Helena Bohman

Helena Bohman

Helena Bohman är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Helena Bohman har varit registrerad mäklare sedan 2003-02. Helena Bohman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.9. Helena Bohman har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

141 omdömen om Helena Bohman

Nilla S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Tvillingbackarna

Helena gav ett tryggt och kunnigt bemötande och var mycket hjälpsam med våra frågor.

Agnes R
Rosersberg

Trevlig mäklare som är kunnig som man kan bolla med

Per N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Aludden

Helena tog som vanligt hand om försäljningen i sin helhet och genomförde uppdraget med tålamod och ihärdig entusiasm. Jag har bara gott att säga om Helena och hennes arbetsinsats.

Johan L
Sigtuna - Sigtuna Stadsängar

Bra, tydlig, saklig och välkomnande bemötande

Helle K
Sigtuna - Staden

Mycket trevlig och proffsig och serviceminded. Ger förtroende och samtidigt rak och tydlig.

Kristina A
Sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna

Mycket bra bemött. En utmärkt mäklare. God kontakt under hela proceduren.

Samarina B
Sigtuna Stadsängar

Vi fick en Bra bemötande, trevligt och lyhörd mäklaren.

Halvar J
Sigtuna - Sigtuna Stadsängar

Känns vara på vår sida. Alltid tillgänglig lämnar kontinuerligt information och råd. Väldigt trevlig och öppen person.

Mario D
Köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna - Tilsjö

Väldigt professionell och saklig! Ringer alltid tillbaka efter missat samtal. Lösnings orienterad. Kommer självklart rekommendera henne vidare. Mvh // Mario

Christina E
Sigtuna - Ragvaldsbo

Mycket trevligt bemötande. Saklig och Inger förtroende. Hörde av sig som hon lovade och hade tålamod med mig.