Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal Mäklarhuset Mölndal

Mäklarhuset Mölndal

Brogatan 7, 431 30 Mölndal — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 20 kunder tycker om Mäklarhuset Mölndal

• Pernilla D
    Pernilla D skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Proffsigt arbete! Allt från första kontakt till slutresultatet gick fint till. Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Proffsig -mycket hjälpsam mäklare. Skulle absolut anlita igen. Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Jag är otroligt nöjd med Beata Wennergrens goda service vad gällde att ge mig bra info mm kring mitt köp av bostadsrätt. Bra hjälp även efter försäljningen vilket uppskattats mycket. Rekommenderar! Mvh Simon o Eléna Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Jag fick ett jättebra bemötande. Jag är jätte nöjd. Jag köpte en bostadsrätt i åby Läs mer
  • Jakob Ö
    Jakob Ö skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Kontakt med Mäklarhuset som köpare. I stort bra förtroende och känsla där mäklaren var saklig och bra att ha att göra med. Något minus för kommunikation efter att visning och budgivning var över inför själva påskriften. Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Jag köpte en lägenhet som såldes av Mäklarhuset. Jag har även haft fullmakt för min bror som sålde ett hus med hjälp av Mäklarhuset. Vet inte vilket av ärendena detta gäller.
    Att köpa via Mäklarhuset var helt ok. Varken mer eller mindre.
    Att sälja via Mäklarhuset vet jag inte så mycket om, eftersom jag bara hade fullmakten vid skrivandet. Läs mer
  • Jesper N
    Terese B skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Köpte min lägenhet via Mäklarhuset. Gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Rekommenderar inte Mäklarhuset Mölndal, Catrin Marzelius.Fick inte alls den hjälp man kan förvänta sig när husköpet inte motsvarande våra förväntningar med alla dess brister. Läs mer
  • Sandra Ö
    Sandra Ö skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Har endast varit köpare. Ok service. Läs mer
  • Beatrice L
    Beatrice L skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Kan tyvärr inte rekommendera mäklarhuset över huvudtaget.... Läs mer
  • Roland K
    Roland K skrev om Mäklarhuset Mölndal
    När vi skulle sälja vårt hus kontaktade vi några olika mäklarföretag. Det bästa och mest professionella bemötandet fick vi från Mäklarhuset. De tog bland annat fram ett "hushäfte" med bilder och alla fakta om huset som alla som anmälde sig till visningen fick. Vi upplevde att Mäklarhuset presterade över våra förväntningar och kan verkligen rekommendera Mäklarhuset till alla som ska sälja, eller köpa, ett boende. Läs mer
  • Helen S
    Helen S skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Mycket duktiga, engagerade, pålästa och trevliga mäklare.
    Fick hjälp med att sälja mitt hus, och är mycket nöjd.
    När det blir dags att sälja min nuvarande lägenhet kommer jag att vända mig till dom igen. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Mäklarhuset Mölndal
    köpt lägenhet. Jag upplevde inte att mäklaren försökte tillgodose mina intressen, utan snarare att mäklaren bara var ute efter ett så högt pris som möjligt och lite mer där till. Jag tycker att man som mäklare skall se både köparen och säljaren, och inte bara se säljaren. Jag har köpt och sålt tre lgh tidigare med andra mäklarföretag, som jag upplevt betydligt bättre på denna punkt. Jag kommer därför inte att anlita mäklarhuset igen. Dom var trevliga, så det var inte det, utan det var just det att jag kände inte att man försökte möta mig och mina behov eller intressen utan bara att man var intresserad av att få så mkt pengar som möjligt. Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Trygg och lugn affär. Mycket nöjda. Läs mer
  • Eléna H
    Eléna H skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Proffsigt bemötande och bra service. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Mäklarhuset Mölndal
    Vi har köpt hus via Mäklarhuset och vår kontakt Lotta var superbra att ha och göra med. Hon skötte allt mycket snyggt och vi kände oss trygga i hennes händer. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Mäklarhuset Mölndal