Martin Jarhäll

Martin Jarhäll

Martin Jarhäll är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Martin Jarhäll har varit registrerad mäklare sedan 2014-12. Martin Jarhäll har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Jarhäll har haft 15 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 117 Läs vad Martin Jarhäll

• Hallsberg
    2020-12-16
    Positiv, hjälpsam och kunnig. Återkopplar och genomför affärer snabbt och effektivt.
    • Oxhagen
    2020-11-27
    Jag har sålt ett radhus i Västra Oxhagen. Snabb affär och mycket ödmjuk, tillgänglig och bra mäklare. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Martin!
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-11-02
    Quick and fast reply, Communication is good.
  • skrev om Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-10-26
    Martin är en mycket kompetent, tydlig och professionell mäklare. Vi är oerhört nöjda med honom och kan verkligen rekommendera honom alla dagar i veckan.
    • Hjärsta
    2020-10-25
    Vi har varit väldigt nöjda med Martins bemötande från det första tillfället vi hade kontakt. Han har gett information och återkoppling på ett bra sätt under hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Martin.
    2020-10-12
    Har haft Martin i både köp och försäljning av bostad.
    Informativ, proffsigt bemötande, bra och snabb återkoppling, han visar att han bryr sig.
    Lägger ner tid på köpare/säljare.

/David
    • Ås
    2020-10-05
    Vi har sålt vårt hus i Ås. Vi blev bemötta av mäklaren på ett bra sätt. Glad och en positiv inställning vid vårt första mötet med mäklaren. Rundvandringen i huset gick lite för fort så det blev en del fel i annonsen och inför visningen var detta inte ändrat. Planritningen stämde inte. Våra förväntningar av mäklare generellt är att allt blir rätt inför visningen så man som köpare känner igen sig utifrån annons och broschyr.
    Martin har varit lätt att nå och svarat snabbt på våra frågor och önskemål. Fotograferingen var mycket bra och särskilt Kvällsbilderna. Vi är mycket nöjda med ett snabbt och bra arbete som Martin gjort.
    Inger och Lars
    • Hällabrottet
    2020-06-18
    Upplevs som kunnig, tydlig kring hur processen ser ut och engagerad.

Kan varmt rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-06-17
    Köpte bostadsrätt. Snabbt och smidigt hanterat av Martin, precis enligt mina önskemål :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    • Hällabrottet
    2020-06-16
    Otroligt proffsig och flexibel människa som får kunden att känna sig förstådd och bemött. Trots krävande kund-ärenden bemöttes vi alltid med stor respekt och omhändertagna.

Bara positivt att säga om Martin! 👍