Malin Banger

Malin Banger

Malin Banger är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Malin Banger har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Malin Banger har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 228 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Banger har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Den personliga kontakten och variationen med byggnadstekniska, ekonomiska och juridiska frågor! De allra bästa tillfällena är visningar och kundmöten!

Varför ska jag välja dig vid en bostadsaffär?
Jag är alltid nyfiken och drivs hela tiden framåt. Jag letar hela tiden efter förbättringar och vill alltid nå de bästa resultaten! När affären är avslutad vill jag att vi ska kunna titta tillbaka och veta att vi gjort allt vi kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt

Vad gör du helst på fritiden?
På min lediga tid umgås jag ofta med familj och vänner. Ibland hittar ni mig på olika dansevenemang runt om i Sverige där det dansas socialdans, bland annat på Fyris Park i Uppsala!

228 omdömen om Malin Banger

Sedan starten hos Reco 2017
Eva-Karin J
Stabby/Luthagen

Jag blev bemött på ett bra sätt under visningen och jag uppskattade verkligen att jag hade möjlighet att besöka objektet yttergare vid ett tillfälle. Hon gav ett bra och tryggt intryck under budbivningen och vid kontraktskrivningen. Sammanfattningsvis bedömer jag Malin som en mycket engagerad och kunnig mäkare.

Anna W
Sommarro / Eriksberg

Mycket professionell genom hela processen. Lätt att kommunicera med och hjälpte till med alla funderingar både snabbt och enkelt!

Tom S
Årsta

Vi valde Malin av den enkla anledningen att vi köpte vår lägenhet av henne, och kände oss totalt trygga med köpet. Hon var transparent, tydlig och lyssnande. Därför valde vi att sälja samma lägenhet med Malin igen och hon gjorde detta med bravur. Inga fulspel (som man känner att vissa mäklare gör) utan bara enkelt, tydligt och transparent. Hon utbildade oss säljare längst hela vägen och gav oss råd för att i slutändan göra VÅR AFFÄR till den bästa - för då blir ju mäklarens affär bra. Absolut fem av fem på alla punkter!...

Natalie N
Sommarro / Eriksberg

En helt fantastisk mäklare som har varit ett enormt stöd under hela processen för oss säljare. Glad, entusiastisk, ärlig och väldigt professionell. Erbjöd även oss att kolla upp de bostäder vi tittade på att köpa och gav oss en värdering av dom vilket hjälpte oss att hitta rätt. Alltid lätt att få tag i och återkopplar snabbt gällande våra frågor. Vi har haft fullt förtroende för henne genom hela processen och vi fick ett väldigt bra pris för vår lägenhet. Hon är allt man kan önska hos en mäklare som säljare!

Alice B
Luthagen/Stabby

Malin var en trevlig och professionell mäklare, det märks att hon vill det bästa för både köpare och säljare. Hon var väldigt trevlig att prata med och gav mycket bra tips för att underlätta flytten. Hade verkligen rekommenderat henne till en vän.

Rebecca W
Sävja

Supertrevlig och vänlig mäklare som fick oss att känna oss trygga i vårt köp.

Lena T
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Banger en del av Mäklarhuset Uppsala
Strömsund

Mycket trevligt bemötande. Klara besked om vad som skulle göras och av vem. Inga tveksamheter. Bra och trevlig kommunikation.

Elias K
Salabacke

Blev tipsad om Malin från flera håll och hon levde upp till alla förväntningar. Mycket bra kontakt genom hela försäljningen, och bra stöd med både det juridiska och praktiska kring hela processen. Malin var lätt nå för kommunikation från början till slut. Jag upplevde även att hon arbetade proaktivt och gjorde det lilla extra för försäljningen.

Industri B
Gränby Backe

Vi hade förmånen att köpa en lägenhet som Malin sålde. Proffsigt, tillgänglig och ödmjuk. 5/5!

Stina V
Gränby Backe

Malin har varit toppenbra genom hela processen. Hon har sett oss och mött oss på den nivå vi befunnit oss.