Ola Andersson

Läs vad 27 Läs vad Ola Andersson

• Fia B
    Fia B skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-02-09

Han återkopplade inte när vi sökte honom. Han sa att han skickat dokument, men inte gjort det.
    Våran bank sökte honom på mejl och telefon. Återkopplade inte då heller. Läs mer
  • Pirdad N skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-12-09

Snällt snab svar vid ringt och kan mycket Läs mer
  • Lars S skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-12-08

Seriös och strukturerad. Gjorde vad han skulle. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Mawfak A
    Mawfak A skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-10-17

Köpte tomt.

Min fru och jag blev mycket väl bemötta.

Han träffar mina flesta förväntningar, han levde upp dem.

Ola kan sitt jobb ordentligt, glad , lojal, diplomatisk och enkel.

Han behöver svara sina SMS och e-mail lite snabbare. Läs mer
  • Maud E skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-08-23

Jag har köpt ett hus i steningehöjden
    Jag har inget att klaga på Läs mer
  • Edgard H
    Edgard H skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-05-18

Ola är sämst på återkoppling. Håller inte det han lovar vilket gör att man känner sig blåst. Har köpt en tomt och betalat för tomten till angiven konto. En månad har gått sedan jag har betalat och har inte fått någon ägande bevis. Jag får jag ingen återkoppling från Ola för att han är alltid upptagen. Konstigt nog att man blir behandlad på det sättet. Det kan man inte kalla för en proffs snarare en skojare. Läs mer
  • Said K
    Said K skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-05-07

Ola fick uppdrag och sälja våran radhus och hjälpte till och hitta en jätte fin nybyggd villa.
    Ola är en utmärkt duktig säljare, korrekt, tydlig samt jobbar med känsla så vi är jätte nöjda med hans hjälp.
    Ola född för att bli en mäklare
    Said Kaib och hela familjen Läs mer
  • Agne P
    Agne P skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-05-07

Vi köpte en radhus med hjälp av Ola Andersson och jag vill säga att hela upplevelse var underbart (jag kan jämföra med försälning av våran lägenhet med annan mäklare som var inte alls positiv upplevelse). Ola bemöttade os med respect och förståelse , förklarade hela köp procesen. Han var altid ärligt och pratade rakt fram, även hjälpte med banken som säkert är inte hans uppgift. Han ringde inte 100 gånger efter visningen att fråga ''hur käns det, ska ni köpa huset?'' (väldigt iriterande upplevelse med annan mäklare). Det var aldrig nån problem att nå honom på telefon - då käner man sig säkert och bekvemt. Han är mäklaren som gör sit jobb på bästa sätt och lite till. Jag kan varmt rekomendera Ola som mäklare och gärna kommer tilbacka till honom när det är dags att köpa våran drömhus. Läs mer
  • Max B skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-04-11

Trevlig, tillmötesgående mäklare. Kunde varit mer påläst kring objektets detaljer. Läs mer
  • Veronica F skrev om Ola Andersson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-02-08

Proffsigt bemötande i alla lägen av processen att köpa bostad Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold