Ella Lövestedt

Ella Lövestedt

Ella Lövestedt är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Ella Lövestedt har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Ella Lövestedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Ella Lövestedt har haft 58 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 55 Läs vad Ella Lövestedt

• sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Rynninge
    2021-06-24
    Trevligt bemötande. God telefonkontakt.Ej drivande för säljaren kanske bättre för köparen? Mäklararvodet kunde ha reducerats med tanke på den snabba säljprocessen /4 dygn till avslut!/
  • köpte sin stuga med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Gyttorp
    2021-06-23
    Trevlig och mild i bemötandet. Upplever henne kunnig och kompetent med respekt för både köpare och säljare. Snabb i handläggning och noggrann.
    Tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Örebro
    2021-06-09
    Vi köpte en lägenhet i Örebro, delvis på distans. Alla kontakter med Ella var lätta med snabba svar. Vi kunde skriva kontrakt på distans, vilket underlättade mycket för oss.
    Affären är inte slutlig än, men vi,är inte oroliga över att det kommer att gå bra.
  • sålde sin stuga med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Dalkarsberg
    2021-06-03
    Andra gången jag har fått hjälp av Ella och hon har varit superb båda gångerna.
  • köpte sin stuga med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Dalkarsberg
    2021-05-31
    Ett underbart litet torp i Dalkarlsberg ,Passar helt suveränt till mig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Centralt norr
    2021-05-30
    Ella var en klippa under vår försäljning. Hon tänkte på detaljer och hade koll. Hon var lyhörd och rak i dialogen. Nästa gång blir det Ella 😉!
  • Anneli E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Mellringe
    2021-05-18
    Ella är en mycket proffsig och tillmötesgående mäklare. Hon ställde upp till 100% när jag skulle köpa min bostadsrätt. Kunde inte ha fått bättre hjälp.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Mellringe
    2021-05-18
    Bra bemötande. Jobbar effektivt. Hon klarar också av mer komplicerade fall, t ex servitutsfrågor, anmärkningar i kontrollprotokoll, skilsmässor och andra delikata frågor som kan dyka upp under resans gång.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Fåsjöhyttan
    2021-04-28
    Vi sålde ett fritidshus som vi använt som permanentboende. Första kontakten med Ella kändes bra direkt. Hon hade en ödmjuk hållning inför både känslomässiga svårigheter, praktiska svårigheter och möjligheter och även inför oss som olika personligheter. Allt gick i bra takt, vi kunde styra tidsperspektivet men fick bra förslag på upplägg. Vi kunde helt lita på att Ella höll i vår försäljning på ett sätt som gynnade oss. Hon var öppen och ärlig utan att påverka oss åt något håll i beslut som behövde tas. Hon gav oss konkreta fakta och tankar som svar på våra frågor och funderingar.

Våra förväntningar var att kunna känna förtroende för mäklaren vi valde och att få förståelse för vår situation samt ett bra slutpris självklart. Vi träffade totalt fyra mäklare men valde Ella utifrån hennes goda bemötande, ödmjukhet och goda referenser.

Ella är professionell, men kunde möta oss bra på ett personligt plan också. Hon förmedlade all information på ett sakligt och konkret sätt. Hon hade också en bra uppskattning av slutpris, även om vi sålde för över det uppskattade slutpriset.

Vi kan varmt rekommendera Ella till andra säljare.
  • Eric E
    sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro
    • Hampetorp
    2021-04-14
    Ella sålde ett fritidshus åt oss.
    Väldigt lätt o få kontakt med o gjorde ett toppenjobb med försäljningen.