Emil Borgemo

Emil Borgemo

Emil Borgemo är mäklare på Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Emil Borgemo har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Emil Borgemo har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Borgemo har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

94 omdömen om Emil Borgemo

Sedan starten hos Reco 2020
Conny G
Torsås

Mycket gott intryck. Mycket positivt bemötande. Lätt att kommunicera med. Snabb handläggning (med hänsyn till den hälsomässiga situation jag befinner mig i) Lite förvånad över att så få begärt visning av så många "tittare" på nätet. Relativt lätt tillgänglig för frågor och förtydliganden.

Svar från Emil Borgemo

Stort tack Conny för det fina omdömet. Härligt att höra att ni är nöjda. Ja, jag kan hålla med om att det var lite förvånande att det inte var fler som önskade visning efter det stora intresset på nätet. Önskar er stort lycka till med er nya bostad och jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra.

Caroline J
Torsås

Jättebra! Är supernöjd med Emil! :)

Svar från Emil Borgemo

Tack Caroline för det fina omdömet. Stort grattis till ert nya fina hus.

Ulla M
Berga

Vi hade bara en personlig kontakt med Emil Borgemo (vid visningen), och sedan har vi haft kontakt via telefon eftersom vi inte bor i Kalmar. Han har varit proffsig och trevlig, och allt har fungerat bra hittills, så vi är nöjda. Han har också varit tillmötesgående när vi har undrat över någonting, och återkommit med svar.

Svar från Emil Borgemo

Tack Ulla för rekommendationen. Härligt att ni är nöjda. Jag önskar er stort lycka till nu med flytten och ert nya fina hus.

David M
Berga

Han var trevlig, professionell och kunnig. Det han inte visste tog han reda på, var snabb att svara. Processen gick tämligen snabbt, så vi hann inte träffas mer än en gång. Men allt har gått bra hittills.

Svar från Emil Borgemo

Tack David för recensionen. Roligt att höra att ni är nöjda. Önskar er stort lycka till med flytten och jag hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus.

Christian J
Stenskallehult

Jag vill och kan inte svara för affären är inte klart

Svar från Emil Borgemo

Tack Christian för ditt omdöme. Mailet gick av någon anledning ut lite tidigt till dig. Du får gärna gå in och ändra ditt omdöme nu när köpekontraktet är undertecknat och klart.

Mohamed Anis M
Stenskallehult

He is a very wonderful person and very nice to deal with. He is very successful in his work and I was happy to deal with him. And I thank him for everything.

Svar från Emil Borgemo

Thank you very much Anis. Have a nice weekend.

Kerstin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
Skälby

Trevlig. Saklig och neutral vilket inger förtroende.

Svar från Emil Borgemo

Tack Kerstin för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och så roligt att höra att du är nöjd. Stort lycka till nu med din nya bostad.

Bashir A
Söderåkra

Mycket bra och kunnigt +++++ rekommenderar

Svar från Emil Borgemo

Stort tack för ditt omdöme Bashir. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra med nya bostaden och stort lycka till med flytten nu.

Vedran V
Söderåkra

Bra bemötande. Proffsig, lugn, tillgänglig. Rekommenderar starkt

Svar från Emil Borgemo

Stort tack Vedran för rekommendationen och för förtroendet att få förmedla ert fina hus. Önskar er stort lycka till nu med nya bostaden.

Mikael K
Fagereke

Bra bemötande , snabba ryck och beslut

Svar från Emil Borgemo

Tack Mikael för recensionen. Stort lycka till med flytten och hoppas ni ska trivas i er nya bostad.