Läs vad 18 Läs vad Jakob Fors

• 2021-01-14
    Proffsig och bra mäklare som verkligen tog sig tid för mig som köpare. Otroligt nöjd att jag kunde få förhandsvisning dagen efter kontakt, bra bemötande och snabb på att återkoppla. Hela affären gick smidigt och snabbt, vilket jag uppskattar. Kan varmt rekommendera Jakob!
  • 2020-11-21
    Jag hade äran att få träffa en av era underbara mäklare. Han hjälpte mig att hitta en lägenhet som passade min situation. Bra bemötande, förståelig och lyhörd. Han gjorde ett utmärkt jobb. En ganska smidigt och snabbt affär. Ett stort tack till Jakob som löste allt på så kort tid. Bra bemötande även av hans medarbetare på Mäklarhuset i Karlstad! 🌹 🙏
    Mvh Maryam
    Maryam M
    Maryam M
    • 66.0 m²
    • Herrhagen
  • 2020-11-12
    Vi sålde vår lägenhet och anlitade Jabob. Förväntningarna vi hade innan vi skulle dra igång detta var att vi trodde att det skulle vara enormt mycket att göra och hålla koll på. Han sa under första mötet att hans mål var att tänka och göra saker åt oss och det var precis så det var. Allt gick supersmidigt samtidigt som han slog rekord i vårt lägenhetshus!
    Kommer inte att använda någon annan än han vid framtida försäljningar!
    Ludwig S
    • 58.0 m²
    • Inre Hamn
  • 2020-11-08
    Vi är mycket nöjda med Jakob som mäklare. Vi fick våran bostadsrätt såld innan den lades ut på hemnet. En snabb och smidig försäljning. Jakob är väldigt trevlig och han fick oss att känna oss delaktiga i hela processen. Skulle absolut anlita honom igen!
    Nina O
  • 2020-11-06
    Jakob har ett otroligt engagemang och driv. Letar upp rätt intressenter för objekten, ger konstant information om hur läget ser ut och vad som är på gång! 10/10 kommer använda Jakob när jag köper/säljer nästa gång också!
    Victor T
    Victor T
  • 2020-11-05
    Utmärkt bemötande av mäklare vid första mötet av grannlägenheten till den vi köpte, ärlig och rak. Svarade proffsigt på våra frågor och visade oss runt överallt där vi ville. Fick snabbt en förhandsvisning av den bostadsrätt jag köpte så köpet gick fört och var väldigt effektivt. Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med honom!
    Emil P
  • 2020-10-15
    Proffsigt bemötande. Jordnära och alltid tillgänglig. Supernöjd från början till slut med Jakob! Rekommenderas
    Niclas L
    • Sundsta
  • 2020-10-15
    Köpte lägenhet av Jakob.
    Bemötandet var jättebra. Jakob var alltid tillgänglig och återkom med svar på frågor snabbt. Kände att Jakob hade koll på läget och fungerade som en trygghet i bostadsköpet.
    Är jättenöjd och skulle rekommendera Jakob som mäklare till andra!
    Ellinor E
    • Sundsta
  • 2020-10-14
    Jakob är mycket professionell, trevlig och gjorde försäljningen av vår bostadsrätt enkel. Jag hade mycket höga förväntningar på mäklaren, och han översteg dem alla!
    Supernöjd med min försäljning, rekommenderar er varmt!
    Elisabeth G
    • 49.4 m²
    • Haga
  • 2020-10-14
    Köpt en bostad

Jakob gjorde verkligen sitt yttersta för att jag skulle kunna köpa lägenheten jag förälskat mig i, trots att förhandlingarna med banken drog ut på tiden. Han var alltid trevlig och tillmötesgående, var lätt att få tag på vid behov och upplevdes genuin i sitt bemötande. Jag kan absolut rekommendera honom!
    Linnea L
    • 49.4 m²
    • Haga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Fors en del av Mäklarhuset Karlstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte