Beata Wennergren

Beata Wennergren

Beata Wennergren är mäklare på Mäklarhuset Mölndal

Beata Wennergren har varit registrerad mäklare sedan 2011-10. Beata Wennergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.8. Beata Wennergren har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Beata Wennergren

Sedan starten hos Reco 2018
Anna C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
Eklanda

Beata är en väldig bra mäklare med personlig service. Hon hjälpte oss mycket när vi letade efter vår boende.

Hans O
Eklanda

Beata har hjälpt oss sälja vårt hus på Östra Eklanda Höjd 5. Hon lyckades sälja huset för lite mer än det vi begärde. Hon var hela tiden väldigt bra på att återkoppla och såg till att ingenting missades. Så vi kan varmt rekommendera henne till andra

Axel M
Eklanda

Trevlig, hårt arbetande med stort nätverk av kunder i Eklanda.

Somaye R
Eklanda

På Boda sidor hjälpt till oss.

Lisbeth P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
Eklanda

"Jag är mycket nöjd med Beata som mäklare för min bostadsförsäljning. Hon är mycket engagerad, glad och sprudlar av energi, snabb att återkoppla och rådgöra när jag själv var osäker. Det blev en mycket lyckad försäljning trots snabba puckar och sommartider. Kan rekommendera henne varmt!"

Catrine A
Eklanda

Sålde villa i Eklanda i somras Mycket proffsig mäklare Vi är supernöjda med hela affären Intresserad av att leverera till sina kunder på ett mycket bra sätt 👍🏻😊

Somayeh N
Eklanda

Min mäklare är super bra , hon är perfekt i sitt bransch och kan man alltid lita på henne.

Leif S
Eklanda

En mycket kunnig och trevlig mäklare, hon sålde vårt hus på för oss ett mycket proffsigt sätt! Vi hade varit i kontakt med en annan mäklare som inte visade någon större entusiasm men när vi kom i kontakt med Beata fanns det ingen tvivel om vilken mäklare vi skulle välja. Blir det några fler fastighetsaffärer i framtiden finns det inget tvivel om vilken mäklare vi väljer Beata så klart!

Krister S
Eklanda

Tydlig! Professionell! Förklarade allt väldigt bra innan försäljningen.

Fredrik A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Beata Wennergren en del av Mäklarhuset Mölndal
Eklanda

Jag har sålt ett par lägenheter med Beata som mäklare. Hon är alltid positiv och målinriktad, vilket jag uppskattar. Min sista försäljning gick både snabbt och smidigt, samt att jag fick ett bättre pris än jag vågat hoppas på. Kan därför inte vara annat än nöjd med Beata Wennergren som mäklare.