Mia Kjellberg är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Mia Kjellberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-05. Mia Kjellberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.9. Mia Kjellberg har haft 17 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

45 omdömen om Mia Kjellberg

Sedan starten hos Reco 2021
    • Luthagen
    2023-01-12 Verifierad kund
    Klockrent! Kunnig, insiktsfull, fingerspetskänsla, lyssnande,rejäl och bra att ha att göra med. Tre dagar från visning till affär till ett bra pris under de nuvaranade marknadsförhållandena, makalöst!
    Bästa P O och A-K,
    Det har varit ett nöje att få samarbeta med er ännu en gång. Tack för förtroendet!
    2022-12-13 Verifierad kund
    Mia har gjort ett toppenbra jobb - varit tillgänglig, engagerad och visat stor professionalism.
    Tack Emelie, och tack för förtroendet! Nu önskar jag er en riktigt god jul och ett fint nytt år.
    Vi ses igen i februari! /Mia
    2022-10-06 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Mia’s arbete med försäljningen av min lägenhet.
    Väldigt mån om att jag skulle känna mig trygg i försäljningen.
    Och väldigt flexibel med visningsdatum
    Tack Björn, det värmer! Tack själv för ett fint samarbete. Det är ett stort privilegium att ha fått vara delaktig både vid köpet och vid försäljningen åtta år senare. /Mia Mia Kjellberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-10-05 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och väldigt bra i allmänhet!
    Tack Viktor!
    Det känns bra att du är nöjd med processen hittills. Vi ses igen framöver!
    Mvh /Mia
  • Maria W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mia Kjellberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-09-16 Verifierad kund
    Har använt Mia sedan tidigare och uppskattar att hon alltid är tillgänglig och snabb på bollen.

Även i sämre tider så lyckas hon ändå få i väg objekten.

Rekommenderar varmt Mia Kjellberg
    Tack Maria, och tack för förtroendet än en gång! Det känns gott att du är nöjd.
    Jag önskar dig en fin - och förhoppningsvis lugnare - fortsättning på hösten!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fålhagen
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mia gav mycket tid till oss vid värderingen av huset. Har erfarenhet, är personlig och mycket trevlig. Ger förtroende. Kan fråga henne när som helst om olika frågor. Ger olika tips att tänka på. Ser vad som är rimligt.
    Skulle rekommendera henne till andra. Skulle jag köpa eller sälja igen, skulle jag vilja välja Mia!
    Stort tack Ingegerd! Tack också för förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Ha det gott tills vi ses igen. Hälsa L! Mvh Mia
  • köpte sitt hus med hjälp av Mia Kjellberg en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Fålhagen
    2022-06-20 Verifierad kund
    Det var bra bra bra bra bra bra bra bra!
    Tack Johan!
    Ha nu en fin sommar så ses vi senare. Hälsa C!
    Mvh, Mia
    • Gunsta
    2022-06-08 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och effektiv. Hade låga förväntningar på mäklare generellt men hon överträffade alla förväntningar.
    Tack Göran! Det känns väldigt bra att du är nöjd med vårt samarbete. Det har varit väldigt trevligt.
    Önskar dig en fin sommar! /Mia
    • Främre Luthagen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket professionellt och samtidigt personligt!
    Jerker,
    Det har varit så roligt (jag tror att det märks) att få vara med om både köp och försäljning.
    Tack, och hälsa de dina!
    • Luthagen
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jag heter Andreas och är Irmgards son. Irmgard är efter ett slaganfall boende på demensboende och har inte haft möjlighet att träffa Mia, hon är dock införstådd med att lägenheten har sålts.
    Personligen är jag mycket nöjd med Mias roll som mäklare, klok, lyssnande och kunnig. Hela processen från ax till limpa gick smidigt!
    /Andreas Furängen
    Tack Andreas,
    Det har varit ett nöje att ha med er att göra och jag är tacksam över förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Vi ses litet längre fram!