Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Mäklarhuset Karlstad

Mäklarhuset Karlstad

Råtorpsvägen 33, 653 49 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Karlstad!

Vi på Mäklarhuset i Karlstad finns för att göra det så enkelt som möjligt för dig att köpa eller sälja din bostad - oavsett om det gäller villa, fritidshus, bostadsrätt, lägenhet, tomt eller kommersiella fastigheter.

Hos oss hittar du mäklare med lång erfarenhet och dessutom en lokalkännedom utöver det vanliga. Vi har full koll på närområdena med affärer, förskolor, idrottsanläggningar m.m.

Väljer du att köpa eller sälja din bostad med Mäklarhuset i Karlstad erbjuder vi dig: Fri värdering, Skyddat köp, Mäklarhuset smart annonsering samt tjänsten Förberedd.

Hör gärna av dig om du vill veta mer om oss och har frågor angående försäljning av din bostad eller om du bara letar efter nytt.

Läs vad 42 kunder tycker om Mäklarhuset Karlstad

• Kenan H
    Kenan H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Engagerad, har hög energi och är målinriktad.
    Väl förberedd och lätt att få tag på. Läs mer
  • Per-erik L
    Per-erik L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Köpte en lägenhet
    Blev oerhört bra bemött! Snabb respons, oerhört flexibel och avslutet blev snabbt och proffsigt. Avslutade affären kl 23 en söndag för att vi skulle slippa en extra dag i Sthlm. Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag anlitade Anna för försäljning av min lägenhet i Vasastaden. Jag är väldigt nöjd med Annas insats. Hon va kunnig, snabb, alltid nåbar och lugn och trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Karin P
    Hej Karin! Så roligt att höra att du är nöjd :) Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och jag är väldigt glad att du anlitade mig till försäljningen.
  • Bo P
    Bo P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag tycker att Anna H varit en utomordentligt bra mäklare när jag sålde min bostadsrättslägenhet i Vasastan. Jag har under hela processen upplevt att hon varit kompetent och aktiv , att hon hållit mig väl uppdaterad om läget och att vi har haft en bra dialog om vad som borde göras för att få lägenheten såld. Jag är mycket nöjd med Annas insatser och kan verkligen ge henne de bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Bo P
    Tack så mycket för din fina rekommendation, den värmer verkligen :) Lycka till med nya lägenheten!
  • Karolina B
    Karolina B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna var proffsig och la upp en bra plan på hur vi skulle få bostaden såld. Hon var även bra på att uppdatera oss. Snabbt , smidigt och proffsigt. Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Karolina B
    Tack för din fina rekommendation! Jag gör alltid mitt bästa för att få nöjda kunder :) Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.
  • Michael W
    Michael W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna var redan från början väldigt tillmötesgående och hade en strategi för att sälja sitt objekt. Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Michael W
    Hej! Tack för ditt fina betyg, önskar er lycka till i framtiden :)
  • Mimmi N
    Mimmi N skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag har köpt en lägenhet i Hornstull. Jag är nöjd med min mäklares arbete. Hon har bemött mig bra. Läs mer
    2018-04-05 Anna H svarar Mimmi N
    Hej Mimmi! Ska bli spännande att se hur du renoverar lägenheten :) Hoppas du ska trivas!
  • Lena L
    Lena L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Sålde 2:a, ägde 50%
    Bra bemötande före försäljning, därefter bara på telefon.
    Resten skötte en assistent.
    Kändes som att det inte var så viktigt när försäljningen var klar.
    Men assistenten var kunnig och trevlig. Läs mer
    2018-04-05 Anna H svarar Lena L
    Hej Lena! Jag är ledsen att du upplever det på det sättet, jag hade tyvärr inte möjlighet att närvara just vid kontraktsskrivningen av personliga skäl men jag skötte all kontakt vid budgivning, förhandling med kunder och upprättande av avtal inför skrivningen. Min kollega som är fastighetsmäklare fick hjälpa er vid kontraktstillfället och det är roligt att höra att ni nöjda med hennes insats :)
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi fick Anna rekommenderad till oss och kan varmt rekommendera henne vidare som mäklare. Hon är kunnig, tydlig i sin kommunikation, hjälpsam och tillmötesgående. Vi fick direkt en bra magkänsla av henne och har känt oss väldigt trygga i affären från start till slut. Hon var väldigt tillgänglig för oss och tog sig tiden att gå igenom allt noggrant och svara på alla våra frågor. Vi är självklart även väldigt nöjda med affären. Läs mer
    2018-04-05 Anna H svarar Madeleine B
    Hej! Så roligt att höra att ni känner er nöjda, det är det viktigaste för mig :) Hoppas ni alla hittar nya drömlägenheter!
  • Tanja R
    Tanja R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Mitt intryck av Anna att hon är mycket trevlig och proffsig mäklare, flexibel och redo att arbeta extra. Jag har haft kontakt med henne i egenskap av köpare och upplevde att hon var tillgänglig och väldigt snabb på återkoppling. Affären gick mycket smidigt och allt kändes tryggt. Kan bara rekomendera varmt! Läs mer
    2018-03-13 Anna H svarar Tanja R
    Tack Tanja för din fina rekommendation, ibland går det snabbt och det gäller att vara på tå :) Hoppas ni ska trivas i lägenheten!
  • Claes K
    Claes K skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag är nöjd med Anna!
    Jag har alltid mycket jobb och kan vara svår att få kontakt med men hon gav inte upp och var alltid flexibel när man ville få kontakt med henne. Hon gav alltid snabba svar på sms/telefon/mail och hon var charmig. Hon lyssnar också på ens önskemål och är bra på att förhandla. Jag kan definitivt tänka mig att anlita henne igen! Läs mer
    2018-02-01 Anna H svarar Claes K
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Hoppas du kommer att trivas fint i lägenheten :)
  • Carl-johan W
    Carl-johan W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Var lyhörd, tillmötesgående och målinriktad. Lade ner mycket tid på objektet. Läs mer
    2018-02-01 Anna H svarar Carl-johan W
    Det krävs lite kämpaglöd och tålamod :) Lycka till i framtiden!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag är mycket nöjd med Annas insatster. Hon är tålmodig, vänlig, professionell och lätt att få tag på. Läs mer
    2018-02-01 Anna H svarar Madeleine S
    Tack Madeleine för din rekommendation, det betyder mycket :)
  • Johan O
    Johan O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Bra flexibel löste uppgiften på ett bra sätt utan krångel. Väldigt smidig denna process kanske var tur också men tror inte så mycket på tur Läs mer
    2018-02-01 Anna H svarar Johan O
    Härligt med en sådan smidig försäljning av din fina lägenhet! Hjälper dig gärna i framtiden igen.
  • Max-sebastian H
    Max-sebastian H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Allt perfekt, från första värdering till tillträde. Läs mer
    2017-12-05 Anna H svarar Max-sebastian H
    Det var ett nöje att få hjälpa er till en lyckad försäljning :) Lycka till med nya boendet!
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna var väldigt proffsig. Hon hade ett vänligt bemötande både på visningen och vid kontraktskrivningen. Hon var snabb med återkoppling efter kontraktsskrivningen och allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2017-12-05 Anna H svarar Sandra O
    Hej Sandra! Tack för din fina rekommendation, det värmer verkligen :) Hoppas du ska trivas i nya lägenheten!
  • Mikaela W
    Mikaela W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna hjälpte oss med en försäljning innan visning. Hon var snabb och tillgänglig för frågor. Det kändes som att hon ville göra det lilla extra på en lite skakig marknad. Läs mer
    2017-11-09 Anna H svarar Mikaela W
    Tack för din rekommendation, så roligt att ni är nöjda :) Lycka till med nya boendet!
  • Sarah O
    Sarah O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna är en otroligt kunnig och engagerad mäklare. Supertrevlig och noggrann. Jag är väldigt nöjd med Anna och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-02 Anna H svarar Sarah O
    Tack Sarah för din fina uppföljning! Nu ska vi bara se till att hitta en ny lägenhet till er :)
  • Katja L
    Katja L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Mycket professionell i sitt agerande, kombinerad med ett trevligt bemötande. Lägenheten såldes snabbt och till ett mycket bra pris. Jag kan varmt rekommendera Anna . Läs mer
    2017-09-22 Anna H svarar Katja L
    Tack Katja! Så kul att du är nöjd. Nu ska vi hjälpa dig att hitta ny bostad också :)
  • Frida A
    Frida A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag är genomgående super nöjd med Annas proffesion vid försäljningen av min lgh. Tusen Tack Frida Läs mer
    2017-09-22 Anna H svarar Frida A
    Tack själv Frida! Det har varit väldigt kul att jobba med dig och din fina lägenhet!
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna var både trevlig och genuine. Proffsigt arbetssätt och bemötande. Läs mer
    2017-08-30 Anna H svarar Linnéa B
    Hej Linnea! Tack för ditt fina betyg och kommentar. Ni har verkligen köpt en superfin lägenhet :)
  • Paula M
    Paula M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Mycket engagerad och bra mäklare! Grym! Läs mer
    2017-08-30 Anna H svarar Paula M
    Tack så mycket för rekommendationen! Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten :)
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Otroligt engagerad och saklig. Kontinuerlig återkoppling av alla skeenden vilket gör att man som säljare kan slappna av. Läs mer
    2017-08-30 Anna H svarar Henrik E
    Tack för de fina orden Henrik! Återkoppling och engagemang är viktigt :)
  • Albin S
    Albin S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna genomförde min försäljning utan problem! Hon är snabb på återkoppling och verkligen driver affären framåt. Att vi fick rekordpris för lägenheten är självklart hennes förtjänst! Rekommenderas till alla som vill jobba med en mäklare som vet vad hon gör och vill ha bästa slutpris! Läs mer
    2017-08-30 Anna H svarar Albin S
    Tack Albin! Det var ett nöje att få hjälpa dig. Lycka till med nyproduktionen ni köpt!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna gjorde ett bra jobb och jag kan tänka mig att använda henne vid en framtida försäljning! Läs mer
    2017-08-25 Anna H svarar Marcus H
    Hej Marcus! Roligt att höra att du är nöjd :) Hjälper gärna till vid en framtida bostadsaffär.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi hade inte så mycket kontakt som köpare, men fick ett väldigt bra intryck av Anna. Trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2017-08-15 Anna H svarar Åsa S
    Hej! Roligt att ni är nöjda :) Hoppas att ni ska trivas fint i lägenheten.
  • Ho S
    Ho S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Rakt genom professionell, engagerad och agerar alltid korrekt. Anna var den enda mäklaren som visade sig utvärdera marknaden korrekt bland mer än ett halvt dussin lokala konkurrenter jag träffade. Hon är en mäklare vars omdöme man med fördel kan överlåta försäljningen till, och med bästa möjliga resultat. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2017-08-15 Anna H svarar Ho S
    Hej! Tack för ett väldigt fint omdöme! Hoppas att du har haft en bra sommar.
  • Lena T
    Lena T skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Eftersom lägenheten såldes före visning var kontakten ganska kort och det går inte att bedöma hur det hade blivit med v isning och budgivning.
    Men det hon gjorde - positivt. Läs mer
    2017-05-15 Anna H svarar Lena T
    Hej Lena! Ibland går försäljningar snabbt och jag är glad att ni hade en positiv upplevelse. Förhoppningsvis får jag chansen att hjälpa er igen.
  • Erik S
    Erik S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Väldigt proffsigt och lyhört bemötande. Anna var proaktiv genom hela processen och lyckades med försäljningen över våra förväntningar. Kanonmäklare! Läs mer
    2017-05-02 Anna H svarar Erik S
    Tack Erik! Lycka till med er nya lägenhet :)
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Den bästa mäklaren du kan anlita! Proffsig, charmig, kunnig, omtänksam, avslappnad, lugn, rolig och har hjärtat på rätta stället. Jag skulle säga att det är världens bästa mäklare. En mäklare som innerligt bryr sig om kunderna och det märks att hon älskar sitt jobb. Läs mer
    2017-05-02 Anna H svarar Caroline F
    Tack så mycket Caroline för de fina orden! Fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen :) Lycka till med nya boendet!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Enkelt, smidigt och med bra slutresultat. Läs mer
    2017-05-02 Anna H svarar Tobias E
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad, jättekul att det gick så smidigt!
  • Paul N
    Paul N skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna är driven och målinriktad och är noga med att det blir en bra affär, även för köparen vilket känns bra i efterhand... Läs mer
    2017-05-02 Anna H svarar Paul N
    Roligt att du är nöjd Paul! Hoppas du kommer trivas i Norrköping :)
  • Johan H
    Johan H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna är mycket tillmötesgående och okomplicerad. Hon är en utmärkt kommunikatör med stor vilja att möta kundernas behov - såväl säljare som köpare. Läs mer
    2017-02-06 Anna H svarar Johan H
    Hej Johan!

