Mäklarhuset Spånga

Mäklarhuset Spånga

Mäklarhuset i Spånga hjälper dig när du bestämt dig för att sälja din bostadsrätt, fritidshus, villa, fritidshus eller kommersiell fastighet. Vi som jobbar på mäklarhuset i Spånga har en lång och gedigen erfarenhet som vi gärna delar med oss av och applicerar dagligen. Vi ser till att ditt hem får vad det förtjänar, på ett tryggt och smidigt tillvägagångssätt. Letar du istället efter ditt drömhus och funderar på att köpa så är du välkommen att rådfråga oss.

Välkommen in till oss på Spånga Torg 4 i Spånga. För att prata med någon av våra trevliga mäklare. Vi sätter alltid kunden i fokus och har full förståelse för dig och dina önskemål.

Läs vad 169 kunder tycker om Mäklarhuset Spånga 2

• sålde sitt hus med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-09-28 Verifierad kund
    Raymond är en lugn och sansad person och processen gick hyfsat smidigt med tanke på att det dels var sommar och dels att räntorna började sticka iväg och marknaden var oberäknelig.
    Jag är nöjd med vårt samarbete och kan rekommendera Raymond om du funderar på att sälja!
    Logvägen 13 var en försäljning som gick enligt planen och resulterade i ett väldigt bra slutpris. Raymond Lindeborg
    2022-09-23 Verifierad kund
    Yvonne är en kunnig mäklare.Ger snabba och raka svar på frågor .Är mycket empatisk, då problem uppkommit stöttar och tröstar hon.
    • Kista
    Kunnig.
    Tillmötesgående.
    • Spånga Centrum
    2022-08-12 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande, ordning och reda på alla handlingar och bra agerat vid prisförhandlingen. Kändes tryggt och lugnt. Är mycket nöjd!
    Tack Inger, återkommer ang boendet. Yvonne Ulvegren
    2022-06-09 Verifierad kund
    Hon var väldigt flexibel och service minded. Proffesionellt bemötande och tillgänglig. Mycket trevlig person och noggrann. Vi är mycket nöjda köpare.
    Tack och hoppas ni ska trivas i nya huset Yvonne Ulvegren
    2022-06-08 Verifierad kund
    Seriös, engagerad, trevlig, noggrann, strukturerad, pålitlig
    Tack för fina omdömet. Hoppas att ni får det bra i nytt boende. Yvonne Ulvegren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-06-04 Verifierad kund
    Trevlig och framför allt väldigt påläst om lägenheten och föreningen - något som inte är jättevanligt bland de mäklare jag har träffat.
    Tack för fina ord Jakob. Lycka till med din nya bostad! Agnetha Pettersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-06-04 Verifierad kund
    Försäljningen har skett på ett mycket bra smärtfritt sätt för mig.
    Tack för ditt fina omdöme Lena! Ha en riktigt fin sommar! Agnetha Pettersson
    2022-05-23 Verifierad kund
    Väldigt trevig mäklare som skötte försäljningen på ett bra sätt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och tillmötesgående, återkopplat återkommande.
    Tack för dina värmande ord. Att du var med från start till mål visar på en seriös vilja att förvärva bostaden. Raymond Lindeborg
  • Karin S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-05-09 Verifierad kund
    Raymond är professionell, lugn och tydlig och inger förtroende. Han är saklig och inlyssnande och kunnig inom sitt område.
    Jag uppskattar ditt omdöme och att du bestämde dig för bostadsrätten. Du insåg snabbt fördelarna med lägenheten och att bo i Solhem. Raymond Lindeborg
  • MARIA K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-05-07 Verifierad kund
    Vi fick ett bra och förtroendeingivande intryck av Raymond och det levde han upp till under hela försäljningsprocessen.
    Då det här var vår första lägenhet som vi sålde så kände vi oss väldigt osäkra på hur allt gick till men Raymond lotsade oss på ett tydligt sätt så vi kände oss trygga.
    Vi rekomenderar verkligen Raymond som mäklare!
    Fint att ni gav mig riktigt goda förutsättningar att genomföra förmedlingen, både genom förberedelser och tillgängligheten av lägenheten i samband med marknadsföringen av denna. Raymond Lindeborg
  • MARIA K
    skrev om Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-04-30 Spontant omdöme
    Vi är supernöjda att vi valde Raymond som mäklare när vi sålde vår lägenhet.
    Vi fick ett bra bemötande och Raymond var saklig, tydlig och lugn och lotsade oss genom hela processen. Det kändes väldigt tryggt då det var vår första lägenhetsförsäljning!
    Vi rekommenderar verkligen Raymond och tackar för ett bra samarbete!
    Tack själva, det var roligt att få hjälpa er genom försäljningsprocessen. Raymond Lindeborg
    • Jakobsberg
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevlig och karismatisk! Mötte verkligen våra förväntningar. Hon är riktigt bra på det hon gör! Rekommenderar verkligen Isabella!
    2022-04-19 Verifierad kund
    Mycket engagerad mäklare. Transparant och lösningsorienterad. Rekommenderar Yvonne starkt
    Tack för ditt fina omdöme. Det var roligt att hjälpa er. Yvonne Ulvegren
    2022-04-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Snabb återkoppling och allt förberett i tid. Mycket smidigt köpupplevelse!
    Glad att vi höll kontakten från allra första början. Tack för er beslutsamhet och återkoppling. Raymond Lindeborg
    2022-04-13 Verifierad kund
    Proffesionellt och upplyst. Samt lugnt med all info
    Mvh Stene
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni kommer att trivas. Yvonne Ulvegren
    2022-04-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, alltid trevlig och lätt att prata med, svarade alltid när jag ringde.
  • sålde sitt hus med hjälp av
    • Bromsten
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående mäklare. Full koll på allt. Rekommenderas varmt!
  • Arvid B
    köpte sitt hus med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-03-30 Verifierad kund
    Allt har gått perfekt. Inga bekymmer.
    Uppskattar responsen, tack. Raymond Lindeborg
    • Viksjö
    2022-03-28 Verifierad kund
    Isabella är trevlig, snabb och saklig. Från start till slut har processen gått smärtfritt och jag är jättenöjd med mitt nya bostadsköp.
    • Viksjö
    2022-03-28 Verifierad kund
    Allting runt henne var bara positivt hon var villig att hjälpa oss med exakt allt vi ville ha hjälp med och kom med egna förslag och tankar som även var nyttiga och bra för oss

Vi rekommenderar henne starkt !!!!
    2022-02-11 Verifierad kund
    Isabella tog emot mig på ett tydligt och proffesionellt utan att presentera massa floskler. Jag kände att vi hittade en gemensam väg på en gång.
    Under hela resan har den linjen följts och jag har känt mig helt trygg med allt i processen. Från första minuterna till slutet.
    Jag har känt att Isabella lagt ribban på en helt realistisk nivå samt agerat både för mig och köparen.
    • Spånga - Tensta
    2022-02-06 Verifierad kund
    Hej!

Vi hade blivit jagade i fem år av en mäklare som när vi väl skrev under och valde att sälja via honom ändrade attityd o blev otillgänglig… för att ge er exempel han hade objektet i 2 månader innan han bokade in en första visning osv. Alltid stressad på visningen han kom prick den tiden visningen var och drog sekunden den var över… jag fick antigen vänta tills på måndag på återkoppling efter visning eller ringa själv… han var usel och vi valde bort honom när 3 månaderna var över.

Så Isabella fick en mycket skeptisk familj som kund… Men sekunden vi träffades och pratade igenom innan vi valde Isabella kändes hon direkt helt rätt. Hon var FANTASTISKT
    Bemötande plus plus
    Medmänniska plus plus
    Peppad och driven plus plus plus
    hon var glad från dag ett alltid på bästa humöret även när vi tappade hoppet om att sälja hon lyckades alltid få oss att känna oss trygga.

Hon gav oss bra råd till exempel plockade vi bort objektet under julledigheten och det gav oss oxå en paus från alla visningar varje söndag… När vi la upp den igen på Hemnet hade vi nya batterier och hon hade rätt den fick en nystart och vi lyckades sälja den till det priset vi ville trots att marknaden har tagit en smäll pga senaste pandemi utveckling med mera…

Hon ringde alltid och snackade lite innan visningen. Kom låååångt innan visningstiden och dubbelkollade att allt var tio top i entrén osv… När visningen var över ringde hon alltid och berättade hur det gick, alltid tröstande de och lugnande.

Det har tagit oss totalt 7 månader att få objektet sålt och det hade varit ett helhet o
    Vi inte fick en sån bra mäklare andra gången.

Rekommenderar henne alla dagar i veckan hon är riktigt bra.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Ärlig, trevlig och fokuserad på lösning! Kan varmt rekommendera.
    Tack för visad uppskattning. Ser fram mot att se ombyggnaden. Raymond Lindeborg
  • Artiom K
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Barkarby
    2021-12-17 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjd med Isabella. Hon var lyhörd och lätt att kommunicera med. Isabella höll oss uppdaterade och var alltid tillgänglig. Vi vill gärna rekommendera Isabella!
    • Barkarby
    2021-12-09 Verifierad kund
    Isabella är Lyhört och lyssnar på vad kunden vill ha.
    Hon är snabbt med att ta hand om olika moment som dyker upp.
    Hon är trevlig och respektfull.
  • köpte sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-11-29 Verifierad kund
    Som köpare av objektet tycker jag att all kommunikation fungerat bra och att hela processen så här långt varit smidig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Agnetha Pettersson en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-11-29 Verifierad kund
    Agnetha var mycket engagerad. Alltid lätt att få kontakt med och närvarande genom hela processen med allt ifrån besiktning, fotografering och visning.
    • Kristineberg
    2021-11-28 Verifierad kund
    Jag hade höga förväntningar i ingången av försäljningen av min lägenhet, inte minst med tanke på lägenhetens läge och skick.
    Yvonnes erfarenhet gav mig höga förväntningar. Yvonnes skicklighet och erfarenhet gjorde tillslut att både säljare och köpare blev nöjda.
    2021-11-22 Verifierad kund
    Isabella Lindell är en engagerad och lyhörd mäklare. Hon har varit ett fantastiskt stöd vid både köp och försäljning av lägenhet. Kan starkt rekommendera Isabella Lindell och ni kommer inte ångra er.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Mycket trevlig och påläst
    Hade inga större fgörväntningar då
    min förra mäklare inte var så bra
    2021-11-05 Verifierad kund
    Topp mäklare som har stort erfarenhet
    2021-10-29 Verifierad kund
    Härligt engagemang i att det ska bli bra för alla inblandade.
  • sålde sitt hus med hjälp av
    2021-10-29 Verifierad kund
    Med sitt stora kunnande, sitt driv och professionalism så kände jag mig oerhört trygg av att Isabella Lindell skötte försäljningen av mitt hus!
    2021-10-24 Verifierad kund
    Klara besked utan att det störde.
    kändes att Yvonne hade en lång erferenhet , det var det vi vill ha.
    2021-10-24 Verifierad kund
    Trevligt med ett mycket glatt humör
    Förtroende ingivande och mycket kunnig.
    Agerade snabbt och skötte allt som behövdes för en snabb och effektiv försäljning
    • Nälsta Vällingby
    2021-10-22 Verifierad kund
    Det märktes att Yvonne har lång erfarenhet som mäklare. Hon hade koll på allt, öppen och rak, inga konstigheter. Dessutom var både fotograf och besiktningsman mycket bra. Jag upplevde också att Yvonne lyssnade och tog väl hand om de som kom för att titta på huset.
    2021-10-22 Verifierad kund
    Kompetent, rak och ärlig. Lätt att arbeta med.
    • Nälsta Vällingby
    2021-10-22 Verifierad kund
    Valet av Yvonne Ulvegren berodde bl.a. på hennes mångåriga erfarenhet av försäljningar i området. Redan från första mötet upplevde vi en professionell planering av försäljningen som följde genom hela processen och till fullo uppfyllde förväntningarna. Visningarna var välplanerade och vi fick värdefull information rörande budgivningarna under slutskedet av försäljningen.
    • Vällingby - Kälvesta
    2021-09-09 Verifierad kund
    Mycket vänligt bemötande
    Engagerad för just min försäljning
    Goda råd inför försäljningen
    Rak kommunikation, lätt att förstå
  • Oskar E
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Centrum
    2021-08-20 Verifierad kund
    Jag köpte min lägenhet av Isabella och blev imponerad av hennes engagemang, välvilja och tålamod. Hon är väldigt lättsam och enkel att prata med, samtidigt som hon är trovärdig och håller koll på de viktiga delarna. När jag senare skulle sälja samma lägenhet var valet enkelt att kontakta Isabella igen. Vid försäljningen gjorde hon ett otroligt bra jobb och var ett tryggt bollplank, både hur utmaningar kunde lösas och som ett bra stöd i försäljningsprocessen. Jag är supernöjd med Isabella och har redan rekommenderat henne till en nära vän som också blev nöjd. Till er som funderar på att sälja er lägenhet, eller köpa en ny bostad, så kan jag varmt rekommendera Isabella som mäklare.
  • 2021-08-11 Spontant omdöme
    Raymond tog kontakt omgående när jag hadde tagit kontakt med Mäklarhuset . Jag tycker att han har gjort en alldeles utmärkt försäljning av min mor och fars dödsbo. Raymond har ett väldigt gott bemötande , han är engagerad och lyhörd. Allt positivt rekommenderas 100 %
    Tack för ett bra samarbete när vi förmedlade bostadsrätten på Flystagränd 5 i Sundby. All administrativ och samordnande assistans underlättade jobbet. Raymond Lindeborg
  • sålde sitt hus med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    • Nälsta
    2021-08-04 Verifierad kund
    Jag valde Raymond efter att gått igenom ett antal mäklarprofiler. Valet visade sig vara perfekt för mig. Raymond är en lyhörd och metodisk person som skapar förtroende. Han är engagerad, kommunikativ och visar i varje steg i säljprocessen sitt engagemang för att komma till bra resultat. Inte minst i budgivningsprocessen som blev något virrig på grund av bland annat ovana budgivare. Raymond navigerade professionellt och skickligt vilket mynnade i ett mycket lyckat resultat. Jag är mycket nöjd på det sätt han skötte sitt uppdrag.
    Jag vill tacka dig för förtroendet och samtidigt nämna att det har varit både kul och riktigt inspirerande att få samarbeta med dig Björn! Raymond Lindeborg
    2021-06-27 Verifierad kund
    Väldigt kunnig och trevlig i sitt bemötande. Mycket hjälpsam! Mvh Annicka
    2021-06-24 Verifierad kund
    Jag anlitade Isabella för att sälja min lägenhet. Hon var pålitlig, lyhörd och professionell. Hon var engagerad och hade en kontinuerlig dialog med mig, säljaren. Utöver det så är hon charmig och social.
    • Vällingby - Vinsta
    2021-06-21 Verifierad kund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-06-20 Verifierad kund
    Vi valde att ta hjälp av just Raymond eftersom han är lyhörd, engagerad och en person man lätt får förtroende för. Han förstod marknaden väl och guidade oss som förstagångssäljare igenom processen på ett bra sätt. Under budgivningen visade han dels sin förhandlingserfarenhet och dels hur beteendet hos en av spekulanterna var oseriöst. Slutligen gav han oss några värdefulla råd när vi skulle köpa vårt nya hus, som visade sig bli avgörande i vårt val.
    Tack för er återkoppling över försäljningen som vi gick igenom tillsammans. Ni gjorde mitt arbete roligt och jag är glad att jag kunde hjälpa er inför köpet av huset. Jag värdesätter ert engagemang för detaljer som ibland kan vara avgörande faktorer inför en försäljning. Önskar er lycka till med ert nya hus. Raymond Lindeborg
    • Vällingby - Vinsta
    2021-06-19 Verifierad kund
    Är är nöjd med försäljningen. Trevligt bemötande av mäklare. Hade flera bra viskningar.