Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Örebro Victoria Forell-Groth
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 kunder tycker om Victoria Forell-Groth

• Joanna S skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålt vår lägenhet i Örebro. Blev bemötta alldeles utmärkt och kände oss trygga i att Victoria hade koll på allt. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Superfantastisk mäklare som fick mig att köpa min drömlägenhet! Läs mer
  • Mohammad S skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria hjälpte mig att sälja en lägenhet. Hon är en väldigt erfaren mäklare och vet precis had hon håller på med. Hon är väldigt genuin med sitt arbete och jobbar från hjärtat. Det märks att hon verkligen älskar sitt jobb och att hon bryr sig om att alla parter ska bli nöjda med affären. Jag rekommender henne starkt. Läs mer
  • Miika P skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Sålde en lägenhet med hjälp av Victoria. Hon är en riktigt trevlig typ som är lätt att kommunicera med Läs mer
  • Patric B skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Köpte en 1:a på 45 kvm.

Blev väldigt bra bemött av mäklaren men kändes lite övertrevlig och de va svårt o veta om hon var genuin eller inte. Svårt att säga då man inte känner personen ifråga.
    I övrigt gjorde hon ett utmärkt jobb, inget att anmärka på, tydlig! Läs mer
  • Ulrika M skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria är omtänksam, uppmärksam, hjälpsam, kunnig, och supertrevlig! Vi är jättenöjda och fick bra bemötande och hjälp när vi sålde vår lägenhet, dessutom på distans. Läs mer
  • Noomi T skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde en bostadsrätt i våras. Victoria bemötte oss på ett trevligt, kunnigt och kompetent sätt. Det var lätt att" prata" med henne både i telefon, via mail och live. Hon delade information tydligt och snabbt.
    Vår viktigaste förväntan var ju att hon skulle sälja vår bostadsrätt till ett bra pris. Vi hade visning en tisdag och torsdag i samma vecka skrev vi kontrakt och vi är mycket nöjda med hennes insatser. Slutpriset låg dessutom en bra bit över vårt utgångspris.

Vi rekommenderar gärna Victoria,
    Noomi o Kurt Tönnäng Läs mer
  • Frida E
    Frida E skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Victoria har med sitt störta engagemang gjort sitt yttersta från första möte till bostadsförsäljning. Hon är lyhörd och gör allt för att du ska känna att du är i trygga händer och att dina önskemål ska gå i uppfyllelse.

Skulle absolut rekommendera henne vid kommande bostadsförsäljning. Läs mer
  • David B skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    En jätte trevlig tjej som sköter sitt jobb på en proffs nivå! Tusen tack victoria för allt hjälp med :) Läs mer
  • Jonas N skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
    Vi sålde vår lägenhet och Victoria var väldigt hjälpsam och trevlig. Hon kändes intresserad och engagerad i att få vår lägenhet såld samtidigt som hon lyssnade in oss vad vi hade för förväntningar. Detta gjorde att vi valde henne framför andra.

Tack Victoria! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro