Läs vad 31 Läs vad Joel Sundin Cruickshank

• 2020-12-06
    Ringde Joel efter rekommendation och det är inget val jag ångrat. Han har sålt mitt radhus och också gett mig värdefulla råd och stöd inför köpet av nytt boende. Joel är alltid på gott humör och svarar tålmodigt på små som stora frågor. För mig var det otroligt nervöst att ta steget att sälja och flytta, men Joel var lugn och pedagogisk genom hela processen vilket fick mig att känna mig mycket mindre stressad.
    Joel fixade allt utan problem: allt från prospekt och plan för hur allt skulle gå till fram till visning och kontrakt. Att han sedan med sitt stora engagemang och proffsighet genomförde en försäljning långt över vad jag hade kunnat hoppas känns ju fantastiskt. Kan varmt rekommendera Joel!
    Anne-Louise L
    Anne-Louise L
    • 148.0 m²
    • Nåntuna
    sålde sitt hus med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-29
    Joel var väldigt artig och trevlig. Noggrann och proffsig.
    Katarina S
    • 3:a
    • 70.8 m²
    • Luthagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-11-27
    Köpt en lägenhet efter förhandsvisning i Fålhagen. Blev lite dyrare än vi tänkt, men samtidigt fick vi otroligt snabb och proffsig hjälp. Trevligt bemötande och ett leende hela tiden. Hade en bra känsla även efteråt med allt som ska fixas. Mäklarhuset Uppsala känns som kompetenta och hjälpsamma hela vägen.
    Kerstin H
    • 32.0 m²
  • 2020-11-26
    Jag (eller mina föräldrar) köpte en lägenhet av Joel nyligen. Han såg till att fixa visning snabbt då vi nästan redan innan bestämt oss för lägenheten. Allt gick väldigt snabbt från dess att vi hört av oss till att vi skrivit papperna, men det var samtidigt en väldigt smidig process. Joel var väldigt hjälpsam och bemötte oss med ett leende.
    Elsa H
    • 32.0 m²
  • 2020-11-20
    Vi sålde en bostadsrätt 3:a, var lite trögt i början på grund av corona, men med Joels hjälp löste det sig till slut, vi har bara positivt att säja om Joel och vårt samarbete.
    Hälsningar Hasse och Lirong
    Hans L
    • 3:a
    • 73.7 m²
    • Svartbäcken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Sundin Cruickshank en del av Mäklarhuset Uppsala
  • 2020-10-16
    Sålt ett bostadsrättsradshus. Joel var superproffsig, trevlig, hjälpsam på alla sätt och vis. Han gav alla som ville chansen att komma på visning, även om man behövde en egen visning pga Corona. Vi valde Joel för att vi märkt att han var väldig bra att ha att göra med när vi förlorade budgivningen på ett annat hus. Man märker att han månar om både säljare och köpare. Kändes tryggt alltihop!
    Cecilia S
    • 4:a
    • 90.5 m²
    • Uppsala
  • 2020-10-14
    jag sålde en 2:a på 52 m2 i Sala Backe. Joel gav ett professionellt intryck och levde upp till förväntningarna genom försäljningsprocessen. En välplanerad försäljningsplan tillsammans med mycket nedlagd tid av Joel under försäljningen gav ett resultat långt över förväntan!
    Rekommenderar skarpt!
    Are Y
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Uppsala
  • 2020-10-13
    Köpte lägenhet på Vaksalagatan 55 år 2016 av Joel. Eftersom jag upplevde honom så kompetent anlitade jag honom för att sälja samma lägenhet fyra år senare.

Vid mitt köp köpte jag lägenheten för ett förhållandevis högt pris. Trots detta kände jag mig väldigt nöjd och Joel styrde upp affären på ett föredömligt sätt. Att jag senare anlitade honom var för att jag ville att nästa köpare skulle bli bemött precis som jag själv blev.

Vid min försäljning överträffade han alla mina förväntningar både avseende tillgänglighet, professionalitet och resultat. Kunde inte rekommendera mer! 5/5!
    Fredrik Karl Erik S
    • 21.0 m²
  • 2020-10-11
    Korrekt och trevlig mäklare. Levde helt upp till mina förväntningar.
    Eva V
    • 21.0 m²
  • 2020-10-05
    Joel har varit lyhörd och flexibel under hela processen och vi har fått ett positivt och kompetent bemötande på alla plan.
    Aino I
    • 4:a
    • 122.4 m²
    • Luthagen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte