Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Joel Cruickshank
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?

Läs vad 4 kunder tycker om Joel Cruickshank

• Emma P skrev om Joel Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Om Joel ej kunde svara i telefon, hörde han snabbt av sig när han blev ledig. Alltid glad och positiv! Väldigt lättillgänglig och hjälpsam. Läs mer
  • Christopher E skrev om Joel Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Joel är en extremt målinriktad och driven mäklare. I en snudd på omöjlig marknadssituation lyckades han ändå driva in potentiella köpare, och i slutändan stänga affären till önskat pris. Joel tog sig tid att hitta svaren på spekulanternas alla frågor och önskemål, även när dessa var snudd på orimliga.

Joel tog ansvar över hela säljprocessen, från star till mål. Han höll mig dessutom uppdaterad, på daglig basis.

Han har mina varmaste rekommendationer, och jag har redan rekommenderat honom till en god vän vilken hade lite problem i sin säljprocess. Och i kväll fick jag veta att Joel stängt även den affären... Läs mer
  • Anna F skrev om Joel Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålde lägenhet i centrala Uppsala med hjälp av Joel på Mäklarhuset Uppsala. Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen och med resultatet! Joel var seriös, noggrann, kunnig och hade ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Joel Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi är väldigt nöjda med Joel som mäklare och hur han skötte försäljningen av vår lägenhet. Engagerad, kunnig, trevlig och proffsig. Alltid kontaktbar med snabba svar.
    Vi rekommenderar verkligen Joel som mäklare! Läs mer
    2018-04-24 Joel svarar Erik Å
    Tack för er rekommendation Erik. Det har varit ett nöje att haft ett lyckat samarbete tillsammans med er familj. Önskar er all lycka med er nya och fina villa!
    Joel gillar detta

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala