Anna Henriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2016-06-22

Läs vad 104 Läs vad Anna Henriksson

• Ida J skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-08-04

Klickade direkt med Anna när jag träffade henne då hon kändes driven, otroligt kunnig och ambitiös. Trots semestertider fanns hon alltid tillgänglig och vi hade en bra dialog där hon gav ärliga synpunkter men alltid bollade idéer med mig. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • David R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-30

Sålde en lägenhet på Herrhagen där Anna och hennes kollega Michelle hade hand om försäljningen. De båda gav ett mycket bra och proffesionellt intryck vid första mötet och lägenheten såldes redan innan den planerade visningen. Processen blev således väldigt smidig genom hela försäljningen. Rekommenderar mäklarhuset och Anna starkt för er som står i valet och kvalet av mäklare! Läs mer
  • Åke D skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-12

Anna gjorde ett utmärkt jobb för oss med att sälja huset. Hon visade prov på bra fingerkänsla och affärsmannaskap för att dra intresse till vårt objekt och lyckades överträffa vår prisförväntan. Läs mer
  • Agneta M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-12

Anna är en mycket professionell mäklare! Hon är saklig, erfaren, lugn och hade en god kommunikation och lyhördhet med oss säljare hela vägen genom försäljningen.

Jag kan verkligen rekommendera henne varmt!

Agneta Mårtensson Läs mer
  • Angelica F skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-11

Vi sålde ett radhus i en BRF i Kristinehamn.

Vi är väldigt nöjda med våran mäklare Anna som på alla tänkbara sätt är rätt person på rätt plats. Alltid glad, flexibel och väldigt ödmjuk. Återkopplar alltid som utlovat och bryr sig inte om det är vardag eller helg. Tillgänglig mäklare 7 dagar i veckan med ett leende.

Rekommenderar varmt Anna på mäklarhuset. Läs mer
  • Daniel F skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-11

Anna hjälpte oss att sälja vårat parhus och våra förväntningar var ganska låga från början.

Anna är och var väldigt proffesionell och väldigt duktig.

Allt flöt på väldigt bra och hon har en fantastisk service!👍🏻😃.

Rekommenderar starkt Mäklarhuset i Karlstad och Anna Henriksson! Läs mer
  • Ann-kathrin D skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-11

Anna Henriksson har uppfyllt alla våra förväntningar när det gäller försäljningen av vår mammas hus. Det gick smidigt och snabbt och vi är nöjda med priset. Jag kan verkligen rekommendera henne. Ann-Kathrin Dahlin Läs mer
  • Rose-marie N skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-08

Svarar snabbt på mail och sms.
    Tar reda på saker man frågat om direkt,följer upp,och ringer tillbaka.
    Man känner sig alltid välkommen när man ringer.
    I stora hela den bästa Mäklare man kan ha! Läs mer
  • Izaura P skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-07-01

Sålt bostadsrätt i Skoghall 2rok.
    Mäklaren var mycket tillmötesgående, trevlig, flexibel och lättillgänglig. Hon var kunnig och professionell samt levde väl upp till förväntningarna. Försäljningen gick snabbt och smidigt samt slutpriset blev högre än förväntat. Läs mer
  • Karin L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-06-04

Sålde våran bostadsrätt där försäljningen gick över förväntan. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande och allt löpte på supersmidigt. Kan varmt rekommendera Anna som mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Karlstad

Anna Henriksson