Anna Henriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 87 Läs vad Anna Henriksson

• Lovisa G skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-03-09

Anna hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Allt gick så smidigt och Anna höll oss uppdaterade hela vägen in i mål. En klippa! Läs mer
  • Sebastian M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-03-01

En mycket tillmötesgående mäklare som jag starkt rekommenderar. Läs mer
    2020-03-09 Anna H svarar Sebastian M
    Tack för rekommendationen :) Hoppas ni ska trivas riktigt bra i nya fina huset!
  • Marco B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-02-26

Jag har sålt ett hus. Och möte flera olika mäklare men Anna stack ut med bemötande som en känslig situation, proffsighet men även känsla av välkomnade.
    Jag fick höga förväntningar på Anna och tyckte lite synd om henne att hon var tvungen att infria dem. Men hon infriade dem och mer.
    Hon kom med idéer som med stor sannolikhet ökade värdet på fastigheten. Hon var med från tidig början och gjorde detta till en lyckad försäljning på många sätt.

Hon gjorde detta till en bra upplevelse. Kan bara säga en sak låt Anna sköta dina mäklar affärer.

Marko & Emma Läs mer
    2020-03-09 Anna H svarar Marco B
    Stort tack för era fina ord :) Jobbar alltid för bäst möjliga resultat!
  • Sofie K skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-02-19

Anna visste vilka områden vi var intresserade av att flytta till och kontaktade oss omedelbart då ett passande objekt, en villa, kom in. Hon ordnade med privat visning där vi fick jättebra information och guidad rundvisning i huset. Det var hela tiden god kommunikation mellan mäklare, säljare och oss köpare. Anna höll oss hela tiden uppdaterade om processen och var snabb på att besvara de frågor vi som köpare hade. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-03-09 Anna H svarar Sofie K
    Tusen tack Sofie för er rekommendation, det betyder mycket! Väldigt roligt att få hjälpa kunder att hitta sin drömbostad. Hoppas ni kommer att trivas!
  • Anna-lena L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-02-19

Vi är mycket nöjda med Anna. Hon hjälpte oss att sälja vårt hus på Sommarro. Hon var effektiv, informativ och mycket hjälpsam. Anna är dessutom mycket trevlig och positiv. Hon överträffade våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne.
    Det var sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse att samarbeta med Anna. Läs mer
    2020-03-09 Anna H svarar Anna-lena L
    Tack så mycket för detta! Jag tyckte det var väldigt roligt och givande att samarbete med er. Lycka till med nya fina lägenheten :)
  • Matilda H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-01-28

Jag kan mer än varmt rekommendera Anna på mäklarhuset! Över alla förväntningar vilket trevligt bemötande och kunnig att svara på alla frågor och funderingar jag har haft. Väldigt tryggt och smidigt, kommer definitivt använda mig av Anna som mäklare i framtiden. Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-01-28

Första gången jag sålt en bostad och redan vid första mötet kändes Anna så trygg och självklar. Har varit väldigt engagerad, lyhörd och proffsig! Rekommenderar henne och mäklarhuset starkt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Han Z
    Han Z skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-01-13

Anna is the most professional I ever met!she is wisedom and hard working,she can handle several things in good tempos and works perfectly! Läs mer
  • Sebastian W skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-10-09

Hej
    Anna´s proffisionalitet + bemötande gjorde att när vi köpte en bostad som hon var mäklare för bestämde att hon var rätt person att sälja vårt boende.
    Vi är väldigt nöjda med hur hon som person och egenskap av mäklare hanterat ärendena.
    Så vi kan bara säga TACK Anna! Läs mer
  • Jörgen M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-09-27

Professionellt bemötande och bra tjänsteutbud! Vi är riktigt nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Karlstad

Anna Henriksson