Joel Sundin Cruickshank

Joel Sundin Cruickshank

Joel Sundin Cruickshank är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Joel Sundin Cruickshank har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Joel Sundin Cruickshank har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.9. Joel Sundin Cruickshank har haft 30 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är en av de absolut största besluten och affärerna man gör i livet. Jag känner mig privilegierad att få möjligheten att ledsaga mina säljare genom denna stora affär till en lyckad försäljning med ett ständigt fokus på högt resultat. Jag är mycket tacksam för de många rekommendationer jag får från nöjda säljare och köpare, vilket är en bekräftelse på min tydliga försäljningsstruktur i varje enskild affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Valet av fastighetsmäklare är mycket viktigt och kan vara skillnaden mellan en lyckad bostadsaffär till en osåld bostad. Det är viktigt att man får rätt fastighetsmäklare för sin egen försäljning och mycket bottnar i ett genuint och tryggt samarbete.
Man ska anlita mig om man önskar en ambitiös fastighetsmäklare som ständigt är nyfiken att förbättras och strävar efter en lyckad affär till högsta möjliga slutpris. Att ta hand om varje kund och vara lyhörd för deras önskemål gör att jag lyckas förstå och kan hjälpa kunderna utifrån deras behov. Som fastighetsmäklare arbetar jag efter en unik försäljningsstruktur som är en stor anledning till att min tjänst sticker ut i mängden. Jag prioriterar varje enskild affär och avsätter tid för att uppnå en trygg affär för både en säljare och en köpare.

Vad gör du helst på en ledig dag?
Under en ledig dag spenderar jag gärna tid med familj och nära vänner. Dagen innehåller förmodligen en hel del matlagning eftersom det är ett stort intresse hos mig. Sedan tränar jag ett pass Cross fit på Vanheim eller spelar racketsporten squash på UTK.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 49 Läs vad Joel Sundin Cruickshank

• sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2021-06-26
    Var lite nervös inför försäljningen men Joel skötte allt väldigt proffsigt & fick en att känna sig trygg i affären.
    Otroligt nöjd & kommer vilja fortsätta samarbetet med Joel i kommande försäljningar.
    • Fålhagen
    2021-06-24
    Enbart positivt att säga! Rak och enkel kommunikation, professionell och trevlig att ha att göra med! Kan starkt rekommendera.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2021-06-22
    Utmärkt kontakt. Tydlig och bra dialog. Duktig och driven.
    2021-06-21
    Rekommenderar varmt Joel som mäklare. Han har haft en tydlig kommunikation under hela vår process och är även mån om den personliga kontakten gentemot alla parter i försäljningen. Det märks att han brinner för det han gör. Med högt ställda mål och en god kontakt under resans gång ledde samarbetet till nöjda kunder på alla håll. Det är en trygg resa med Joel i förarsätet!
    2021-06-11
    Mäklaren Joel Sundin Cruickshank på Mäklarhuset Uppsala är en trevlig, pratglad och engagerad mäklare som får kunden att känna sig trygg och välkommen.
    2021-06-07
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Joel. Man märker verkligen hur passionerad Joel är när det gäller sitt yrkesval, han är proffsig i allt och väldigt kunnig. Svarar på alla frågor man har, är tydlig och trevlig. Rekommenderar!
  • Sten R
    • Luthagen
    2021-05-22
    Joel var mäklare, utvald av säljaren, i samband med vårt köp av en bostadsrätt (3 rok) på Eriksgatan 19. Utmärkt bemötande och hög service nivå. Alltid tillgänglig vid behov av kontakt och information. Han har levt upp till våra förväntningar.

Joel har gjort ett mycket bra jobb under processen och vi har varit nöjda med samarbetet med honom.
    • Fålhagen
    2021-05-18
    Joel har hjälpt mig köpa min drömlägenhet med skjutdörrar och andra fina 30-tals detaljer. Joel har visat engagemang långt över det förväntade. Jag fick en extra visning på över en timme där vi gick igenom lägenheten noga och hela huset från källare till vind. Kontakten med Joel har varit mycket enkel och trevlig och jag har känt stort förtroende hela vägen.
    Nu är nästa steg att Joel ska hjälpa mig hitta rätt köpare till min 40-talslägenhet. Jag uppskattar extra mycket att Joel är så mån om att "rätt person" ska hitta hem till "rätt lägenhet".
    Jag rekommenderar varmt Joel som mäklare.
    2021-03-24
    Joel hjälpte oss att sälja vår bostad och vi kunde inte vara mer nöjda! Han är otroligt engagerad i sitt jobb och man märker tydligt vilken erfarenhet han har med sig. Under resans gång var han hela tiden noga med att hålla oss uppdaterade vilket gjorde att man kände sig väldigt trygg genom hela processen!
    Joel har även hjälpt oss i jakten på ny bostad där vi fått hjälp med vad vi ska kolla på under visning och sedan hur vi ska tänka vid budgivning vilket har varit guld värt för oss!
    // Linnea och Jonas
    2021-03-23
    Grym mäklare som hade all info vi behövde. Väldigt informativ kring allt och var super trevlig verkligen! Efter affären var klar så följde han alltid upp och kollade så allt var OK och ifall vi behövde någon extra hjälp! Perfekt till oss som köpte vår första lägenhet! Hatten av!

Ger han 10/10 stjärnor