Sofia Persson

Sofia Persson

Sofia Persson är mäklare på Mäklarhuset Örebro

Sofia Persson har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Sofia Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 356 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Persson har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absoluta bästa med mitt jobb är, hur klyschigt det än låter, att precis alla dagar är olika! Att jobba med bostäder är en sak, men att träffa människorna som köper och säljer bostäder är det absolut roligaste! Blandningen mellan sociala samspel och att få göra affärer är det som driver mig!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en effektiv, tydlig och professionell mäklare som har nära till skratt. Tack vare min långa erfarenhet i branschen har jag fått många värdefulla verktyg när det kommer till dialog och förhandling mellan säljare och köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag helst med min familj. Att hitta på aktiviteter, stora som små, med barnen förgyller min lediga tid. För att koppla av och rensa huvudet går jag gärna en lång promenad eller joggar en sväng.

356 omdömen om Sofia Persson

Sedan starten hos Reco 2015
Tomas K
Karlslund

Sofia motsvarade våra förväntningar till fullo , vid försäljningen av vår mors lägenhet.

Svar från Sofia Persson

Hej Tomas! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det är oerhört värdefullt i min kontakt med nya kunder framöver. Trevlig helg!

Marie J

Proffsig, positiv, trevligt bemötande

Svar från Sofia Persson

Hej Marie! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det har verkligen varit trevligt att träffa dig och Leif i den här processen. Önskar er en fin helg!

Berit S
Karlslund

med den erfarenhet hon har efter flera försäljningar här på Bovieran så visste hon vad som gällde hon kan sin sak så hon fixade försäljningen galant. stor plus till Sofia. Berith Samuelsson

Svar från Sofia Persson

Hej Berith! Tack rara du för omdömet! Jag vet inte om du kommer ihåg. Men för många år sedan var du väldigt hjälpsam i försäljningar som jag hade hand om i föreningen. Det känns så fint att ha fått hjälpa dig nu! Kram, Sofia

Margareta T
Karlslund

Snabb och effektiv kontakt. Mycket nöjd med samarbetet.

Svar från Sofia Persson

Hej Margareta! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack så jättemycket för ett trevligt samarbete! Vi kommer nog att springa på varandra i huset ;) Allt gott!

Ing-Marie P
Centralt / Väster

Proffsig mäklare som är bra på att ta folk. Sofia är förtroendeingivande, mycket positiv samt inger hopp. Vi är mycket nöjda! Vår lägenhet blev såld på en månad. Sofia rekommenderas varmt av oss!!!

Svar från Sofia Persson

Hej Ing-Marie! Tack snälla för de fina orden. Det har varit oerhört trevligt att jobba med er och er försäljning. Jag har verkligen uppskattat våra samtal. Allt gott!

Björn Ö
Ladugårdsängen

Erfaren, kompetent, och fick oss att känna att vi var i trygga händer. Därtill ett nöje att ha att göra med; en rolig och väldigt trevlig person och någon vi starkt rekommenderar!

Svar från Sofia Persson

Hej Björn! Tack snälla för de fina orden, vad glad jag blir! Jag hoppas, och tror, att ni ska hitta en riktigt fin bostad i Trollhättan här framöver. Vem vet, ni kanske träffar på några glada, trevliga och roliga mäklare där också ;) Önskar er allt gott!

Peter A
Ekängsparken

Personligt och professionellt, rakt igenom väl genomfört uppdrag

Svar från Sofia Persson

Hej Peter! Ett gott samarbete mellan säljare och mäklare är A och O. Tusen tack för ett trevligt samarbete med positiv energi! Allt gott!

Pernilla A
Ekängsparken

Sofia är proffesionell i sin yrkesroll. Hennes erfarenhet och kunskap gör affären trygg. Hon är positiv och tydlig i information och vägledning. Hon är inlyssnande till säljarens önskningar. Jag upplevde henne som en rak, tydlig och pålitlig mäklare med stort engagemang för att genomföra goda avtal för både säljare och köpare.

Svar från Sofia Persson

Hej Pernilla! Tusen tack för de fina orden, de värmer. Tack för ett fint och roligt samarbete med er försäljning. Jag önskar er allt gott!

Anton W
Ladugårdsängen

Otroligt lätt att ha att göra med, engagerad med köpare och säljare! Social, trevlig, professionell på ett lätt sätt!

Svar från Sofia Persson

Hej Anton! Tack för en trevlig dialog i den här affären, både med dig och med din familj! Glad påsk!

Helene A
Ekängsparken

Duktig, proffsigt, rekommenderar till både säljare/köpare

Svar från Sofia Persson

Hej Helene! Tusen tack! Det är oerhört värdefullt för blivande kunder att kunna läsa omdömen om mäklaren. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Allt gott!