Joel Sundin Cruickshank

Joel Sundin Cruickshank

Joel Sundin Cruickshank är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Joel Sundin Cruickshank har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 26 omdömen sedan 2018-03-31. Joel Sundin Cruickshank har haft 23 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är en av de absolut största besluten och affärerna man gör i livet. Jag känner mig privilegierad att få möjligheten att ledsaga mina säljare genom denna stora affär till en lyckad försäljning med ett ständigt fokus på högt resultat. Jag är mycket tacksam för de många rekommendationer jag får från nöjda säljare och köpare, vilket är en bekräftelse på min tydliga försäljningsstruktur i varje enskild affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Valet av fastighetsmäklare är mycket viktigt och kan vara skillnaden mellan en lyckad bostadsaffär till en osåld bostad. Det är viktigt att man får rätt fastighetsmäklare för sin egen försäljning och mycket bottnar i ett genuint och tryggt samarbete.
Man ska anlita mig om man önskar en ambitiös fastighetsmäklare som ständigt är nyfiken att förbättras och strävar efter en lyckad affär till högsta möjliga slutpris. Att ta hand om varje kund och vara lyhörd för deras önskemål gör att jag lyckas förstå och kan hjälpa kunderna utifrån deras behov. Som fastighetsmäklare arbetar jag efter en unik försäljningsstruktur som är en stor anledning till att min tjänst sticker ut i mängden. Jag prioriterar varje enskild affär och avsätter tid för att uppnå en trygg affär för både en säljare och en köpare.

Vad gör du helst på en ledig dag?
Under en ledig dag spenderar jag gärna tid med familj och nära vänner. Dagen innehåller förmodligen en hel del matlagning eftersom det är ett stort intresse hos mig. Sedan tränar jag ett pass Cross fit på Vanheim eller spelar racketsporten squash på UTK.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 26 Läs vad Joel Sundin Cruickshank

• Sålt ett bostadsrättsradshus. Joel var superproffsig, trevlig, hjälpsam på alla sätt och vis. Han gav alla som ville chansen att komma på visning, även om man behövde en egen visning pga Corona. Vi valde Joel för att vi märkt att han var väldig bra att ha att göra med när vi förlorade budgivningen på ett annat hus. Man märker att han månar om både säljare och köpare. Kändes tryggt alltihop!
    Cecilia S sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-16
    2020-10-16
  • jag sålde en 2:a på 52 m2 i Sala Backe. Joel gav ett professionellt intryck och levde upp till förväntningarna genom försäljningsprocessen. En välplanerad försäljningsplan tillsammans med mycket nedlagd tid av Joel under försäljningen gav ett resultat långt över förväntan! Rekommenderar skarpt!
    Are Y sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-14
    • 2:a
    • 53.0 m²
    2020-10-14
  • Köpte lägenhet på Vaksalagatan 55 år 2016 av Joel. Eftersom jag upplevde honom så kompetent anlitade jag honom för att sälja samma lägenhet fyra år senare. Vid mitt köp köpte jag lägenheten för ett förhållandevis högt pris. Trots detta kände jag mig väldigt nöjd och Joel styrde upp affären på ett föredömligt sätt. Att jag senare anlitade honom var för att jag ville att nästa köpare skulle bli bemött precis som jag själv blev. Vid min försäljning överträffade han alla mina förväntningar både avseende tillgänglighet, professionalitet och resultat. Kunde inte rekommendera mer! 5/5!
    Fredrik Karl Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-13
    • 1:a
    • 21.0 m²
    • Fålhagen
    2020-10-13
  • Korrekt och trevlig mäklare. Levde helt upp till mina förväntningar.
    Eva V köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-11
    • 1:a
    • 21.0 m²
    • Fålhagen
    2020-10-11
  • Joel har varit lyhörd och flexibel under hela processen och vi har fått ett positivt och kompetent bemötande på alla plan.
    Aino I sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-05
    • 122.4 m²
    • Luthagen
    2020-10-05
  • Joel är mycket trevlig och professionell.
    Sara U köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-04
    2020-10-04
  • Bra trevlig mäklare som är seriös och professionell och haft en bra kontakt genom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera honom!
    Peter S sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-10-02
    2020-10-02
  • Joel är en mycket proffsig mäklare. Hans yrkeskunskaper och engagemang genomsyrade hela affären - från intaget av vår bostadsrätt till avtalet. Han skapar dom bästa prospekten och använder sig av den effektivaste marknadsföringen. Han är trygg och pålitlig. Vi kan varmt rekommendera Joel vid valet av din mäklare.
    Ulf S
    Ulf S sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-07-08
    • 5:a
    • 133.0 m²
    • Centrum
    2020-07-08
  • Rekommenderas helt klart, en trygg mäklare som kommer ge dig rekommendationer att göra de tryggare valen.
    Theo B sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-07-04
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Salabacke
    2020-07-04
  • Som förstagångsköpare var det väldigt skönt att ha Joel som var mycket hjälpsam i att förklara stegen i processen till lägenhetsköp, hur man ska tänka kring bostaden och andra intressenter och han gav oss massor tips på vägen. Väldigt trevligt bemötande, stort engagemang och kontaktbar med snabb respons. Vi var väldigt nöjda och kommer säkerligen kontakta honom igen när det till slut blir dags att sälja.
    Elsa M köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2020-06-17
    • 3:a