Mäklarhuset Örebro

Mäklarhuset Örebro

En del av Mäklarhuset www.maklarhuset.se
  • BadgeElevenYears
2 172

Med fokus på trygghet och ekonomi lotsar vi på Mäklarhuset dig genom hela bostadsaffären. Vårt kontaktnät här i Örebro är brett och starkt, och till för dig! Vi har även många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi kan Örebro. För oss är varje uppdrag unikt och oavsett om du ska köpa eller sälja får du en...

2172 omdömen om Mäklarhuset Örebro

Sedan starten hos Reco 2014

Tomas K
Karlslund

Sofia motsvarade våra förväntningar till fullo , vid försäljningen av vår mors lägenhet.

Marie J

Proffsig, positiv, trevligt bemötande

Svar från Sofia Persson

Hej Marie! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det har verkligen varit trevligt att träffa dig och Leif i den här processen. Önskar er en fin helg!

Edris F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
Almby

Jag blev bemöten på ett trevligt sätt av Magnus. Han är profitionel och hjälpsam. Sammanlagt är jag mycket nöjd med min märklare.

Mari S
Vinön

Johan är fantastisk. Lyhörd och strukturerad. Kommer att ta hjälp av honom igen om det skulle bli aktuellt.

Christian L
Lövsätter

Kunde inte vara mer nöjd. Jag gillar Johans bemötande. Lugn, trevlig och jordnära. Gillar också att han månar om att det ska vara en bra köpare och inte bara att få huset sålt till vem som helst. Hela processen gick smidigt och han prickade in så när som på en dag hur lång tid det skulle ta från annons till genomförd affär.

Lars Göran B
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
Adolfsberg

Peter Sjölinder har genom hela processen visat ett stort engagemang i vår försäljning. Han har lyssnat av våra önskemål och kommit med förslag på bra åtgärder.

Berit S
Karlslund

med den erfarenhet hon har efter flera försäljningar här på Bovieran så visste hon vad som gällde hon kan sin sak så hon fixade försäljningen galant. stor plus till Sofia. Berith Samuelsson

Svar från Sofia Persson

Hej Berith! Tack rara du för omdömet! Jag vet inte om du kommer ihåg. Men för många år sedan var du väldigt hjälpsam i försäljningar som jag hade hand om i föreningen. Det känns så fint att ha fått hjälpa dig nu! Kram, Sofia

Margareta T
Karlslund

Snabb och effektiv kontakt. Mycket nöjd med samarbetet.

Svar från Sofia Persson

Hej Margareta! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack så jättemycket för ett trevligt samarbete! Vi kommer nog att springa på varandra i huset ;) Allt gott!

Arthur J
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Sjölinder en del av Mäklarhuset Örebro
Adolfsberg

Högst professionell!

Caroline D
Lundby

Johan gav mig bästa möjliga hjälp i samband med försäljningen av mitt hus; ett fint stöd i processens alla delar och ett nära samarbete i allt vad husförsäljning innebär. Jag visste sedan tidigare att Johan är en toppmäklare, ett epitet som han levde upp till med råge. Med Johan hade jag en bra dialog och han hjälpte mig att resonera och fatta beslut i frågor som jag tyckte var svåra. Jag är mycket nöjd i husförsäljningens alla delar och kan varmt rekommendera Johan till alla som har en husförsäljning framför sig!

Richard J
Örebro

Johan är seriös och professionell, precis som man vill att en mäklare ska vara!

Ulla Elisabet S
Rynninge

Trevlig tillmötesgående och förstående gällande vår situation, enkel och tydlig med bra återkoppling Superbra!

Roger K
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
Nya Hjärsta

Var/är oerhört positiv och trevlig med ett vänligt bemötande. Påläst och lyssnade på vad vi hade för önskemål av köpet. Av alla mäklare vi träffat är Johan den absolut bästa att ha att göra med. Vid frågor återkom han snabbt med svar och var alltid noga med att allt blev rätt. Om någon skulle fråga mig vilken mäklare du skulle rekommendera så är det Johan utan tvekan. Han gör så att alla känner sig nöjda vilket är en bedrift som inte många kan tillgodogöra,

Ing-Marie P
Centralt / Väster

Proffsig mäklare som är bra på att ta folk. Sofia är förtroendeingivande, mycket positiv samt inger hopp. Vi är mycket nöjda! Vår lägenhet blev såld på en månad. Sofia rekommenderas varmt av oss!!!

Svar från Sofia Persson

Hej Ing-Marie! Tack snälla för de fina orden. Det har varit oerhört trevligt att jobba med er och er försäljning. Jag har verkligen uppskattat våra samtal. Allt gott!

Björn Ö
Ladugårdsängen

Erfaren, kompetent, och fick oss att känna att vi var i trygga händer. Därtill ett nöje att ha att göra med; en rolig och väldigt trevlig person och någon vi starkt rekommenderar!

Svar från Sofia Persson

Hej Björn! Tack snälla för de fina orden, vad glad jag blir! Jag hoppas, och tror, att ni ska hitta en riktigt fin bostad i Trollhättan här framöver. Vem vet, ni kanske träffar på några glada, trevliga och roliga mäklare där också ;) Önskar er allt gott!

Peter A
Ekängsparken

Personligt och professionellt, rakt igenom väl genomfört uppdrag

Svar från Sofia Persson

Hej Peter! Ett gott samarbete mellan säljare och mäklare är A och O. Tusen tack för ett trevligt samarbete med positiv energi! Allt gott!

Pernilla A
Ekängsparken

Sofia är proffesionell i sin yrkesroll. Hennes erfarenhet och kunskap gör affären trygg. Hon är positiv och tydlig i information och vägledning. Hon är inlyssnande till säljarens önskningar. Jag upplevde henne som en rak, tydlig och pålitlig mäklare med stort engagemang för att genomföra goda avtal för både säljare och köpare.

Svar från Sofia Persson

Hej Pernilla! Tusen tack för de fina orden, de värmer. Tack för ett fint och roligt samarbete med er försäljning. Jag önskar er allt gott!

Ulla Rut Ingegärd A
Ladugårdsängen

Det är en mycket positiv person och ett trevligt bemötande. Svarar eller återkommer när jag söker henne. Allt gick smidigt och snabbt.

Svar från Ida Källmyr

Tack Ulla för gott samarbete!

Anton W
Ladugårdsängen

Otroligt lätt att ha att göra med, engagerad med köpare och säljare! Social, trevlig, professionell på ett lätt sätt!

Svar från Sofia Persson

Hej Anton! Tack för en trevlig dialog i den här affären, både med dig och med din familj! Glad påsk!

Helene A
Ekängsparken

Duktig, proffsigt, rekommenderar till både säljare/köpare

Svar från Sofia Persson

Hej Helene! Tusen tack! Det är oerhört värdefullt för blivande kunder att kunna läsa omdömen om mäklaren. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Allt gott!

Rickard N
Ekängsparken

Sofia är snabb , korrekt och extremt proffesionellt bemötande. Jag skulle rekommendera henne till alla både som säljer och köper.

Svar från Sofia Persson

Hej Rickard! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, jag uppskattar det verkligen! Jag tror, och hoppas, att ni kommer att stortrivas i er nya bostad här framöver! Allt gott!

Felix J
Centralt

Jättetrevlig, reko. Rekommenderas varmt. Jag hade redan träffat mäklaren i en av lägenhetsvisningar jag var på, för några år sen. Mindes henne och valde henne, men hon var ändå ännu bättre än förväntat. Hon var snäll, snabb, smidig

Svar från Sofia Persson

Hej Felix! Det var så roligt att du hörde av dig när du skulle sälja din lägenhet. Kontakten med dig är alltid lika trevlig. Två positiva, glada och trevliga personer som samarbetar kring en försäljning kan aldrig gå fel ;) Hoppas att sambolivet blir riktigt bra för er!

Eric B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Carlsson en del av Mäklarhuset Örebro
Brunnsgärdet

Johan var en mycket bra mäklare som var smidig och ha och göra med samt mycket bra kommunikation. Kan varmt rekommendera Johan!

Anders N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fred Rehn Janowicz en del av Mäklarhuset Örebro
Sörbyängen

Väldigt kunnig och kommunikativ. Hög social kompetens och löste snabbt frågor som kom upp under processen.

Agneta R
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
Hagaby

Malin är väldigt trevlig och hjälpsam. Hon var ett stort stöd under hela säljprocessen. Hon var även lyhörd för mina önskemål och synpunkter samt alltid tillgänglig när det uppstod frågor. Det kändes tryggt och jag kan varmt rekommendera henne.

Kim A
Södra Gottsätter/Lången

Mycket trevlig, hjälpsam och otroligt kunnig. Johan har tagit hand om oss och allt kring försäljningen på bästa tänkbara sätt!

Daniel T
Nya Hjärsta

Bra hjälp från början till slut, vi är nöjda med hela processen!

Svar från Sofia Persson

Hej Daniel! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag tror, och hoppas, att ni kommer att trivas jättebra här. Önskar er allt gott framåt!

Stina P
Nya Hjärsta

Sofia är en toppenmäklare! Med hennes kompetens känner man sig i goda händer genom hela processen.Alltid glad och trevlig och vill göra det bästa för båda parter! Är väldigt nöjd med att vi valde Sofia

Svar från Sofia Persson

Hej Stina! Dina ord värmer, tusen tack! Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Hoppas att du kommer att trivas riktigt bra i din nya bostad och jag önskar dig verkligen all lycka framöver i tillvaron.

Nihad B
Sörbyängen

Mycket trevlig och professionell mäklare. Allt gick smidigt och bra. Guldstjärna till Johan.

Magdalena A
Nya Hjärsta

Jättetrevlig mäklare.Mycket professionell! Rekommenderas varmt.

Christer O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
Centralt / Öster

Superbra service och stöd genom hela processen. Andra gången vi anlitar Magnus på förmedlingsuppdrag. Mycket proffesionellt och kundvänligt. Rekommenderas varmt.

Marie B
Sålde sitt hus med hjälp av Ida Källmyr en del av Mäklarhuset Örebro
Vingen

Proffsigt och bra bemötande Duktig och kunnig på alla områden

Svar från Ida Källmyr

Tack för förtroendet och gott samarbete.

William O
Mellringe

Väldigt trevlig och kompetent mäklare som är smidig och ha att göra med och ser till att man känner sig trygg igenom hela processen kan starkt rekommendera henne bland de bästa mäklare jag har haft och göra med.

Svar från Sofia Persson

Hej William! Vad glad jag blir när jag läser dina ord. Du är så trevlig och härlig att prata med! Hoppas att du ska trivas riktigt bra i din nya lägenhet framöver!

Jukka T
Mellringe

Kompetent och engagerad! Hanterade strulande köpare och informerade löpande om vad som hände. Vi är mycket nöjda med hennes insats. Rekommenderas!

Svar från Sofia Persson

Hej Jukka! Samarbetet och dialogen mellan säljare och mäklare är A och O. Tusen tack för samtalen och samarbetet under den här lite annorlunda processen.. Allt gott!

Tommi T
Mellringe

Mycket trevligt bemötande, det märks att Sofia gillar sitt jobb.. Hon har ett pedagogiskt och bra sätt att gå igenom dom lite svårare bitarna.

Svar från Sofia Persson

Hej Tommi! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, jag uppskattar det verkligen!

Karin P
Väster

På rekommendation valde jag Sofia Persson från Mäklarhuset och hon har verkligen levt upp till mina förväntning i alla avseenden. Enkel att kommunicera med, hjälpsam, tydlig och med en positiv energi har vi nått fram till en lyckad försäljning.

Svar från Sofia Persson

Hej Karin! Tusen tack för de fina orden! Tack för ett jättefint samarbete. Jag har verkligen uppskattat din energi och att samarbeta med dig :)

Jeanette P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ella Söljén en del av Mäklarhuset Örebro
Centralt / Södermalm

Mycket kompetent och trevlig mäklare. Allt gick snabbt och smidigt! En guldstjärna till henne!

Erika L
Väster

Så himla trevlig och professionell!

Svar från Sofia Persson

Hej Erika! Vad du är go som tog dig tid att lämna ett omdöme, tack! Jag vill också tacka för ett trevligt möte på visningen och på vårt kontor, tillsammans med säljaren. Jag tror, och hoppas, att det här blir en perfekt bostad för dig/er :)

My P
Hovsta

Trevlig o inlyssnande. Hon följde våra önskemål och vi gjorde en bra plan tillsammans

Svar från Ida Källmyr

Tack för ett mycket gott samarbete.

Annika L
Solhaga

Super trevlig gott bemötande en kille som är på rätt plats . Servar alla på ett fantastiskt sätt .

Caroline D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
Lundby

Mycket fint bemötande och stöd under hela processen av lägenhetsköpet!

Hedi G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victoria Kalkan fd. Forell-Groth en del av Mäklarhuset Örebro
Lundby

Enligt min åsikt är Victoria den bästa mäklaren. Hon är både trevlig och en utmärkt lyssnare. Victoria utför sitt arbete på ett mycket professionellt sätt. Jag rekommenderar henne starkt om du vill ha en smidig affär.

Magnus P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Olofsson en del av Mäklarhuset Örebro
Solhaga

Proffsigt och bra bemötande. Täta och bra uppdateringar om läget i processen.

Johannes G
Rynningeåsen

Mycket nöjd med bemötande av Johan och hans engagemang. Han gjorde processen av försäljningen på ett proffsigt sätt. Mina förväntningar var höga, men han levde upp till det, och mer därtill. Kan starkt rekommendera Johan.

Lotta H
Hovsta

Lyhörd och hjälpsam genom hela processen

Svar från Ida Källmyr

Tack för förtroendet ännu en gång :)

Joachim L
Solhaga

Proffsig ,rtevlig, pålitlig som kan sin sak.

Johan W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Browall en del av Mäklarhuset Örebro
Centralt / Öster

.Malin visade sin erfarenhet och var noggrann och tydlig både för, under och efter försäljningen. Dessutom så gav hon ett glatt och positivt intryck.

Mikael J
Sörby

Mycket engagerad i uppdraget . Trevlig och tillmötesgående .

Marie M
Centralt/Eklunda/Sörby

Sofia och övriga mäklare vi träffat har proffsigt bemötande. Förväntningarna var inte så stora, har inte stor erfarenhet av bostadsköp. Vid köp av bostad fick vi en bra och grundlig genomgång på allt. Tydliga svar på frågor.

Svar från Sofia Persson

Hej Marie! Tack snälla för att du lämnade ett omdöme, jag uppskattar det verkligen. Jag hoppas, och tror, att ni ska trivas riktigt bra i er nya bostad här framöver. Allt gott!

Åke M
Centralt/Eklunda/Sörby

Min första kontakt med en mäklare och hade inga erfarenhet av hur det skulle vara. Sofia gjorde det lätt för mig och förklarade allt som jag behövde veta och svarade på alla frågor jag hade.

Svar från Sofia Persson

Hej Åke! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och skriva några rader. Jag uppskattar det verkligen!