Mäklarhuset Spånga

Mäklarhuset Spånga

Mäklarhuset i Spånga hjälper dig när du bestämt dig för att sälja din bostadsrätt, fritidshus, villa, fritidshus eller kommersiell fastighet. Vi som jobbar på mäklarhuset i Spånga har en lång och gedigen erfarenhet som vi gärna delar med oss av och applicerar dagligen. Vi ser till att ditt hem får vad det förtjänar, på ett tryggt och smidigt tillvägagångssätt. Letar du istället efter ditt drömhus och funderar på att köpa så är du välkommen att rådfråga oss.

Välkommen in till oss på Spånga Torg 4 i Spånga. För att prata med någon av våra trevliga mäklare. Vi sätter alltid kunden i fokus och har full förståelse för dig och dina önskemål.

Läs vad 147 kunder tycker om Mäklarhuset Spånga 2

• sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    • Vällingby - Kälvesta
    2021-09-09
    Mycket vänligt bemötande
    Engagerad för just min försäljning
    Goda råd inför försäljningen
    Rak kommunikation, lätt att förstå
  • Oskar E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Isabella Lindell en del av Mäklarhuset Spånga
    • Centrum
    2021-08-20
    Jag köpte min lägenhet av Isabella och blev imponerad av hennes engagemang, välvilja och tålamod. Hon är väldigt lättsam och enkel att prata med, samtidigt som hon är trovärdig och håller koll på de viktiga delarna. När jag senare skulle sälja samma lägenhet var valet enkelt att kontakta Isabella igen. Vid försäljningen gjorde hon ett otroligt bra jobb och var ett tryggt bollplank, både hur utmaningar kunde lösas och som ett bra stöd i försäljningsprocessen. Jag är supernöjd med Isabella och har redan rekommenderat henne till en nära vän som också blev nöjd. Till er som funderar på att sälja er lägenhet, eller köpa en ny bostad, så kan jag varmt rekommendera Isabella som mäklare.
  • 2021-08-11
    Raymond tog kontakt omgående när jag hadde tagit kontakt med Mäklarhuset . Jag tycker att han har gjort en alldeles utmärkt försäljning av min mor och fars dödsbo. Raymond har ett väldigt gott bemötande , han är engagerad och lyhörd. Allt positivt rekommenderas 100 %
    Tack för ett bra samarbete när vi förmedlade bostadsrätten på Flystagränd 5 i Sundby. All administrativ och samordnande assistans underlättade jobbet. Raymond Lindeborg
  • sålde sitt hus med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    • Nälsta
    2021-08-04
    Jag valde Raymond efter att gått igenom ett antal mäklarprofiler. Valet visade sig vara perfekt för mig. Raymond är en lyhörd och metodisk person som skapar förtroende. Han är engagerad, kommunikativ och visar i varje steg i säljprocessen sitt engagemang för att komma till bra resultat. Inte minst i budgivningsprocessen som blev något virrig på grund av bland annat ovana budgivare. Raymond navigerade professionellt och skickligt vilket mynnade i ett mycket lyckat resultat. Jag är mycket nöjd på det sätt han skötte sitt uppdrag.
    Jag vill tacka dig för förtroendet och samtidigt nämna att det har varit både kul och riktigt inspirerande att få samarbeta med dig Björn! Raymond Lindeborg
    2021-06-27
    Väldigt kunnig och trevlig i sitt bemötande. Mycket hjälpsam! Mvh Annicka
    2021-06-24
    Jag anlitade Isabella för att sälja min lägenhet. Hon var pålitlig, lyhörd och professionell. Hon var engagerad och hade en kontinuerlig dialog med mig, säljaren. Utöver det så är hon charmig och social.
  • köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-06-21
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-06-20
    Vi valde att ta hjälp av just Raymond eftersom han är lyhörd, engagerad och en person man lätt får förtroende för. Han förstod marknaden väl och guidade oss som förstagångssäljare igenom processen på ett bra sätt. Under budgivningen visade han dels sin förhandlingserfarenhet och dels hur beteendet hos en av spekulanterna var oseriöst. Slutligen gav han oss några värdefulla råd när vi skulle köpa vårt nya hus, som visade sig bli avgörande i vårt val.
    Tack för er återkoppling över försäljningen som vi gick igenom tillsammans. Ni gjorde mitt arbete roligt och jag är glad att jag kunde hjälpa er inför köpet av huset. Jag värdesätter ert engagemang för detaljer som ibland kan vara avgörande faktorer inför en försäljning. Önskar er lycka till med ert nya hus. Raymond Lindeborg
  • sålde sitt hus med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-06-19
    Är är nöjd med försäljningen. Trevligt bemötande av mäklare. Hade flera bra viskningar.
    2021-06-18
    Jag blev förvånad över att lägenheten blev såld bara efter två visningar. Mäklaren höll mig underrättad om allt som skedde på ett utomordentligt sätt. Jag är så nöjd med hans arbete på alla sätt.
    Jag är glad att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda med mitt arbete. Tack själva för en god kommunikation och ett bra samarbete. Raymond Lindeborg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-06-16
    En riktigt ärligt mäklare som man kan lita på.
    Mäklaren hit tills har haft trevligt och mycket
    bra bemötande.
    Mäklaren har varit tydligt när det gäller förklaringar osv.
    Jätte bra kommunikation mellan oss.
    Glädjande att du tycker det. För jag anser att du gjorde arbetet smidigt och enkelt för mig. Det beror på din förståelse för marknaden och tydliga beslutsamhet. Tror att du kommer att uppskatta allt med bostaden. Du är varmt välkommen att höra av dig i framtiden. Raymond Lindeborg
    2021-06-12
    Hej
    Hon är positiv och mycket samarbetsvillig, svarar på på frågor om lägenheten i all öppenhet och trovärdighet och så snart som möjligt.
    Mohamd
    2021-06-07
    Raymond Lindeborg är väldigt trevlig, noga, lyhörd, ansvarig person. Raymond ger ett smidigt och tryggt bemötande genom försäljningen. Han är alltid tillgänglig och ställer verkligen upp för kunder. Rekommenderas varmt.
    Det är roligt att höra att du uppskattar allt. Vill att alla ska bli lika nöjda och få svar på de frågor man har inför köpet. Din grundliga undersökning och raka kommunikation underlättade affären. Hoppas att du kommer att trivas. Tveka inte att höra av dig om det är något annat jag kan hjälpa dig med. Raymond Lindeborg
    • Spånga - Solhem
    2021-05-31
    Jag har köpt en lägenhet i området Spånga och min övergripande erfarenhet av Isabella är mycket bra. Mycket hjälpsam, särskilt för mig att det här är första gången jag köper ett hus.
  • köpte sitt hus med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    • Spånga - Flysta
    2021-05-30
    Vi upplevde inte att mäklaren uppfyllde de etiska kraven som mäklare och sökte hitta en balans mellan säljarens och köparens intressen.
    • Spånga - Solhem
    2021-05-29
    En genuin mäklare som lyssnar och förstår kundens behov och önskemål.
    2021-05-24
    Jag har köpt lägenhet i ullvidevägen 43
    Mäklare Raymond . Han är jätte trevligt och hjälpsam
    Jag är jätte nöjd 😄 .
    Tack för din rekommendation. Vi hade verkligen trevliga möten och samtal. Kul att ni blev köpare. Raymond Lindeborg
    2021-05-18
    Raymond var proffsig, noggrann, lyhörd och engagerad från första initiala kontakten till att lägenheten blivit såld. Jag kan verkligen rekommendera honom till 100%.
    Tack snälla för fint omdöme. Så fantastiskt att vi så snabbt nådde högsta kvadratmeterpris för din kategori av lägenhet i föreningen. Raymond Lindeborg
    • Sundby/Spånga
    2021-05-03
    Köpt en trea i Spånga
    Vänlig och positiv
    Ja
    Genomgående positivt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Yvonne Ulvegren en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-03-27
    Utmärkt bemötande vid försäljning av lgh. Gott hantverk utan "strul".
    • Runby
    2021-03-20
    Det är såhär alla mäklare borde vara. Lyhörda och ödmjuka med en fantastisk inställning till sitt jobb. Jag kände mig trygg genom hela processen. I en annorlunda värld levererade hon en perfekt genomförd försäljning. Motsvarade och toppade alla mina förväntningar!
    Min lilla etta har ny ägare tack vare Isabella. Det känns fint!
  • sålde sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    • Bromsten
    2021-02-25
    Vi anlitade mäklaren, Agneta Pettersson, för försäljning av vårt bostad. Från första dagen då vi skrev uppdragsavtal, kände jag direkt att vi gjorde ett bra val på mäklare. Hennes kunnighet om sitt jobb märktes uppenbart under försäljningsprocessen. Efter att vi följde hennes instruktioner, gick försäljning av bostaden fort och smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-01-22
    Är väldigt nöjd över att Agneta har varit ärlig genom hela processen, Vi har köpt ett radhus.
    Tack Mikael! Familjen kommer att trivas så bra! Agnetha Pettersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-01-21
    La ut en bläänkare på Mäklare.se då jag skulle sälja mitt hus.

Agnetha tog snabbt kontakt och snabbheten har genomsyrat hela affären.
    Agnetha är effektig, driftig, noggrann, påläst och ödmjuk i kontakter både på köp och säljsidan. Jag som kund har känt mig trygg igenom hela affären. Agnetha har förmågan att beskriva det komplicerade med god pedagogik. En person med humor och seriositet.

Jag ger Agnetha mina bästa rekommendationer.

Lotta
    Tack Lotta för värmande ord! Det har varit så trevligt och roligt att hjälpa dig sälja ditt fina hus. De nya ägarna kommer att vårda ditt hus på samma sätt som du har gjort det är jag helt säker på. Önskar dig varmt lycka till på din nya "resa". Det kommer att bli så bra! Agnetha Pettersson
  • Linda C
    köpte sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-01-20
    Mycket proffsig och ärlig mäklare! Affären gick väldigt smidigt och hon var mycket tillmötesgående när vi ville boka in kompletterande visningar, besiktningar, etc. Enda anledningen till att det inte blev absolut högsta betyg var att vi upplevde att hon var lite okunnig om området (men det kan man ju å andra sidan kanske inte begära). Så jag sätter en fyra, fast den kanske snarare borde ha hamnat på 4,5.
    Tack för fina ord Linda! Önskar er varmt lycka till med ert nya boende! Agnetha Pettersson
  • Eric E
    2021-01-18
    Jag sålde min trerumslägenhet i Tensta med hjälp av Yvonne från Mäklarhuset. Då lägenheten var i dåligt skick var jag orolig om den ens skulle gå att sälja och vad jag skulle få för den. Givetvis ville jag ha så mycket som möjligt då jag behövde köpa en ny. Jag uppskattar att Yvonne körde med raka rör från början istället för att komma med nåt fantasipris för att locka in mig. Tack vare hennes erfarenhet och kontaktnät kom hon fram till ett rimligt pris och hittade en köpare nästan direkt. Efter det gick det som på räls. Försäljningen kunde inte ha gått bättre! Stort tack till Yvonne och Mäklarhuset för deras engagemang! Bästa hälsningar Erik & Olle
    Tack för fina omdömet, hoppas vi ses igen vid deklarationen! Yvonne Ulvegren
    2021-01-15
    Yvonne Ulvegren har, med sin vidsträckta erfarenhet inom området, omhändertagit försäljningen av min bostadsrätt med allt som ingår i detta, på ett ytterst kompetent och personligt sätt. Det kändes tryggt och säkert att guidas av henne i min första bostadsförsäljning, från första dag till kommande deklarationsanvisningar. Som vi säger i min familj, "det var topp!"
    Hej, JC och tack för ditt fina omdöme! Yvonne Ulvegren
    2020-12-30
    Första gången sålde vi vårat radhus i Hässelby.
    Andra gången sålde jag min mammas brf-lägenhet.

Yvonne är en pigg, kunnig och helt okomplicerad mäklare.
    Det finns inga problem, bara lösningar.
    Tack Mikael, kul att hjälpa dig igen. Ha ett gott nytt år och hälsa. Yvonne Ulvegren
    2020-12-29
    Bästa mäklaren, trevliga och kunnig
    Tack Abir, hoppas ni trivs i huset. Ha ett gott nytt år och hälsa. Yvonne Ulvegren
    2020-12-29
    Köpt bostadsrätt och sålt villa. Kunnig, engagerad, lyssnande pch gav goda råd. Dessutom trevlig och god lokalkännedom. Mkt lätt att få kontrakt med under hela processen.
    Hej och tack för gott omdöme. Tyckte det var jätteroligt att hjälpa er. Yvonne Ulvegren
  • Mona J
    2020-12-29
    Först köpte vi vårat fritidshus 2009 av Yvonne. Sedan var det dags å sälja det 2020. Självklart var det Yvonne som fick sälja det. Å vi är jättenöjda Yvonne är alltid glad å positiv som säljare. Å paret som köpte utav oss var oxå nöjda med affären. Så var rädd om Våran mäklarYvonne Mvh Mona o Stig Jansson
    Hej och tack för ert omdöme. Fantastiskt att hjälpa er igen. Vi hörs efter nyår. Yvonne Ulvegren
    2020-12-29
    Yvonne Ulvegren sålde vårt hus i maj 2020 och vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Yvonne vägledde oss genom hela processen på ett proffsigt sätt. Yvonne är erfaren och kunnig vilket skapade trygghet genom hela affären. Det kändes också väldigt bra att hon tog hand om våra köpare på ett mycket bra sätt.
    Hej och tack för gott omdöme. Hoppas ni har det fint i nya boendet. Yvonne Ulvegren
    2020-07-03
    Sålt en villa i Jakobsberg, Järfälla, 1 juli 2020. Kontaktade Agnetha i början av året, fick bra känsla direkt. Trevlig, strukturerad, noga, proffsig, hörde av sig vid minsta lilla fundering, jordnära med glimten i ögat. Hjälpte till med tankar kring coronavirusets ev. påverkan. Vi ville helst sälja så fort och smidigt som möjligt till bra pris, mest pga att börja en ny fas i livet som pensionär i ett befintligt fritidshus. Försäljningen gick otroligt bra, över förväntningarna på 3 dgr. Agnetha lyckades matcha köparen med huset och det kändes väldigt bra att sälja just till den familjen. Högsta betyg i alla detaljer!
    2020-07-02
    Villa-försäljning.
    Agneta visade professionalism och var glad, öppen och lyhörd.
    2020-07-02
    Köpt villa. Jättebra bemötande av Agnetha.
    Tack Jalina! Är helt säker på att familjen kommer trivas jättebra! Agnetha Pettersson
    2020-03-16
    Den mest oförskämda mäklare vi mött!

Vi är i 30-årsåldern, jag arbetar som konsult inom bank och frun är framgångsrik företagare. Vi har varit gifta i snart 10 år och har tre barn. Bor redan i området där huset hade visning - och tittar nu efter större villa.

Vi upptäckte huset ganska sent och frun bestämde sig under kvällen för att ta en promenad för att besöka visningen.

Mäklaren ifrågasatt varför min fru var där och böjde sig framåt och frågade med en översittande ton ”vart hennes föräldrar var”. Min fru är i 30-års åldern - det är omöjligt att missta henne för en 20-åring, eller en 15-åring. Ett oerhört otrevligt bemötande. Obergripligt!

Vidare anklagade mäklaren min fru för att ”inte ha råd” med fastigheten och ”bara vara där för att hon var nyfiken”. Inget av dessa orimligt otrevliga berömmandet tillika påhopp stämmer ö.h.t.

Mäklaren beteende gjorde oss oerhört förnärmade och jag vill förtydliga detta oerhört dåliga beteende och ge en varningssignal till alla som funderar på att anlita denna mäklare. Har aldrig någonsin mött en mäklare som ens varit i närheten av en så otroligt otrevlig attityd. Läser man här nedan på Reco verkar fler haft liknande erfarenheter. Tycker främst synd som säljarna som riskerar att förlora potentiella köpare av denna oerhört otrevliga mäklare.
    Varför respekterar man inte att anmälan skall ske. Och din fru kan vara glad att jag trodde hon var så ung. Om ni var intresserade varför var inte du med? Yvonne Ulvegren
    Jag tror det här svaret är ett perfekt bevis för alla som funderar på att anlita dig. Noll självinsikt. Borde inte ens bemöta ditt svar - alla ser hur du hanterar intressenter, och det var det jag ville informera omvärlden.

Men:
    1) ”Kan vara glad att jag trodde hon var så ung”. Så ung att hon skulle kommit med sina föräldrar? Obegripligt.

2) ”Om ni var intresserade” - såklart vi var. Måste båda gå på visning för att man ska vara intresserade?

3) Varför jag inte följde med? Det angår inte dig överhuvudtaget. Jag kanske var sjuk? Jobbade sent? Jag litar för övrigt helt på min frus omdöme. Men om du behöver veta vi har tre barn i som går i skola och förskola som behöver sova. Hade du uppskattat mer om barnen följde med?

4) Vi respekterar att anmälan ska ske och du kunde givetvis informera om att det visningen var stängd och inte tillåtit henne att komma in. Vi upptäckte huset i sista minut, bor i närheten och gjorde en chansning. Hade varit helt OK om du nekade henne att komma in och krävde att vi bokade privat visning. Istället var du extremt otrevlig. Vilket du med ovanstående svar tydligt bekräftar för alla som kommer besöka din Reco sida. Tråkigt, att du bemöter intressenter med en så oartig attityd.
    Joel Eric S
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2019-12-19
    Verifierad kundrelation
    Jag mejlade Yvonne (två gånger) samma morgon som radhuset blev annonserad på hemnet och visade stort intresse. Hon ringde tillbaka men jag kunde ej ta samtalet i det ögonblicket. Sedan ringde jag tillbaka och nämnde att jag var väldigt intresserad av att radhuset som hon annonserade upp på hemnet. Jag fick ett nonchalant svar: "Vad har du för förutsättningar av att köpa radhuset?".

Jag kan förstå om Yvonne frågade mig om jag har ett lånelöfte (vilket jag hade) men att hon frågar mig vilka förutsättningar jag har för att köpa radhuset har hon ingenting med att göra. Till en början gjorde jag inte en stor grej av det och helt enkelt ignorerade att svara på den frågan, hon bad mig sedan att återkomma trots att jag sa i telefon att jag vill boka ett personligt face-to-face möte med henne för att diskutera mer detaljer kring radhuset för att annonsen var inte så informativ.

Vi båda la på och jag fick en dålig känsla av att hon var jävligt osugen på att sälja till mig, trots jag jag närmade mig henne med en trevlig ton. Jag började fundera över varför hon frågade mig om mina förutsättningar. Var det pga mitt namn som ledde till att hon ställde en sån konstig fråga? Varför är hon så osugen på att sälja till mig? Vad kan det vara undrade jag?

Så jag ringde tillbaka, återigen med en trevlig ton och sa att jag är väldigt intresserad av detta radhus, svaret jag fick var:
    - Yvonne "Du vet väl om att det är många som har ringt och är intresserade, kanske 15 har ringt och är intresserade".

- Jag "Eeehh ok, jag och min fru är nu en av dem då, dessutom anmälde jag intresse minuten du la upp annonsen vad är det du vill få sagt här egentligen?"

- Jag frågade sedan: "Vad menade du när du frågade hur mina förutsättningar ser ut?"

- Yvonne: "Hur ser din ekonomi ut?"

- Jag: "Det är mellan mig och min bank" svarade jag.

- Jag "Jag skulle vilja boka ett möte med dig för att diskutera detaljerna kring radhuset"

- Yvonne "Njaaaee, jag är väldigt fullbokad men ring mig nästa vecka på måndag"

Vi båda la sedan på och min dåliga känsla i magen kvarstod att hon var jävligt osugen på att sälja till mig av någon anledning som jag ej är medveten av. Det slutade med att jag ej ringde henne på måndagen pga detta. Jag vill bara att folk ska veta vad det här är för typ av mäklare om ni någonsin råkar ut för samma behandling av henne så vet ni nu varför.

Mvh.
    2019-09-27
    Yvonne har min sin otroliga kunskap och erfarenhet både hjälpt oss till ett tryggt köp och efter det en trygg försäljning. En mäklare med en härlig personlighet som varmt rekommenderas!!
    2019-09-27
    Proffsig, rak och ärlig mäklare som har en mycket god kännedom om området.
    Skötte både mitt köp av hus samt försäljningen av mitt tidigare hus mycket smidigt, tryggt och effektivt.
    2019-09-12
    Mkt nöjd med all kontakt och service. Jag kunde känna mig trygg i att hon hade koll på allt och alltid var hjälpsam. Alltid smidigt att hitta dagar att träffas och inte en mäklare som försökte sälja in sig själv utan med fint bemötande fick oss att känna oss i trygga händer.
    Tack för fina ord Jenny! Det var roligt att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Den nya ägaren kommer att trivas så bra, det vet vi! :) Agnetha Pettersson
    2019-09-09
    Ett trevligt och vänligt bemötande i kombination med kunnighet och professionalitet.
    Tack Maria! Det var så roligt att träffa dig och att du är så nöjd med din nya bostad. Önskar dig varmt lycka till! Agnetha Pettersson
  • Daniel Y
    2019-08-12
    Köpte hus i Spånga där Yvonne var ansvarig mäklare. Yvonne är trevlig och professionell. Kändes tryggt under hela processen.
    Hej och tack, lycka till med huset. Yvonne Ulvegren
    2019-07-16
    Yvonne är rak och tydlig i sin kommunikation och har all fokus på att såväl säljare som köpare skall mötas och känna tillfredsställelse i en avslutad affär.

En mycket kompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera.
    2019-07-16
    En eldsjäl som jobbar hårt för sina kunder vare sig det är vardag eller helg.
    Vi är mycket nöjda med Yvonne
    och kommer att rekommendera henne varmt!
    Tack för goda rekommendationer. Ni är också väldigt trevliga säljare att ha att göra med. Yvonne Ulvegren
    2019-07-16
    Dödsbo. Fått mycket bra hjälp vid försäljning av lägenhet. Upplevt mäklaren som kompetent och trygg i sin yrkesroll. Professionell. Glad och trevlig. Tydlig info både till mig och köparen i samband med att avtal skrevs. Lätt att komma i kontakt med.
    Tack för god rekommendation, ni är också lätta att ha att göra med. Hälsa Mats! Yvonne Ulvegren
    2019-06-23
    vi har sålt ett radhus, Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt kände direkt att Agnetha skulle få uppdraget att sälja vårat hus, allt gick väldigt smidigt, kan varmt rekommendera Agnetha som mäklare
    Tack Håkan! Det var så roligt att hjälpa er sälja ert fina radhus. Den nya ägaren kommer ta väl hand om ert hus och trivas lika bra som ni har gjort! Önskar dig varmt lycka till framöver! Agnetha Pettersson
    2019-06-19
    Köpte hus via Agnetha, väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Pålitlig och kompetent mäklare. Rekommenderas.
    Tack för fina ord Daniel. Huset och området kommer passa dig och familjen perfekt! Agnetha Pettersson
    2019-06-19
    Agnetha har med kunnighet, värme och trevligt bemötande förmedlat vårt framtida hus!
    Stort tack för värmande ord Caroline. Välkomna till Bromma, ni kommer att trivas så bra! Agnetha Pettersson
    2019-05-06
    Hon var jätte trevlig och svarade snabbt när hade jag nångra frågor genom perioden innan tillträdesdagen. Hon tog hand om allt och allting gick smidigt.
    Tack för fina ord Chet! Önskar dig varmt lycka till i din nya lägenhet. Agnetha Pettersson
  • Henrik N
    skrev om Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2019-05-06
    Agnetha sålde min lgh i bromma.

gick smidigt och snabbt, kände mig trygg med agnetha och blev nöjd med resultatet.
    Tack Henrik! Det var så roligt och trevligt att hjälpa dig att sälja din fina lägenhet. Varmt lycka till med ert letande efter nytt boende inne i city! Agnetha Pettersson