Michelle Felixson

Michelle Felixson

Michelle Felixson är mäklare på Mäklarhuset Karlstad

Michelle Felixson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Michelle Felixson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Michelle Felixson har haft 24 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 24 Läs vad Michelle Felixson

• Karlstad
    2021-09-09
    Välbemött på visningarna och snabba svar på mail och sms, trevlig och duktig på att se vårt behov
    • Forshaga
    2021-09-02
    Glad, trevlig och tillmötesgående.
    Allt gick väldigt smidigt och enkelt. Inga frågetecken att räta ut eller andra tveksamheter. Gjorde allt hon kunde för att hjälpa både mig och säljarna på bästa sätt. Kunde inte vara nöjdare med hur allt gick!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Skoghall
    2021-07-29
    Trevlig och lättsam. Gjorde ett utmärkt jobb.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Kvarnberget
    2021-07-06
    Trevlig och tillmötelsegående. Det känns som att man är i goda händer. Underbar personlighet. Svarar kunnigt på frågorna vi hade.
    • Centrum, Kristinehamn
    2021-07-01
    Michelle är väldigt engagerade, flexibel och lätt att samarbeta med. Hon är en kunnigt mäklare och lyssnar väldigt noga på kundens önskemål. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och nästa gång vi säljer vår bostad igen så kommer vi kontakta Michelle!! Vi rekommenderar henne starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Blia
    2021-07-01
    Mäklaren bemötte mig på ett fantastiskt sätt, upplevde verkligen att hon var kunnig och saklig, och mina frågor besvarades må ett mycket pedagogiskt sätt.
    • Svanskog
    2021-05-22
    Jag blev bemött väldigt bra av mäklaren, hon är väldigt hjälpsam och svarar alltid snabbt och på alla frågor.
  • Siv Myriel P
    sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Kangerud
    2021-05-04
    Michelle är en positiv och trevlig person. Hon gjorde alltid sitt bästa för att hjälpa mig som kund och Var alltid tillgänglig via telefon, uppdaterade mig kontinuerligt even i även på helger och på kvällar. Försäljningen överträffade förväntningarna och jag är Michelle evigt tacksam!
    • Kangerud
    2021-05-04
    Snabb att svara när man önskar kontakt eller få svar på fråga. Vänlig och trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Finnsnäs
    2021-05-02
    Toppen bra! Mycket kunnig och empatisk! Jag fick bästa hjälp! Är mycket nöjd med försäljning av Finnsnäs 405 Karlstad.