Mäklare Värmland Karlstad Mäklarhuset Karlstad Anna Henriksson
Anna Henriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 51 kunder tycker om Anna Henriksson

• Alexander M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna är en kanonbra mäklare! Hjälpte till med hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Höll mig hela tiden uppdaterad och genomförde hela arbetet väldigt bra. Skulle definitivt rekommendera Anna till andra.
    Mvh Alexander Myrberg Läs mer
  • Birgitta S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Bemötande var mycket bra och professionellt, samma sak gäller information. Läs mer
  • Alexandra B skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Jag har sålt min lägenhet. Super trevlig mäklare och bra bemötande. Läs mer
    2018-12-06 Anna H svarar Alexandra B
    Hej! Roligt att du är nöjd :) Stort lycka till med nya boendet!
  • Olof O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Tydlig, enkel och effektivt samt ett bra slutresultat Läs mer
    2018-12-06 Anna H svarar Olof O
    Hej Olof! Så glad att vi fick ett bra resultat :) Det var väldigt roligt att få förtroendet av er.
  • Cristina d skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Sålde vårt hus via Anna Henriksson. Hade inte kunnat haft en bättre mäklare. Kunnig, flexibel och mycket engagerad i allt från besiktning, fotografering samt visningar. Uppdaterade oss hela tiden om läget.
    Vår varmaste rekommendation! ⭐️ Läs mer
    2018-11-30 Anna H svarar Cristina d
    Tack så mycket för rekommendationen, det värmer :) Superglad att ni är nöjda och lycka till med ert nya hus!
  • Lise L
    Lise L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna har hjälp till att sälja vårat hus i Forshaga då våran tidigare mäklare inte lyckades. Anna har hela tiden funnits ett samtal bort när vi behövt henne och hela tiden visat intresse och lyssnat och tagit åt sig av våra önskemål. Anna gjorde ett super bra jobb med försäljningen av vårat hus. Fick mer än förväntat av försäljningen, allt tack vare Anna och hennes stylist och fotograf. Skulle någon fråga efter en mäklare skulle jag inte tveka över att rekommendera Anna på mäklarhuset Karlstad. Läs mer
    2018-11-19 Anna H svarar Lise L
    Hej Lise och tack för din fina rekommendation! Så roligt att ni är nöjda :) Lycka till i framtiden!
  • Jonna K skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi köpte vår första lägenhet, en tvåa. Tyckte affären gick smidigt och lätt. Hon var lite frånvarande och jag personligen hade lite svårt för hennes ”attityd” om man kan kalla det det. Lite arrogant och gick med telefonen hela tiden vi var på vår förhandsvisning. Men annars trevlig och snäll Läs mer
    2018-10-19 Anna H svarar Jonna K
    Hej Jonna! Jag fick uppfattning att ni var väldigt nöjda när vi talades vid efter kontraktsskrivningen och vid visningstillfället så ställde jag frågor till säljaren via sms, allt för att ni skulle få så snabb info som möjligt. Hoppas ni känner er nöjda med helheten och lycka till med nya lägenheten :)
  • Melinda M
    Melinda M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Anna är en underbart ambitiös och tillgänglig mäklare! Otroligt kunnig och har ett bra bemötande mot alla. Hon har öga för detaljer och styling vilket ger mervärde vid försäljning! Jag rekommenderar henne varmt till alla som går i säljtankar! Läs mer
    2018-10-17 Anna H svarar Melinda M
    Så roligt att höra att du känner dig nöjd :) Stort lycka till med ert nya boende!
  • Sandra O skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Vi har precis sålt vårt radhus med Anna som mäklare och vi är mer än nöjda med hennes insats. Bra bemötande, påläst, proffsig, lätt att nå om man har frågor eller funderingar under försäljningens gång. Duktig på att hela tiden hålla kontakt med oss och lämna uppdateringar på hur försäljningen gick. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-10 Anna H svarar Sandra O
    Tack för de fina orden Sandra! Det var väldigt roligt att få hjälpa er både som köpare och säljare. Lycka till med nya boendet :)
  • Kenan H skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    Engagerad, har hög energi och är målinriktad.
    Väl förberedd och lätt att få tag på. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Karlstad

Anna Henriksson