28 rekommendationer

Therése Lindgren
en del av Mäklarhuset Innerstan

Jag är en positiv, noggrann och professionell mäklare och för mig är nöjda kunder drivkraften i jobbet. Det är ett trevligt privilegium att få hjälpa människor i en av deras livs största affärer. Mina styrkor är definitivt mitt personliga engagemang och mitt breda kontaktnät. Jag är bra på att driva priserna uppåt och jag strävar alltid efter att nå högsta möjliga slutpris vid mina försäljningar.
Norr Mälarstrand 72
112 35 Stockholm — Visa karta

Vad tror Therése att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 28 kunder tycker om Therése Lindgren

• Jessica R
    Jessica R skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therese är en mkt kompetent mäklare som på ett professionellt sätt hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning.
    Vidare är Therese lätt att samarbeta med och väldigt engagerad.
    om jag får för mig att sälja mitt nästkommande boende så kommer jag anlita henne igen.
    Mvh Jessica
  • Juan G
    Juan G skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Super proffsig och kunnig mäklare som överträffade våra förväntningar samt slutpris. Väldigt drivande och fokuserad genom hela affären. Vi kommer garanterat att kontakta henne när det är dags för nästa bostadsaffär.
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det märktes vid första mötet att Therése är en mycket engagerad och kunnig mäklare. Hon rapporterade löpande om alla steg i försäljningsprocessen och alla kontakter var alltid lika trevliga och professionella och vi upplevde att de som köpte vår bostad var lika imponerade av henne som vi. Det var toppenbra att det var Therése som hela tiden vad den som hörde av sig och inte olika personer. Vi kan verkligen rekommendera henne.
    2017-10-03 Mäklarhuset Innerstan svarar Jessica M
    Tack Jessica för den fina rekommendationen!
    Det var ett sant nöje att göra affär med er!
  • Stina N
    Stina N skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therese gav ett smidigt och proffsigt intryck och bemötande från första till sista mötet.
    Jag och min sambo är mycket nöjda med henne och kan starkt rekommendera henne till alla som vill sälja sin bostad.
    Dessutom höll hon det hon lovade - ett bra slutpris!
    2017-10-03 Mäklarhuset Innerstan svarar Stina N
    Tack för det fina omdömet. Det var väldigt trevligt att jobba med er!
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Otroligt proffsig och lyhörd mäklare. Hon strävade under hela processen efter vårt mål och överträffade våra förväntningar. Vi fick bra betalt och hon kommer att vara vårt första val när det är dags att sälja igen!
    2017-10-03 Mäklarhuset Innerstan svarar Caroline B
    Tack Caroline för det fina omdömet. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad!
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och kan varmt rekommendera Therése som mäklare.

Genom hela försäljningen fanns Therése som ett stöd för oss.
    2017-09-22 Mäklarhuset Innerstan svarar Kristin E
    Tack för de fina orden. Roligt att ni är nöjda!
  • Sascha Z
    Sascha Z skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Terese Lindgren är min mäklare och har gjort ett bra jobb.
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag hade aldrig anlitat en mäklare tidigare så hade egentligen inga förväntningar men efter min tid med Therese kommer det vara annorlunda framgent.
    Med sitt drivna och fokuserade arbetssätt gjorde Therese hela försäljningsprocessen till ett sant nöje och det gjorde att jag hade den 'peace of mind' jag tror alla framtida säljare/köpare kommer ha stor vinning av. Tack för ett bra jobb Therese!
    2017-10-03 Mäklarhuset Innerstan svarar Christoffer B
    Tack för det fina omdömet Christoffer. Kul att du är nöjd!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag blev positivt överraskad av att mäklaren hade eget driv och informerade mig om vilka möjligheter som fanns och vilken potential min lägenhet hade. Mäklaren var snabb med att svara på frågor och behjälplig och trevlig.
  • Emma S
    Emma S skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therese är väldigt proffsig och trevlig mot båda parter (köpare och säljare)
  • Julia S
    Julia S skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag är nöjda med allt. Mäklare Therése Lindgren var tydlig, trevlig och gjorde allt som hon lovade när hon sålde min bostadsrätt.
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Smidigt och proffsigt omhändertogs allt med värdering och försäljning. Lyckat försäljnings resultat dessutom.
  • Erika H
    Erika H skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therese var mycket trevlig och bemötande när väl budgivningen började och i efterföljande möten. På visningen kunde hon dock ha kunnat visa mer engagemang.
  • José H
    José H skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Riktig bra profesionell och hjälpsam.
  • Frida O
    Frida O skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Dålig koordinering bland de inblandade mäklarna och assistenterna på kontoret vilket bidrog till dålig information, dubbel information och extra arbete för kunden.
  • Rune A
    Rune A skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket bra första kontakt och ett förtroendeingivande diskussion hur försäljningen skulle utföras.Lämnade indikation på marknadspris för lgh vilket stämde.Överenskommelse för arvodet överenskoms utan dröjsmål.Hennes tillmötesgående vid telefon förfrågan ang lgh var alltid vänligt och kompetent.Hennes hantering av anbuds accept för lgh och maxbud stärkte min uppfattning att jag hade valt rätt mäklare trots att andra mäklare var aktuella
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Lätt att få tag på. Super bra service och ställer upp att visa lägenheten på obekväma tider, med kort varsel och flera gånger så att vi kan mäta.
    Mycket bra!
  • Erik E
    Erik E skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Ordning och reda. Klar och tydlig. Svarade snabbt på mail.
  • Naffe Y
    Naffe Y skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket professionell, samarbetsvillig, kompetent och alltid nåbar.
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi har bara träffat Therese vid kontraktskrivning och då var hon vänlig tillmötesgående och kändes kompetent. Vi ska avsluta affären i början av augusti och vi får se hur det fungerar då. Dottern som ska ha lägenheten ansåg att Theres var väldigt ointresserad vid visningen, hon trodde nog inte att det var en seriös köpare och hon var inte nöjd med bemötandet
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therése är professionell, kompetent och glad. Levde upp till min förväntan väldigt bra och gjorde ett bra jobb med försäljning av min lägenhet.
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Mycket rak, ärlig och tillgänglig! Gav ett mycket seriöst intryck.

Vi är helnöjda!

Gunilla Nauwerck Stefansson
  • Joseph M
    Joseph M skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Excellent, professional but personal service. Very clear and helpful given we are not Swedish speakers.
  • Naffe Y
    Naffe Y skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag tycker att hon uppvisade ett profentionellt bemötande.
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therese kom varmt rekommenderad och jag upplevde henne som både proffsig och engagerad i sitt arbete att sälja min lägenhet. Processen var väldigt smidig och resultatet blev klart över förväntan. Det jag uppskattade speciellt var att hon var snabbt tillgänglig under hela försäljningen och att hon lyckades fånga upp spekulanterna på ett bra sätt i slutskedet vilket var klart bidragande till att vi fick ett så pass bra slutpris.
  • Anna L
    Anna L skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jättebra bemötande, proffsig och trevlig.
  • Petter W
    Petter W skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Väldigt nöjd med Therese. Hon är effektiv och alltid tillgänglig. Fick ett mycket bra pris för min lägenhet.
  • Eva K
    Eva K skrev om Therése Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therese gav ett mycket bra intryck av att vara påläst och kunnig.
    Skötte allt klanderfritt med snabba ledtider och rak kommunikation. Rekommenderar henne starkt!
Peter Eriksén
Åsa Grönwall