Stina Arnesson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 52 Läs vad Stina Arnesson

• Ullabritt J köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2020-01-18

Centralt Norr
    Positivt möte med Stina. Tog sej an våra önskemål omedelbart. Snabba svar och noggrann. Läs mer
  • Jan Erik T sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-12-19

Björkhaga
    Har gjort ett utmärkt jobb med att sälja mitt radhus. Hållit mig informerad under hela processen med både negativa och positiva besked. Kort sagt har hon skött det hela på ett proffsigt och trevligt sätt. Läs mer
  • Afrim S sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-11-07

Ladugårdsängen
    Lägenhet vi sålde.
    Stina är en utmärkt och vi rekommenderar alla att välja Stina som mäklare Läs mer
    2019-11-07 Stina A svarar Afrim S
    Tack snälla Afrim vad glad jag blir!
    Stina A gillar detta
  • Gjullshen S sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-11-05

Ladugårdsängen
    Sålt lägenhet i Örebro. Väldigt trevligt bemötande. Stina upplevdes som ansvarstagande, har hållit oss uppdaterade om allt kring visningen, budgivningen och kontraktet. Läs mer
    Stina A gillar detta
  • Linnea M köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-21

Norra Ormesta
    Vi köpte ett brf-radhus, där Stina var mäklare. Hon var lätt att få kontakt med, serviceminded och trevlig. Det fanns många likvärdiga radhus ute, antingen till försäljning eller ”på gång”, men tack vare att Stina var lätt att få kontakt med, supertrevlig och hjälpte oss att få en förhandsvisning utan att vi kände oss jobbiga - så kände vi att vi hellre köpte detta huset istället för att vänta. Efter köpet har hon bara varit hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2019-10-21 Stina A svarar Linnea M
    Tack så mycket för ert omdöme, det värmer att höra.
    Stina A gillar detta
  • Josefin B köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-10

Väster
    Köpt bostadsrätt. Stina är vänlig, tillgänglig och tydlig. Inga oklarheter eller konstigheter. Läs mer
    2019-10-21 Stina A svarar Josefin B
    Tack Josefin för ditt omdöme, kul att höra.
    Stina A gillar detta
  • Ayse M sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2019-10-08

Väster
    Sålde min bostadsrätt. Stina är en ambitiös, lyhörd, engagerad och tillgänglig mäklare. Vi har trivts med henne och rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2019-10-21 Stina A svarar Ayse M
    Tack så mycket Ayse, vad glad jag blir!
  • Malin B skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2018-04-27

Härlig mäklare med gott driv!! Läs mer
  • Martin E skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2018-04-22

Hjälpsam och såg till att allt gick smidigt! Läs mer
  • Lisa H skrev om Stina Arnesson en del av Mäklarhuset Örebro

2018-04-18

Stina var jättebra som mäklare , hade alltid tid att svara på frågor, skötte försäljningen jättebra, skötte allt utmärkt Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson