svarar Emelie H
    Tack själv Emelie, det var ett stort nöje att få sälja er vackra lägenhet! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Hälsa mannen din!
    Emelie H gillar detta
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Efter att ha anlitat många mäklare i Stockholm tidigare föll valet på Mikael Lindström på Mäklarhuset Innerstan för att sälja vår lägenhet denna gång. Han har definitivt rätt attityd, kunskap och driv att genomföra affärer på ett bra sätt. Jag kände mig välinformerad och fick ett korrekt, seriöst och bra bemötande från första stunden. Visa personer känns ämnade för sitt yrke, Mikael har alla de kvaliteter man som kund letar efter hos en mäklare, med bra fingertoppskänsla, kännedom kring rådande marknad och med en vinnande personlighet. Mikael rekommenderar jag varmt till min egen bekantskapskrets och tycker att han utfört uppdraget helt exemplariskt och klanderfritt. Rekommenderas varmt!
    2017-05-25 Mikael L svarar Daniel B
    Tack Daniel! Känner mig tacksam att fått hjälpa till! Blir alltid lika lycklig när kunder känner sig nöjda!
  • Zakarias S
    Zakarias S skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mikael var otroligt bra. Drivande, mycket kompetent, noga med detaljer och dessutom väldigt trevlig.
    Han var alltid tillgänglig och hans arbete var målmedvetet, noggrant och han gav snabb feedback på hur processen fortlöper, även annonsen och bilderna blev kanon.
    I slutändan så levererade han ett pris långt över det vi trodde att vi skulle kunna få.
    Vi har redan rekommenderat Mikael till ett par av våra vänner.
    2017-05-23 Mikael L svarar Zakarias S
    Tack Zakarias för den fina rekommendationen! Det var ett sant nöje att ha med er att göra och få privilegiet att sälja er fina bostad!
Peter Eriksén
Åsa Grönwall