Tack för era fina ord och lycka till med nya huset :)
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Engagerad, tydlig, lugn och saklig! Läs mer
    2017-02-06 Anna H svarar Fredrik M
    Hej Fredrik!

Tack för din rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas fint i lägenheten :)
  • Marinette H
    Marinette H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Proffessionell och engagerad under hela försäljningsprocessen! Läs mer
    2017-02-06 Anna H svarar Marinette H
    Tack Marinette för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Claes A
    Claes A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna Henriksson visade sig vara väldigt kunnig, otrolig bra känsla för marknaden, snabb, trevlig och kompetent. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • Carina A
    Carina A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Fantastisk driven och duktig tjej. Vi är supernöjda med Anna. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Mycket professionell och trevlig! Läs mer
  • Emma T
    Emma T skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Bra och trevligt bemötande. Anna gick igenom allting grundligt och på ett bra sätt. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna är en jätteduktig och proffsig mäklare. Pigg och glad, förtroendeingivande, flexibel och båda fötterna på jorden. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Jesper P
    Jesper P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Väldigt trevlig och kunnig! Rekommenderas! Läs mer
  • Bo R
    Bo R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna var duktig. Hon höll tiderna och var exemplarisk i samband med kontraktsskrivandet Läs mer
Anna Henriksson

Råtorpsvägen 33, 653 49 Karlstad