Pär Svensson

Läs vad 68 kunder tycker om Pär Svensson

• Eeva A skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-22

Jag köpte en lägenhet.
    Jag blev bemött på ett vänligt och sakligt men ändå personligt sätt.
    Jag fick den hjälp jag behövde, bl.a. vid budgivningen.
    Men: Jag fick ett löfte om att få en bekräfte på att handpenningen kommit in på kontot. En sådan bekräftelse kom aldrig. Jag antar att detta inte ingår i Mäklarhusets rutiner.
    Hela bostadsaffären sköttes effektivt. Läs mer
  • Marko I skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-20

Jag köpte en 4a i Vasastan som Pär sålde och jag tycker att jag fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Pär var väldigt snabb och tydlig i sin kommunikation så hela processen gick smidigt och allt kändes tryggt hela vägen. Läs mer
  • Anna H skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-09-05

Pär hjälpte mig med min försäljning av en lägenhet i Vasastan och han överträffade verkligen alla mina förväntningar! Extremt driven, positiv och genuint engagerad. Jag kände mig trygg i hela processen och han levererade ett riktigt bra slutpris trots den tuffa marknaden som rådde. Jag skulle varmt rekommendera att alla att anlita Pär! Läs mer
  • Helena L skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-08-27

Supertrevlig och superproffsig! Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-06-25

Pär var jättebra på att känna in oss, vår situation och våra behov. Med stort engagemang och energi landade han sedan en affär som vi är väldigt nöjda med. Kunde inte valt en bättre mäklare! Läs mer
  • Kristina N skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-06-23

Pär är extremt lyhörd och är helt fantastisk med att hantera olika personlighetstyper. Pär är proffsig, artig, vänlig, smart, skarp och i vissa fall redigt slug. Allt för att kunden ska få bästa resultat. Efter en gastkramande budgivning med naglar nedbitna till benet så nådde vi vårt utsatta mål tack vara Pärs ihärdighet och smarta presentation. Han är en pärla! Läs mer
  • Elena Y skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-05-13

Jag är riktigt nöjd hur Pär hanterade försäljning av min 1,5:a på Gärdet. Han är otroligt hjälpsam och trevlig att jobba med. Kan absolut rekommendera honom till mina bekanter. Läs mer
  • Serif Z skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-05-07

Professional, efficient and competent. It is a pleasure to do business with people like Pär. He is client oriented, very approachable and it was quite easy to buy apartment from his client. I highly recommend anyone to take him as a broker, they will be extremely satisfied with his service. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-04-27

Bra erfarenhet så här långt. Vi har skrivit kontrakt och betalat handpenning för en våning, 94 kvadratmeter på Södermalm. Tillträde blir i mitten av augusti. Förväntar mig att den sista biten av affären också går smidigt. Läs mer
  • Lena P skrev om Pär Svensson en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-04-25

I samband med att vi skulle sälja vår mammas lägenhet så blev jag rekomenderad att kontakta Pär och det är jag glad över att jag gjorde. Pär är en profesionell och engagerad person, alltid tillgänglig med svar på det man undrar över och han har en mycket positiv attityd. Jag kände mig väldigt trygg med att veta att det var han som höll i allt runt försäljningen.
    Vill man hitta en mäklare med maximal servicekänsla så ska man definitivt välja Pär! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström