Lina Edin
Registrerad mäklare sedan 2011-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2016-02-03
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är fantastiskt roligt att få hjälpa både säljare och köpare till sina nya drömboenden. Variationen på arbetsuppgifter gör det roligt att gå till jobbet varje dag. Jag älskar att mäkla!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar för att alla kunder, säljare som köpare, ska vara nöjda under och efter försäljningen. Jag skapar förtroende och ser till varje individs önskemål i deras största affär i livet. Jag är en engagerad mäklare som gillar högt tempo med många bollar i luften och tycker om att ha roligt på vägen och skapa relationer.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag spelar gärna golf eller reser. Läs mer

Läs vad 114 Läs vad Lina Edin

• Sofie L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-26

Fålhagen
    Sålde min etta i centrala Uppsala med hjälp av Lina. Upplevde henne som väldigt engagerad och hon hade många egna idéer för att optimera försäljningen. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Ingemar L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-24

Fålhagen
    Försäljning av en bostadsrätt, en etta i centrala Uppsala.
    Lina är en duktig och snabb mäklare med mycket god marknadskunskap och samtidigt lyhörd för säljaren önskemål.
    Lina in ger stort förtroende med sina kunskap och noggrannhet.
    Slut kommentar snabb och förtroende givande. Läs mer
  • Peter L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-18

1.5:a
    Fålhagen
    Verkligen engagerad och målmedveten samtidigt som hon lyssnade in våra behov. Rekommenderar Lina starkt! Läs mer
  • Rolf Ingvar W sålde sitt hus med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-07-08

Almunge
    Villa, utmärkt,professionellt bemötande.
    Mina förväntningar infriades. Läs mer
  • Björn P köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-26

Centrum
    Professionellt bemötande och handläggande av bostadsrättsaffären. Läs mer
  • Lisa L sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-23

Herrhagen
    Lina är så proffsig och kunnig! Är så tacksam över hennes hjälp och tillgivenhet. Läs mer
  • Anders E sålde sin stuga med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-05

Järlåsa
    En underbart duktig och erfaren mäklare som gjort ett fantastiskt jobb mycket bra snabb sörsäljning Läs mer
  • Hans H köpte sitt hus med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-06-04

Uppsala Näs
    Trevlig, hjälpsam och proffsig! Läs mer
  • Ludwig W sålde sitt hus med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-17

Uppsala Näs
    Två tomter sålda med hjälp av Lina. Otroligt bra bemötande från dag ett. Hon har alltid varit professionell och regelrätt, aldrig lovat för mycket och varit ”hård” när det har behövts. Hon har förmodligen hjälpt alldeles för mycket och med saker som hon inte har behövt tagit tag i men det har uppskattats enormt. Hela processen har känts väldigt trygg. Kommer absolut låta Lina hjälpa till med kommande försäljningar och köp! Läs mer
  • Krister P sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala

2020-05-02

Kapellgärdet
    Lägenhet
    Mycket bra bemötande
    Förväntat resultat med mycket god affärsetik Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Uppsala

Katarina Wiksell