Joel Sundin Cruickshank
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är en av de absolut största besluten och affärerna man gör i livet. Jag känner mig privilegierad att få möjligheten att ledsaga mina säljare genom denna stora affär till en lyckad försäljning med ett ständigt fokus på högt resultat. Jag är mycket tacksam för de många rekommendationer jag får från nöjda säljare och köpare, vilket är en bekräftelse på min tydliga försäljningsstruktur i varje enskild affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Valet av fastighetsmäklare är mycket viktigt och kan vara skillnaden mellan en lyckad bostadsaffär till en osåld bostad. Det är viktigt att man får rätt fastighetsmäklare för sin egen försäljning och mycket bottnar i ett genuint och tryggt samarbete.
Man ska anlita mig om man önskar en ambitiös fastighetsmäklare som ständigt är nyfiken att förbättras och strävar efter en lyckad affär till högsta möjliga slutpris. Att ta hand om varje kund och vara lyhörd för deras önskemål gör att jag lyckas förstå och kan hjälpa kunderna utifrån deras behov. Som fastighetsmäklare arbetar jag efter en unik försäljningsstruktur som är en stor anledning till att min tjänst sticker ut i mängden. Jag prioriterar varje enskild affär och avsätter tid för att uppnå en trygg affär för både en säljare och en köpare.

Vad gör du helst på en ledig dag?
Under en ledig dag spenderar jag gärna tid med familj och nära vänner. Dagen innehåller förmodligen en hel del matlagning eftersom det är ett stort intresse hos mig. Sedan tränar jag ett pass Cross fit på Vanheim eller spelar racketsporten squash på UTK. Läs mer

Läs vad 7 Läs vad Joel Sundin Cruickshank

• Sara Maria P sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-26

Fålhagen
    Joel sålde min pärla på två rok och det gick snabbt och smidigt! Det jag uppskattar lite extra är att han alltid höll mig uppdaterad under försäljningens gång, det stillade mina nerver litegrann 😊 Uppskattar också att han är noggrann och alltid tar sig gott om tid, oavsett om det gäller värdering eller om man som säljare/köpare behöver stöd eller vill bolla något. Jättenöjd med försäljningen och samarbetet, skulle absolut rekommendera att sälja med Joel ☀️ Läs mer
  • Jonas B sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-10

Uppsala
    Har sålt två lägenheter med hjälp av Joel och har varit mycket nöjd båda gångerna. Joel har med en positiv anda och lyhördhet förmågan att lotsa en genom försäljningen på ett betryggande sätt. Han är också väldigt hjälpsam utöver försäljningen och är ett bra stöd och vid köpet av nästa bostad Läs mer
  • Karin F köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-10

Uppsala
    Jättetrevlig o tillmötesgående Läs mer
  • Emma P skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-04-28

Om Joel ej kunde svara i telefon, hörde han snabbt av sig när han blev ledig. Alltid glad och positiv! Väldigt lättillgänglig och hjälpsam. Läs mer
  • Christopher E skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-04-25

Joel är en extremt målinriktad och driven mäklare. I en snudd på omöjlig marknadssituation lyckades han ändå driva in potentiella köpare, och i slutändan stänga affären till önskat pris. Joel tog sig tid att hitta svaren på spekulanternas alla frågor och önskemål, även när dessa var snudd på orimliga.

Joel tog ansvar över hela säljprocessen, från star till mål. Han höll mig dessutom uppdaterad, på daglig basis.

Han har mina varmaste rekommendationer, och jag har redan rekommenderat honom till en god vän vilken hade lite problem i sin säljprocess. Och i kväll fick jag veta att Joel stängt även den affären... Läs mer
  • Anna F skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-04-24

Sålde lägenhet i centrala Uppsala med hjälp av Joel på Mäklarhuset Uppsala. Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen och med resultatet! Joel var seriös, noggrann, kunnig och hade ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2018-03-31

Vi är väldigt nöjda med Joel som mäklare och hur han skötte försäljningen av vår lägenhet. Engagerad, kunnig, trevlig och proffsig. Alltid kontaktbar med snabba svar.
    Vi rekommenderar verkligen Joel som mäklare! Läs mer
    2018-04-24 Joel svarar Erik Å
    Tack för er rekommendation Erik. Det har varit ett nöje att haft ett lyckat samarbete tillsammans med er familj. Önskar er all lycka med er nya och fina villa!
    Joel gillar detta

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala