Mäklare Värmland Karlstad Mäklarhuset Karlstad Anna Henriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 59 Läs vad Anna Henriksson

• Hanna R skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-03-22

Anna har varit lättillgänglig, flexibel och till mötes.
    Bostaden jag köpte var framställd på ett bra sätt, och motsvarade mina förväntningar både utifrån bilder och beskrivning.
    Som köpare är jag nöjd med den kontakt och hjälp jag haft av Anna. Läs mer
  • Caroline E skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-03-13

Anna har ett super bemötande. Försäljningen gick snabbt och var smidig tack vare henne! Läs mer
    2019-03-22 Anna H svarar Caroline E
    Tack för din rekommendation! Skönt att allt gick smidigt och ni gjorde även ett bra förarbete :)
  • Elin M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-03-12

Köpte en bostadsrätt. Anna var hjälpsam, proffsig och effektiv. Mycket god service med snabb kontakt både kväll och helg. Läs mer
    2019-03-22 Anna H svarar Elin M
    Hej Elin! Roligt att höra att du känner dig nöjd :)
  • William K skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-03-09

Mycket trevligt och jobbar väldigt snabbt Läs mer
    2019-03-22 Anna H svarar William K
    Tack för din rekommendation William! Vi ses på tillträdet :)
  • Helene L skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-02-04

Vi har sålt vår bostadsrätt på södra Råtorp och vi har haft Anna Henriksson som mäklare.
    Anna har hållit oss uppdaterade och haft en otroligt engagemang och stämt av med oss under hela processen.
    Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare och hon är den bästa vi haft genom åren!

Med vänlig hälsning, Helene Lysander Skog och Peo Skog Läs mer
  • Katarina A skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-02-04

Professionell mäklare som på ett trevligt sätt presenterade bostaden och föreningen. Kontakt inför och under budgivningen var också förtroendeskapande. Kan varmt rekommendera Mäklarhuset. Läs mer
    2019-02-05 Anna H svarar Katarina A
    Tack Katarina för din rekommendation! Det är en otroligt fin lägenhet du köpt :)
  • Isabelle S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-01-14

Anna var mäklare när jag skulle köpa min första bostadsrätt. Hon är en härlig person som hjälpte mig med allt och alla frågor jag hade. Det kändes tryggt och enkelt och hon höll hela tiden kontakten så jag visste vad som hände före, under och efter budgivning. Mycket proffessionellt bemötande! Rekommenderar verkligen Anna om du ska köpa bostad. Läs mer
    2019-01-31 Anna H svarar Isabelle S
    Hej Isabelle! Det var så roligt att få hjälpa dig med köpet av ditt första boende. Tack för de fina orden!
  • Therese G skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2019-01-14

Anna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Redan när vi träffades första gången fick jag intrycket av att hon var glad, seriös, intresserad och kompetent. Under hela processen har hon uppdaterat mig, jag har fått vara delaktig och hon har alltid varit lätt att få tag på. Jag är mycket nöjd med hur det hela förlöpte och jag skulle verkligen rekommendera henne till den som vill ha en smidig och bra bostadsaffär Läs mer
    2019-01-31 Anna H svarar Therese G
    Vilket teamwork va? Så lyckat :) Väldigt glad att du känner dig nöjd!
  • Alexander M skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2018-12-12

Anna är en kanonbra mäklare! Hjälpte till med hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Höll mig hela tiden uppdaterad och genomförde hela arbetet väldigt bra. Skulle definitivt rekommendera Anna till andra.
    Mvh Alexander Myrberg Läs mer
    2019-01-14 Anna H svarar Alexander M
    Tack Alex för ditt fina omdöme :) Så roligt att du är nöjd! Lycka till i framtiden.
  • Birgitta S skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

2018-12-08

Vi har köpt en bostadsrätt. Bemötande var mycket bra och professionellt, samma sak gäller information. Läs mer
    2019-01-14 Anna H svarar Birgitta S
    Tack för din rekommendation Birgitta! Lägenheten är verkligen superfin :) Hoppas att ni ska trivas!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Karlstad

Anna Henriksson