Matilda Gotthold

Matilda Gotthold

Matilda Gotthold är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Matilda Gotthold har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Matilda Gotthold har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.8. Matilda Gotthold har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

90 omdömen om Matilda Gotthold

Sedan starten hos Reco 2015
Julia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sigtuna

Bra stöd under hela processen. Rekommenderar varmt

Oskar K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Munkholmen

Både försäljning och köp av ny bostad med Matilda som mäklare gick i lås. Så vi är mycket nöjda!

Oskar K
Sigtuna - Munkholmen

Kim H
Centrala Märsta

Trots en svajig marknad stod Matilda stadigt med sin kunskap och erfarenhet. Mycket trevlig och skicklig mäklare med god kommunikation. Rekommenderas varmt.

Linnea H
Munkholmen

Lätt att kommunicera med, hjälpsam, prestigelös och engagerad.

Torbjörn P
Munkholmen

Matilda är en mycket skicklig mäklare som är trevlig, ambitiös och lyhörd. Vår försäljning gick väldigt snabbt och smidigt med slutpris över förväntan, definitivt en mäklare som vi kommer att anlita igen!

Albulena B
Köpte sitt hus med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Rosersberg

Mycket lugnt och kunnigt bemötande. Genomförde en snabb och smidig affär med mycket gott resultat. Kan varmt rekommendera Matilda som hjälpte oss att hitta vårt drömhus. Fantastiskt bra mäklare!

Sejit B
Rosersberg

Vi har köpt från Matilda och har endast gott att säga om henne. Smidigt har det gått med henne med allt från kommunikationen till sättet som hon jobbar på. Rekommenderar starkt!

Rolf S
Sålde sitt hus med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Märsta-Steninge

Matilda hanterade vår husförsäljning på ett bra och metodiskt vis. Hon är lugn, saklig och kunnig. En bra representant för mäklarhuset. Lätt att nå och svarar på frågor snabbt. Vi kände att vår husförsäljning var i trygga händer.

ÅSA T
Norrbacka

Trevlig, kunnig, noggrann. Lätt att få tag i och höll oss alltid uppdaterade på vad som händer.