Läs vad 7 Läs vad Michelle Felixson

• 2021-01-22
    Köpt en lägenhet. Bra bemötande. Kände inte att jag fick all information angående inflyttning som hade varit bra att få veta innan köp.
    Sandra L
    • 53.2 m²
    • Kristinehamn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-11-05
    och hjälpte oss med alla våra frågor vi är väldigt nöjda och tackar för all hjälp.
    Simon E
    • 64.0 m²
    • Forshaga
  • 2020-11-04
    Köpte ett hus i Ransäter som Michelle var mäklare för. Michelle var trevlig och professionell hela vägen. Svarade alltid på meddelanden snabbt och var tydlig i kommunikationen. Superbra erfarenhet för oss!
    Fanny S
    • 101.0 m²
    • Ransäter
    köpte sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-10-18
    Har köpt ett fritidshus som Michelle hjälpt mig med. Mycket trevl .ig och hjälpsam på allt jag ville få svar på. Jag är mycket nöjd med denna tjej. Var rädda om henne !

Kerstin Thor
    Kerstin T
    • 30.0 m²
    • Tolita
    köpte sin stuga med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-09-11
    Hej.vi har sålt vårat torp.
    Michelle var en tillmötes gående mäklare och driven.
    kan varmt rekommendera henne.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Ann T
    • 65.0 m²
    • Östra Deje
    sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-09-02
    Salget av mitt sommerhus gikk rakst og effektivt ved god hjelp av Michelle. Hun hadde gjort et godt grunnarbeid når vi møtes og hadde gjort gode vurderinger på verdi av sommerhuset. Verdivurderingen hun gjorde viste seg å være nettopp det som ble salgsprisen. Hadde jeg ønsker om endringer/justeringen ble det gjennomført umiddelbart. Kommunikasjonen med Michelle var god og akkurat så tett som jeg ønsket.
    Björn W
    • 70.0 m²
    • Ingrirud
    sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-08-31
    Vid köp av vår sommarbostad fick vi ett proffisionellt, glatt och lättsamt bemötande redan vid första telefonsamtal om önskad visning.

När visningen ägde rum möttes vi av en munter mäklare som med enkelhet visade oss in i huset och som sedan hade en känsla för när hon skulle hålla sig i bakgrunden och när hon skulle ta klivet in och berätta anekdoter om byggnaden.

Alla våra funderingar fick ett proffisionellt svar levererat. Michelle har en fantastisk förmåga att läsa rummet och vet när ett skämt passar in och när det inte gör.

En fantastisk upplevelse vilket ledde till en kontraktskrivning förmiddagen efter visning.
    Carin W
    • 70.0 m²