Michelle Felixson

Michelle Felixson

Michelle Felixson är mäklare på Mäklarhuset Karlstad

Michelle Felixson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Michelle Felixson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.8. Michelle Felixson har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Michelle Felixson

Sedan starten hos Reco 2020
Kerstin T
Sålde sin stuga med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Tolita

Mycket trevlig och bra på alla sätt.

Malin L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Herrhagen

En varm människa och ett proffs ut i fingerspetsarna!

Maria S
Skived

Allt har fungerat bra. Tät och god kontakt vid behov. Känner ett förtroende för Michelle

Ludvig N
Rud

Hon är mycket trevlig, professionell och har bra koll på marknaden. Jag kände att hon lyssnade bra och upplevde att hon var till god hjälp för att vi skulle komma överens om ett pris där både jag och köparen blev nöjda.

Mohammadulla M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Rud

Hon var jätte trevlig, hälsosam och flexibel person. Bra jobbat 👍

Ina P
Köpte sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Forshaga

Mycket trevlig, men utan att det var jobbigt och tillgjort. Hon har koll på fastigheten och är tydligt intresserad och engagerad i sitt jobb och objekten hon säljer.

Annika Irene H
Forshaga

Hitintills är vi nöjda. Uppdraget är ännu ej slutfört. Får återkomma.

Emma F
Sålde en tomt med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Bärstad

Michelle är underbar! Hon finns verkligen tillgänglig hela tiden. Hon har ett mjukt och behagligt sätt, och upplevs inte så "pushig" som andra mäklare kan göra. Allt detta samtidigt som hon är väldigt professionell. Jag kommer absolut anlita Michelle när jag behöver en mäklare igen. //Emma

Catherine T
Munkfors

Otroligt hjälpsam och trevlig! Hon är absolut rätt kvinna på rätt plats! Känner att jag fått all hjälp och stöd i samband med husförsäljningen.

Simon L
Haga

Proffsig, engagerad och påläst på området. Informativ och trygg i försäljningsfasen. Vi är jättenöjda.