Jakob Fors

Jakob Fors

Jakob Fors är mäklare på Mäklarhuset Karlstad

Jakob Fors har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Jakob Fors har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 5.0. Jakob Fors har haft 15 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 20 Läs vad Jakob Fors

2021-02-24
    Professionell mäklare som lyssnar & tar del av säljarens behov.
    Social & driven.
    Kan varmt rekommenderas!
    • Klara
    2021-01-19
    Jakob var lätt och trevlig att samarbeta med. Hög servicenivå och bra bemötande både mot säljare och kund. Uppfyllde mina förväntningar till fullo!
  • 2021-01-14
    Proffsig och bra mäklare som verkligen tog sig tid för mig som köpare. Otroligt nöjd att jag kunde få förhandsvisning dagen efter kontakt, bra bemötande och snabb på att återkoppla. Hela affären gick smidigt och snabbt, vilket jag uppskattar. Kan varmt rekommendera Jakob!
  • Maryam M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Fors en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Herrhagen
    2020-11-21
    Jag hade äran att få träffa en av era underbara mäklare. Han hjälpte mig att hitta en lägenhet som passade min situation. Bra bemötande, förståelig och lyhörd. Han gjorde ett utmärkt jobb. En ganska smidigt och snabbt affär. Ett stort tack till Jakob som löste allt på så kort tid. Bra bemötande även av hans medarbetare på Mäklarhuset i Karlstad! 🌹 🙏
    Mvh Maryam
    • Inre Hamn
    2020-11-12
    Vi sålde vår lägenhet och anlitade Jabob. Förväntningarna vi hade innan vi skulle dra igång detta var att vi trodde att det skulle vara enormt mycket att göra och hålla koll på. Han sa under första mötet att hans mål var att tänka och göra saker åt oss och det var precis så det var. Allt gick supersmidigt samtidigt som han slog rekord i vårt lägenhetshus!
    Kommer inte att använda någon annan än han vid framtida försäljningar!
    2020-11-08
    Vi är mycket nöjda med Jakob som mäklare. Vi fick våran bostadsrätt såld innan den lades ut på hemnet. En snabb och smidig försäljning. Jakob är väldigt trevlig och han fick oss att känna oss delaktiga i hela processen. Skulle absolut anlita honom igen!
  • Victor T
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Fors en del av Mäklarhuset Karlstad
    2020-11-06
    Jakob har ett otroligt engagemang och driv. Letar upp rätt intressenter för objekten, ger konstant information om hur läget ser ut och vad som är på gång! 10/10 kommer använda Jakob när jag köper/säljer nästa gång också!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Fors en del av Mäklarhuset Karlstad
    2020-11-05
    Utmärkt bemötande av mäklare vid första mötet av grannlägenheten till den vi köpte, ärlig och rak. Svarade proffsigt på våra frågor och visade oss runt överallt där vi ville. Fick snabbt en förhandsvisning av den bostadsrätt jag köpte så köpet gick fört och var väldigt effektivt. Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med honom!
    2020-10-15
    Proffsigt bemötande. Jordnära och alltid tillgänglig. Supernöjd från början till slut med Jakob! Rekommenderas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Fors en del av Mäklarhuset Karlstad
    2020-10-15
    Köpte lägenhet av Jakob.
    Bemötandet var jättebra. Jakob var alltid tillgänglig och återkom med svar på frågor snabbt. Kände att Jakob hade koll på läget och fungerade som en trygghet i bostadsköpet.
    Är jättenöjd och skulle rekommendera Jakob som mäklare till andra!