Michelle Felixson
Registrerad mäklare sedan 2020-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2020-08-31

Läs vad 3 Läs vad Michelle Felixson

• Ann T sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-09-11

Östra Deje
    Hej.vi har sålt vårat torp.
    Michelle var en tillmötes gående mäklare och driven.
    kan varmt rekommendera henne.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    Michelle F gillar detta
  • Björn W sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-09-02

Ingrirud
    Salget av mitt sommerhus gikk rakst og effektivt ved god hjelp av Michelle. Hun hadde gjort et godt grunnarbeid når vi møtes og hadde gjort gode vurderinger på verdi av sommerhuset. Verdivurderingen hun gjorde viste seg å være nettopp det som ble salgsprisen. Hadde jeg ønsker om endringer/justeringen ble det gjennomført umiddelbart. Kommunikasjonen med Michelle var god og akkurat så tett som jeg ønsket. Läs mer
    Michelle F gillar detta
  • Carin W köpte sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad

2020-08-31

Ingrirud
    Vid köp av vår sommarbostad fick vi ett proffisionellt, glatt och lättsamt bemötande redan vid första telefonsamtal om önskad visning.

När visningen ägde rum möttes vi av en munter mäklare som med enkelhet visade oss in i huset och som sedan hade en känsla för när hon skulle hålla sig i bakgrunden och när hon skulle ta klivet in och berätta anekdoter om byggnaden.

Alla våra funderingar fick ett proffisionellt svar levererat. Michelle har en fantastisk förmåga att läsa rummet och vet när ett skämt passar in och när det inte gör.

En fantastisk upplevelse vilket ledde till en kontraktskrivning förmiddagen efter visning. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Karlstad

Anna Henriksson