Anders Wolf

Anders Wolf

Anders Wolf är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Anders Wolf har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Anders Wolf har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Wolf har haft 15 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 69 Läs vad Anders Wolf

• Fålhagen
    2022-07-04 Verifierad kund
    Vi behövde sälja vår lägenhet ganska hastigt, och vi kunde inte haft en bättre mäklare än Anders. Snabb på bollen och mycket lösningsorienterad. Rekommenderas varmt!
    • Fålhagen
    2022-07-01 Verifierad kund
    Vi blev bemötta med stort engagemang och kompetens. Vi kunde inte känt oss tryggare!
    • Kungsängen
    2022-03-23 Verifierad kund
    Bra strategi, tydlig kommunikation och effektiv. Väl genomförd försäljning.
    • Östhammar
    2022-02-21 Verifierad kund
    Positivt och väldigt sakligt med god kännedom om objekten. Lösningsorienterad för att tillvarata både säljarens och köparens intressen och få till ett avslut.
    En mäklare jag kan rekommendera både för försäljning och köp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Centrum
    2022-02-08 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabb respons! Tusen tack för hjälpen med en bra och smidig affär.
    • Kungsängen
    2021-09-25 Verifierad kund
    Ambitiös. Trevlig. Noggrann. Toppen!
  • sålde en tomt med hjälp av Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Norrtälje
    2021-09-11 Verifierad kund
    Uppdraget var köparens uppdrag till Mäklarhuset. Jag är säljare och förväntade mig ett enklare kontrakt. Men givet detta så var Anders Wolf utmärkt.
    • Gräsö
    2021-07-04 Verifierad kund
    Mäklaren har varit mycket service inrikta och ivrig att få till en bra affär. Och det är precis som jag hade förväntat mig att han skulle vara. Vi har fått möjlighet att göra affären på våra tider och villkor.
  • sålde sin bostad med hjälp av Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Ärentuna
    2021-06-22 Verifierad kund
    Anders tog sig an vårt lite speciella försäljningsuppdrag med 100% engagemang. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Uppfattar att han har hög trovärdighet och transparens, så det kändes bra att Anders representerade oss i denna affär.
    • Gräsö
    2021-03-10 Verifierad kund
    Anders har på ett engagerat och entusiasmerande sätt bidragit till att presentera objektet på bästa sätt.