Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Mäklarhuset Mölndal

Mäklarhuset Mölndal

Brogatan 2 A BV, 431 30 Mölndal — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 96 kunder tycker om Mäklarhuset Mölndal

• 2018-12-09

Mikaela L skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vi köpte radhus i Eklanda, Mölndal i juli 2018. Mycket nöjda med Beata som mäklare! Beata är glad, positiv, tillmötesgående och enkel att ha kontakt med. Övriga mäklare vi tidigare har stött på från Mäklarhuset har alla varit varma och trevliga. Läs mer
  • 2018-11-29

Britt-marie H skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålt en villa
    Mycket proffesionellt bemött
    Kunnig hjälpsam vänlig ja vi ser bara positivt på all Catrins hjälp.

Levde mer än väl upp till våra förväntningar fick hjälp med saker vi inte hade någon aning om
    Bästa mäklaren kan varmt rekommendera Catrin M Läs mer
  • 2018-11-26

Goran K skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vi köpte ett radhus i Eklanda. Hon är så professionell, kunnig, trevligt och bästa mäklaren som jag har träffat.
    Om det finns tävlingen för åretsmäklare, då är hon absolut för mig en vinare:)

Goran Läs mer
  • 2018-11-24

Ahmad H skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Beata VR väldigt tillmötesgående och var tillgänglig under hela prossessen. Läs mer
  • 2018-11-23

Sofia B skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal
    Jag har köpt och sålt med Catrin flera gånger, alltid proffsigt och välgjort! Trevligt bemötande och bättre service går inte att få. Noggrann mäklare som ger ett förtroendegivande intryck.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-11-21

Ida L skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Otroligt hög nivå på service, kunskap och tillgänglighet! Läs mer
  • 2018-11-21

Henrik D skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Trevlig, tillgänglig och engagerad Läs mer
  • 2018-11-20

Anna B skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vi har köpt en bostadsrätt som vi får tillträde till 18:e januari 2019.
    Därmed är vi inte helt i mål med affären ännu.

Bemötandet på visningen från Catrin var trevligt och profesionelt. Dock tog det något lång tid från det att vi gick in med första budet tills dess att det blev beslutat att vi vunnit budgivningen (en vecka).
    Detta berodde främst på andra intressenter som gärna ville se objektet. Men det kändes ändå som att det blev en något väl lång process.

Vid pappersskrivningen förklarade Catrin allt väldigt tydligt och lugnt, vilket gjorde att det var enkelt att följa med i processen.

Vår upplevelse av köpet av denna lägenhete har hittills varit bra och vi känner oss trygga med affären och med Catrin som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-20

Mikael O skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Mycket nöjd med hela försäljningen snabbt och smidigt Läs mer

Katja A skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Positiv och driven mäklare med god kännedom om området hon ansvarar för. Läs mer

Jessica T skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Väl bemötande, trovärdig och professionell.

Svar på alla frågor man har, bra uppföljning. Läs mer

Aishe S skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Beata är en super mäklare! Hon sålde en bostad till oss och var väldigt duktig med allt. Vi kände oss trygga med Beata Läs mer

Kajsa E skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Bra inledningsvis för att få ett avtal med oss som kunder. Känner att under genomgången i köpet inte blev så bra. Kunderna som inte hade svenska som modersmål hade svårt att hänga med i konktraktskrivandet. Köparnas barn var med på skrivningen av köpet och de tag väldigt mycket plats vilket gjorde mötet än mer forserat.

Beata var inte med på besiktningen eller på övertaget. Känns konstigt att inte hon var med då. Lite insatser för att köpet ska gå igenom för att få så mycket betalt tycker vi. Läs mer

Zdravko B skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Beata är en väldigt kunnig mäklare med stort engagemang och drivkraft. Har en fingertoppskänsla som gagnade mig som kund och levererade över förväntan :) Läs mer

Marianne B skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vi har sålt vårt parhus och blev mycket bra bemötta av Sara. Med sin entusiasm och glada sätt lotsade hon oss genom försäljningsprocessen. Hon levde verkligen upp till alla de förväntningar man kan ha på en mäklare. Hon är kunnig och hjälpte oss under en jobbig period i våra liv.

Vi vill ge henne det bästa betyget och önskar henne allt gott i framtiden. Läs mer

John J skrev om Hanna Gole en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vänligt och hjälpsamt bemött. Alltid snabba svar och en vilja att svara på frågor, även de som kräver lite efterforskning. Proffsigt. Läs mer

Sofia S skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålde vårt hus med hjälp av Beata. En mycket engagerad och proffsig mäklare som jag även har rekommenderat till andra. Läs mer
  • Claudia B

2018-11-18

Claudia B skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Köpt och sålt bostadsrätter i samband med separation. Fick snabb och smidig hjälp av Sara. Sara var proffsig och mycket trevlig. Läs mer

David S skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålt en bostadsrätt.

Väldigt bra bemötande och stort engagemang. Arbetar långsiktigt inom området.Om vi skall vara petiga, så är anledningen till att det inte blev en 5a , att vi saknade lite återkoppling inför visning. Hade gärna haft en runda med mäklaren innan visning, för att vara lite förberedd på vilka frågor osv som kan dyka upp ,samt ifall mäklaren hade något att anmärka på innan.

Annars 4+ mycket bra totalt Läs mer

Anne V skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal
    Catrin har sålt en tvåa för oss i Gbg.
    Hon har varit mycket trevlig, ambitiös och hjälpsam och uppfyllt alla förväntningar vi hade. Läs mer
  • Filip A

2018-11-17

Filip A skrev om Emil Möller en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålde min läenhet i Mölndal. Emil skötte allt snyggt och smidigt med hög proffsighet!
    Rimligt arvode.
    Lätt att få tag i och svara alltid på frågor. Läs mer

Maria S skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Grym mäklare som verkligen fick mig känna mig nöjd och bekväm med mitt köp. Super trevlig dessutom! Läs mer

Lennart A skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålt lägenhet-
    Gick snabbt kanske för snabbt vid informationsmöten.
    Kändes något stressad. Läs mer

Tina S skrev om Lotta Anteros en del av Mäklarhuset Mölndal
    Jag har sålt mitt hus.
    Jag har väldigt nöjd med Lottas förståelse för situationen och hennes bemötande. Lotta överträffade mina förväntningar på vad en mäklare skall göra.
    Jag upplevde att Lotta gjorde det lilla extra för mig, för att försäljningen skulle bli så smidig som möjligt.
    Jag kan varmt rekommendera Lotta. Läs mer
  • Carina G

2018-11-17

Carina G skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Köpt: Radhus i Eklanda
    Energifull
    Positiv
    Uppskattade genomgången av kontraktet vid köp där hon läste allt och gav oss tid för reflektion
    En mycket bättre personlig kontakt än när vi sålda lägenhet inne i stan via en annan mäklare.... Väldigt stor skillnad dem emellan och då till Beatas fördel! Läs mer

Samuel A skrev om Lotta Anteros en del av Mäklarhuset Mölndal
    Köpt villa och blev väl bemött. Trevlig mäklare. Läs mer

Tony B skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Mycket kunnig och trevlig mäklare lätt att nå, gav mycket bra råd och var hjälpsam. Läs mer
  • Hernán N

2018-11-16

Hernán N skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Köpt en bostadsrätt. 2 rok

På ett utmärkt sätt. Hon är otroligt kompetent och profesionell

Jag sökte en 2 rok med balkong och nära kollektiv trafik och det hittade hon till mig. Vad sägs om en buss som går 100 m hemifrån var 11 min och som släpper mig på en station som ligger 5 min promenad till jobbet. TOPPEN

Betyget säger allt och jag tänker vända mig till henne om jag behöver en mäklare i framtiden. Läs mer

Olof S skrev om Emil Möller en del av Mäklarhuset Mölndal
    Han hittade en köpare innan visning så det gick väldigt smidigt! Läs mer
  • Stefan A

2018-11-16

Stefan A skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal
    Mkt glad och trevlig och lovade inte för mkt utan var saklig och ärlig. Jag hade rekommenderat henne alla dagar i veckan. Läs mer

Inger S skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålt en trea i bifrost Mölndal, mäklaren var mycket proffsig.
    Gick fort och smärtfritt.
    Bra kommunikation Läs mer

Lina P skrev om Hanna Gole en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vi köpte en fristående villa. Mäklaren var trevlig men inte helt påläst. Kunde inte svara på våra frågor men var snäll och hjälpsam i övrigt. Läs mer

Fredrik A skrev om Hanna Gole en del av Mäklarhuset Mölndal
    Väldigt kunnig, engagerad, trevlig mäklare. Lätt att få tag på och var aldrig några konstigheter eller frågetecken. Läs mer

Johannes N skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Jag sålde en bostadsrätt på 68,5 kvm i Mölndal. Jag köpte även lägenheten av Beata och var väldigt nöjd med bemötandet som köpare och kände att jag litade på henne. Därför anlitade jag henne även vid försäljning eftersom tydlighet och att allt sköts korrekt för både köpare och säljare är viktigt för mig. Jag är väldigt nöjd med hanteringen av både försäljningen och det tidigare inköpandet av lägenhet med Beata och hade inte tvekat att anlita henne i framtiden. Läs mer

Iréne O skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

Överträffade förväntningarna

Klart rekommendabelt !! Läs mer

Johannes A skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sara är grym!
    Både köpte och sålde samma lägenhet hos henne, kunde inte varit mer nöjd!! Läs mer

Marita C skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålt ett hus i Lindome. Blev bra bemött av mäklaren.Hade önskat lite längre tid för att tömma huset och att huset legat längre som kommande försäljning,men annars ok,blev sålt snabbt. Läs mer

Thomas B skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålt bostadsrätter 2st. Beata har alltid varit pigg och vänlig och hjälpt oss på alla sätt även när lägenheterna sålts.
    Hon levde fullt ut på alla vpra förväntningar Läs mer
  • Helena K

Helena K skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vi har sålt vår bostadsrätt på Eklanda Bäck 54, i Mölndal. Beata gillade vi direkt. Vi jämförde aldrig med någon annan eftersom vi kände att hon var en sådan person vi själva hade velat träffa på en visning. Lagom ”säljig” och mycket bra koll på marknaden och framför allt koll på Eklanda. Vi fick dessutom en bra och smidig försäljning på förhandsvisning som också sköttes på ett bra sättnär vi fick ”konkurrens” av andra isammaförening. Läs mer

Reiner G skrev om Emil Möller en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vi sålde vårat hus i Lindome med hjälp av Emil Möller. Vi blev
    vänlig bemöt av honom och han övertygade oss med att han
    kunde ditt Job. i första skedet verkade det svårt att sälja huset
    men efter en ytterligare visning lyckade försäljningen.Jag kan rekommendera Emil som Mäklare och är trevligt har att omges med.
    Lucie & Rainer Lorenz Läs mer

Jon K skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Köpte radhus via Beata och hon är grym. Alltid snabb återkoppling och förklarar på ett tydligt sätt. Hon ger även bra råd när man känner att man inte har kunskapen. Läs mer

Ingvor J skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vi har köpt en villa av Malin, trevligt bemötande men vid budgivningen så hon att man utgick alltid med utgångspriset som inte är sant. Dåligt med uppföljning när budgivningen var igång. Visade sej att det var bara vi som bjöd, så vi köpte huset med utsatt pris. Fick vänta i flera dagar på köpekontrakt mm på mailen, efter påtryckning från mej. Vi skall sälja två objekt men fick inte frågan om vi ville ha hjälp med det. Vi är inte jätteimponerade. Läs mer
  • Jan-erik T

Jan-erik T skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålde hus, köpte lägenhet, Sara ordnade allt på ett utomordentigt sätt. Sara var alltid tillgänglig, positiv, glad och trivsam. Kände mig trygg med Sara i en stor och omfattande affär som ett bostadsbyte innebär. Om ett nytt bostadsbyte blir aktuellt ringer jag Sara. Läs mer
  • Solbjörg T

Solbjörg T skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Sålt hus, köpt lägenhet! Underbar mäklare som fixade allt! Toppen! Läs mer
  • Mats K

Mats K skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal
    En fantastiskt noggran och jordnära person som sätter sig in i kundens situation. Ett proffsigt bemötande från första stund som gav ett starkt positivt intryck. Har varit otroligt hjälpsam under hela säljprocessen av vårt hus. Övrträffade helt klart de förväntningar jag hade. Läs mer

Johnny K skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal
    Vi köpte en lägenhet. Vår första bostad tillsammans. Sara gjorde ett mycket bra jobb och kändes kunnig i sitt bemötande kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Ivana J

Ivana J skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Professionell, tillmötesgående och otroligt hjälpsam! Rekommenderar verkligen Beata! Läs mer

Monica J skrev om Emil Möller en del av Mäklarhuset Mölndal
    Köpt lägenhet och fick ett professionellt utfört uppdrag. Väl anpassat efter min situation, flexibel och tillmötesgående. Läs mer

Robert D skrev om Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
    Mycket bra!
    Kan rekomenderas, proaktiv tillgänglig och levererade en mycket lyckad försäljning. Läs mer
Beata Wennergren
Sara Lukenda