Ella Lövestedt
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 22 Läs vad Ella Lövestedt

• Famata S sålde sin stuga med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-13

Garphyttan
    Snabbt, smidigt och proffsigt bemötande vid försäljning av mitt fritidshus. Över förväntan. Supernöjd! Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Magnus T sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-07

Lundby
    Vi har sålt vår villa i Örebro. Ella har infriat alla våra förväntningar med råge. Ella är genuint trevlig och förtroendeingivande. Hon har varit mycket lyhörd för våra önskemål, lätt att kommunicera med, svarat snabbt på våra sms och mail. Vi rekommenderar henne varmt.
    Inna och Magnus Tybell Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Kriztofer Z sålde sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-06

Sörby
    Det här betyget var väldigt lätt att sätta då jag verkligen inte har någonting att klaga på från första till sista stund under försäljningens resa! Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Carina O sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-29

Lundby
    Vi sålde vårat kedjehus och kan varmt rekommendera Ella Lövestedt. Ella är en ödmjuk, kunnig varm person. Vi kände oss oxå väldigt trygga att ha henne som mäklare genom hela försäljningen . Carina, svein. Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Alexandra Å sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-17

Kumla
    Engagerad, trevlig och pålitlig. Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Erika H sålde sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-03

Almby
    Allt var tipp topp. Snabb och noggrann Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-02

Bettorp
    Jag har köpt en bostad. Ella är en suverän mäklare Hon har bevisat att hon är mycket professionell, ödmjuk, inkännande och med skinn på näsan. Skulle tveklöst kunna anlita henne som mäklare inframtiden. Fem plus. Läs mer
  • Linda L
    Linda L köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-23

Örebro
    Har köpt bostad. Blev jättebra bemött. Duktig och påläst mäklare Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Ann-louise S sålde sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-21

Pråmkajen
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag tyckte att mäklaren var lyhörd, engagerad och tog sig tid. Mäklaren tog reda på de frågor jag hade gällande bostadsrätten jag skulle köpa. Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Ann-Charlotte E köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2019-06-12

Hovsta