Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Mäklarhuset Uppsala Freja Swenning

Freja Swenning
en del av Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10
751 49 Uppsala — Visa karta

Vad tror Freja att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Freja Swenning

• Emma N skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag sålde en 2a i Luthagen i Uppsala. Freja var mycket noggrann och kändes kunnig. Hon var alltid anträffbar och gav mig kontinuerliga uppdateringar om vad som hände i processen. Tyvärr fick jag inte sålt lägenheten till det pris jag önskade men Freja gjorde nog det hon kunde när marknaden och tajmingen inte är den bästa. Sammantaget är jag mycket nöjd! Läs mer
  • Christina V skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har haft en okomplicerad försäljning av vårt hus tillsammans med Freja. Vi har haft positiva kontakter hela tiden och mötts av god planering och snabba svar på små och stora frågor. Läs mer
  • Simon skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Freja phoned me after I had shown interest in a different apartment that her colleague had up for sale. She offered to show us the apartment anytime that suited us and then followed up after viewing and answered all our questions etc.
    A professional , young and pleasant agent with a good attitude whom I'm sure will do very well in her chosen profession Läs mer
  • Haco A skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt hus mycket nöjd med mäklarehuset mycket bra bemötande av Freja stort Tack. Läs mer
  • Linnea O
    Linnea O skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi anlitade Freja Swenning som mäklare när vi skulle sälja vår tvårummare i centrala Uppsala. Med ett fint bemötande och ett pedagogiskt upplägg av hur försäljningen skulle gå till kände vi oss genast trygga i vår bostadsförsäljning. Freja har varit mycket engagerad, ambitiös och lyhörd genom hela försäljningsprocessen. Hon uppfyllde våra förväntningar med råge och vi är glada över priset vi fick vår lägenhet såld för. Vi är mycket nöjda med hennes insats och vill varmt rekommendera andra att anlita henne som mäklare. Läs mer
  • Birgitta R skrev om Freja Swenning en del av Mäklarhuset Uppsala
    Helt igenom mycket nöjd. Bra information och uppföljning under hela processen. Läs mer
Katarina Wiksell
Johan Eriksson