Ella Lövestedt
Registrerad mäklare sedan 2018-04-06
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 28 Läs vad Ella Lövestedt

• Eva-karin D köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-19

Väster Park
    Köpt bostadsrätt och är mer än nöjd med Ella som hjälpt oss på ett alldeles utmärkt sätt. I samarbete med mäklare på Mäklarhuset som ska sälja vårt hus, tog hon kontakt med oss när vår drömlägenhet blev till salu och vi fick möjlighet till privat visning och kom överens med säljaren direkt. Hon har hela tiden återkopplat till oss och vi är väldigt nöjda med henne. Läs mer
  • Pernilla E
    Pernilla E sålde sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-07

Gamla Hjärsta
    Vi sålde vårat radhus med hjälp av Ella. Hon är lugn, trygg och pålitlig. Ella besvarade alla frågor vi hade mycket bra. Hon är påläst samt kunnig. Hon var alltid tillgänglig och gav oss snabba svar! Vi är mycket nöjda med att ha Ella som vår mäklare och skulle varmt rekommendera henne till andra!! Läs mer
  • Johan I köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-06-04

Gamla Hjärsta
    Radhus
    Hon har varit en utmärkt mäklare. Läs mer
  • Isak K köpte sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-05-12

Örebro
    Jag köpte hus av henne. Riktigt professionell, korrekt och trevlig! Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Elin A sålde sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-04-15

2:a
    Rynnigeåsen
    Vi köpte vårt första hus av Ella. Hon var alltid tillgänglig under processen från visning till kontraktskrivning. Vi blev alltid bemötta med trygga och sakliga svar på frågor och funderingar.

Vi rekommenderar Ella, och har själva valt att anlita henne för försäljning av vårt nuvarnade boende. Läs mer
  • Stina W sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-04-03

Odensbacken
    Köpt en stor villa i St Mellösa.
    Mäklaren var engagerad och tillgänglig.
    Bra. Läs mer
  • Famata S sålde sin stuga med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-03-13

Garphyttan
    Snabbt, smidigt och proffsigt bemötande vid försäljning av mitt fritidshus. Över förväntan. Supernöjd! Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Magnus T sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-07

Lundby
    Vi har sålt vår villa i Örebro. Ella har infriat alla våra förväntningar med råge. Ella är genuint trevlig och förtroendeingivande. Hon har varit mycket lyhörd för våra önskemål, lätt att kommunicera med, svarat snabbt på våra sms och mail. Vi rekommenderar henne varmt.
    Inna och Magnus Tybell Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Kriztofer Z sålde sin lägenhet med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-02-06

2:a
    Sörby
    Det här betyget var väldigt lätt att sätta då jag verkligen inte har någonting att klaga på från första till sista stund under försäljningens resa! Läs mer
    Ella L gillar detta
  • Carina O sålde sitt hus med hjälp av Ella Lövestedt en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-29

Lundby
    Vi sålde vårat kedjehus och kan varmt rekommendera Ella Lövestedt. Ella är en ödmjuk, kunnig varm person. Vi kände oss oxå väldigt trygga att ha henne som mäklare genom hela försäljningen . Carina, svein. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson