Lina Edin

Lina Edin

Lina Edin är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Lina Edin har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Lina Edin har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.8. Lina Edin har haft 14 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är fantastiskt roligt att få hjälpa både säljare och köpare till sina nya drömboenden. Variationen på arbetsuppgifter gör det roligt att gå till jobbet varje dag. Jag älskar att mäkla!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar för att alla kunder, säljare som köpare, ska vara nöjda under och efter försäljningen. Jag skapar förtroende och ser till varje individs önskemål i deras största affär i livet. Jag är en engagerad mäklare som gillar högt tempo med många bollar i luften och tycker om att ha roligt på vägen och skapa relationer.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag spelar gärna golf eller reser.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 121 Läs vad Lina Edin

• Kapellgärdet
    2021-07-10
    Mycket nöjd med hela processen, från första mötet till såld bostad.
  • köpte sin stuga med hjälp av Lina Edin en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Forsmark
    2021-05-30
    Köpt ett fritidshus som Lina förmedlade. Hon bemötte mig på ett väldigt trevligt och professionellt sätt.
    • Flogsta
    2021-05-25
    Personlig och jordnära mäklare som inte gör att du som kund känner dig stressad under en visning. Väldigt enkel mäklare att ha och göra med. Tydlig och snabb med återkoppling. En lugn och trygg mäklare att ha och göra med. Kanon! 👍
    • Centrum
    2021-03-21
    Lina Edin har hjälpt mig med köpprocessen av en bostadsrätt i centrum. Hon har varit professionell, väl förberedd, lyhörd och tillmötesgående. Jag kände mig aldrig pressad på något vis - något jag föreställde mig skulle ske. Min upplevelse och erfarenhet av Lina som mäklare är bara positiv och jag rekommenderar henne därför varmt.

Vänligen,
    Jana Goma Petit
    • Gottsunda
    2021-01-31
    Vi valde Lina när vi skulle sälja vår lägenhet då vi träffat henne under en visning på ett hus där hon var ansvarig mäklare. Vi köpte aldrig huset men Lina stack ut bland alla de mäklare vi träffat under tidigare visningar med sitt stora kunnande och proffsiga bemötande. När vi sedan skulle välja mäklare till försäljningen av vår lägenhet mindes vi henne och det valet har vi verkligen inte ångrat. Tillgänglig, engagerad och proffsig. Kan varmt rekommendera henne.
    • Gottsunda
    2021-01-29
    Vi valde Lina som mäklare efter att ha imponerats över hennes engagemang när vi var spekulanter på ett annat objekt.

En mäklare som är precis så som man vill att mäklare ska vara.

Rekommenderas varmt.
    • Industristaden/Kungsängen
    2020-10-02
    Lina är fantastisk! Hon är hjälpsam, kunnig och snäll, rekommenderar starkt!
    2020-07-26
    Sålde min etta i centrala Uppsala med hjälp av Lina. Upplevde henne som väldigt engagerad och hon hade många egna idéer för att optimera försäljningen. Rekommenderar henne starkt!
    2020-07-24
    Försäljning av en bostadsrätt, en etta i centrala Uppsala.
    Lina är en duktig och snabb mäklare med mycket god marknadskunskap och samtidigt lyhörd för säljaren önskemål.
    Lina in ger stort förtroende med sina kunskap och noggrannhet.
    Slut kommentar snabb och förtroende givande.
    2020-07-18
    Verkligen engagerad och målmedveten samtidigt som hon lyssnade in våra behov. Rekommenderar Lina starkt!