Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Niclas Gustavsson
Niclas Gustavsson

• Mats G
    Mats G skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas är snabb, flexibel o tillmötesgående. 👍😊 Läs mer
  • Albin M skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag köpte lägenhet genom Niclas.
    Proffsig, kunnig och väldigt insatt. Snabb på att svara och hela processen kändes väldigt trygg. Läs mer
  • Amanda A skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har köpt en lägenhet på Södermalm som Niclas förmedlade. Niclas var som mäklare trevlig och proffesionellt, värnade om både köpare och säljare. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Eric M skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas går den extra milen för mig som kund samtidigt som han hanterar köparna på ett mycket bra sätt.
    Dessutom lyckades vi med försäljningen på en mycket kort tid, vilket var viktigt för mig i det skede jag var.
    Rekommenderar Niclas varmt. Läs mer
  • David B skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Hade ett bra samarbete med Niclas som är en kunnig och hjälpsam mäklare. Satte realistiska förväntningar och gick igenom strategier så vi kunde förstå tankesättet och situationer som kunde uppstå. Tog på sig allt ansvar kring försäljningen oavsett detalj som dök upp under vägen, och vi behövde bara åka med. Slutpriset blev dessutom över förväntan. Kan varmt rekommendera att anlita Niclas. Läs mer
  • Diana V
    Diana V skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas var mer än hjälpsam i samband med mitt köp av bostadsrätt i Vasastan!
    Niclas och hans medarabetare var tillgängliga och ansträngde sig för att det skulle bli rätt. Utomordentlig service och fantastiskt bemötande! Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas hjälpte mig att köpa ett skepp att bo i.
    Jag hade önskemål om en snabb affär, och Niclas ordnade det på ett väldigt professionellt sätt.
    Han hade ett jättetrevligt bemötande, och var väldigt bra insatt i alla frågor som rörde försäljningen.
    Han hade bästa tänkbara ordning och reda på alla papper som behövde skrivas på.
    Jag fick det allra bästa förtroendet för Niclas, och gör gärna affärer med honom igen, om det skulle behövas. Läs mer
  • Sylvia C
    Sylvia C skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas var mycket hjälpsam med försäljningen av min lägenhet , det kändes tryggt . Han kan sitt jobb utan tvekan . Läs mer
    Niclas G gillar detta
  • Valerie B skrev om Niclas Gustavsson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Niclas är en mycket erfaren och kunnig mäklare med stort kontaktnät. Han är super proffsig men också väldigt empatisk och har förmågan att hitta bra o smidiga lösningar under hela resan av att sälja sin bostad. Läs mer
    Niclas G gillar detta

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan