Karolina Lindgren

Karolina Lindgren

Karolina Lindgren är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Karolina Lindgren har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Karolina Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Karolina Lindgren har haft 20 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 18 Läs vad Karolina Lindgren

• Solvalla/Almunge
    2021-09-02
    Det finns ingen bättre mäklare än Karolina Lindgren på Mäklarhuset.

Hon klarar stora som små problem och är otrolig proffsig. Hjälpsam i alla frågor man har.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Knutby
    2021-08-17
    Toppen. Vilken service. Jättenöjd.
    • Årsta
    2021-07-30
    Jag blev väl bemött. Karolina höll ett professionellt bemötande under hela försäljningsprocessen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolina Lindgren en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Lövstalöt
    2021-07-22
    Hon är flexibel och mycket hjälpsam.
    • Lövstalöt
    2021-07-19
    Karolina var lyhörd och engagerad under hela processen. Vi kände oss helt trygga med hennes handläggande av försäljningen. Vi kan absolut rekommendera henne och Mäklarhuset till alla som står inför försäljning av sin fastighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fålhagen
    2021-05-23
    Sålt lägenhet på 48 kvm. Karolina tog kontakt med mig då det fanns intresserade från annan försäljning. Vi hade tidigare varit i kontakt gällande en värdering av lägenheten.
    Mycket trevligt bemött a
    • Luthagen
    2021-05-22
    Köp av 1a i Luthagen. Karolina har varit mycket hjälpsam och tillgänglig för alla mina frågor kring bostadsköpet.
    • Luthagen
    2021-05-21
    sålt lägenhet bredmansgatan 9B Uppsala

Vi blev bemött på ett väldigt bra sätt av Karolina

Förväntningarna som man har av en mäklare med kunskap och engagemang har verkligen Karolina högsta betyg.

Upplevelsen av denna Mäklarfirma är bra skulle gärna använd den igen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolina Lindgren en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Årsta/Slavsta by
    2021-02-27
    Jag har köpt en bostad där Karolina var Mäklare. Hon är en mäklare som går den där extra milen för sina kunder. Hon hade tom hjälp säljaren att skaffa ett förhandsbesked på tomten. Detta gjorde att jag vågade köpa tomten och betalade betydligt mer än vad jag skulle ha gjort utan förhandsbeskedet. Utöver detta så är hon flexibel och när jag bad om att få skriva avtalet på en gång, fredag eftermiddag så sa hon direkt ja till detta.
    Jag kan absolut rekommendera henne!
    • Årsta/Slavsta by
    2021-02-25
    Karolina otroligt engagerad, ärlig och professionell. Alltid trevlig och nåbar. En otrolig personlighet, lyhörd som gett mig trygghet. Proffsig rakt igenom vid min försäljning av villa. Stor kunnighet när det gäller fastighetsförsäljning mm. Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Karolina som mäklare.