Mäklare Örebro Örebro Mäklarhuset Örebro Victoria Forell-Groth
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 22 Läs vad Victoria Forell-Groth

• Wictor L skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-05-08

Jag har köpt en lägenhet i Kumla! Jag vart mycket väl trevligt bemött av Victoria och hela affären gick snabbt och felfritt! Väldigt bra mäklare! Rekommenderar starkt mäklarhuset till allmänheten! Tack! Läs mer
  • Oscar K skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-04-12

En 2a i Örebro.
    Blev bemött på ett bra sätt!

En mycket smidig affär utan problem! Läs mer
  • Darijan V skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-02-14

Victoria sålde vår lägenhet på Sörbyängen Karlsdalsallen 38.
    Vi bokade in en värdering och fick direkt förtroende och professionell handledning.

Oerhört duktig lyhörd och återkopplar oavsett bud. Vi fick bra service och lägenheten såld snabbt

Vill du ha en pålitlig, professionell, prisvärd mäklare rekomenderar vi Victoria alla dagar

Super nöjda
    10/10 stjärnor Läs mer
  • Alexander F skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-02-13

Jag och min Sambo köpte en lägenhet på Förrådsgatan 12 som Victoria sålde, vi vart väldigt bra bemötta utav henne.

Vi hade egentligen inte så många förväntningar men när vi väl hade några frågor så fick vi hjälp direkt utav henne.

Allt var bra, har ingenting att anmärka något negativt på. Läs mer
  • Ulla Britta T skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-02-12

Hej .Träffade Viktoria på en annan visning och fick genast förtroende för henne . Hon erbjöd sig att komma och göra en gratis värdering av mitt hus som var en bostadsrätt i HSB .då min man dog under våren 2018 blev jag tvingen att sälja och tog under hösten kontakt med Viktoria som har hjälpt mig med försäljningen . Viktoria har variit en trygghet för mig . Har hjälp mig och informerat mig om allt jag behöver veta och kunna . Jag har hela tiden kunna ringa till henne och fått bra återkoppling och fått råd och stöd .och får fortfarande hjälp . Viktoria har med sitt öppna och glada sätt gjort att man litar på henne och känner förtroende för henne . Hon gör ett bra jobb och jag är mycket nöjd med att jag valde henne som min mäklare . Allt blev mycket bra .önskar henne lycka till i framtiden . Mvh Ulla Thörn Läs mer
  • Rahi A
    Rahi A skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-01-09

Victoria sålde en lägenhet åt mig. Superbra att ha och göra med. Alltid tillgänglig och gjorde verkligen sitt yttersta för kunden. Kan varmt rekommenderas!!! Läs mer
  • Sören L
    Sören L skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-01-08

Vi har sålt en bostadsrätt i Örebro (Rynningeåsen) med hjälp av värdens bästa mäklare.
    Vi blev mycket väl omhändertagna och mäklaren lyssnade på oss och förklarade samt återkopplade / informerade oss under hela processen från första mötet till att försäljningen var klar.
    Våra förväntningar infriades med råge.

Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Viktoria Forell-Groth och Mäklarhuset att ta hand om försäljningar och köp.
    Att Mäklaren dessutom är en fantastik trevlig personlighet är ytterligare ett plus.. Läs mer
  • Carina B skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2019-01-08

Victoria är en glad och varm tjej som är jätteduktig på det hon gör.
    Det kändes så bra att just hon skulle vara den som visade vår lägenhet vid första mötet. Läs mer
  • Joanna S skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2018-12-14

Sålt vår lägenhet i Örebro. Blev bemötta alldeles utmärkt och kände oss trygga i att Victoria hade koll på allt. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Victoria Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro

2018-12-12

Superfantastisk mäklare som fick mig att köpa min drömlägenhet! Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Örebro

Johan Carlsson