Katarina Wiksell

Katarina Wiksell

Katarina Wiksell är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Katarina Wiksell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 355 omdömen med ett betyg på 4.9. Katarina Wiksell har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

355 omdömen om Katarina Wiksell

Sedan starten hos Reco 2015
Helén N
Sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
Örsundsbro/Fröslunda

Härligt bemötande. Proffesionell. Rak i sin kommunikation. Rekommenderar henne mer än gärna.

Charlotte K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
Sunnersta

Trevlig, professionell och "går den extra milen". Bra återkoppling och levde upp till alla förväntningar. Rekommenderas!

Liselotte S
Sunnersta

Trevligt bemötande, professionell och snabb i återkoppling

Sofie L
Skrev om Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala

Var kryssar man i en 10!? Peronligt bemötande, alltid glad och väldigt engagerad och kunnig!

Louise V
Fålhagen

Trevligt och professionellt bemötande!

Stig Harald B
Centrum/Höganäs

Kunnig och välorganiserad Tjänstvillig och omtänksam Mycket trevlig som person

Elin Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
Bälinge

Katarina överträffade våra förväntningar oerhört. Bättre bemötande går inte att få. Hon visade sig vara mycket proffsig och visade stort kunnande. Har gjort många fastighetsaffärer senaste 10 åren och ligger i topp av alla mäklare vi haft. Högsta betyg!!!

Ingrid B
Köpte sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
Bälinge

Mycket trevligt och proffsigt bemötande, hela vägen med Katarina! Vi fick snabbt svar på våra frågor och hon guidade oss genom budgivningen, som vi genomgick från Spanien. Vi kunde känna oss trygga med hennes hantering av husaffären, som skulle komma att betyda mycket för oss!

Fredrik Z
Sålde sitt hus med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
Bälinge

Har gjort sitt jobb på ett föredömligt sätt.

Martin P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Wiksell en del av Mäklarhuset Uppsala
Vårdsätra

Kan varmt rekommendera Katarina på Mäklarhuset i Uppsala! Noggrann, tydlig, snabb återkoppling och bra samarbete hela vägen. Sålde tom innan visning på denna turbulenta marknad! :) Ebba & Martin