Joel Sundin Cruickshank
Registrerad mäklare sedan 2014-10-22
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-31
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är en av de absolut största besluten och affärerna man gör i livet. Jag känner mig privilegierad att få möjligheten att ledsaga mina säljare genom denna stora affär till en lyckad försäljning med ett ständigt fokus på högt resultat. Jag är mycket tacksam för de många rekommendationer jag får från nöjda säljare och köpare, vilket är en bekräftelse på min tydliga försäljningsstruktur i varje enskild affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Valet av fastighetsmäklare är mycket viktigt och kan vara skillnaden mellan en lyckad bostadsaffär till en osåld bostad. Det är viktigt att man får rätt fastighetsmäklare för sin egen försäljning och mycket bottnar i ett genuint och tryggt samarbete.
Man ska anlita mig om man önskar en ambitiös fastighetsmäklare som ständigt är nyfiken att förbättras och strävar efter en lyckad affär till högsta möjliga slutpris. Att ta hand om varje kund och vara lyhörd för deras önskemål gör att jag lyckas förstå och kan hjälpa kunderna utifrån deras behov. Som fastighetsmäklare arbetar jag efter en unik försäljningsstruktur som är en stor anledning till att min tjänst sticker ut i mängden. Jag prioriterar varje enskild affär och avsätter tid för att uppnå en trygg affär för både en säljare och en köpare.

Vad gör du helst på en ledig dag?
Under en ledig dag spenderar jag gärna tid med familj och nära vänner. Dagen innehåller förmodligen en hel del matlagning eftersom det är ett stort intresse hos mig. Sedan tränar jag ett pass Cross fit på Vanheim eller spelar racketsporten squash på UTK. Läs mer

Läs vad 19 Läs vad Joel Sundin Cruickshank

• Ulf S
    Ulf S sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-08

5:a
    Centrum
    Joel är en mycket proffsig mäklare. Hans yrkeskunskaper och engagemang genomsyrade hela affären - från intaget av vår bostadsrätt till avtalet. Han skapar dom bästa prospekten och använder sig av den effektivaste marknadsföringen. Han är trygg och pålitlig. Vi kan varmt rekommendera Joel vid valet av din mäklare. Läs mer
  • Theo B sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-04

2:a
    Salabacke
    Rekommenderas helt klart, en trygg mäklare som kommer ge dig rekommendationer att göra de tryggare valen. Läs mer
  • Elsa M köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-17

Luthagen
    Som förstagångsköpare var det väldigt skönt att ha Joel som var mycket hjälpsam i att förklara stegen i processen till lägenhetsköp, hur man ska tänka kring bostaden och andra intressenter och han gav oss massor tips på vägen. Väldigt trevligt bemötande, stort engagemang och kontaktbar med snabb respons. Vi var väldigt nöjda och kommer säkerligen kontakta honom igen när det till slut blir dags att sälja. Läs mer
  • Mattias F sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-14

Luthagen
    Det finns mäklare och sen finns det MÄKLARE. Joel är utan tvekan en MÄKLARE. Joel lyckades att sälja min lägenhet före visning efter att han hade tagit över objektet från en annan mäklare som inte lyckades att sälja den på fyra visningar! Joel överträffade alla mina förväntningar. Han tar sig verkligen tid för både mig som säljare men också för alla spekulanter, han uppvisar ett engagemang som är helt otroligt samt är otroligt lyhörd till mig som säljare.

Jag kommer aldrig att anlita någon annan mäklare i framtiden och jag tycker alla ni borde göra detsamma!

Tack Joel, du är bäst!! Läs mer
  • Nils P sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-09

Uppsala
    Sålde min lägenhet. Blev mycket bra bemött av Joel, om än hans stora engagemang kunde bli lite för mycket ibland. Joel tog hand om alla detaljer och kontakter, vilket var väldigt skönt! Affären gick smidigt, och även om jag kanske inte fick så mycket för lägenheten som jag drömt om, så blev det en väldigt snabb affär i utgångspris, och det var egentligen det viktigaste.

Sammanfattningsvis skulle jag rekommendera Joel till andra unga vuxna som skall köpa och sälja lägenheter! Det demografiska området har han koll på! Läs mer
  • Felizia A köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-07

Uppsala
    Jag uppskattade allt med bemötandet. Personligt på en lagom nivå som ingav förtroende och inte för "påklistrat" som jag tycket mig upplevt ibland. Ett genuint intresse att se att allt kändes rätt för mig. Att ta sig tid att visa övriga utrymmen är något jag inte upplevt av andra mäklare, ibland att de inte ens vetat vart övriga områden finns. De små detaljerna gjorde att Joel sticker ut i mängden och fick mig som potentiell köpare att känna mig uppskattad och inte bara en i mängden. Läs mer
  • Carina L köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-27

Kungsängen
    Professionell, kunnig, pedagogisk, personlig och noggrann Läs mer
  • Mikael L sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-27

Kungsängen
    Sålt en lägenhet och blev otroligt bra omhändertagen av min mäklare.

Han är noggrann, analyserade och trevlig!

Mycket bra!! Tack!! Läs mer
  • Fredrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-17

2.5:a
    Höganäs
    Har köpt en lägenhet på höganäs med Joel som mäklare. Är väldigt nöjd med honom på alla plan, från första kontakt till kontraktsskrivning! Läs mer
    Joel gillar detta
  • Carl-johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-04-18

3.5:a
    Luthagen
    Vi genomförde försäljningen av vår lägenhet i Luthagen med hjälp av Joel. Joel har genom hela processen stöttat och ingett trygghet och gått lång över våra förväntningar. Kommunikationen har varit oklanderlig och Joel har återkopplat kontinuerligt med minsta detalj rörande försäljningen. Vi är oerhört nöjda med vårt val och rekommenderar varmt Joel. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell