Malin Browall

Malin Browall

Malin Browall är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Malin Browall har varit registrerad mäklare sedan 2009-05. Malin Browall har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 186 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Browall har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

186 omdömen om Malin Browall

Sedan starten hos Reco 2015
Agneta R
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
Hagaby

Malin är väldigt trevlig och hjälpsam. Hon var ett stort stöd under hela säljprocessen. Hon var även lyhörd för mina önskemål och synpunkter samt alltid tillgänglig när det uppstod frågor. Det kändes tryggt och jag kan varmt rekommendera henne.

Johan W
Centralt / Öster

.Malin visade sin erfarenhet och var noggrann och tydlig både för, under och efter försäljningen. Dessutom så gav hon ett glatt och positivt intryck.

Amanda E
Centralt / Öster

Lätt att hantera köpet på distans

Christian E
Centralt / Öster

Bra och seriöst bemötande. Hon var saklig och kändes påläst. Följde upp på ett bra sätt agerade snabbt

Rasmus Ö
Centralt / Öster

Malin är skitbra! Jag har både köpt och sålt via henne och hon har varit fenomenal båda gångerna!

Mikael Ö
Sörbyängen

Malin är mycket duktig på att involvera oss (säljaren) i säljprocessen och ha en plan för vilka steg vi ska ta. Hennes rutin och engagemang gjorde att vi kände oss trygga från start till mål. Vi kan varmt rekommendera Malin och Mäklarhuset

Kerstin Å
Sörby

Jag är mycket nöjd med Malin Browall. Hon gör ett bra jobb och håller mig hela tiden uppdaterad om vad som händer under säljprocessen.

Eva A
Adolfsberg

Malin har ett professionellt sätt att bemöta sina kunder, min uppfattning är mycket positivt från första början.

Christopher K
Centralt öster

Från det första tillfället vi träffade Malin Browall i samband med köpet av vår lägenhet blev det uppenbart att hon inte bara var en mäklare, utan också en värdefull rådgivare. Genom åren har vi uppskattat möjligheten att hålla kontakten med Malin, bolla idéer och dra nytta av hennes kunskap om bostadsmarknaden genom de tips och råd hon generöst delat med sig av. När det blev dags att sälja vår lägenhet var valet av mäklare därför självklart. Vår bostad presenterades på bästa möjliga sätt och resulterade i en framgångsrik...

Halina M
Centralt

Mycket trevlig, kompetent och hjälpsam person.