Mia Kjellberg är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Mia Kjellberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-05. Mia Kjellberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 5.0. Mia Kjellberg har haft 11 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-09

Läs vad 17 Läs vad Mia Kjellberg

• Uppsala
    2021-10-11
    Mycket seriös mäklare som var väldigt trevlig. Hade inga förväntningar men gav ett mycket bra intryck och skulle gärna välja samma mäklare när jag själv i framtiden vill sälja min lägenhet :)
    Tack Emelie, det känns gott att höra!
    Jag hoppas och tror att du kommer att trivas i din nya bostad. Vi kanske springer ihop vid något av mina svampställen nästa höst:)
    Vi ses i november! Mvh /Mia
    • Uppsala
    2021-10-06
    Mia är kunnig, trevlig, som kund kände jag mig trygg och viktig.
    Tack Lasse! Du ÄR viktig. Du är ju min kund.
    Det har varit väldigt trevligt att ha med dig att göra. Vi ses i november! /Mia
  • sålde sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Örsundsbro
    2021-09-30
    Det här var andra gången vi använde oss av Mia som mäklare, och vi är fortfarande supernöjda! Trevlig, kompetent och jobbar hårt för att vi som säljare ska bli nöjda.
    Tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa er ytterligare en gång!
    Mindre roligt att konstatera att jag nog inte kommer att få vara inblandad om ni ska sälja någon mer gång. Det blir på tok för långt att åka:) /Mia
    • Industristaden/Kungsängen
    2021-08-31
    Bra bemött och professionell hantering av förhållande med köparen (inte lätt i vårt fall). Vi är mycket nöjda!
    Hur uppfyllde förväntningar långt över det vi hade kunnat önska!
    Tack Geraldine. Det är skönt att höra att ni är nöjda med processen.
    Nu önskar jag er ett skönt liv i er nya bostad! /Mia
    • Sävja
    2021-08-25
    Vi kunde inte vara mer nöjda! Mia är supertrevlig, genuin och kunnig - henne vill vi gärna använda oss av igen i framtiden (om/när vi har behov av att sälja vår bostad). Tack för allt!
    Tack Jill, så roligt att höra! Det är helt ömsesidigt - supertrevligt att ha med er att göra!
    Jag hoppas att B uppskattade överraskningen du hade förberett efter vårt möte:)
    Hörs och ses snart,
    Mia
  • Björn T
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Sävja
    2021-08-23
    Superbra mäklare som verkligen tar sig tid för sina kunder. Är lätt att nå och hör alltid av sig så fort hon fått ny information.

Kunnig och hjälpsam men samtidigt med en stor portion humor. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla Björn!
    Det är ord som dessa som gör att man håller ångan uppe.
    Vi ses snart igen.
    /Mia
    • Årsta
    2021-08-12
    Mia var på alla sätt familjär, kunnig, bra på att förklara dokumenten som skulle skrivas under.
    Jättetrevligt bemötande och effektivt möte.

10/10 kunde inte varit bättre ❤️
    Tack Carina! Jag är glad att köpprocessen kändes bra för dig.
    Jag är övertygad om att du kommer att stortrivas i din nya bostad.
    Vi ses igen framöver! /Mia
    • Årsta
    2021-08-12
    Mia skötte mitt köp av lägenheten utmärkt så det var självklart att hon fick sälja den också!
    Mia är en varm och professionell mäklare som tar hand om både köpare och säljare så man känner sig trygg. Inga frågor är för dumma!
    Tack Rosita!
    Det har varit ett stort nöje att få hjälpa dig med både köp och försäljning. Fantastiskt att få följa med på din resa mot drömboendet! Vi ses snart igen. /Mia
  • köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vänge
    2021-07-10
    Jag är jättenöjd med henne. Allt gick jättebra.
    Tack Gerrit! Det var väldigt roligt att få vara med när ni hittade drömhuset.
    Snart kan ni börja jakten på nya, fantastiska kantarellställen!
    Mvh /Mia
  • sålde sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vänge
    2021-06-18
    Mycket trevligt bemötande. Saklig och
    pedagogisk vid kontrakt skrivning . Mia uppfyllde våra förväntningar mer än väl. Mycket bra jobbat.
    Tack Kaj! Det har varit ett nöje att samarbeta med er.
    Önskar er en glad midsommar! /Mia