Mäklare Uppsala Uppsala Mäklarhuset Uppsala Kalle Gramnes
Kalle Gramnes
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mina tidigare kunder upplever mig som en lugn och förtroendeingivande person som är lätt att få tag i och som ger professionell service.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad har snedtak, fiskbensparkett, vardagsrum med braskamin samt en stor terrass, balkong eller uteplats med utsikt över vatten.

Vad vet vi inte om dig?
Jag och min sambo är i slutskedet av en omfattande renovering av vår nuvarande bostad! Renoveringen har inneburit att vi byggt om planlösningen, lagt nytt golv i hela bostaden, spacklat och målat alla väggar samt mycket mer. Läs mer

Läs vad 83 kunder tycker om Kalle Gramnes

• Margrethe H skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag sålde min bostadsrätt via Mäklarhuset och är väldigt nöjd med hela upplevelsen. Kalle har mycket tålamod och är lugn och trevlig. Han är väldigt professionell, håller en uppdaterad och besitter mycket kunskap. Hela processen hos Mäklarhuset har varit smidig och levt upp till mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Kalle till alla som behöver en duktig mäklare! Läs mer
  • Karl S skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsig, trevlig och saklig! Läs mer
  • Matylda M skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kalle hjälpte oss att köpa ett hus i sommar, och erfarenheten kunde inte ha varit bättre. Han förklarade processen tålmodigt och professionellt och svarade snabbt på alla våra frågor. Vi skulle gärna rekommendera honom till någon, och skulle definitivt använda hans tjänster igen. Läs mer
  • Oskar S skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har för första gången köpt en lägenhet och bemötandet från mäklaren har varit väldigt bra. Jag upplever att processen med köpet gjordes på ett enkelt och effektivt sätt som underlättade, detta gjorde att förväntningarna som jag hade infriades. Läs mer
  • Karl-Åke L
    Karl-Åke L skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Sålt en bostadsrätt.
    Kalle är seriös, bra att kommunicera med, lättillgänglig
    Toppenbra, rekommenderas Läs mer
  • Amanda Ö skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Vi har köpt en 4:a i industristaden

Väldigt bra och proffsigt bemötande! Vi blev direkt tagna som seriösa köpare, vilket vi inte blivit tidigare (förmodligen för att vi ser unga ut).

Dessutom var objektet inte ute till salu utan det var Kalle som tipsade om att han hade en lägenhet som skulle kunna vara intressant som inte låg ute för tillfället.

Riktigt bra upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • Markus W
    Markus W skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jättebra bemötande och proffsigt. Kommer anlita Kalle vid försäljning av kommande bostäder! Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Från första telefonsamtalet till efter att kontraktet var signerat har Kalle visat stort engagemang och sett till att jag känt mig trygg under hela affären – något som var extra viktigt för mig då det var första gången jag var ute på bostadsmarknaden som säljare.

Jag kan varmt rekommendera Kalle som din/er mäklare. Läs mer
  • Marita S skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag kan säga att Kalle Gramnes har tagit mycket bra hand om mej, väldigt bra bemötande. Även efter att affären var avslutad.
    Kan varmt rekommenderas.
    Ock kan tilläggas att jag var köparen, inte säljaren.... Läs mer
  • Ingrid W skrev om Kalle Gramnes en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, kunnig och ambitiös mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell