Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Mäklarhuset Innerstan Therése Rosén f.d. Lindgren
Therése Rosén f.d. Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag är en positiv, noggrann och professionell mäklare och för mig är nöjda kunder drivkraften i jobbet. Det är ett trevligt privilegium att få hjälpa människor i en av deras livs största affärer. Mina styrkor är definitivt mitt personliga engagemang och mitt breda kontaktnät. Jag är bra på att driva priserna uppåt och jag strävar alltid efter att nå högsta möjliga slutpris vid mina försäljningar. Läs mer

Läs vad 29 kunder tycker om Therése Rosén f.d. Lindgren

• Carolina V skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Sålt min lägenhet på Skeppargatan 100, Gärdet.

Bra bemötande och bra återkoppling vilket är viktigt. Läs mer
  • Jessica R skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therese är en mkt kompetent mäklare som på ett professionellt sätt hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning.
    Vidare är Therese lätt att samarbeta med och väldigt engagerad.
    om jag får för mig att sälja mitt nästkommande boende så kommer jag anlita henne igen.
    Mvh Jessica Läs mer
  • Juan G skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Super proffsig och kunnig mäklare som överträffade våra förväntningar samt slutpris. Väldigt drivande och fokuserad genom hela affären. Vi kommer garanterat att kontakta henne när det är dags för nästa bostadsaffär. Läs mer
  • Jessica M skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Det märktes vid första mötet att Therése är en mycket engagerad och kunnig mäklare. Hon rapporterade löpande om alla steg i försäljningsprocessen och alla kontakter var alltid lika trevliga och professionella och vi upplevde att de som köpte vår bostad var lika imponerade av henne som vi. Det var toppenbra att det var Therése som hela tiden vad den som hörde av sig och inte olika personer. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-03 Mäklarhuset Innerstan svarar Jessica M
    Tack Jessica för den fina rekommendationen!
    Det var ett sant nöje att göra affär med er!
  • Stina N skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Therese gav ett smidigt och proffsigt intryck och bemötande från första till sista mötet.
    Jag och min sambo är mycket nöjda med henne och kan starkt rekommendera henne till alla som vill sälja sin bostad.
    Dessutom höll hon det hon lovade - ett bra slutpris! Läs mer
    2017-10-03 Mäklarhuset Innerstan svarar Stina N
    Tack för det fina omdömet. Det var väldigt trevligt att jobba med er!
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Otroligt proffsig och lyhörd mäklare. Hon strävade under hela processen efter vårt mål och överträffade våra förväntningar. Vi fick bra betalt och hon kommer att vara vårt första val när det är dags att sälja igen! Läs mer
    2017-10-03 Mäklarhuset Innerstan svarar Caroline B
    Tack Caroline för det fina omdömet. Ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad!
  • Kristin E skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Vi är mycket nöjda med försäljningen och kan varmt rekommendera Therése som mäklare.

Genom hela försäljningen fanns Therése som ett stöd för oss. Läs mer
    2017-09-22 Mäklarhuset Innerstan svarar Kristin E
    Tack för de fina orden. Roligt att ni är nöjda!
  • Sascha Z skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Terese Lindgren är min mäklare och har gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag hade aldrig anlitat en mäklare tidigare så hade egentligen inga förväntningar men efter min tid med Therese kommer det vara annorlunda framgent.
    Med sitt drivna och fokuserade arbetssätt gjorde Therese hela försäljningsprocessen till ett sant nöje och det gjorde att jag hade den 'peace of mind' jag tror alla framtida säljare/köpare kommer ha stor vinning av. Tack för ett bra jobb Therese! Läs mer
    2017-10-03 Mäklarhuset Innerstan svarar Christoffer B
    Tack för det fina omdömet Christoffer. Kul att du är nöjd!
  • Andreas J skrev om Therése Rosén f.d. Lindgren en del av Mäklarhuset Innerstan
    Jag blev positivt överraskad av att mäklaren hade eget driv och informerade mig om vilka möjligheter som fanns och vilken potential min lägenhet hade. Mäklaren var snabb med att svara på frågor och behjälplig och trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Innerstan

Mikael Lindström