Martin Jarhäll

Martin Jarhäll

Martin Jarhäll är mäklare på Mäklarhuset Örebro

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Martin Jarhäll har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 113 omdömen sedan 2015-05-04. Martin Jarhäll har haft 22 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 113 Läs vad Martin Jarhäll

• Vi har varit väldigt nöjda med Martins bemötande från det första tillfället vi hade kontakt. Han har gett information och återkoppling på ett bra sätt under hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Martin.
    Maria D sålde sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-10-25
    • 112.0 m²
    • Hjärsta
    2020-10-25
  • Har haft Martin i både köp och försäljning av bostad. Informativ, proffsigt bemötande, bra och snabb återkoppling, han visar att han bryr sig. Lägger ner tid på köpare/säljare. /David
    David B sålde sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-10-12
    • 144.0 m²
    2020-10-12
  • Vi har sålt vårt hus i Ås. Vi blev bemötta av mäklaren på ett bra sätt. Glad och en positiv inställning vid vårt första mötet med mäklaren. Rundvandringen i huset gick lite för fort så det blev en del fel i annonsen och inför visningen var detta inte ändrat. Planritningen stämde inte. Våra förväntningar av mäklare generellt är att allt blir rätt inför visningen så man som köpare känner igen sig utifrån annons och broschyr. Martin har varit lätt att nå och svarat snabbt på våra frågor och önskemål. Fotograferingen var mycket bra och särskilt Kvällsbilderna. Vi är mycket nöjda med ett snabbt och bra arbete som Martin gjort. Inger och Lars
    Lars L sålde sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-10-05
    • 143.0 m²
    • Ås
    2020-10-05
  • Upplevs som kunnig, tydlig kring hur processen ser ut och engagerad. Kan varmt rekommenderas.
    Jörgen Ö sålde sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-06-18
    • 109.0 m²
    • Hällabrottet
    2020-06-18
  • Köpte bostadsrätt. Snabbt och smidigt hanterat av Martin, precis enligt mina önskemål :)
    Martina S köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-06-17
    • 66.0 m²
    2020-06-17
  • Otroligt proffsig och flexibel människa som får kunden att känna sig förstådd och bemött. Trots krävande kund-ärenden bemöttes vi alltid med stor respekt och omhändertagna. Bara positivt att säga om Martin! 👍
    Johan V köpte sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-06-16
    • 109.0 m²
    • Hällabrottet
    2020-06-16
  • Det var trögt att sälja bostadsrätten i Mars då värts Corona tiden var men till slut blev den såld i juni. Martin hade ett proffesionellt bemötande hela tiden och vi kom till ett snabbt avslut. Vi fick dock gå ner 50000 i pris.
    Ingela T sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-06-15
    • 66.0 m²
    2020-06-15
  • Jag har köpt ett fritidshus/torp med stor tomt ute på landet. Martin Jarhäll är mycket trevlig och proffisionell. Han motsvarade mina förväntningar till fullo! Snabb och smidig affär, Martin återkopplar och följer upp. Inga konstigheter, allt bara "rullad på". Jag är jättenöjd!
    Doris M köpte sin stuga med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-06-07
    • 31.0 m²
    • Vretstorp
    2020-06-07
  • Vi är väldigt nöjda med Martins insats vid försäljningen av vår fastighet. Han har ett gediget yrkeskunnande och ett gott bemötande. Vi kan verkligen varmt rekommendera Martin till alla som ska göra husaffärer.
    Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro
    2020-04-25
    • 126.0 m²
    2020-04-25
  • Köpt bostad, mycket positivt och proffsigt bemötande.
    Sara E
    Sara E köpte sitt hus med hjälp av Martin Jarhäll en del av Mäklarhuset Örebro