Läs vad 55 Läs vad Anders Wolf

• 2020-12-18
    Trevlig och otroligt hjälpsam.
    Kristina G
  • 2020-10-30
    Anders är trevlig, tillmötesgående och pragmatisk. Perfekt Mäklare!
    Patrik L
  • 2020-10-29
    Högt engagemang, lätt att få kontakt med. Förtroendeingivande.
    Per G
  • 2020-10-27
    Mycket nöjd med Anders Wolfs. Hans engagemang genom hela processen, tillgänglighet och noggrannhet. Kan varmt rekommendera honom.
    Karin G
    Karin G
  • 2020-10-27
    Fritidshustomt.

Påläst om objektet, verkade för både säljare och köpares intresse,
    Göran S
  • 2020-10-10
    Anders har hjälpt oss att sälja två stycken tvåor i Luthagen inom loppet av ett år 2019/20. Anders är mycket förtroendeingivande och engagerad och lägger ned stor möda där han inte lämnar något åt slumpen. Detta gäller både i dialog med oss som kunder och med spekulanter som även har dykt upp i sista sekund. Vi tycker att han är seriös, klok och pålitlig och att han är öppen för olika resonemang där han lyssnar på oss som kund i olika vägvalssituationer - ett kunnigt och pålitligt bollplank. Dessutom är Anders omsorgsfull och ställer upp när vi har bett honom om det där lilla extra vilket vi behövt då vi bor i Stockholm och inte alltid har kunnat komma loss med kort varsel för att t.ex. vattna blommorna och vädra. Under försäljningarna har vi haft en tät dialog då Anders är noga med transparens och att hålla oss i loopen. Vi kan varmt rekommendera Anders!
    anne a
    • 59.0 m²
    • Luthagen
  • 2020-10-03
    Vi har nu anlitat Anders för tredje gången för försäljning av en lägenhet. Precis som tidigare gick han in helhjärtat och hjälpte oss med bravur. Förutom att behärska själva försäljningen galant är han en varm, närvarande och otroligt engagerad mäklare.
    Josefine L
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Luthagen/Stabby
  • 2020-10-02
    Sammanfattningsvis Uppsalas sannolikt bästa mäklare. Vi har köpt en bostad och sålt två via Anders som överträffade alla förväntningar.
    THOMAS A
    • 59.0 m²
    • Luthagen
  • 2020-06-28
    Väldigt bra kommunikation med mig och bra kolla på marknaden och området. Brydde sig mycket gällande mina behov och krav!
    Gustav S
    • 55.0 m²
    • Salabacke
  • 2020-06-06
    Har köpt en lägenhet. Blev trevligt bemött och han var väl påläst om objektet. Man kände sig trygg vid köpet.
    Patric T
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Gränby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wolf en del av Mäklarhuset Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte