Pär Svensson
en del av Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Pär att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 66 kunder tycker om Pär Svensson

• Anna H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär hjälpte mig med min försäljning av en lägenhet i Vasastan och han överträffade verkligen alla mina förväntningar! Extremt driven, positiv och genuint engagerad. Jag kände mig trygg i hela processen och han levererade ett riktigt bra slutpris trots den tuffa marknaden som rådde. Jag skulle varmt rekommendera att alla att anlita Pär! Läs mer
  • Helena L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertrevlig och superproffsig! Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var jättebra på att känna in oss, vår situation och våra behov. Med stort engagemang och energi landade han sedan en affär som vi är väldigt nöjda med. Kunde inte valt en bättre mäklare! Läs mer
  • Kristina N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är extremt lyhörd och är helt fantastisk med att hantera olika personlighetstyper. Pär är proffsig, artig, vänlig, smart, skarp och i vissa fall redigt slug. Allt för att kunden ska få bästa resultat. Efter en gastkramande budgivning med naglar nedbitna till benet så nådde vi vårt utsatta mål tack vara Pärs ihärdighet och smarta presentation. Han är en pärla! Läs mer
  • Elena Y skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är riktigt nöjd hur Pär hanterade försäljning av min 1,5:a på Gärdet. Han är otroligt hjälpsam och trevlig att jobba med. Kan absolut rekommendera honom till mina bekanter. Läs mer
  • Serif Z skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professional, efficient and competent. It is a pleasure to do business with people like Pär. He is client oriented, very approachable and it was quite easy to buy apartment from his client. I highly recommend anyone to take him as a broker, they will be extremely satisfied with his service. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Bra erfarenhet så här långt. Vi har skrivit kontrakt och betalat handpenning för en våning, 94 kvadratmeter på Södermalm. Tillträde blir i mitten av augusti. Förväntar mig att den sista biten av affären också går smidigt. Läs mer
  • Lena P skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    I samband med att vi skulle sälja vår mammas lägenhet så blev jag rekomenderad att kontakta Pär och det är jag glad över att jag gjorde. Pär är en profesionell och engagerad person, alltid tillgänglig med svar på det man undrar över och han har en mycket positiv attityd. Jag kände mig väldigt trygg med att veta att det var han som höll i allt runt försäljningen.
    Vill man hitta en mäklare med maximal servicekänsla så ska man definitivt välja Pär! Läs mer
  • Johanna T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär sålde min lägenhet på Norrtullsgatan. Pär gav ett jättebra intryck redan vid vårt första möte och levde sedan upp till mitt val av mäklare!

Pär är engagerad, lyhörd och positiv men mycket humor och gjorde ett toppenjobb i försäljningen av min lägenhet.

Kan verkligen rekommendera Pär! Läs mer
  • Mathias Ö skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare som ger ett förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Jonathan B skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Känns som att man är i trygga händer när man samarbetar med Pär. Kunnig, engagerad och supertrevlig!
    Rekommenderas varmt! / Jonathan och Laura Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Jonathan B
    Tack för rekommendationen Jonathan och Laura. Det är bara att höra av er om ni har vidare frågor. / Pär :-)
  • Linda L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Professionell, trevlig och snabb. Fick oss att känna oss viktiga under hela processen Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Linda L
    Tack för förtroendet att sälja er lägenhet Linda! Lycka till i staden där solen alltid skiner :-)
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Under processen med vår försäljning av en nyproducerad lägenhet visade Pär Svensson prov på stor kompetens kring allt som behövde göras, även inom det juridiska området. Värderingen av objektet visade sig stämma helt med slutpriset vilket gav en korrekt förväntansnivå. Hans stora omtanke om spekulanterna, den slutliga köparen och oss som säljare gjorde det hela till en både bekväm, trevlig och rolig upplevelse. Vi fick alltid snabba och kloka svar på våra frågor. Allt som vi berättade om objektet och vår bostadsrättsförening satte Pär samman till en gedigen helhet som avspeglades väl både i objektbeskrivningen och hans sätt att presentera objektet för spekulanterna. Pärs varma, vänliga personlighet tillförde dessutom mycket. Försäljningen behövde genomföras på engelska vilket gick utmärkt bra. Jag kan på alla sätt ge Pär Svensson mina allra bästa rekommendationer och högsta betyg.
    Henrik Lundén
    Ordförande BRF Bojen 5 Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Henrik L
    Tack för rekommendationen Henrik. Det har även för mig varit lärorikt med denna process. Ett sant nöje att samarbeta med er! Pär :-)
    Henrik L, Pär S gillar detta
  • Lena M skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket proffsigt, snabb och alltid vänlig. Vi fick det vi hoppades på för lägenheten och allt från förberedelser till visning och försäljning var väldigt smidigt för oss som kund. Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Lena M
    Tack Lena för rekommendationen! Det var ett sant nöje att hjälpa dig/er med försäljningen :-)
  • Björn H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Engagerad, seriös och fokuserad på att leva upp till sina utfästelser. Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Björn H
    Tack för rekommendationen Björn! Det var inspirerande att få hjälpa till att förmedla er fina våning. Pär :-)
  • Åsa R skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsigt, ärlig och trevlig. Snabba svar och härlig personlighet Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Åsa R
    Tack Åsa och Magnus för rekommendationen och snart välkomna till mina hoods :-)
  • Judith D skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Personlig och professionell, snabb och noggrann, tillgänglig och informativ, humoristisk och galet trevlig. Bäste mäklaren och trevligaste killen! Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Judith D
    En förmedling jag sent kommer att glömma ;-) Tack för rekommendationen Judith, vi ses snart hoppas jag,
  • Karin C skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var positiv, snabb och lätt att ha att göra med. Han kom med bra stylingtips när vi förberedde lägenheten för försäljning. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Karin C
    Tack Karin för rekommendationen. Hoppas ni har hittat ert drömboende nu!
  • Lasse M skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är trevligt i sitt bemötande och för en bra dialog med köparen kring objektet, säljprocessen och situationen på marknaden etc. Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Lasse M
    Tack för rekommendationen Lasse! Hoppas ni ska trivas i lägenheten!
  • Björn H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Positiv upplevelse. Snabb och proffsig service Läs mer
    2018-03-18 Pär S svarar Björn H
    Tack för rekommendationen Björn! Vi ses snart igen!
  • Helena N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Proffsigt och kunnigt bemötande, vi kan varmt rekommendera Pär Läs mer
  • Isabelle R skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pärs bemötande var kanon bra. Han var väldigt trevlig och kändes proffsig. Han var inte för "säljande" som många kan vara. Och det är ett super + enligt mig.
    Han hade svar på alla frågor jag ställde. Han var lätt att få tag i när budgivningen väl var igång då det blev lite strul med min registrering!
    Ska jag sälja denna lägenhet framöver, så kommer jag absolut vilja ha Pär som mäklare! Läs mer
  • Johan C skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var suverän under hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Anders E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär levde mer än väl upp till våra förväntningar. Vi valde bland 4 olika mäklare och fastnade för Pär för hans positiva inställning, tillmötesgående, förmåga att anpassa sig samt beslutsamhet.
    Vi skulle utan tvekan välja Pär i framtiden. Läs mer
  • Alexander P skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket trevlig och bra bemötande. Saklig och väldigt bra att ha och göra med. Läs mer
  • Peter K skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Many mäklare we have met in the past months have been professional and friendly, but Pär is also outstandingly competent, honest and human. Läs mer
  • Anna P skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär har under hela processen varit mycket proffessionell. Han har varit lyhörd, ärlig och driven i att se till att göra bästa affär för säljaren medan han samtidigt, på ett balanserat sätt, har repesenterat köparen. Läs mer
  • Agneta W skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt positiv och vänlig.
    Omtänksam, nyfiken och frågvis
    Intresserad Läs mer
  • Josephine E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fick ett mycket bra intryck. Trevligt, professionell och förklarade bra för förstagångsköpare hur allt gick till. Läs mer
  • Caroline B skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är mycket trevlig och jag kunde känna mig trygg under hela processen Läs mer
  • Sara Y skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Världsklass bemötande, snabb feedback. Viljan att sälja och hitta bästa lösningen lyste klart. Läs mer
  • Rebecca H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Lyhörd, snabb och grym på att gå på avslut! Läs mer
  • Joel E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Enkelt, smidigt, ärligt och trevligt! Läs mer
  • Elin S skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Per var väldigt proffsig och vi kände oss trygga i hans händer. Rekommenderas! Läs mer
  • Axel L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär har varit lätt att ha att göra med samtidigt som jag fått bra råd under hela perioden. Utöver det hjälpte han till att få min lägenhet såld till ett mycket bra pris. Läs mer
  • Veena B
    Veena B skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär Svensson är en mycket positiv person som förenklar alla uppgifter på ett proffsigt sätt. Hanteringen gick snabbt och resultatet var fantastiskt. Tack vare Pär Svensson. Han är den mäklaren som alla bör ha. Jag är absolut nöjd. Läs mer
  • Beatrice B skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var fantastisk rakt igenom hela försäljningen. Jag fick ett enormt förtroende redan första mötet och han har ett lugn och en professionalism som är utöver det vanliga. Hans värdering av lägenheten stämde också överens med slutpriset. Kan varmt rekommendera Pär! Läs mer
  • Joakim J
    Joakim J skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    En otroligt proffsig och ytterst trevlig mäklare. Vi träffade många mäklare innan vi valde Per, och alla mäklare är duktiga och bra på att sälja sig men Per stack ut något mer än övriga.
    Det visade sig även när försäljningen var avslutad att han är utomordentligt duktigt och har gjort ett jobb utöver det förväntade.
    Vi rekommenderar Per varmt! Läs mer
  • Gabriella L
    Gabriella L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är en mycket kunnig och erfaren mäklare och var, i samband med försäljningen av min lägenhet, proffsig, engagerad och dessutom väldigt trevlig att ha att göra med. Det gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera honom till andra som vill sälja/köpa lägenhet! Läs mer
  • Rebecca S skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastiskt trevlig mäklare - ytterst sympatisk, trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Tove A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Supertrevlig och ödmjuk mäklare som gjorde köpbeslutet lätt för oss. Mycket tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Hjälpte oss även med råd kring vår försäljning när vi behövde bolla med en utomstående mäklare. Nästa gång vi flyttar kommer vi absolut att anlita Pär. Läs mer
  • Miriam N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var trevlig och väldigt proffsig i sitt yrke.
    Han var väl förberedd och kunde besvara alla mina frågor. Jag kände mig väldigt trygg inför köpet av bostaden på Birger Jarlsgatan 118 A.
    Idag har jag flyttat in och känner mig otroligt nöjd.
    Tack Pär! Läs mer
  • Christell T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Fantastisk mäklare!! Rekommenderar Pär alla dagar i veckan. Läs mer
  • Alexandra C skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Valdigt smidig och snabb forsaljning - rekommenderar varmt! Läs mer
    2017-05-24 Pär S svarar Alexandra C
    Tack för rekommendationen Alexandra! Vi ses i sommar / Pär
  • Sara T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär är den bästa mäklaren i Stockholm! Vi är otroligt nöjda med Pär och han får våra absolut starkaste rekommendationer! Pär är otroligt engagerad, ärlig, driven, professionell och dessutom oerhört trevlig. Vi har tidigare genom åren anlitat flera andra mäklare och blivit besvikna i princip varje gång men Pär levererade långt över förväntan. Läs mer
    2017-05-24 Pär S svarar Sara T
    Tackar ödmjukast för er feedback. Glad att få hjälpa er med er försäljning och att ni blev nöjda! Vi ses snart igen / Pär
  • Marie H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Glad, kunnig och trevlig. Serviceminded. Läs mer
  • Jan E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kunnig och social. Bra upplysningar inför köpet. Utmärkt. Läs mer
  • Christina T skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär var mycket engagerad och hjälpsam genom alla moment i försäljningen och jag är mycket nöjd med slutpriset. Läs mer
  • Carl R
    Carl R skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Pär Svensson var mycket duktig och professionell Läs mer
  • Ann-Marie D
    Ann-Marie D skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag uppskattade Pär mycket som mäklare, han var uppmärksam,omtänksam o brydde sig verkligen om mig/oss som kunder.
    Han kunde inte vara en bättre mäklare-en eloge för honom och hans arbete på Mäklarhuset. Läs mer
Mikael Lindström
Peter Eriksén