Richard Wall
Aktiv på Reco.se sedan 2019
?
Med flera års erfarenhet av modern försäljning har jag blivit expert på att lyssna, analysera och snabbt hitta smarta lösningar i alla situationer. Jag finns alltid tillgänglig och jobbar aktivt för att överträffa mina kunders förväntningar vid varje enskild moment. Med mig som mäklare får du en affär som bygger på kunskap, lojalitet och tillit. Läs mer

Läs vad 7 Läs vad Richard Wall

• Karin Julia F skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-09-16

Richard hjälpte mig sälja min 1,5a på Hornstull. Har är en oerhört professionell och kunnig mäklare och agerade som ett bra stöd genom hela processen, som gick oerhört smidigt tack vare Richard. Jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • Aram A skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-29

Richard är en professionell mäklare med ett stort engagemang! Han fanns tillgänglig för mig under hela säljprocessen och uppdaterade mig löpande från början till slut! Richard får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-10

"Rickard var väldigt engagerad och målinriktad i försäljningen av min lilla lägenhet. Vi hade en mycket bra löpande dialog där han återkopplade, uppdaterade och informerade mig om läget. Har känt ett stort förtroende för honom. Rekommenderar varmast. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Therese M skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-08-09

Snabb i återkopplingen för oss som köpare. Hög servicegrad! Läs mer
  • Daniel N skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-09

Vi är supernöjda med Rickard. Vi sålde vår 3:a på Södermalm.
    Rickard är noggrann och lämnar inget åt slumpen samtidigt som han är mycket lyhörd.
    Genom hela processen fick vi väsentlig information.
    Rickard överträffade våra förläningar.
    Jag har tidigare sålt lägenheter och varit nöjd med mina mäklare, men Rickard är den jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • Linn G skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-05-09

Sålt en 3a i Stockholms innerstad. Richard är en engagerad och lyhörd mäklare, social och trevlig och har hjärtat på rätta stället. Vi är supernöjda med hans arbete! Läs mer
  • MARIA O skrev om Richard Wall en del av Mäklarhuset Innerstan

2019-03-13

Supernöjd med Richards jobb vid försäljningen av min lägenhet. Han är kunnig och driven och höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände. Jag har känt ett stort förtroende för honom genom hela processen och kommer definitivt att anlita honom när det blir dags att sälja igen! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström