Mäklarhuset Karlstad

Mäklarhuset Karlstad

www.maklarhuset.se
  • BadgeEightYears

Välkommen till Mäklarhuset i Karlstad! Vi på Mäklarhuset i Karlstad finns för att göra det så enkelt som möjligt för dig att köpa eller sälja din bostad - oavsett om det gäller villa, fritidshus, bostadsrätt, lägenhet, tomt eller kommersiella fastigheter. Hos oss hittar du mäklare med lång erfarenhet och dessutom en lokalkännedom...

366 omdömen om Mäklarhuset Karlstad

Sedan starten hos Reco 2018

Natalia E
Rud

Anna har på flera sätt imponerat på mig. Hon har mycket goda kunskaper ,uppvisar ett genuint engagemang för sitt yrke och Anna är lätt att samarbeta med. Hon är mycket ambitiös och har gjort ett väldig fint arbete som mäklare! Det har varit ett stort nöje att få henne som mäklare! Jag vill varmt rekommendera Anna ! /Natalia

Kerstin T
Sålde sin stuga med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Tolita

Mycket trevlig och bra på alla sätt.

Lena J
Herrhagen

Ett mycket bra och positivt bemötande. En toppen mäklare som är lugn och kan sin sak.

Torbjörn J
Herrhagen

Bra, trevligt och proffsigt bemöttande.

Karin A
Haga

Smidig process från början till slut.

Sofie J
Tullholmsviken

Anna är alltid kanon att ha att göra med - proffsig och samtidigt genuin. Detta är andra gången vi tar hjälp av henne att sälja lägenhet - Rekommenderar varmt!

Malin L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Herrhagen

En varm människa och ett proffs ut i fingerspetsarna!

Inger J
Spånga, Skattkärr

Fick bra intryck från första början. Hon har varit drivande och uppdaterat mig vad som hänt nästan varje dag. Mycket lätt att samarbeta med. Känner mig mycket nöjd med all hjälp. Kan verkligen rekommendera henne.

Jennifer A
Norrstrand

Jättebra hjälp och snabba svar när vi hade frågor om detta stora köp 😊

Anne-Lie A
Fagerås

En mycket trevlig och kunnig mäklare. Vi har fått jättebra hjälp med vad som behövs vid fastighetsförsäljning.

Eva M
Norrstrand

Mycket duktig i sitt jobb. Omtänksam och noga med att informera om allt. Vi var bekymrade att det skulle ta tid och vara lite svårt att sälja i dessa tider. Men Anna skötte det hela galant. Hon fick till ett bra pris i dessa tider och det är vi tacksamma för.

Emelie T
Norrstrand

Väldigt svalt intresse om att sälja vår lgh från mäklarens sida. Ville inte hålla visningar på helgen om det gällde en lgh. Sa att vi inte kommer få utgångspris utan skulle förberedda oss på ett mycket lägre pris. I det stora hela så är vi inte imponerade av mäklarens insats.

Ulf L
Norrstrand

Kunnig, saklig och vänlig. Med andra ord toppen.

Maria S
Skived

Allt har fungerat bra. Tät och god kontakt vid behov. Känner ett förtroende för Michelle

Emelie R
Norrstrand

Engagerad, driven och svarar snabbt vid frågor.

Maria M
Norrstrand

Anlitade Anna för tredje gången då det är den bästa mäklaren i Karlstad. Smidigt, enkelt, ordning och reda, bra information och jag behöver inte göra så mycket själv. Kan varmt rekommendera Anna och Mäklarhuset!

Ludvig N
Rud

Hon är mycket trevlig, professionell och har bra koll på marknaden. Jag kände att hon lyssnade bra och upplevde att hon var till god hjälp för att vi skulle komma överens om ett pris där både jag och köparen blev nöjda.

Mohammadulla M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Rud

Hon var jätte trevlig, hälsosam och flexibel person. Bra jobbat 👍

Ina P
Köpte sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Forshaga

Mycket trevlig, men utan att det var jobbigt och tillgjort. Hon har koll på fastigheten och är tydligt intresserad och engagerad i sitt jobb och objekten hon säljer.

Gerhard K
Kristinehamn

Anna har bemött oss mycket bra under hela försäljningstiden. Hon gav inte upp då vissa problem uppstod med fastigheten. Anna är trovärdig, seriös och hoppfull på ett jordnära sätt.

Carina W
Kristinehamn

Mycket proffsigt bemött. Hela tiden informerad om vad som skall hända och hur. Som första gångs försäljare av en fastighet fick jag mycket stöttning och hjälp. Stort tack till Anna Henriksson.

Wilma P
Norrstrand

Mycket smidig och enkel försäljning. Anna kändes trygg och tydlig från start samt hjälpsam med kontinuerliga avstämningar.

Jenny P
Herrhagen

Mycket trevlig, driven och sympatiskt. Kunnig inom sitt arbetsområde och lyhörd inför knepiga situationer kopplat till den tråkiga marknaden idag. Supernöjd!

Cecilia J
Norrstrand

Lätt att ha kontakt med, lyssnar och visar ett lugn gentemot mig som köpare. Jag hade bra förväntningar och Anna hjälpte till att dom uppfylldes. Jag kände en trygghet kring mitt köp då Anna är noggrann med allt som skulle fixas innan. Rekommenderas varmt 🌹

Bertil Leif R
Deje

Väldigt bra bemötande och professionellt. Känns bra att ha Anna som mäklare och guide till vårat hus köp.

Fredrik H
Haga

Professionell, flexibel och engagerad!

Andreas R
Centrum

Bra bemötande och mycket trevlig mäklare. Svår tid att sälja men tycker trots det att vi kom fram till en bra lösning för alla parter. Mäklarhuset och Anna rekommenderas varmt.

Charlie U
Centrum

Jag är mycket nöjd med Anna! Hon har agerat proffesionellt genom hela processen genom att alltid följa upp, svara på frågor och ge bra information. Anna är trevlig och skicklig på att kommunicera, vilket gör henne väldigt enkel att samarbeta med

Mikael P
Herrhagen

Anna har hjälpt oss med försäljningen på ett alldeles utmärkt sätt i en svår tid med stort utbud och stigande räntor. Anna har oförtrutet jobbat på och i processen hela tiden varit aktiv för att hitta nya lösningar och kommunicerat väl med oss hela tiden. Vi fick inte betalt vad vi ville och trodde för lägenheten, men vi är detta till trots mycket nöjda med Annas insats som till slut bidrog till att en försäljning kunde ske.

Therese E
Deje

Jag köpte min första bostad genom Anna och har bara bra saker att säga. Väldigt informativ, hjälpsam och serviceinriktad. Rekommenderar varmt!

Mariette J
Deje

Jag har både köpt bostad av Anna och fått hjälp att sälja min bostad. Vid mitt köp av bostad fick jag ett så bra bemötande av Anna så när jag i min tur skulle sälja valde att kontakta henne och jag tycker att hon har gjort ett jätte bra jobb så jag är helnöjd hon är helt enkelt jätte duktig i sitt jobb, 10 stjärnor av 10 möjliga

Fredrik L
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Englund en del av Mäklarhuset Karlstad
Deje

Andreas var lättillgänglig hela tiden och enkel att kommunicera med samt svarade snabbt på alla frågor och funderingar som dök upp. Mycket hjälpsam från början till slut och han har ett professionellt bemötande. Stort engagemang, rekommenderas varmt!

Annika Irene H
Forshaga

Hitintills är vi nöjda. Uppdraget är ännu ej slutfört. Får återkomma.

Maja P
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Englund en del av Mäklarhuset Karlstad
Deje

Snabb och hjälpsam. Har kommit tillbaka med frågor snabbt.

Emma F
Bärstad

Michelle är underbar! Hon finns verkligen tillgänglig hela tiden. Hon har ett mjukt och behagligt sätt, och upplevs inte så "pushig" som andra mäklare kan göra. Allt detta samtidigt som hon är väldigt professionell. Jag kommer absolut anlita Michelle när jag behöver en mäklare igen. //Emma

Catherine T
Munkfors

Otroligt hjälpsam och trevlig! Hon är absolut rätt kvinna på rätt plats! Känner att jag fått all hjälp och stöd i samband med husförsäljningen.

Simon L
Haga

Proffsig, engagerad och påläst på området. Informativ och trygg i försäljningsfasen. Vi är jättenöjda.

Evelina C
Haga

Michelle ger en väldigt varm känsla i kontakten, både professionellt och i mötet som person. Hon är trygg och tillgänglig. Effektiv men kontinuerligt tydlig under hela processen. Hon är också lyhörd för helhetsperspektivet som råder för oss kunder i en stor förändringsprocess. Vi är mycket nöjda med Michelle som mäklare och person att hålla i handen när stora beslut ska fattas och ovisshet under processen är rådande!

Jenny T
Sålde sitt hus med hjälp av
Stockfallet

Trevlig, sympatisk och duktig mäklare som fanns tillgänglig under hela processen.

Alexander v
Köpte sitt hus med hjälp av
Stockfallet

Påläst, duktig samt lätt att ha att göra med!

Henrik A
Gunnarskär

Fick all hjälp vi behövde för att köpa vårt första hus. Väldigt proffsigt skött från början och hela vägen.

Ida M
Köpte sin bostad med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
Kil

Mycket bra bemötande. Anna är kommunikativ och lösningsorienterad samtidigt som hon på ett professionellt sätt inger förtroende.

Karl Anders Ove N
Önnerud

Vi har fått ett positivt och professionellt mottagande av Michelle. Våra förväntningar var "realistiska" med tanke på ränte- och inflationssituationen om råder just nu. Det visade sig dock att Michelle kämpade på och vi fick sälja vår första tomt Önnerud 3:24. Bra jobbat! Nu återstår tre tomter till försäljning men vi känner oss trygga med Michelle. Med lite tid kommer Michelle att fixa det. Vi är jättenöjda så här långt.

Kjell-Åke N
Önnerud

1. Vi har blivit väl bemött av Michelle och hon är serviceinriktad och svarar gärna på våra frågor. 2. Vi har höga förväntningar och vi bedömer att hon hittills har uppfyllt dessa. 3. Vår upplevelse av Michelle är att hon är väldigt engagerad och trots tuffa tider så har hon lyckats med försäljningen av vår villatomt Önnerud 3:24.

Ann-marie J
Önnerud

Kunnig inom området. Gott bemötande, trevlig

Daniël N
Grums

Hon är omtänksam och hjälper dig genom att tänka i lösningar inte problemen var jätte nöjd hon och hennes kompisar är snäll och nåbar Tack för fina hjälp Anna

Mattias O
Hagalund

Bemöttes väldigt bra. Vi hade mest sms kontakt.

Arsalan M
Hagalund

Anna är en riktigt proffsig och duktig mäklare som gör det lilla extra när det behövs!

Zandra Renate Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
Forshaga

Mycket tillmötesgående och professionell mäklare. Michelle är lösningsfokuserad, positiv och väldigt behaglig till sättet. Rekommenderas varmt!

Robert S
Köpte en tomt med hjälp av
Karlstad

Helt exemplariskt hur en mäklare ska vara!