Läs vad 6 Läs vad Karolina Lindgren

• 2021-01-24
    Jag har haft kontakt med Karolina för att sälja min lägenhet. Karolina har en gedigen erfarenhet från branschen och har mycket kunskaper inom sitt arbete. Hon skapar en trygghet som en säljare gärna vill ha är alltid tillgänglig , svarar alltid snabb på frågor och man kan bolla idéer med henne.
    Hon är en extremt duktig och lyhörd mäklaren, kan verkligen rekommendera henne.
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Ladan A
    Ladan A
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Kungsängen
  • 2021-01-22
    Väldigt trevligt och smidigt bemötande vid köp av en etta i industristaden. Karolina svarar alltid snabbt och är väldigt tillmötesgående! Skulle starkt rekommendera henne!
    Liv G
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Kungsängen
  • 2020-12-19
    Bra dialog!
    Karolina var aktiv och engagerad genom hela processen och mycket professionell.
    Jenny K
    • 3:a
    • 80.6 m²
    • Fålhagen
  • 2020-12-12
    Har köpt en bostadsrätt Karolina förmedlat. Bra bemötande och väl strukturerad. Påläst pm objektet. Bra dokumentering vid kontraktsskrivning.
    Johan S
    • 4:a
    • 102.5 m²
    • Knutby
  • 2020-12-11
    Karolina har hjälpt mig att sälja min lägenhet som var inte lätt alls. Det berodde på omständigheter generellt och privat men hon har alltid varit tålmodigt och lyssnade .Hon har aldrig pressat mig att sälja lägenheten eller göra nåt val vad jag inte tyckte om.
    Hon är mycket snäll, ger en mycket bra bemötande, ödmjuk person.
    Hon är mycket kompetent som kommer med nya ,egna idéer.
    Mina förväntningar var stt inte känna press på mig att sälja lägenheten även om jag har fått en bud utan att jag kunna välja när jag känner mig nöjd med bud roller beredd att sälja lägenheten. Karolina var helt förstådd med det som kändes mycket bra.
    Jag är nöjd med priset jag fick för lägenheten och kändes helt bra att sälja lägenheten nu.
    Zsuzsanna M
    • 2:a
    • 60.5 m²
    • Nyby
  • 2020-12-09
    Supersnabb service och tillmötesgående mäklare.
    Snabb affär :)
    Gabriela S
    • 2:a
    • 60.5 m²
    • Nyby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Mäklarhuset Uppsala
    Tack Gabriela för superfin rekommendation :)
    Karolina Lindgren

Karolina Lindgren