Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Mäklarhuset Karlstad

Mäklarhuset Karlstad

Bryggaregatan 4, 653 40 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Mäklarhuset i Karlstad!

Vi på Mäklarhuset i Karlstad finns för att göra det så enkelt som möjligt för dig att köpa eller sälja din bostad - oavsett om det gäller villa, fritidshus, bostadsrätt, lägenhet, tomt eller kommersiella fastigheter.

Hos oss hittar du mäklare med lång erfarenhet och dessutom en lokalkännedom utöver det vanliga. Vi har full koll på närområdena med affärer, förskolor, idrottsanläggningar m.m.

Väljer du att köpa eller sälja din bostad med Mäklarhuset i Karlstad erbjuder vi dig: Fri värdering, Skyddat köp, Mäklarhuset smart annonsering samt tjänsten Förberedd.

Hör gärna av dig om du vill veta mer om oss och har frågor angående försäljning av din bostad eller om du bara letar efter nytt.

Läs vad 73 kunder tycker om Mäklarhuset Karlstad

• 2019-07-16

Per N skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Snabb och trevlig försäljning. En utmärkt mäklare! Läs mer
  • Sofia A

2019-07-12

Sofia A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Sålde villa på 150 kvm i Arvika. Anna visade stort engagemang, hög tillgänglighet och uppdaterade oss hela tiden med information. Hon hade skattat marknaden rätt och gav oss rimliga förväntningar på försäljningspris som hon senare också levde upp till. Vi är på det stora hela mycket nöjd med att ha haft Anna som vår mäklare, det har känts tryggt och gjorde att det blev en mycket smidig affär vilket var viktigt för oss! Läs mer
  • 2019-07-09

Ragnar E skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna Henriksson verkar kunnig och driven, och gjorde en mer realistisk värdering av min lägenhet än två andra mäklare. Under en månad arrangerade hon flera visningar, och då min lägenhet verkade vara mer svårsåld än jag hade hoppats på tror jag inte att en annan mäklare hade gjort ett bättre jobb. Läs mer
  • 2019-06-05

Johan W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Hjälpte till i en hektisk situation. Proffsig och mån om sina kunder. Gör de lilla extra som ibland krävs och är alltid positiv och glad. Läs mer
    2019-06-07 Anna H svarar Johan W
    Känns härligt att vi lyckades så bra på så kort tid :) Stort lycka till med nya huset!
  • 2019-06-03

Simon N skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna gjorde ett toppenjobb. Hon har ett starkt affärstänk, är driven och mycket erfaren. Läs mer
    2019-06-07 Anna H svarar Simon N
    Tack för ett gott samarbete Simon! Kul att höra att du känner dig nöjd :)
  • Anders J

2019-05-20

Anders J skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Sålde en bostadsrätt och blev jätte bra bemött av mäklaren. Mäklaren var/är jätte noga med allt och mäklaren levde verkligen upp till dem. Läs mer
    2019-05-28 Anna H svarar Anders J
    Tack för din rekommendation Anders! Det var en spännande process :)
  • 2019-05-20

Roger B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Kan rekommendera Anna strakt hon hjälper mig att sälja min bostadsrätt.
    Bra bemötande kunskap och servis.
    Fixad och trixade för att det skulle blir så bra som möjligt och det skulle gå smidigt tills bostadsrätten blev såld. Läs mer
    2019-05-28 Anna H svarar Roger B
    Tack Roger för ett väldigt bra samarbete! Så roligt att höra att du känner dig nöjd :)
  • Agneta L

2019-05-16

Agneta L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Köpt lägenhet och sålt ett hus i samma område Fick kontakt med Anna via lägenhetsköpet och var mycket nöjda . Ville fortsätta kontakten vid husförsäljningen. Anna är tydlig, engagerad och håller kunden informerad. Läs mer
    2019-05-20 Anna H svarar Agneta L
    Hej Agneta! Tack för din fina Reco :)
  • Philip H

2019-04-17

Philip H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag har köpt en fin lägenhet hos mäklarhuset. Läs mer
    2019-05-14 Anna H svarar Philip H
    Hoppas att du är nöjd med din nya bostad :)
  • Jimmy P

2019-04-15

Jimmy P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Sålt lägenhet.
    Ett proffsigt, öppet bemötande och stöttande igenom hela processen med kunskap och idéer. En vinnarskalle som inte ger sig och får mig som säljare förtroende att hon gör allt i hennes makt att lyckas.
    Kommer absolut vända mig till Anna igen när det är dags för köp och sälj igen! Läs mer
    2019-04-15 Anna H svarar Jimmy P
    Tack för förtroendet Jimmy! Så kul att du är nöjd, jag ger mig aldrig! :)
  • Jimmi P

2019-04-08

Jimmi P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Professionell mäklare som levererar över förväntan och skötte allt smidigt för mig som säljare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-04-15 Anna H svarar Jimmi P
    Tack för din Reco Jimmi! Det var roligt att få hjälpa er :)
  • 2019-04-02

Chaoren L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    It was a nice and smooth process about selling my apartment by having Mäklarhuset. Anna Henriksson is very professional and experienced agent in between. I knew her because I received her phone call about evaluating the apartments in my street. Afterwards, I got a job offer. Then I needed to move and sell my apartment. So she is my lucky angel. I think we met each other by destiny. From beginning to ending, I only met her 3-4 times. Because she already prepared everything that was needed and she had informed me any information that I needed to know during the processes. I strongly recommend anyone who plan to sell the apartment to contact Mäklarhuset. Their company is not the largest, but they have most professional ones. I felt comfortable during the selling process because she provide me comprehensive information about market and neighborhoods selling information. She will answer your questions for 7-24. I am satisfy with the selling experience and would like to sell or buy apartment through her in the future. Läs mer
    2019-04-03 Anna H svarar Chaoren L
    Thank you so much! This review is truly amazing :) Wish you all the best in Stockholm!
  • 2019-04-01

Lotta B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag har fått ett toppen bra bemötande av en proffsig mäklare vid mitt köp av en bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera Anna och Mäklarhuset i Karlstad. Läs mer
    2019-04-03 Anna H svarar Lotta B
    Tack Lotta för rekommendationen! Lycka till med husförsäljningen :)
  • 2019-03-24

Gunnar W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna har hjälpt oss med att sälja en lägenhet och hon har varit jättebra att ha att göra med. Vi fick förtroende för Anna direkt. Hon är aktiv och driven och verkligen engagerad och kunnig. Om hon inte kunnat svara direkt när man sökt henne har hon ringt, messat eller mailat bara någon minut efteråt. Även på helger är hon kontakbar. Vi rekommenderar verkligen er att använda Anna som mäklare. Gunnar och Åsa Läs mer
    2019-04-01 Anna H svarar Gunnar W
    Tack tack tack för era fina ord! Så roligt att få hjälp er :)
  • 2019-03-22

Hanna R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna har varit lättillgänglig, flexibel och till mötes.
    Bostaden jag köpte var framställd på ett bra sätt, och motsvarade mina förväntningar både utifrån bilder och beskrivning.
    Som köpare är jag nöjd med den kontakt och hjälp jag haft av Anna. Läs mer
    2019-04-01 Anna H svarar Hanna R
    Hej Hanna! Roligt att du är nöjd :) Det var en väldigt snabb och rolig affär att få hjälpa till med. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-03-13

Caroline E skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna har ett super bemötande. Försäljningen gick snabbt och var smidig tack vare henne! Läs mer
    2019-03-22 Anna H svarar Caroline E
    Tack för din rekommendation! Skönt att allt gick smidigt och ni gjorde även ett bra förarbete :)
  • 2019-03-12

Elin M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Köpte en bostadsrätt. Anna var hjälpsam, proffsig och effektiv. Mycket god service med snabb kontakt både kväll och helg. Läs mer
    2019-03-22 Anna H svarar Elin M
    Hej Elin! Roligt att höra att du känner dig nöjd :)
  • 2019-03-09

William K skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Mycket trevligt och jobbar väldigt snabbt Läs mer
    2019-03-22 Anna H svarar William K
    Tack för din rekommendation William! Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-02-04

Helene L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi har sålt vår bostadsrätt på södra Råtorp och vi har haft Anna Henriksson som mäklare.
    Anna har hållit oss uppdaterade och haft en otroligt engagemang och stämt av med oss under hela processen.
    Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare och hon är den bästa vi haft genom åren!

Med vänlig hälsning, Helene Lysander Skog och Peo Skog Läs mer
  • 2019-02-04

Katarina A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Professionell mäklare som på ett trevligt sätt presenterade bostaden och föreningen. Kontakt inför och under budgivningen var också förtroendeskapande. Kan varmt rekommendera Mäklarhuset. Läs mer
    2019-02-05 Anna H svarar Katarina A
    Tack Katarina för din rekommendation! Det är en otroligt fin lägenhet du köpt :)
  • 2019-01-14

Isabelle S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna var mäklare när jag skulle köpa min första bostadsrätt. Hon är en härlig person som hjälpte mig med allt och alla frågor jag hade. Det kändes tryggt och enkelt och hon höll hela tiden kontakten så jag visste vad som hände före, under och efter budgivning. Mycket proffessionellt bemötande! Rekommenderar verkligen Anna om du ska köpa bostad. Läs mer
    2019-01-31 Anna H svarar Isabelle S
    Hej Isabelle! Det var så roligt att få hjälpa dig med köpet av ditt första boende. Tack för de fina orden!
  • 2019-01-14

Therese G skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Redan när vi träffades första gången fick jag intrycket av att hon var glad, seriös, intresserad och kompetent. Under hela processen har hon uppdaterat mig, jag har fått vara delaktig och hon har alltid varit lätt att få tag på. Jag är mycket nöjd med hur det hela förlöpte och jag skulle verkligen rekommendera henne till den som vill ha en smidig och bra bostadsaffär Läs mer
    2019-01-31 Anna H svarar Therese G
    Vilket teamwork va? Så lyckat :) Väldigt glad att du känner dig nöjd!
  • 2018-12-12

Alexander M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna är en kanonbra mäklare! Hjälpte till med hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Höll mig hela tiden uppdaterad och genomförde hela arbetet väldigt bra. Skulle definitivt rekommendera Anna till andra.
    Mvh Alexander Myrberg Läs mer
    2019-01-14 Anna H svarar Alexander M
    Tack Alex för ditt fina omdöme :) Så roligt att du är nöjd! Lycka till i framtiden.
  • 2018-12-08

Birgitta S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Bemötande var mycket bra och professionellt, samma sak gäller information. Läs mer
    2019-01-14 Anna H svarar Birgitta S
    Tack för din rekommendation Birgitta! Lägenheten är verkligen superfin :) Hoppas att ni ska trivas!
  • 2018-12-05

Alexandra B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag har sålt min lägenhet. Super trevlig mäklare och bra bemötande. Läs mer
    2018-12-06 Anna H svarar Alexandra B
    Hej! Roligt att du är nöjd :) Stort lycka till med nya boendet!
  • 2018-12-05

Olof O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Tydlig, enkel och effektivt samt ett bra slutresultat Läs mer
    2018-12-06 Anna H svarar Olof O
    Hej Olof! Så glad att vi fick ett bra resultat :) Det var väldigt roligt att få förtroendet av er.
  • 2018-11-24

Cristina d skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Sålde vårt hus via Anna Henriksson. Hade inte kunnat haft en bättre mäklare. Kunnig, flexibel och mycket engagerad i allt från besiktning, fotografering samt visningar. Uppdaterade oss hela tiden om läget.
    Vår varmaste rekommendation! ⭐️ Läs mer
    2018-11-30 Anna H svarar Cristina d
    Tack så mycket för rekommendationen, det värmer :) Superglad att ni är nöjda och lycka till med ert nya hus!
  • Lise L

2018-10-31

Lise L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna har hjälp till att sälja vårat hus i Forshaga då våran tidigare mäklare inte lyckades. Anna har hela tiden funnits ett samtal bort när vi behövt henne och hela tiden visat intresse och lyssnat och tagit åt sig av våra önskemål. Anna gjorde ett super bra jobb med försäljningen av vårat hus. Fick mer än förväntat av försäljningen, allt tack vare Anna och hennes stylist och fotograf. Skulle någon fråga efter en mäklare skulle jag inte tveka över att rekommendera Anna på mäklarhuset Karlstad. Läs mer
    2018-11-19 Anna H svarar Lise L
    Hej Lise och tack för din fina rekommendation! Så roligt att ni är nöjda :) Lycka till i framtiden!
  • 2018-10-19

Jonna K skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi köpte vår första lägenhet, en tvåa. Tyckte affären gick smidigt och lätt. Hon var lite frånvarande och jag personligen hade lite svårt för hennes ”attityd” om man kan kalla det det. Lite arrogant och gick med telefonen hela tiden vi var på vår förhandsvisning. Men annars trevlig och snäll Läs mer
    2018-10-19 Anna H svarar Jonna K
    Hej Jonna! Jag fick uppfattning att ni var väldigt nöjda när vi talades vid efter kontraktsskrivningen och vid visningstillfället så ställde jag frågor till säljaren via sms, allt för att ni skulle få så snabb info som möjligt. Hoppas ni känner er nöjda med helheten och lycka till med nya lägenheten :)
  • Melinda M

2018-10-10

Melinda M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna är en underbart ambitiös och tillgänglig mäklare! Otroligt kunnig och har ett bra bemötande mot alla. Hon har öga för detaljer och styling vilket ger mervärde vid försäljning! Jag rekommenderar henne varmt till alla som går i säljtankar! Läs mer
    2018-10-17 Anna H svarar Melinda M
    Så roligt att höra att du känner dig nöjd :) Stort lycka till med ert nya boende!
  • 2018-10-08

Sandra O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi har precis sålt vårt radhus med Anna som mäklare och vi är mer än nöjda med hennes insats. Bra bemötande, påläst, proffsig, lätt att nå om man har frågor eller funderingar under försäljningens gång. Duktig på att hela tiden hålla kontakt med oss och lämna uppdateringar på hur försäljningen gick. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-10 Anna H svarar Sandra O
    Tack för de fina orden Sandra! Det var väldigt roligt att få hjälpa er både som köpare och säljare. Lycka till med nya boendet :)
  • 2018-06-14

Kenan H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Engagerad, har hög energi och är målinriktad.
    Väl förberedd och lätt att få tag på. Läs mer
  • Per-erik L

2018-06-12

Per-erik L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Köpte en lägenhet
    Blev oerhört bra bemött! Snabb respons, oerhört flexibel och avslutet blev snabbt och proffsigt. Avslutade affären kl 23 en söndag för att vi skulle slippa en extra dag i Sthlm. Läs mer
  • 2018-05-14

Karin P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag anlitade Anna för försäljning av min lägenhet i Vasastaden. Jag är väldigt nöjd med Annas insats. Hon va kunnig, snabb, alltid nåbar och lugn och trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Karin P
    Hej Karin! Så roligt att höra att du är nöjd :) Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och jag är väldigt glad att du anlitade mig till försäljningen.
  • 2018-05-07

Bo P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag tycker att Anna H varit en utomordentligt bra mäklare när jag sålde min bostadsrättslägenhet i Vasastan. Jag har under hela processen upplevt att hon varit kompetent och aktiv , att hon hållit mig väl uppdaterad om läget och att vi har haft en bra dialog om vad som borde göras för att få lägenheten såld. Jag är mycket nöjd med Annas insatser och kan verkligen ge henne de bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Bo P
    Tack så mycket för din fina rekommendation, den värmer verkligen :) Lycka till med nya lägenheten!
  • 2018-04-18

Karolina B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna var proffsig och la upp en bra plan på hur vi skulle få bostaden såld. Hon var även bra på att uppdatera oss. Snabbt , smidigt och proffsigt. Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Karolina B
    Tack för din fina rekommendation! Jag gör alltid mitt bästa för att få nöjda kunder :) Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.
  • 2018-04-17

Michael W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna var redan från början väldigt tillmötesgående och hade en strategi för att sälja sitt objekt. Läs mer
    2018-05-14 Anna H svarar Michael W
    Hej! Tack för ditt fina betyg, önskar er lycka till i framtiden :)
  • 2018-03-21

Mimmi N skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag har köpt en lägenhet i Hornstull. Jag är nöjd med min mäklares arbete. Hon har bemött mig bra. Läs mer
    2018-04-05 Anna H svarar Mimmi N
    Hej Mimmi! Ska bli spännande att se hur du renoverar lägenheten :) Hoppas du ska trivas!
  • 2018-03-17

Lena L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Sålde 2:a, ägde 50%
    Bra bemötande före försäljning, därefter bara på telefon.
    Resten skötte en assistent.
    Kändes som att det inte var så viktigt när försäljningen var klar.
    Men assistenten var kunnig och trevlig. Läs mer
    2018-04-05 Anna H svarar Lena L
    Hej Lena! Jag är ledsen att du upplever det på det sättet, jag hade tyvärr inte möjlighet att närvara just vid kontraktsskrivningen av personliga skäl men jag skötte all kontakt vid budgivning, förhandling med kunder och upprättande av avtal inför skrivningen. Min kollega som är fastighetsmäklare fick hjälpa er vid kontraktstillfället och det är roligt att höra att ni nöjda med hennes insats :)
  • 2018-03-13

Madeleine B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi fick Anna rekommenderad till oss och kan varmt rekommendera henne vidare som mäklare. Hon är kunnig, tydlig i sin kommunikation, hjälpsam och tillmötesgående. Vi fick direkt en bra magkänsla av henne och har känt oss väldigt trygga i affären från start till slut. Hon var väldigt tillgänglig för oss och tog sig tiden att gå igenom allt noggrant och svara på alla våra frågor. Vi är självklart även väldigt nöjda med affären. Läs mer
    2018-04-05 Anna H svarar Madeleine B
    Hej! Så roligt att höra att ni känner er nöjda, det är det viktigaste för mig :) Hoppas ni alla hittar nya drömlägenheter!
  • 2018-02-19

Tanja R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Mitt intryck av Anna att hon är mycket trevlig och proffsig mäklare, flexibel och redo att arbeta extra. Jag har haft kontakt med henne i egenskap av köpare och upplevde att hon var tillgänglig och väldigt snabb på återkoppling. Affären gick mycket smidigt och allt kändes tryggt. Kan bara rekomendera varmt! Läs mer
    2018-03-13 Anna H svarar Tanja R
    Tack Tanja för din fina rekommendation, ibland går det snabbt och det gäller att vara på tå :) Hoppas ni ska trivas i lägenheten!
  • Kilian F

2018-01-24

Kilian F skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag är nöjd med Anna!
    Jag har alltid mycket jobb och kan vara svår att få kontakt med men hon gav inte upp och var alltid flexibel när man ville få kontakt med henne. Hon gav alltid snabba svar på sms/telefon/mail och hon var charmig. Hon lyssnar också på ens önskemål och är bra på att förhandla. Jag kan definitivt tänka mig att anlita henne igen! Läs mer
    2018-02-01 Anna H svarar Kilian F
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Hoppas du kommer att trivas fint i lägenheten :)
  • 2018-01-24

Carl-johan W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Var lyhörd, tillmötesgående och målinriktad. Lade ner mycket tid på objektet. Läs mer
    2018-02-01 Anna H svarar Carl-johan W
    Det krävs lite kämpaglöd och tålamod :) Lycka till i framtiden!
  • 2018-01-15

Madeleine S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag är mycket nöjd med Annas insatster. Hon är tålmodig, vänlig, professionell och lätt att få tag på. Läs mer
    2018-02-01 Anna H svarar Madeleine S
    Tack Madeleine för din rekommendation, det betyder mycket :)
  • 2018-01-15

Johan O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Bra flexibel löste uppgiften på ett bra sätt utan krångel. Väldigt smidig denna process kanske var tur också men tror inte så mycket på tur Läs mer
    2018-02-01 Anna H svarar Johan O
    Härligt med en sådan smidig försäljning av din fina lägenhet! Hjälper dig gärna i framtiden igen.
  • 2017-11-20

Max H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Allt perfekt, från första värdering till tillträde. Läs mer
    2017-12-05 Anna H svarar Max H
    Det var ett nöje att få hjälpa er till en lyckad försäljning :) Lycka till med nya boendet!
  • 2017-11-15

Sandra O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna var väldigt proffsig. Hon hade ett vänligt bemötande både på visningen och vid kontraktskrivningen. Hon var snabb med återkoppling efter kontraktsskrivningen och allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2017-12-05 Anna H svarar Sandra O
    Hej Sandra! Tack för din fina rekommendation, det värmer verkligen :) Hoppas du ska trivas i nya lägenheten!
  • 2017-10-25

Mikaela W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna hjälpte oss med en försäljning innan visning. Hon var snabb och tillgänglig för frågor. Det kändes som att hon ville göra det lilla extra på en lite skakig marknad. Läs mer
    2017-11-09 Anna H svarar Mikaela W
    Tack för din rekommendation, så roligt att ni är nöjda :) Lycka till med nya boendet!
  • 2017-10-02

Sarah O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna är en otroligt kunnig och engagerad mäklare. Supertrevlig och noggrann. Jag är väldigt nöjd med Anna och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-02 Anna H svarar Sarah O
    Tack Sarah för din fina uppföljning! Nu ska vi bara se till att hitta en ny lägenhet till er :)
  • Katja L

2017-09-15

Katja L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Mycket professionell i sitt agerande, kombinerad med ett trevligt bemötande. Lägenheten såldes snabbt och till ett mycket bra pris. Jag kan varmt rekommendera Anna . Läs mer
    2017-09-22 Anna H svarar Katja L
    Tack Katja! Så kul att du är nöjd. Nu ska vi hjälpa dig att hitta ny bostad också :)
Anna Henriksson
Anders Bloom