79 rekommendationer

Lina Edin
en del av Mäklarhuset Uppsala

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är fantastiskt roligt att få hjälpa både säljare och köpare till sina nya drömboenden. Variationen på arbetsuppgifter gör det roligt att gå till jobbet varje dag. Jag älskar att mäkla!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar för att alla kunder, säljare som köpare, ska vara nöjda under och efter försäljningen. Jag skapar förtroende och ser till varje individs önskemål i deras största affär i livet. Jag är en engagerad mäklare som gillar högt tempo med många bollar i luften och tycker om att ha roligt på vägen och skapa relationer.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag spelar gärna golf eller reser.
Strandbodgatan 10
751 49 Uppsala — Visa karta

Vad tror Lina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 79 kunder tycker om Lina Edin

• Christine P
    Christine P skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina ingav genast ett förtroende och levde väl upp till våra förväntningar när vi skulle sälja vår villa. Hon sålde snabbt och till ett pris vi var mycket nöjda med. Svarar alltid snabbt på mail och telefon, visar ett stort engagemang och genomför försäljningen med perfektion. Rekommenderas! Läs mer
  • Jan-erik H
    Jan-erik H skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Utmärkt!....................................................... Läs mer
  • Marit O
    Marit O skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Lina. Hon agerade mycket professionellt. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag är nöjd med min mäklare. Och jag ställer höga krav. Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket trevlig och bra kunskapsnivå Läs mer
  • Mia W
    Mia W skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    En mäklare som var behjälplig i allt och som vi upplevde ärlig och entusiastisk. Alltid glad och positiv. Skulle absolut rekommendera Lina till andra. Läs mer
  • Gun E
    Gun E skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina Edin är en lugn, glad och lättförstående mäklare. Hon tog sig tid och förklarade tydligt och lför mig hur försäljningen skulle gå till. Fattade jag inte tog hon sig tid att förklara. Kan rekommendera henne . Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig och hjälpsam. Haft mycket sms kontakt med henne och fått hjälp vid frågor som jag haft. Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina är väldigt vänlig och snabb på att svara på mail och ringa tillbaka, mycket bra kundbemötande! Till och med när hon är hemma och sjuk. Jag är mycket nöjd hur Linas skött uppdraget. Läs mer
  • Ivana R
    Ivana R skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina är riktig duktig mäklare. Varm rekomadation. Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina motsvarade det rykte hon har. Hon är målmedveten på ett mjukt och diskret sätt, så långt från grabbig tävlingsanda (typ "Månadens säljare" och liknande) som det går att tänka sig. Försäljningen av min lägenhet skedde i en period då marknaden började bli märkbart trögare, det vill säga köparens (antalet treor till salu i Uppsala var betydande) , och jag får vara nöjd med resultatet.
    Jag kan med andra ord rekommendera Lina! Betyget 4,7 är inte för högt. Läs mer
  • Britt-mari G
    Britt-mari G skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Fick redan från början en väldigt bra intryck av Lina, mycket därför valde vi just Mäklarhuset. Hon har varit lyhörd, engagerad, noggrann och väldigt trevlig. Lätt att prata med. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Yonas N
    Yonas N skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina Edin, Målfokuserad och engagerad. Lätt att kommunicera med, och dessutom så levererar hon. Läs mer
  • Ibrahim L
    Ibrahim L skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina är superduktig, noggrann och gör det lilla extra. Läs mer
    2017-06-13 Lina E svarar Ibrahim L
    Tack snälla för rekommendationen och för ert förtroende med försäljningen.
    Snart dags för utflytt, vi ses då. Hälsa Lisa! :)
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina var jättebra! Trevlig, tydlig, tillgänglig. Uppskattade särskilt att hon tydligt pekade ut husets svagheter, såväl som dess fördelar. Det stärkte förtroendet avsevärt! Läs mer
    2017-06-13 Lina E svarar Lisa S
    Tack Lisa för de fina orden och rekommendationen! Jag är säker på att ni kommer stormtrivas i huset och önskar er en fin sommar!

• Robert I
    Robert I skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Very goodxxxxx.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
    2017-06-13 Lina E svarar Robert I
    Thank you Robert for your recomendation and I hope you´ll enjoy your new apartment!

See you soon! Sincerely Lina
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina sålde min förra fastighet och jag valde att få henne igen till min nuvarande försäljning. Fantastiskt bemötande, kompetent! Ja, det säger allt ... hon är bäst!! Läs mer
    2017-06-13 Lina E svarar Susanne P
    Susanne, tack snälla för rekommendationen! Dina ord värmer! Tack tack tack! :)
  • Leon C
    Leon C skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Väldigt bra och informerande. Trist dock med lite kommunikationsmissar vid budgivningen vilket gjorde att vi fick ändra våra lånelöften last minute tack vare sent tillskott i budgivningsracet. Läs mer
    2017-06-13 Lina E svarar Leon C
    Hej Leon,
    Tack för rekommendationen!
    Jag förstår att det kändes trist när det kom in en ny "spelare" i budgivningen, när vi trodde allting var klart.
    Snart får ni i alla fall flytta in i er lägenhet och jag hoppas ni ska trivas! :)

• Sofia H
    Sofia H skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina har varit toppen från början till slut vid försäljningen av min lägenhet. Väldigt hjälpsam och trevlig, alltid nåbar vid frågor och funderingar. Läs mer
    2017-06-13 Lina E svarar Sofia H
    Hej Sofia,
    Tack för rekommendationen och tack för förtroendet att få hjälpa dig vid försäljningen! :)
    Hoppas allt går bra i Stockholm och att ni får en fin sommar!

• Per Ö
    Per Ö skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina är en utmärkt mäklare.
    Hon:
    - har ett trevligt bemötande
    - är påläst på sitt uppdrag
    - är tillgänglig under processen
    - är problemlösare
    - är noggrann med detaljer
    - inger förtroende
    - har humor Läs mer
    2017-06-13 Lina E svarar Per Ö
    Hej Per,
    Jag uppskattar verkligen den utförliga och fina rekommendation. Tack snälla!
    Hoppas Sophia ska trivas i lägenheten.

• Sten K
    Sten K skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Mycket professionell och kunnig Läs mer
    2017-06-13 Lina E svarar Sten K
    Stort tack för rekommendationen!
  • Sanna N
    Sanna N skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kunnig, trevlig, avslappnad, effektiv
    Hon gav helt enkelt ett mycket bra intryck Läs mer
    2017-06-13 Lina E svarar Sanna N
    Hej Sanna,
    Tack för fina ord! Hoppas ni ska trivas i huset. :)
  • Yngve V
    Yngve V skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Proffsigt bemötande och hantering genom hela försäljningen. Hade svar på alla förfrågningar och var omhändertagande. Läs mer
    2017-02-08 Lina E svarar Yngve V
    Hej och tack Yngve för din rekommendation, det värmer! :) Jag förmodar att ni trivs bra i nya lägenheten och hoppas att spisen levererar minst lika bra som den gamla! ;)
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bra bemötande, god kompetens, seriöst intryck, målmedveten och tydlig. Läs mer
    2017-01-18 Lina E svarar Jenny L
    Tack snälla Jenny för fin rekommendation! Hoppas ni trivs i lägenheten. :)

• Marcus W
    Marcus W skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina gav redan från början ett stabilt och seriöst intryck, något hon höll i över hela försäljningsprocessen. Hon var flexibel och tillmötesgående, hjälpte oss med extravisningar som följd av snöstorm under båda(!) våra visningstillfällen. Läs mer
    2017-01-18 Lina E svarar Marcus W
    Hej Marcus och Anna, tack snälla för fina rekommendationen! Hoppas allt är bra med er, vi ses om drygt 1 månad. :) Vänligen Lina
  • Annacarin W
    Annacarin W skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag tycker att Lina var vänlig och tillmötesgående. Tillgänglig trots att det var julhelg. Läs mer
    2017-01-18 Lina E svarar Annacarin W
    Hej Annacarin. Tack för rekommendationen! Vi ses snart igen! :) Vänligen Lina
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Duktig och trevlig mäklare. Har inte så mycket mer att tillägga. Läs mer
    2017-01-18 Lina E svarar Sebastian B
    Kort och koncist räcker alldeles utmärkt. Tack snälla för rekommendationen! Hoppas du trivs bra i lägenheten. Vänligen Lina
  • Stig S
    Stig S skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Under hela tiden av förmedling av vår bostad på Ekeby Hus har vi fått ett mycket bra bemötande och god hjälp att lösa detaljproblem. Vi har inte anledning att klaga på någonting. Läs mer
    2016-11-22 Lina E svarar Stig S
    Hej Stig,
    Stort tack för fin rekommendation, det värmer. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet! Vänligen Lina
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Kan INTE tänka mig en bättre mäklare än Lina Edin.
    Vi fattade tycke från första kontakten till det att vi avslutade affären.
    Hon är påläst,saklig,och inte minst trevlig och förklarar alla frågor på ett enkelt och bra sätt.
    Jag skulle varmt rekomendera Lina till fler som går i säljar eller köp tankar.
    Vh Kenneth Nordström Läs mer
    2016-11-17 Lina E svarar Kenneth N
    Tack snälla snälla Kenneth för dina ord och en mycket fin rekommendation, det värmer! :)
  • Saman H
    Saman H skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig, jordnära och lyssnade på oss, vilket vi är tacksamma för. Läs mer
    2016-11-17 Lina E svarar Saman H
    Stort tack för rekommendationen! Hoppas ni får det bra i lägenheten, ska bli roligt att se efterbilder! :)
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lite kort i kontakten då jag ville ha en extravisning på grund av att jag inte kunde komma de bestämda tiderna. Men när jag visade intresse för att jag ville köpa bostaden så blev det en helt annan ton.
    Proffesionellt bemötande på kontraktsskrivningen Läs mer
    2016-11-17 Lina E svarar Johanna E
    Hej Johanna, ledsen om du uppfattade mig kort när vi bokade in en tid för privat visning. Hoppas du ska trivas i huset och stort tack för rekommendationen! :)
  • Anna G
    Anna G skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon var kunnig och noggrann. Hjälpsam och vänlig. Läs mer
    2016-11-17 Lina E svarar Anna G
    Tack Anna för fin rekommendation!
  • Gudrun D
    Gudrun D skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Totalt sett mycket bra upplevelse. Vänlig, kunnig och fullföljde allt med bra kommunikation.
    Det negativa var att jag inte blev informerad angående tillträdesdag, då jag har ett arbete där det ej går att rucka på tiderna och ej heller går att få ledigt. Läs mer
    2016-11-17 Lina E svarar Gudrun D
    Tack snälla för rekommendationen Gudrun! Bra att vi kunde reda ut frågan kring tillträdet. :) Vi ses snart!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina har varit den absolut ultimata mäklaren! Hon är mycket professionell och har fantastisk servicekänsla. Kunde inte har varit i bättre händer än hos Lina :) Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Kerstin J
    Vad glad jag blir Kerstin för fina ord! Stort tack för rekommendationen och lycka till med nya bostadsplanerna! :)
  • Bernt G
    Bernt G skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    jag uppfattar Lina väl insatt och professionell i det objekt jag har haft
    att göra med henne Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Bernt G
    Tack för rekommendationen Bernt. Jag hoppas ni ska trivas i lägenheten!
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina Edin har en stor talang som länk mellan människor; lågmält, intensivt och raskt, utan att forsera prosessen så att det stör klienten,söker hon det möjliga för parterna.
    Jag tror på min egen intuition vid kontsakt med människor.
    Den 10:e okt tittade vi på första visningen. Jag tänkte den här lägenheten köper vi. Jag bad Lina besöka oss den 11:e. Den 17:e var vår villa på nätet och den 3:e skrev vi kontakt. OCH alla inblandade ansåg sig ha gjort en bra affär ! ! Hon är duktig och har som skickliga personer också tur, som hon förvaltar väl. Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Rolf G
    Bäste Rolf, ett stort tack för förtroendet att få förmedla ert hus. Vi hade sannerligen tur med vädret som var till stor hjälp vid försäljningen. Jag blir glad av ert engagemang med att skriva en så fin rekommendation, tusen tack!
  • Helena K
    Helena K skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hög tillgänglighet på både telefon, mail och sms. Trevligt bemötande och dessutom har arbetet skötts med väldigt hög kompetens. Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Helena K
    Tack snälla Helena för fina ord och rekommendation! Hoppas Emma ska trivas i lägenheten! :)
  • Mojgan A
    Mojgan A skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Noggran, ansvarsfull, trevlig och välplanerad Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Mojgan A
    Tack Mojgan för fin rekommendation! Vi ses på gymmet snart igen! :)
  • Anna B
    Anna B skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina är engagerad, vänlig och pålitlig i sitt arbete som mäklare. Vi är väldigt nöjda med den hjälp hon har givit oss. Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Anna B
    Tack för förtroendet att sälja ert hus och stort tack för fin rekommendation!
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina är hjälpsam, proffsig och väldigt kunnig i det hon gör.
    Lägger ner det lilla extra när det behövs.
    Krångelfritt och smidigt.
    Lätt att få tag på och väldigt lyhörd.
    En självklar rekommendation från mig. Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Daniel W
    Jag blir glad för de fina orden och jag är väldigt tacksam för din rekommendation! Stort tack Daniel!
  • Jan A
    Jan A skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag fick ett mycket stort förtroende av Lina. Hon har agerat mycket proffessionellt och skött sina åtaganden på ett förträffligt sätt.
    Hon är dessutom mycket trevlig Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Jan A
    Inte svårt att vara trevlig kring andra trevliga människor som du! :) Jag tackar ödmjukast för den fina rekommendationen!
  • Astrid C
    Astrid C skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon har varit väldigt hjälpsam och kunnig under hela processen! Är väldigt nöjd med Lina Edin. Utan tvekan den bästa mäklaren jag varit i kontakt med. Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Astrid C
    Stort tack Astrid! Jag blir glad och tacksam att läsa den fina rekommendationen. Jag hoppas ni ska trivas i lägenheten! :)
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Hon är kunnig och intresserad av det hon säljer Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Anneli K
    Tack snälla Anneli för rekommendationen! Hoppas allt är väl med dig.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Några kortare telefonkontakter + kontraktskrivning. Trevligt, sympatiskt tillmötesgående. Helt OK Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Thomas W
    Tack för rekommendationen! Hoppas allt är bra!
  • Robert L
    Robert L skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Bemötandet som jag fick av Lina var trevligt och samtidigt proffsigt.
    Jag är mycket nöjd med dom två försäljningar som Lina gjorde .
    MVH Robert Lindström Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Robert L
    Tack snälla Robert för förtroendet att sälja båda bostäderna och jag är tacksam för den fina rekommendationen! Hoppas allt är bra med er!
  • Johan S
    Johan S skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Allt gick bra......................... Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Johan S
    Tack Johan! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten! :)
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Trevlig bra att prata med , bra på att fixa, omtänksam,verkade gilla jobbet, rekomenderar henne gärna till andra om jag får tillfälle. Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Bengt G
    Hej Bengt,
    Jag blir glad och tacksam för denna fina rekommendation! Hälsa och allt gott till er!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jag är jättenöjd med Lina på Mäklarhuset. Hon tog hand om försäljningen på ett smidigt och professionellt sätt.
    jag kan varmt rekommendera henne!
    Magnus Erixon Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Magnus E
    Tusen tack för fina ord Magnus! Hoppas allt är bra med er!
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Jättetrevlig, Proffsig & saklig . Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Ahmed A
    Tack snälla Ahmed! Hoppas ni trivs i huset och allt går bra med nya familjemedlemmen! :)
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    Lina var trevlig och kändes trygg. Hon kunde svara på de frågor vi hade och hade kunskap om området. Det har även varit lätt att få kontakt med henne vid frågor Läs mer
    2016-11-15 Lina E svarar Emelie S
    Tack snälla Emelie för rekommendationen. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende! :)
Katarina Wiksell
Ann Sjöberg