Raymond Lindeborg

Raymond Lindeborg

Raymond Lindeborg är mäklare på Mäklarhuset Spånga

Raymond Lindeborg har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Raymond Lindeborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 5.0. Raymond Lindeborg har haft 8 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 15 Läs vad Raymond Lindeborg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och tillmötesgående, återkopplat återkommande.
    Tack för dina värmande ord. Att du var med från start till mål visar på en seriös vilja att förvärva bostaden. Raymond Lindeborg
  • Karin S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-05-09 Verifierad kund
    Raymond är professionell, lugn och tydlig och inger förtroende. Han är saklig och inlyssnande och kunnig inom sitt område.
    Jag uppskattar ditt omdöme och att du bestämde dig för bostadsrätten. Du insåg snabbt fördelarna med lägenheten och att bo i Solhem. Raymond Lindeborg
  • MARIA K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-05-07 Verifierad kund
    Vi fick ett bra och förtroendeingivande intryck av Raymond och det levde han upp till under hela försäljningsprocessen.
    Då det här var vår första lägenhet som vi sålde så kände vi oss väldigt osäkra på hur allt gick till men Raymond lotsade oss på ett tydligt sätt så vi kände oss trygga.
    Vi rekomenderar verkligen Raymond som mäklare!
    Fint att ni gav mig riktigt goda förutsättningar att genomföra förmedlingen, både genom förberedelser och tillgängligheten av lägenheten i samband med marknadsföringen av denna. Raymond Lindeborg
  • MARIA K
    skrev om Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-04-30 Spontant omdöme
    Vi är supernöjda att vi valde Raymond som mäklare när vi sålde vår lägenhet.
    Vi fick ett bra bemötande och Raymond var saklig, tydlig och lugn och lotsade oss genom hela processen. Det kändes väldigt tryggt då det var vår första lägenhetsförsäljning!
    Vi rekommenderar verkligen Raymond och tackar för ett bra samarbete!
    Tack själva, det var roligt att få hjälpa er genom försäljningsprocessen. Raymond Lindeborg
    2022-04-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Snabb återkoppling och allt förberett i tid. Mycket smidigt köpupplevelse!
    Glad att vi höll kontakten från allra första början. Tack för er beslutsamhet och återkoppling. Raymond Lindeborg
  • Arvid B
    köpte sitt hus med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2022-03-30 Verifierad kund
    Allt har gått perfekt. Inga bekymmer.
    Uppskattar responsen, tack. Raymond Lindeborg
    2022-02-04 Verifierad kund
    Ärlig, trevlig och fokuserad på lösning! Kan varmt rekommendera.
    Tack för visad uppskattning. Ser fram mot att se ombyggnaden. Raymond Lindeborg
  • 2021-08-11 Spontant omdöme
    Raymond tog kontakt omgående när jag hadde tagit kontakt med Mäklarhuset . Jag tycker att han har gjort en alldeles utmärkt försäljning av min mor och fars dödsbo. Raymond har ett väldigt gott bemötande , han är engagerad och lyhörd. Allt positivt rekommenderas 100 %
    Tack för ett bra samarbete när vi förmedlade bostadsrätten på Flystagränd 5 i Sundby. All administrativ och samordnande assistans underlättade jobbet. Raymond Lindeborg
  • sålde sitt hus med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    • Nälsta
    2021-08-04 Verifierad kund
    Jag valde Raymond efter att gått igenom ett antal mäklarprofiler. Valet visade sig vara perfekt för mig. Raymond är en lyhörd och metodisk person som skapar förtroende. Han är engagerad, kommunikativ och visar i varje steg i säljprocessen sitt engagemang för att komma till bra resultat. Inte minst i budgivningsprocessen som blev något virrig på grund av bland annat ovana budgivare. Raymond navigerade professionellt och skickligt vilket mynnade i ett mycket lyckat resultat. Jag är mycket nöjd på det sätt han skötte sitt uppdrag.
    Jag vill tacka dig för förtroendet och samtidigt nämna att det har varit både kul och riktigt inspirerande att få samarbeta med dig Björn! Raymond Lindeborg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Raymond Lindeborg en del av Mäklarhuset Spånga
    2021-06-20 Verifierad kund
    Vi valde att ta hjälp av just Raymond eftersom han är lyhörd, engagerad och en person man lätt får förtroende för. Han förstod marknaden väl och guidade oss som förstagångssäljare igenom processen på ett bra sätt. Under budgivningen visade han dels sin förhandlingserfarenhet och dels hur beteendet hos en av spekulanterna var oseriöst. Slutligen gav han oss några värdefulla råd när vi skulle köpa vårt nya hus, som visade sig bli avgörande i vårt val.
    Tack för er återkoppling över försäljningen som vi gick igenom tillsammans. Ni gjorde mitt arbete roligt och jag är glad att jag kunde hjälpa er inför köpet av huset. Jag värdesätter ert engagemang för detaljer som ibland kan vara avgörande faktorer inför en försäljning. Önskar er lycka till med ert nya hus. Raymond Lindeborg