Patrik Lundberg
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Kunskap är något man bäst får genom erfarenhet. Jag har arbetat som fastighetsmäklare i Stockholms innerstad i drygt tjugo år och har hjälpt många nöjda kunder att köpa och sälja sitt boende. Mina främsta egenskaper är att jag har ett stort personligt engagemang. En driven mäklare som är rak, tydlig och snabb med en grym känsla för vad situationen kräver. Med andra ord en mäklare med förmåga att skapa trygghet hos både köpare och säljare genom hela processen. Läs mer

Läs vad 75 Läs vad Patrik Lundberg

• Peter O skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-27

Som f d auktoriserad fastighetsmäklare har jag en god bild av ett hur ett mäklaruppdrag fungerar och även mina förväntningar på arbetet som skall genomföras. Av den anledningen valde jag Patrik som i alla delar motsvarade mina förväntningar; lyhörd, kunnig, driven, lösningsorienterad och dessutom mycket trevlig. M a o professionell med högsta betyg! Patrik blir mitt val även nästa gång och min rekommendation till andra säljare. Läs mer
  • Fatima Ekman skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-21

Jag är mycket nöjd med samarbetet med Patrik som är mycket professionell, tillmötesgående, lyhörd och har en väldigt trevlig approach. Man har känt sig involverad hela tiden, så att säga varit i rätta händer. Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Fatima Ekman
    Tack för det fina omdömet Fatima
    Fatima Ekman gillar detta
  • Tobias Andersson skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-07

Patrik sålde vår lägenhet på Kungsholmen nyligen och han gjorde ett fantastiskt jobb. Tillgänglig, pålitlig, ärlig, trevlig och kunnig. Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Tobias Andersson
    Tack för omdömet Tobias. Skall verkligen försöka titta förbi er nya bostad vid tillfälle.
  • Nina E
    Nina E skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-26

Jag anlitade Patrik pga hans långa erfarenhet och professionalism. Han är en mycket kunnig och skicklig mäklare som har björnkoll på bostadsmarknaden. Lugn, smidig, pålitlig, snabb, noggrann, förstående och inkännande. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Nina E
    Tack Nina.

var verkligen trevligt att ha med dig att göra:-)
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-19

Patrik är supervass. Rutinerad, kommunikativ och vänlig. Han är realistisk och driven och affären känns trygg från början till slut. Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Daniel N
    Supertack Daniel! Verkligen fina ord.
  • Ceve L skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-15

När vi sålde min mors lägenhet på St Erikgsgatan tog vi kontakt med Patrik på Mäklarhuset via rekommendation. Och den rekommendationen var jag & mina syskon väldigt glada över att få för Patrik ordnade med allt. Trevligt bemötande och väldigt informativ, det vi inte kunde svara på eller ta reda på löste Patrik galant. Vi gjorde inget från start till avslut och kan varmt rekommendera Patrik och hans medhjälpare vid hjälp av försäljning! Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Ceve L
    Tack Ceve

verkligen trevligt att göra affärer med dig!
  • Peter B
    Peter B skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-15

Kan mycket varmt rekommendera Patrik om ni ska sälja eller köpa ett hus/lägenhet.
    Finns inget att anmärka på utan jag fick hjälp med allt Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Peter B
    Tack Peter. Var verkligen roligt att få hjälpa er med det fina huset.
  • Ulla P skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-09

Jag blev rekommenderad att ta kontakt med Patrik, när jag skulle sälja. Det är jag oändligt tacksam för. Jag märkte vid första mötet med Patrik att det var rätt! Under hela försäljningsförloppet har jag känt mig trygg med honom. Jag kan inte nog uttrycka det, eftersom det kändes nervöst och lite otäckt att ge sig i kast med att sälja en stor lägenhet. Patriks förslag, att sälja innan jag hade ny bostad, visade sig helt rätt för mig. Patrik är erfaren, utstrålar säkerhet, han är positiv och är ständigt nåbar! Jag fick alltid kontakt med honom genast, vare sig jag ringde, sms;ade, eller mailade. Han till och med gjorde sig besvär att snabbt komma över till bostaden, då det var till hjälp. Jag vill påstå, att han är ytterst flexibel och har lösningar, som passar både säljare och köpare. Jag har känt att han har arbetat för att jag ska bli nöjd med försäljningen, men han har även hjälpt till och stöttat för att jag ska hitta mitt nya boende, vilket jag gjort. Jag rekommenderar Patrik Lundberg varmt! Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Ulla P
    Tack Ulla

var verkligen roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Och måste säga att jag är mer än glad åt det fina omdömet.
  • Katarina D skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-10-01

Det bästa som hänt oss på bostadsmarknaden är att träffa Patrik vilket resulterat i en öppen, sund, realistisk och personlig dialog kring såväl köp som försäljning av bostad - en långsiktig kontakt sedan 2 år tillbaka som nu i sin tur resulterat i

1) en ny bostad i enlighet med våra behov och önskemål, Patrik var mäklare
    2) en professionell, trevlig och förtroendeingivande mäklare som nu skall sälja vår bostad

Kort och gott - Patrik fattar att en kundresa kan se olika ut för olika personer och han anpassar sig efter det samtidigt som han är tydlig, rak och konsultativ och uppvisar ett jäkla driv och energi. Vi är så nöjda och glada med Patrik och Mäklarhuset!!

! Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Katarina D
    Tack för dom fina orden Katarina.

Ser fram emot en kopp kaffe i er nya bostad väldigt snart :-)
  • Louise A skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-09-29

Drivande, trevlig, ärlig, ambitiös och kunnig är ord som beskriver Patrik Lundberg som person och yrkesman. Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Louise A
    Stort tack Louise för det fina omdömet.

Ser fram emot att se er nya fina bostad vid tillfälle.

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström