Adam Lindh

Adam Lindh

Adam Lindh är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Adam Lindh har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Adam Lindh har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 378 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Lindh har haft 108 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Om du söker en mäklare som brinner för sitt yrke, alltid gör det där lilla extra för att du som säljare ska få så bra betalt som möjligt och samtidigt förstår vikten av att känna sig trygg och väl omhändertagen under hela processen, då ska du välja mig som mäklare!

Min ambition är att skapa en relation som löper längre än den aktuella bostadsaffären där du som säljare känner dig så pass nöjd med min mäklartjänst att du gärna rekommenderar mig till dina vänner och bekanta.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag otroligt driven och målmedveten! Detta tillsammans med ett strukturerat arbetssätt, en tydlig plan och en ödmjukhet inför det faktum att varje försäljning och kundsituation är unik skulle jag säga är nyckeln till att jag har fått äran att hjälpa så pass många säljare och köpare.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kort sagt - den energi och motivation jag får från mina kunder.

Att få möta många människor i olika situationer och samtidigt kunna vara behjälplig med något som för de allra flesta är den största affären man som privatperson gör i livet är en fantastisk känsla!

378 omdömen om Adam Lindh

Sedan starten hos Reco 2018
Lukasz Piotr N
Nyby

Professionell, kompetent, tålmodig, flexibel, hjälpsam, kommunikativ och väldigt trevlig! Rekommenderar.

Monireh M
Industristaden/Kungsängen

Adam är trevlig, kompetent och målinriktad. Han har bra energi och var engagerad och tillmötesgående. Han var tydlig och höll mig uppdaterad.

Marie W
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
Storvreta

Trevlig och positiv mäklare han förklarar på ett lätt sätt när man inte hänger med. Detta är en djungel med fastighets affärer. Kan varmt rekommenderas vidare. Marie och Tommy ❤️

Maria J
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Lindh en del av Mäklarhuset Uppsala
Storvreta

Jättetrevlig o bra återkoppling!

Ahmet K
Löten

Otroligt trevlig mycket korrekt.

Philip N
Löten

Trevligt och professionellt bemötande. Skapade en lugn och trygg affär med högt servicetänk. Vi uppskattade att ha Adam som vår mäklare.

Fanny E
Löten

Trevlig och professionellt bemötande. Tillgänglig och enkel att ha kontakt med. Vi upplever oss väldigt trygga och nöjda!

Bo A
Höganäs

Vänligt bemötande, effektiv, kunnig

Max O
Salabacke

Vi som säljare kan verkligen rekommendera Adam. Han är lätt att ha och göra med, är trevlig och gör ett bra jobb. Han levererade ett bra slutpris trots marknadsläget.

Boel Ö
Höganäs

En synnerligen professionell mäklare som man kan känna sig trygg med.