Lina Edin
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är fantastiskt roligt att få hjälpa både säljare och köpare till sina nya drömboenden. Variationen på arbetsuppgifter gör det roligt att gå till jobbet varje dag. Jag älskar att mäkla!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar för att alla kunder, säljare som köpare, ska vara nöjda under och efter försäljningen. Jag skapar förtroende och ser till varje individs önskemål i deras största affär i livet. Jag är en engagerad mäklare som gillar högt tempo med många bollar i luften och tycker om att ha roligt på vägen och skapa relationer.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag spelar gärna golf eller reser. Läs mer

Läs vad 102 Läs vad Lina Edin

• Camilla S köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-22

Salabacke
    Murargatan 8F i Uppsala
    Trevligt bemötande och svar på frågor löpande under processen Läs mer
  • Marcus H skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-17

Vi har köpt en villa utanför Uppsala.
    Mäklarens bemötande var mycket bra. Hon var glad och trevlig.
    Det som kan anmärkas är att vissa specifika frågeställningar eller uppgifter såsom vattenkvalitet, bostadsyta samt el-förbrukning/kostnad inte motsvarar verkligheten.
    En viss del av ansvaret kan säkert läggas på säljarna men det borde ändå ha uppmärksammats av mäklaren. Läs mer
  • Mia L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

Gränby
    Otroligt proffsig och bra mäklare! Andra gången jag säljer via Lina och är lika nöjd denna gång. Bra bemötande och service rakt igenom. Läs mer
    Lina E gillar detta
  • Stefan B köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

Salabacke
    Köp lägenhet Lästmakargatan 4A Uppsala

Utmärkt och trevligt bemötande från från första besöket till kontraktsskrivning.
    Hjälpsam. Transparent /ärlig.

Överträffade förväntningarna.

Bra information, hjälpsamt och enkelt från början till kontrakt. Läs mer
    Lina E gillar detta
  • Magnus D köpte sin bostad med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

Tierp
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från första kontakt. Alltid snabb och positiv respons. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    Lina E gillar detta
  • Susanne T sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-07

Höganäs
    Rejäl, tydlig & driven! Påläst & snabb. Mycket villig att möta presumtiva köpare & ha extra visningar. Läs mer
    Lina E gillar detta
  • Simon C köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-07

Fålhagen
    Köpte min första lägenhet i Uppsala och Lina har varit grym. Svarar snabbt och tydligt på frågor. Tycker att hon är professionell och förtroendeingivande. När jag väl ska sälja lägenheten kommer jag utan tvekan att anlita henne. Läs mer
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-03-02

Vi sålde vår lägenhet igenom Lina och hon känns proffsig, tillmötesgående och kunnig.
    Extremt tillgänglig och hade svar på alla våra frågor i försäljningsprocessen.
    Det kändes verkligen tryggt att ha Lina som mäklare. Läs mer
  • Tommy B skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-02-28

Hej. ...köpte en två på 65 kvadrat i Nyby.
    Blev bra bemött av Lina och hennes
    Kollega. Jag rekommenderar gärna
    Lina Edin som mäklare till mina vänner.
    Hälsa Lina.
    Mvh Tommy Bender Läs mer
  • Stefan Å skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-02-28

Sålt en lägenhet och allt fungerade klockrent från början till slut. Engagerad och duktig mäklare som får högsta betyg. Blir det någon mer försäljning så är Lina absolut första valet. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell