Peter Eriksén
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Mina främsta egenskaper är att jag har ett personligt engagemang, är driven och har en förmåga att skapa trygghet hos både köpare och säljare genom hela processen. Registrerad fastighetsmäklare sedan 1992. Delägare och VD på Mäklarhuset Innerstan sedan 2008. Läs mer

Läs vad 88 Läs vad Peter Eriksén

• Yonas Magnusson skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-02-15

Snabb, effektiv och väldigt bra bemötande. Otroligt lätt att nå på sms, mobil och mail. En riktig klippa som lugnt och strukturerat lotsade mig genom hela processen. Han verkligen ser varje affär som unik, vilket känns rakt igenom hans sätt att tas i an uppdragen. Både köpte och sålde lägenhet genom Peter, samma professionella hantering båda affärerna.
    Med honom är man fullständigt trygg, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Emma D skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-12-11

Vi upplevde ett bristande engagemang vid försäljningen av vår lägenhet. Lägenheten lades inte ut på Hemnet enligt överenskommelse (den publicerades senare än överenskommet efter att vi påmint), vi fick påminna om att skicka ut DR i närområdet (som ingen av de grannar vi frågade i huset hade fått, vilket hade varit relevant eftersom vi visste att det fanns de som sökte större i närområdet), vid överlåtelsen var han inte med mm. Det hade också varit relevant att vid första mötet med Peter även få träffa hans assistent, för det var till stora delar henne vi hade kontakten med. Det står förvisso med i avtalet att vissa delar sköts av assistenten, men i denna utsträckning trodde vi inte. Vi har vid tidigare lägenhetsförsäljningar upplevt stort engagemang där det känts som att vår lägenhet var det viktigaste objektet för mäklaren. Tyvärr fick vi inte alls den upplevelsen denna gången.

Det som gjordes bra var att den såldes för det den var värderad till. Vidare hoppas och tror vi att han gjorde säkert ett gott intryck vid visningarna och vi vet att han även var tillmötesgående mot spekulanter som önskade extravisning eller förhandsvisning. Läs mer
  • Isabell W skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-09-27

Smidigt och proffsigt, utmärkt leverans. Jag skulle rekommendera er. Läs mer
  • Johanna-maria H skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-09-18

Ett utmärk och proffsig bemötande Läs mer
  • Kristina N skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-05-29

Mycket bra bemötande från mäklare Peter Eriksén som sålde en fin lägenhet till oss. Svarade snabbt på tel, sms och mail och var mycket tillmötesgående. Kunde stämma träff för visning och kontraktsskrivning med kort varsel.
    Trevligt och proffsigt bemötande utan att vara överdriven. Läs mer
  • Gertie R skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-05-13

Mycket proffsig och effektiv samtidigt hela tiden trevlig Läs mer
  • Peter M skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-04-11

Smidigt och enkelt. Inget krångel och trevligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen Mäklarhuset. Läs mer
  • Fabian Carl Philip E skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-03-13

- Peter var alltid trevlig och tillmötesgående
    - Alla mina förväntningar på hur en mäklare ska agera professionellt skötte Peter galant
    - Självklart skulle jag rekommendera Peter till andra
    - Bara positiva upplevelser Läs mer
    2018-03-13 Peter E svarar Fabian Carl Philip E
    Tack Fabian för den fina rekommendationen. Det var ett sant nöje att sälja din fina lägenhet.
  • Marija N skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-01-18

Mycket trygg intryck och väldigt bra o snabb proffsigt hantering Läs mer
    2018-03-05 Peter E svarar Marija N
    Tack Marija och fantastiskt snällt att rekommendera mig till din granne som ska sälja.
  • Claes Urban D skrev om Peter Eriksén en del av Mäklarhuset Innerstan

2018-01-14

Peter är en mycket trevlig och effektiv mäklare. Samarbetet fungerade mycket bra, i förarbetet med försäljningen av lägenheten, med att plocka fram alla uppgifter till visning och planera styling samt 3D fotografering. Peter levererade mycket väl genom de intresserade köpargrupper som lägenheten visades för.
    Totalbetyg mycket bra Läs mer
    2018-03-05 Peter E svarar Claes Urban D
    Tack Claes Urban. Det var ett nöja att sälja er fina våning.

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström