Mäklare Västra Götaland Mölndal Mäklarhuset Mölndal Malin Millberg
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 9 Läs vad Malin Millberg

• James B skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-05-23

Väl bemött, kunnig och trevlig, engagerad! Läs mer
  • Cecilia B skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-05-16

Köpte en lägenhet med hjälp av Malin. Hade träffat henne på visningar tidigare och hoppades att det var hon som skulle vara den mäklare jag sedan skulle köpa av. Supernöjd! En glad och trevlig tjej. Läs mer
  • Ann-christine O skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal

Sålt bostadsrätt.
    Gillade både mäklare och fotograf, önskar dock gärna mer noggrannhet vid fotograferingen. Detaljer som syntes i bild som lätt kunde fixats. Läs mer
  • Simon M skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-20

Köpte en bostadsrätt, mycket trevlig och hjälpsam mäklare Läs mer
  • Jon P skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-20

Hej jag har köpt en villa i Lindome , alt kring köpet gick snabbt så jag hade inte jättemycket kontakt med mäklaren då hon var lite bortrest och sjuk i samband med köpet även vid kontrakt skrivande så var det andra mäklare som genom förde detta ,
    Men jag är nöjd överlag .
    Med vänlig hälsning Jon Läs mer
  • Tomislav-tomi M skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-18

Träffade 4 olika mäklare och det föll på Malin.
    Detta pga. hennes ej så säljande säljstil. Hon visade inga tecken på desperation och dessutom var hon realistisk i sin syn på bostadsaffären.

Hon la dock stor kraft på spekulanterna och det resulterade i ett i bra service och slutändan ett mer en godkänt slutpris på försäljning utav vår bostadsrätt.
    Skulle definitivt rekommendera Malin till andra! Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-16

Mkt glad och trevlig och lovade inte för mkt utan var saklig och ärlig. Jag hade rekommenderat henne alla dagar i veckan. Läs mer
  • Marita C skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-16

Sålt ett hus i Lindome. Blev bra bemött av mäklaren.Hade önskat lite längre tid för att tömma huset och att huset legat längre som kommande försäljning,men annars ok,blev sålt snabbt. Läs mer
  • Ingvor J skrev om Malin Millberg en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-15

Vi har köpt en villa av Malin, trevligt bemötande men vid budgivningen så hon att man utgick alltid med utgångspriset som inte är sant. Dåligt med uppföljning när budgivningen var igång. Visade sej att det var bara vi som bjöd, så vi köpte huset med utsatt pris. Fick vänta i flera dagar på köpekontrakt mm på mailen, efter påtryckning från mej. Vi skall sälja två objekt men fick inte frågan om vi ville ha hjälp med det. Vi är inte jätteimponerade. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Mölndal

Beata Wennergren