Joel Sundin Cruickshank

Joel Sundin Cruickshank

Joel Sundin Cruickshank är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Joel Sundin Cruickshank har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Joel Sundin Cruickshank har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Joel Sundin Cruickshank har haft 33 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är en av de absolut största besluten och affärerna man gör i livet. Jag känner mig privilegierad att få möjligheten att ledsaga mina säljare genom denna stora affär till en lyckad försäljning med ett ständigt fokus på högt resultat. Jag är mycket tacksam för de många rekommendationer jag får från nöjda säljare och köpare, vilket är en bekräftelse på min tydliga försäljningsstruktur i varje enskild affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Valet av fastighetsmäklare är mycket viktigt och kan vara skillnaden mellan en lyckad bostadsaffär till en osåld bostad. Det är viktigt att man får rätt fastighetsmäklare för sin egen försäljning och mycket bottnar i ett genuint och tryggt samarbete.
Man ska anlita mig om man önskar en ambitiös fastighetsmäklare som ständigt är nyfiken att förbättras och strävar efter en lyckad affär till högsta möjliga slutpris. Att ta hand om varje kund och vara lyhörd för deras önskemål gör att jag lyckas förstå och kan hjälpa kunderna utifrån deras behov. Som fastighetsmäklare arbetar jag efter en unik försäljningsstruktur som är en stor anledning till att min tjänst sticker ut i mängden. Jag prioriterar varje enskild affär och avsätter tid för att uppnå en trygg affär för både en säljare och en köpare.

Vad gör du helst på en ledig dag?
Under en ledig dag spenderar jag gärna tid med familj och nära vänner. Dagen innehåller förmodligen en hel del matlagning eftersom det är ett stort intresse hos mig. Sedan tränar jag ett pass Cross fit på Vanheim eller spelar racketsporten squash på UTK.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 88 Läs vad Joel Sundin Cruickshank

• köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fjärdingen
    2022-06-10 Verifierad kund
    Absolut Bra bemötande men generellt känns Joel kanske lite för mycket på säljaren sida.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fjärdingen
    2022-06-08 Verifierad kund
    Joel är mycket noggrann, pålitlig och trevlig.
    • Fålhagen
    2022-04-29 Verifierad kund
    Med ett otroligt trevligt bemötande, lyhördhet samt professionalitet i varje steg hjälpte Joel oss med försäljningen av vår bostad. Vi kände oss trygga genom hela processen och kan varmt rekommendera Joel som mäklare!
    • Norra Rosendal
    2022-04-23 Verifierad kund
    Joel är en otroligt duktig och professionell mäklare. Från start till mål har han alltid tagit sig tid att lyssna in oss och funnits tillgänglig. Han har varit behjälplig både före och efter försäljningen. Man märker att Joel är en mäklare med mycket erfarenhet som hanterar processen med finess och lyhördhet. Vi är mycket nöjda och värdesätter den tryggheten han gav oss. Vi kommer garanterat anlita Joel igen och kan varmt rekommendera honom!
  • sålde sitt hus med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Uppsala
    2022-04-11 Verifierad kund
    Omhändertagen och ärlig i samarbetet alltid tillgänglig och tillmötesgående med snabba svar
    • Lindbacken
    2022-03-24 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och professionell.
    • Främre Luthagen
    2022-03-15 Verifierad kund
    Jättebra! Han var väldigt tydlig och hjälpsam.
  • Joel F
    • Höganäs
    2022-03-02 Verifierad kund
    Först köpte jag en lägenhet av Joel 2016 och därefter sålde han min tidigare lägenhet samma år. Resultatet blev så bra att det var självklart för mig att anlita Joel även när jag skulle sälja min lägenhet 2021. Har även rekommenderat Joel till vänner som sålt sina bostäder och som även de varit nöjda. Joel är oerhört noggrann och lämnar inget åt slumpen. Han gör det jobb som krävs för att både köpare och säljare ska bli nöjda (jag har provat båda sidorna :) ). Har är även duktig på att kommunicera längs hela processen för att ge trygghet till både köpare och säljare. Sammantaget får han mina varmaste rekommendationer.
    • Svartbäcken
    2022-03-02 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba svar. Seriöst intryck.
  • skrev om Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-02-24 Spontant omdöme
    Vi blev rekommenderade Joel genom bekanta till oss och såhär i efterhand är vi mycket nöjda med rekommendationen.

Vi valde att tillsammans med Joel förbereda bostaden i god tid innan försäljningen med bilder och förberedd annons. Detta gjorde processen mindre stressig och att försäljningen löpte på smidigt när vi väl annonserade bostaden. Joel har varit mycket inkännande till vår situation med ett litet barn och har alltid varit mån om att det i slutändan ska bli så bra och smidigt som möjligt för oss. När vi väl satte igång försäljningen var Joel mycket driven men samtidigt följsam till våra önskemål. Resultatet av Joels kompetenta förfarande blev en rekordförsäljning som vi aldrig kunnat drömma om.

Alla som planerar att sälja sin bostad i Uppsala med omnejd bör kontakta Joel. Ni kommer inte bli besvikna!