Mikael Lindström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Med enormt driv, engagemang och kunskap gör jag allt för att överträffa era förväntningar!

Jag är uppvuxen i Stockholms innerstad och boende på Kungsholmen. Med detta vågar jag nog påstå att jag har jag koll på varenda gata i vår vackra stad. Hela livet har jag arbetat med människor och försäljning. För mig är kunskap, förtroende, driv och förståelse för säljare och köpare de viktigaste egenskaperna för att skapa framgångsrika bostadsaffärer.

Meriter/Utmärkelser
Årets mäklare Stockholm 2018 - Årets rookie Sverige 2018 - Årets mäklare Innerstan 2018 - Flest publicerade 1:or på Kungsholmen - Flest publicerade 2:or på Kungsholmen - Flest publicerade 1:or i Stockholms län.
- Jag har utöver detta även högsta möjliga betyg på flera olika rekommendationssajter.

Hoppas vi ses! Läs mer

Läs vad 137 Läs vad Mikael Lindström

• Michaela F
    Michaela F skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-20

Absolut bästa mäklaren jag träffat på!

Mikael har hjärtat på rätt ställe, vilket jag värderar högt. Han är enkel i sin kommunikation (krånglar inte till livet) utan sköter varje steg väldigt snyggt helt enkelt.

Där ser man! Tydligen kan mycket svår affär & alla krångliga avtal bli hur enkelt som helst om man hamnar i rätta händer - det hade jag inte väntat mig!

Dagen vi säljer hör du från mig igen, helt säkert. Tusen tack! Du är toppen!!

Till eventuella chefer som läser detta, ni har en klippa hos er skall ni veta som bemästrar DLX (det lilla extra) i alla avseenden!

Vänligen
    Michaela Läs mer
    2019-08-20 Mikael L svarar Michaela F
    TACK sååå jättemycket Michaela för det superfina omdömet! Stort grattis till er nya lägenhet! Mvh/Mikael
  • ÅSA J skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-15

Mikael mer än överträffade mina förväntningar vid försäljningen av min lägenhet. Proffsig, engagerad och med starkt driv. Han agerade ett tryggt bollplank, var pricksäker i värderingen och gav snabb återkoppling genom hela processen. Mikael får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-08-16 Mikael L svarar ÅSA J
    Tack Åsa för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • Olof Sven Ernst K
    Olof Sven Ernst K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-09

Grymt bra hanterat. Bra rådgivning och affären blev över förväntan. Tack!! Läs mer
    2019-08-09 Mikael L svarar Olof Sven Ernst K
    TACK Olof för ditt fina omdöme och tack för ett supertrevligt samarbete!! Hoppas ni kan njuta av er swimming pool resten av sommaren :-) Mvh/Mikael
  • HAIDER A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-09

Mikael var engagerad och tillgänglig såväl före publicering av lägenheten som efteråt. Hans engagemang bidrog till att lägenheten förbereddes väl inför visning samt till en bra budgivningsprocess med ett försäljningspris som jag var väldigt nöjd med. Läs mer
    2019-08-09 Mikael L svarar HAIDER A
    Tack Haider för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • MARIA E skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-07

Mikael lotsade mig tryggt och mycket effektivt genom hela försäljningsprocessen. Hans kunskap och engagemang bidrog i hög grad till en lyckad affär. Jag vill därför ge Mikael mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-08-07 Mikael L svarar MARIA E
    Tack Maria för ett supertrevligt samarbete!! Och tack för det fina omdömet!! Ha en fortsatt trevlig sommar! Mvh/Mikael
  • Annika B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-23

Jag anlitade Mikael Lindström för försäljningen av min lägenhet och jag är mycket nöjd med hans insats. Han visade ett stort engagemang från första kontakt till avslut. Mikael är otroligt lyhörd, proffsig, trevlig, mycket kunnig och har stor erfarenhet inom sitt område. Han fanns tillgänglig under hela processen och informerade mig om varje steg och jag kände mig trygg under hela resan. Jag kan verkligen rekommendera er att anlita Mikael som er mäklare! Läs mer
    2019-07-25 Mikael L svarar Annika B
    Tack Annika för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Ha en fortsatt trevlig sommar och njut i ditt nya fina hus :)! Mvh/Mikael
    Annika B gillar detta
  • PETRONELLA B
    PETRONELLA B skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-06-06

Är väldigt nöjd med min försäljning med Mikael, trots att jag hade höga krav och marknaden idag är svår. Stort engagemang och mycket energi från Mikaels sida gjorde att jag till slut fick ett pris jag ville sälja för. Läs mer
    2019-06-06 Mikael L svarar PETRONELLA B
    Tack Petronella för det jättefina omdömet och tack för förtroendet! I denna marknad får man aldrig ge upp :). Mvh/Mikael
  • ZACHARIAS K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-06-06

Jag köpte min lägenhet vid peaken 2017 och således betalade jag ett annat pris än vad marknaden kan ge idag.

Jag hade hårda krav när jag tog kontakt med Mikael och detta var inget som skrämde honom utan snarare tvärtom, Mikael gillar utmaningar.

Nu nådde vi inte riktigt hela vägen, vilket inte berodde på Mikael utan den faktiska marknaden. Mikael lyckades ändå få till ett slutpris som är högt för området idag och det är det som skiljer en ordinär mäklare och Mikael.

Rekommenderar honom till 100% och kommer att anlita honom i framtiden igen. Läs mer
    2019-06-06 Mikael L svarar ZACHARIAS K
    Tack Zacharias för det jättefina omdömet och tack för ett supertrevligt samarbete!! I denna marknad måste man kämpa och aldrig ge upp!! /Mikael
  • DANIEL K
    DANIEL K skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-25

Mikael visade ett stort engagemang, lyhördhet och driv. Han höll en god kommunikation och ärlighet när vi sålde vår lägenhet. Kan starkt rekommendera Mikael som mäklare och kommer att anställa Mikael vid en framtida försäljning. Läs mer
    2019-05-25 Mikael L svarar DANIEL K
    Tack Daniel för det jättefina omdömet, tack för förtroendet och ett supertrevligt samarbete!! Mvh/Mikael
  • ALEXANDER A skrev om Mikael Lindström en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-21

Mikael gjorde ett utomordentligt arbete med att sälja min lägenhet. I allt från värderingen och hjälp med styling till löpande tips och slutförhandlingar gjorde han ett fantastiskt och grundligt jobb. Skulle absolut rekommendera Mikael till en vän! Läs mer
    2019-05-21 Mikael L svarar ALEXANDER A
    Alexander, tack för ert förtroende och för det superfina omdömet.
    Mvh/Mikael

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan