Patrik Lundberg
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Kunskap är något man bäst får genom erfarenhet. Jag har arbetat som fastighetsmäklare i Stockholms innerstad i drygt tjugo år och har hjälpt många nöjda kunder att köpa och sälja sitt boende. Mina främsta egenskaper är att jag har ett stort personligt engagemang. En driven mäklare som är rak, tydlig och snabb med en grym känsla för vad situationen kräver. Med andra ord en mäklare med förmåga att skapa trygghet hos både köpare och säljare genom hela processen. Läs mer

Läs vad 72 kunder tycker om Patrik Lundberg

• Nina E
    Nina E skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag anlitade Patrik pga hans långa erfarenhet och professionalism. Han är en mycket kunnig och skicklig mäklare som har björnkoll på bostadsmarknaden. Lugn, smidig, pålitlig, snabb, noggrann, förstående och inkännande. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrik är supervass. Rutinerad, kommunikativ och vänlig. Han är realistisk och driven och affären känns trygg från början till slut. Läs mer
  • Ceve L skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    När vi sålde min mors lägenhet på St Erikgsgatan tog vi kontakt med Patrik på Mäklarhuset via rekommendation. Och den rekommendationen var jag & mina syskon väldigt glada över att få för Patrik ordnade med allt. Trevligt bemötande och väldigt informativ, det vi inte kunde svara på eller ta reda på löste Patrik galant. Vi gjorde inget från start till avslut och kan varmt rekommendera Patrik och hans medhjälpare vid hjälp av försäljning! Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Kan mycket varmt rekommendera Patrik om ni ska sälja eller köpa ett hus/lägenhet.
    Finns inget att anmärka på utan jag fick hjälp med allt Läs mer
  • Ulla P skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag blev rekommenderad att ta kontakt med Patrik, när jag skulle sälja. Det är jag oändligt tacksam för. Jag märkte vid första mötet med Patrik att det var rätt! Under hela försäljningsförloppet har jag känt mig trygg med honom. Jag kan inte nog uttrycka det, eftersom det kändes nervöst och lite otäckt att ge sig i kast med att sälja en stor lägenhet. Patriks förslag, att sälja innan jag hade ny bostad, visade sig helt rätt för mig. Patrik är erfaren, utstrålar säkerhet, han är positiv och är ständigt nåbar! Jag fick alltid kontakt med honom genast, vare sig jag ringde, sms;ade, eller mailade. Han till och med gjorde sig besvär att snabbt komma över till bostaden, då det var till hjälp. Jag vill påstå, att han är ytterst flexibel och har lösningar, som passar både säljare och köpare. Jag har känt att han har arbetat för att jag ska bli nöjd med försäljningen, men han har även hjälpt till och stöttat för att jag ska hitta mitt nya boende, vilket jag gjort. Jag rekommenderar Patrik Lundberg varmt! Läs mer
  • Katarina D skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det bästa som hänt oss på bostadsmarknaden är att träffa Patrik vilket resulterat i en öppen, sund, realistisk och personlig dialog kring såväl köp som försäljning av bostad - en långsiktig kontakt sedan 2 år tillbaka som nu i sin tur resulterat i

1) en ny bostad i enlighet med våra behov och önskemål, Patrik var mäklare
    2) en professionell, trevlig och förtroendeingivande mäklare som nu skall sälja vår bostad

Kort och gott - Patrik fattar att en kundresa kan se olika ut för olika personer och han anpassar sig efter det samtidigt som han är tydlig, rak och konsultativ och uppvisar ett jäkla driv och energi. Vi är så nöjda och glada med Patrik och Mäklarhuset!!

! Läs mer
  • Louise A skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Drivande, trevlig, ärlig, ambitiös och kunnig är ord som beskriver Patrik Lundberg som person och yrkesman. Läs mer
  • Alexandra G skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Patrick was very informative and helped explain the process extremely well especially when we do not speak Swedish. The experience was good and we are very happy. Läs mer
    2018-03-07 Patrik L svarar Alexandra G
    Thanks for that nice review. I´m glad you found out that buying a flat i Sweden wasn´t as bad as in the UK.
    Looking forward to meet you later on in the process.
  • Sofia Ö skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Tryggt och trevligt bemötande. Allt gick snabbt och enkelt och vi kände oss trygga hela vägen. Patrik sålde vår lägenhet till vårt drömpris! Läs mer
    2018-03-07 Patrik L svarar Sofia Ö
    Tack för det Sofia

var så trevligt att ha med dig att göra.
  • Elisabet T skrev om Patrik Lundberg en del av Mäklarhuset Innerstan
    Smidigt och effektiv process, uppskattat! Läs mer
    2018-03-07 Patrik L svarar Elisabet T
    Tack själv Elisabet, ett sant nöje från min sida.

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström