Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB

Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB

Gustav III:s Boulevard 133A, 169 74 Solna — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 14 kunder tycker om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB

• Dalia M skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Inväntar med åtgärd innan vi skriver klart vår recension. Läs mer
  • Leif L skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Bostadsrätt med svårt vattenskadad badrumsmöbel samt läckage.
    inget vatten på golvet under visning men däremot sen vi flyttat in... märkligt....
    absolut ingen mäklare vi kommer att använda oss av i framtiden eller rekomendera. Läs mer
  • Magnus L skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Jag fick under år 2013 hjälp med att sälja min bostadsrätt i Sundbyberg. Under 2014 fick jag hjälp med deklarationen av försäljningen. Läs mer
  • Jihan C skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Vi rekommendera Mäklarhuset varmt! Läs mer
  • Staffan N skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Mäklarna som vet vad dom gör, lätt smidigt på alla sätt och vis Läs mer
  • Marie N skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Det fungerade bra förutom att vi fick betala hemnetannonsen utöver arvodet trots att det fanns en köpare. Läs mer
  • Bia N skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Inga problem här inte :-) blir välbemöt och får alltid hjälp och bra servic :-) Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Gabriel är en duktig och engagerad mäklare som levererade till 110% Ingen annan har sålt så högt på min gata som Gabriel Läs mer
  • Anders N skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Väldigt bra måste jag säga. Snabb affär Läs mer
  • Per Olov H skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Trevligt och kunnigt bemötande utan efterhängsenhet inför försäljningen av vår bostadsrättslägenhet.
    Bra prissättning och uppfyllande av förväntat pris. Läs mer
  • Felix N skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Säljer lägenheter. Har ingen direkt uppfattning om dom men känner till dom. Läs mer
  • Martin S skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Snabba och servicemedvetna, Sebastian verkar ha trimmat in en toppbesättning på kontoret! Läs mer
  • Anja G skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    Vi anlitade Mäklarhuset i Frösunda, Solna och var genomgående mycket nöjda och skulle göra det igen. Det tog mer än ett år för oss att hitta en ny lägenhet och under tiden fick vi värdefulla råd när vi hade tittat på lägenheter av intresse. Aldrig fick vi känslan att vi var besvärliga fastän vi rätt ofta bad om hjälp gällande köp av lägenhet, tvärtom kände vi oss alltid välkomna. Försäljningen av vår egen lägenhet gick över förväntan, när bud efter bud trillade in via sms, förstod vi att vi hade fått värdefulla tips angående homestyling, men vi förstod också att Mäklarhuset hade lyckats med att hitta rätt köpare. Genomgående utmärkt och personligt service och mycket trevligt bemötande. Mäklarhuset i Frösunda kan rekommenderas varmt! Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Mäklarhuset Solna & Sundbyberg AB
    När jag köpte min lägenhet låg den ute hos Mäklarhuset Solna och Sundbyberg. Mäklaren som stod för försäljningen var en riktig klippa som hjälpte till med allt som vi kunde tänka oss behöva inför kontraktskrivning och inflytt. Jag upplevde Mäklarhuset Solna och Sundbyberg som väldigt proffessionella och bra. Även 1.5 månad efter min inflytt när jag hade kontakt med min mäklare för en fråga om köpet visste han vem jag var och hjälpte mig tills jag var nhöjd med svaret på frågan. Kanonbra service! Läs mer

Bästa mäklarna i Solna:

Sveavägen 52, 11134, Stockholm