Mäklare Västra Götaland Mölndal Mäklarhuset Mölndal Catrin Marzelius
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 15 Läs vad Catrin Marzelius

• Anders A skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-25

Catrin första kontakt med oss var via telefon, där och då sålde hon in sig! Vi blev intresserade.
    Vi bestämde tid för visning av huset och hon var den fjärde mäklaren som varit på besök i samma ärende
    Efter Catrins besiktning rum för rumvisste vi att hon var den rätta mäklaren för oss.
    Vi har haft otroligt god hjälp av Catrin genom hela processen, från fotografering, visning och försäljning.
    Vi kan varmt rekommendera Catrin.
    Anders o Inger Andersson Läs mer
  • Conny L skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-21

Catrin har hjälpt mig med att sälja en bostadsrätt. Jag vill ge henne högsta betyg för bemötande , service och kunskap.Anlitar gärna henne mera Läs mer
  • Robert L skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-20

Köpt ett hus och såld min bostad. Catrin är väldigt hjälpsam och energisk person. Väldigt positivt upplevelse under hela resan. Läs mer
  • Gunnar R skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-18

Jag har, med bistånd av min son Lars, köpt en bostadsrättslägen-het. Affären gick snabbt. Det var visning på torsdag kväll och söndag förmiddag samt kontraktsskrivning på måndag kväll. Någon budgivning blev det aldrig och övertagandet någon månad senare gick utan trubbel.

Affären genomfördes enklare än jag hade vågat tro och Catrin var mycket trevlig att ha att göra med. Trots den korta tiden och frånvaron av egentliga förhandlingar, är jag ändå benägen att ge henne ett utmärkt betyg. Läs mer
  • Eva L skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-18

Sålt lägenhet i Mölndal. Är mycket nöjd med bemötande och den hjälp vi fått. Även med det lilla extra såsom att fixa till lite praktiska saker i lägenheten inför visning. Läs mer
  • Britt-marie H skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-29

Sålt en villa
    Mycket proffesionellt bemött
    Kunnig hjälpsam vänlig ja vi ser bara positivt på all Catrins hjälp.

Levde mer än väl upp till våra förväntningar fick hjälp med saker vi inte hade någon aning om
    Bästa mäklaren kan varmt rekommendera Catrin M Läs mer
  • Sofia B skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-23

Jag har köpt och sålt med Catrin flera gånger, alltid proffsigt och välgjort! Trevligt bemötande och bättre service går inte att få. Noggrann mäklare som ger ett förtroendegivande intryck.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anna B skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-20

Vi har köpt en bostadsrätt som vi får tillträde till 18:e januari 2019.
    Därmed är vi inte helt i mål med affären ännu.

Bemötandet på visningen från Catrin var trevligt och profesionelt. Dock tog det något lång tid från det att vi gick in med första budet tills dess att det blev beslutat att vi vunnit budgivningen (en vecka).
    Detta berodde främst på andra intressenter som gärna ville se objektet. Men det kändes ändå som att det blev en något väl lång process.

Vid pappersskrivningen förklarade Catrin allt väldigt tydligt och lugnt, vilket gjorde att det var enkelt att följa med i processen.

Vår upplevelse av köpet av denna lägenhete har hittills varit bra och vi känner oss trygga med affären och med Catrin som mäklare. Läs mer
  • Anne V skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-17

Catrin har sålt en tvåa för oss i Gbg.
    Hon har varit mycket trevlig, ambitiös och hjälpsam och uppfyllt alla förväntningar vi hade. Läs mer
  • Kjell B skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-16