Raymond Lindeborg

Raymond Lindeborg

Raymond Lindeborg är mäklare på Mäklarhuset Spånga

Raymond Lindeborg har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Raymond Lindeborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Raymond Lindeborg har haft 6 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 6 Läs vad Raymond Lindeborg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    • Solhem - Spånga
    2021-06-20
    Vi valde att ta hjälp av just Raymond eftersom han är lyhörd, engagerad och en person man lätt får förtroende för. Han förstod marknaden väl och guidade oss som förstagångssäljare igenom processen på ett bra sätt. Under budgivningen visade han dels sin förhandlingserfarenhet och dels hur beteendet hos en av spekulanterna var oseriöst. Slutligen gav han oss några värdefulla råd när vi skulle köpa vårt nya hus, som visade sig bli avgörande i vårt val.
    Tack för er återkoppling över försäljningen som vi gick igenom tillsammans. Ni gjorde mitt arbete roligt och jag är glad att jag kunde hjälpa er inför köpet av huset. Jag värdesätter ert engagemang för detaljer som ibland kan vara avgörande faktorer inför en försäljning. Önskar er lycka till med ert nya hus. Raymond Lindeborg
    2021-06-18
    Jag blev förvånad över att lägenheten blev såld bara efter två visningar. Mäklaren höll mig underrättad om allt som skedde på ett utomordentligt sätt. Jag är så nöjd med hans arbete på alla sätt.
    Jag är glad att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda med mitt arbete. Tack själva för en god kommunikation och ett bra samarbete. Raymond Lindeborg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-06-16
    En riktigt ärligt mäklare som man kan lita på.
    Mäklaren hit tills har haft trevligt och mycket
    bra bemötande.
    Mäklaren har varit tydligt när det gäller förklaringar osv.
    Jätte bra kommunikation mellan oss.
    Glädjande att du tycker det. För jag anser att du gjorde arbetet smidigt och enkelt för mig. Det beror på din förståelse för marknaden och tydliga beslutsamhet. Tror att du kommer att uppskatta allt med bostaden. Du är varmt välkommen att höra av dig i framtiden. Raymond Lindeborg
    2021-06-07
    Raymond Lindeborg är väldigt trevlig, noga, lyhörd, ansvarig person. Raymond ger ett smidigt och tryggt bemötande genom försäljningen. Han är alltid tillgänglig och ställer verkligen upp för kunder. Rekommenderas varmt.
    Det är roligt att höra att du uppskattar allt. Vill att alla ska bli lika nöjda och få svar på de frågor man har inför köpet. Din grundliga undersökning och raka kommunikation underlättade affären. Hoppas att du kommer att trivas. Tveka inte att höra av dig om det är något annat jag kan hjälpa dig med. Raymond Lindeborg
    • Vällingby - Vinsta
    2021-05-24
    Jag har köpt lägenhet i ullvidevägen 43
    Mäklare Raymond . Han är jätte trevligt och hjälpsam
    Jag är jätte nöjd 😄 .
    Tack för din rekommendation. Vi hade verkligen trevliga möten och samtal. Kul att ni blev köpare. Raymond Lindeborg
    • Vällingby - Vinsta
    2021-05-18
    Raymond var proffsig, noggrann, lyhörd och engagerad från första initiala kontakten till att lägenheten blivit såld. Jag kan verkligen rekommendera honom till 100%.
    Tack snälla för fint omdöme. Så fantastiskt att vi så snabbt nådde högsta kvadratmeterpris för din kategori av lägenhet i föreningen. Raymond Lindeborg