Patrik Lundberg
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Kunskap är något man bäst får genom erfarenhet. Jag har arbetat som fastighetsmäklare i Stockholms innerstad i drygt tjugo år och har hjälpt många nöjda kunder att köpa och sälja sitt boende. Mina främsta egenskaper är att jag har ett stort personligt engagemang. En driven mäklare som är rak, tydlig och snabb med en grym känsla för vad situationen kräver. Med andra ord en mäklare med förmåga att skapa trygghet hos både köpare och säljare genom hela processen. Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Patrik Lundberg

• NINA E
    NINA E skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-28

Patrik är trevlig, socialt kompetent, prestigelös, engagerad , förtroendegivande och dessutom (visade det sig), mycket skicklig på det han gör.
    Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare för försäljningen av vår bostadsrätt! Vi rekommenderar honom till 100 % och ger honom högsta betyg i alla avseenden. Läs mer
  • ENRIQUE B
    ENRIQUE B skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-07-10

Patrik Lundberg gav ett väldigt bra intryck och känns trovärdig. En bra kunskap om Kungsholmen i kombination med en vinnarinstinkt gjorde honom till rätt mäklare för objektet. Patrik är väldigt envis, prestigelös, effektiv och levererar när det gäller. Läs mer
  • NANCI M skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-13

Patrik Lundberg. En mycket engagerad, målinriktad och professionell mäklare som visar god förmåga att utgå ifrån mina önskemål som säljare för att därefter prestera till 100%. Ärlig, prestigelös, punktlig, realistisk, effektiv är en del egenskaper som jag skulle beskriva Patrik med. Med en snabb och rak kommunikation får han sålt lgh till rätt köpare. Läs mer
  • JENNY W skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-11

Patrik gjorde en fantastisk insats vid försäljningen av min lägenhet! Patrik är lyhörd, kommunikativ och gjorde en bra värdering av lägenheten med ett indikativt pris som han senare överträffade. Patrik gjorde försäljningsprocessen väldigt smidig för mig som säljare, gav tydliga uppdateringar och hade god fingertoppskänsla för hur affären skulle genomföras. Jag kommer glatt rekommendera Patrik till vänner och bekanta samt använda honom igen vid framtida bostadsaffärer! Läs mer
    2019-04-11 Patrik L svarar JENNY W
    Tack Jenny för det fina omdömet! Så glad och tacksam att jag fick hjälpa dig med försäljningen.
  • AMY F skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-10

Vi är otroligt glada att vi valde just Patrik som vår mäklare. Vi valde honom efter att bara ha träffats på en visning och kände där direkt att vi fick en bra känsla av honom. Han var olik andra mäklare vi har träffat då han var väldigt jordnära och kändes mycket ärlig och trygg. Han är kunnig om bostadsmarknaden, positiv, lyhörd och höll oss alltid uppdaterade. Vi försökte tidigare sälja vår bostadsrätt med en annan mäklarbyrå och fick inte alls samma mäklarkontakt eller slutpris. Patrik gav oss ett helt annat stöd från början och sålde bostadsrätten för ett pris långt över förväntat! Rekommenderar honom till alla. Stort tack Patrik! Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar AMY F
    Stort tack för det mycket fina rekommendationen. Ser fram emot att titta förbi på Kungsgatan vid tillfälle senare!
  • DENNIS N
    DENNIS N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-04-09

Väldigt snabb och smidig process för oss som säljare. Patrik var lyhörd för våra förväntningar, önskemål och ger ett mycket sympatiskt intryck. Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar DENNIS N
    Stort tack för rekommendationen Dennis. Så trevligt att göra affärer med er!
  • Peter O skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-27

Som f d auktoriserad fastighetsmäklare har jag en god bild av ett hur ett mäklaruppdrag fungerar och även mina förväntningar på arbetet som skall genomföras. Av den anledningen valde jag Patrik som i alla delar motsvarade mina förväntningar; lyhörd, kunnig, driven, lösningsorienterad och dessutom mycket trevlig. M a o professionell med högsta betyg! Patrik blir mitt val även nästa gång och min rekommendation till andra säljare. Läs mer
    2019-04-10 Patrik L svarar Peter O
    Tack för det Peter! Känns extra kul att fått hjälpa dig med dina meriter :-)
  • Fatima Ekman skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-21

Jag är mycket nöjd med samarbetet med Patrik som är mycket professionell, tillmötesgående, lyhörd och har en väldigt trevlig approach. Man har känt sig involverad hela tiden, så att säga varit i rätta händer. Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Fatima Ekman
    Tack för det fina omdömet Fatima
    Fatima Ekman gillar detta
  • Tobias Andersson skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-07

Patrik sålde vår lägenhet på Kungsholmen nyligen och han gjorde ett fantastiskt jobb. Tillgänglig, pålitlig, ärlig, trevlig och kunnig. Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Tobias Andersson
    Tack för omdömet Tobias. Skall verkligen försöka titta förbi er nya bostad vid tillfälle.
  • Nina E
    Nina E skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-11-26

Jag anlitade Patrik pga hans långa erfarenhet och professionalism. Han är en mycket kunnig och skicklig mäklare som har björnkoll på bostadsmarknaden. Lugn, smidig, pålitlig, snabb, noggrann, förstående och inkännande. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-02-21 Patrik L svarar Nina E
    Tack Nina.

var verkligen trevligt att ha med dig att göra:-)

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström