Martin Jarhäll
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11

Läs vad 101 Läs vad Martin Jarhäll

• Marcus Ö sålde sin bostad med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-08

Lekeberg
    Har sålt en lantbruksfastighet vilket funkade mycket proffsigt och smidigt. Vi var med i vad som hände genom hela processen.

Kan absolut rekommendera Martin som mäklare Läs mer
  • Erika L
    Erika L sålde sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-08

Lekeberg
    Vi fick Martins hjälp att sälja en villa strax utanför tätort.
    Han har varit tillgänglig, flexibel och kommunikativ, mycket bra insats som mäklare. Är väldigt nöjd med den kontakten.
    Rekommenderas absolut å det varmaste! Läs mer
  • Anita H skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-22

Sålt torp Hagaberg Mörtsjön.
    Bra bemötande.
    Alla förväntningar införlivades.

Med andra ord, allt var till belåtenhet. Läs mer
  • Anette C sålde sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-21

Eker
    Engagerad, lugn och förstående. Läs mer
  • Eva-lotta E skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-08-21

Jag har sålt ett radhus. Jag blev väldigt fint bemött av Martin som visade engagemang och skapade en känsla av trygghet i vårt samarbete. Martin lyssnade in mina behov och önskningar och ledde samtidigt processen framåt utifrån kunskap och erfarenhet.
    Man kan verkligen säga att mina förväntningar infriades. Läs mer
  • Helén M skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-06-17

Vi sålde en villa strax utanför Örebro. Martin ger ett lugnt och tryggt bemötande och vi hade förtroende för honom sedan vi träffats tidigare när han sålde ett hus som vi var intresserade av. Han lyssnar och är intresserad av både köpare och säljares situation vilket visar att han är seriös och professionell. Läs mer
    Martin J gillar detta
  • Forsastrand Kommanditbolag F skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-12

Jag är mycket nöjd med hjälpen jag fått, och Martin Jarhäll är en mycket trevlig och kompetens mäklare som hjälpt mig vid försäljningen av min mark
    Vänlig hälsning
    ElseMarie Ristman Läs mer
  • Åsa B sålde sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-10

Skogstorp
    Martin har hjälpt oss vid två husförsäljningar, väldigt gott bemötande, Lättillgänglig och håller sin kund uppdaterad löpande. Läs mer
    Martin J gillar detta
  • Patrik L köpte sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-08

Skogstorp
    Martin är väldigt proffsig och mån om sina kunder, kan varmt rekommendera honom både som köpare och säljare. Läs mer
  • Viktor S skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro

2019-04-14

Sålde och köpte en villa. Fick mkt kompetent hjälp av mäklaren som var tillgänglig och som svarade på frågor även utanför kontorstid. Ett trevligt och professionellt bemötande genomgående. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson