Johanna Blomster

Johanna Blomster

Johanna Blomster är mäklare på Mäklarhuset Järfälla

Johanna Blomster har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Johanna Blomster har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.7. Johanna Blomster har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Johanna Blomster

Janne F
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Spånga - Solhem

Fått rediga svar på alla de frågor som uppkommit i samband med husförsäljningen, dessutom har jag kunnat bolla tankar kring framtida köpobjekt vilket har varit värdefullt. Johanna har en bra kombination av att vara saklig och samtidigt ha ett sympatiskt personligt bemötande.

Svar från Johanna Blomster

Stort tack Janne, det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus och jag finns här som bollplank framöver också!

NATALIE S
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Spånga - Solhem

Supertrevlig, professionell och tillgänglig. Allt man kan önska av en mäklare!

Svar från Johanna Blomster

Stort tack för fina ord. Betyder mycket! Hoppas ni kommer trivas i huset.

Ahri R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Hässelby strand

Detta var mitt första lägenhetsköp. Johanna är tydlig och hjälpsam med alla frågor man kan ha

Svar från Johanna Blomster

Tack så mycket och hoppas ni kommer trivas bra!

Felicia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Vällingby Parkstad - Råcksta

Hon höll bra kontakt med oss, uppdaterade så fort någonting nytt skedde. Märks att hon ville både köpare och säljare väl och inte endast sälja!

Tack för dina fina ord! Betyder mycket. /Johanna

Ann-marie L
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Järfälla
Viksjö - Hummelmora

Johanna har en vänlig attityd och är professionell och kunnig. Hon var lätt att nå och tillgänglig för att besvara frågor och funderingar, vilket gjorde hela säljprocessen smidig.

Svar från Johanna Blomster

Tack för fint omdöme. Är tacksam över att jag fick möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende när det är dags.

Jonas H
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Järfälla

Mkt tillmötesgående, stort engagemang i oss som kund, kändes som vi var den enda kund hon jobbade med. punktlig och transparant i sin kommunikation. Det som gör att det inte blir en 5a var tolkningen av marknaden som den utvecklades under hösten. vilken mäklare kunde gjort det bättre...? mkt tufft läge för alla.

Svar från Johanna Blomster

Stort tack för fint omdöme, är tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina bostad. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert framtida boende. /Johanna

Malek S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Kallhäll

Otroligt behjälplig. Svarar alltid fort och gör alltid sitt yttersta.

Svar från Johanna Blomster

Tack så mycket för fina ord och för att jag fick förtroendet att sälja din bostad!

Pavlo N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Blomster en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
Vällingby

Det var väldigt lätt! Vi tittade på lägenheten klockan 15:30 och klockan 20:00 hade vi redan kontraktet! Jättebra jobbat! Top mäklare! Tack Johanna!

Svar från Johanna Blomster

Tack så mycket själva och hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet.

Petrus S

Väldigt kompetent mäklare! Mycket nöjd

Svar från Johanna Blomster

Tack så mycket för fint omdöme! Det betyder mycket.

Wanja W
Kallhäll

Proffsig och personlig genom hela köpet av bostadsrätt.

Svar från Johanna Blomster

Tack så mycket, jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet.