Läs vad 41 Läs vad Ella Lövestedt

• 2021-01-14
    Ella har varit mycket trevlig att ha att göra med ända från början av vår lägenhetsförsäljning till slutet. Hon är glad, positiv, realistisk, korrekt och trevlig.
    Jag kan definitivt rekommendera henne!
    Anna H
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Örebro
  • 2021-01-09
    Har köpi en bostadsrätt
    Glad och positiv, bra information hela tiden
    Björn S
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Centralt
  • 2020-11-26
    Fantastiskt bemötande från start. Ella gjorde försäljningen av min bostadsrätt otroligt smidig efter önskemål. Supernöjd!
    Patrik E
    • 85.0 m²
    • Sörbyängen
  • 2020-11-21
    Vi är väldigt nöjda med Ella! Hon har gett ett lugnt och kompetent intryck genom hela vår köpa hus-process. Kan varmt rekommendera!
    Max N
  • 2020-11-21
    Trevlig och seriös mäklare som inger en känsla av trygghet.
    Julia E
  • 2020-11-19
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Ella och redan vid första mötet gav Ella ett mycket gott intryck. Hon var påläst om det ev objektet och alla övriga frågor man har som säljare.
    Ella visade ett driv och engagemang i vår fastighet som gjorde att vi valde henne.
    Från uppdrag till kontrakt gick allt i en rasande fart men Ella ordnade allt och hade koll. Hon höll oss informerade och återkopplade.
    Till detta skall läggas Ellas mycket trevliga och behagliga personlighet samtidigt som hon är väldigt proffsig. Vi ger Ella de bästa rekommendationer.
    Ann-Sofie A
    sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
  • 2020-11-16
    Vi har köpt ett radhus hos Ella och den ligger i nästegårdsvägen 13D. Hon är en trevlig o unikt mäklare tycker vi. Vi fick flera praktiska råd hos henne. Våra förväntningar var att hen skulle vara ärlig och hjälpsam. När vi fick visning hos Ella hanterade hon sig på bästa sätt.
    Yasin H
    • 111.0 m²
    • Örebro
  • 2020-11-14
    Vi köpte ett hus och har varit nöjda genom hela processen, från att boka tid för visning till att vi skrev på kontrakt.

Mäklaren levde upp till våra förväntningar, hon var tillmötesgående och lyhörd. Som köpare kände vi oss trygga hela vägen.
    Özlem O
    • 102.0 m²
    • Lundby
  • 2020-11-14
    Ella var professionell genom hela försäljningsprocessen. Hon är engagerad och förtroendeingivande! Jag kan starkt rekommendera att sälja med henne!
    Edona M
    • 111.0 m²
    • Lillån
  • 2020-10-12
    Hon varit bra och det var fantastiska bemötandet jag fick av Ella.

mina förväntningar av Ella är att jag fick inte hjälp av min fråga som jag har frågade henne och fick inte rätt telefon nummer till förening och förvaltning som äger huset.

Jag har inte fått fakta om vindförrådet.

Rafah
    Rafah A
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Öster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte