Registrerad mäklare sedan 2016

Läs vad 26 Läs vad Sara Lukenda

• Patrik G skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-05-17

Vi sålde vår lägenhet.

Det mesta fungerade smidigt hade velat ge 2,5/5 i betyg. Dock hade vi några kommentarer:

- mäklaren gav ganska lite information under processen vilket är viktigt.
    - Hon försökte lägga över arbete på oss, vi skulle ringa och ”rodda” styling etc.
    - Det var otydligt vid vilket pris provisionen skulle börja.
    - mäklaren stavade fel på namnen när vi skulle skriva kontrakt.
    - Sara kändes stressad och ville att det mesta skulle gå väldigt fort, kändes inte som allting var ärligt hela tiden (fick känslan av att det var mer en säljare än en mäklare)

Utöver detta fungerade det mesta bra, vi fick ett bra pris vilket var det viktigaste. Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-05-16

Köpt lägenhet i Mölndal. Supernöjd med allt, speciellt den snabba återkopplingen i alla mina för många ärenden.

5/5! Läs mer
  • Carla D skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-19

Vi köpte ett hus och Sara var mycket entusiastisk med en god kommersiell anda (hur man säljer ett gammalt hus till en ung familj) Läs mer
  • Maja S skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-18

Sara sålde en fin trea till mig och min sambo. Vi blev fantastiskt bemötta med ett stort engagemang och hjärta! Hon levde upp, och överträffade våra förväntningar. Vi rekommenderar Sara till alla som ska sälja eller köpa en bostad, en människa med mer driv, glädje och glöd får man leta efter! Läs mer
  • Olivia L skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-03-18

Vi köpte en etta i Mölndal. Vi blev väldigt bra bemötta av Sara som var hjälpsam och informerade om allt vi ville veta. Jättetrevlig och energisk tjej som alltid mötte en med ett stort leende. Rekommenderar starkt!!! Läs mer
  • Odai S skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2019-01-29

Sara är väldigt proffsig samtidigt som hon är ödmjuk och jag skulle utan tvekan anlita henne igen.
    Jag kände mig helt trygg genom hela affären. Bemötandet från henne var varmt och mycket välkomnande. Läs mer
    2019-01-29 Sara L svarar Odai S
    Tusen tack Odai. Du är mer än välkommen nästa gång du ska göra en bostadsaffär.
    På återseende.
    Varma hälsningar
  • Mikael O skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-20

Mycket nöjd med hela försäljningen snabbt och smidigt Läs mer
  • Marianne B skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-18

Vi har sålt vårt parhus och blev mycket bra bemötta av Sara. Med sin entusiasm och glada sätt lotsade hon oss genom försäljningsprocessen. Hon levde verkligen upp till alla de förväntningar man kan ha på en mäklare. Hon är kunnig och hjälpte oss under en jobbig period i våra liv.

Vi vill ge henne det bästa betyget och önskar henne allt gott i framtiden. Läs mer
  • Claudia B
    Claudia B skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-18

Köpt och sålt bostadsrätter i samband med separation. Fick snabb och smidig hjälp av Sara. Sara var proffsig och mycket trevlig. Läs mer
  • Maria S skrev om Sara Lukenda en del av Mäklarhuset Mölndal

2018-11-17

Grym mäklare som verkligen fick mig känna mig nöjd och bekväm med mitt köp. Super trevlig dessutom! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Mölndal

Beata Wennergren